Wel koopavond maar de kinderen liggen al in bed (echtgenoot heeft deze week avonddienst en ik ben dus alleen)quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:
Bleh vervelend dat het niet geholpen heeft Lily. Als je snel bent kun je nog even langs de Etos/het Kruidvat nu... of is het geen koopavond bij jullie?
Je zou in ieder geval zo'n azaron kids iets kunnen proberen en/of even op het doosje kijken of gewoon prikspul ook mag.
Bij mij onder andere. Vermeld bij klachten wel even de streepjescode!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, wat een mooi ventje. Van harte nogmaals en fijn dat je weer thuis bent.
BE einnnnndelijk verlof![]()
Ik moet nog precies 14x werken... Had me dat ietsje anders voorgesteld maar goed na dit weekend is het nog maar 11 keer tot aan 11 aug.
En dan nog iets waar ik heeeeeeeel echt heel erg van baal (en ooit zei tegen anderen dat het niet zo erg is en dat je het niet tegen kunt gaan en weet ik wtf allemaal nog meer...Sorry het is wel erg dames! Ik neem al mijn woorden terug!) Ik krijg streepjes op mijn buik
Waar kan ik mijn klacht indienen?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:53 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bij mij onder andere. Vermeld bij klachten wel even de streepjescode!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |