Ik denk ook dat ik nu sneller aan de phone hang als ik het niet helemaal vertrouw. Het komt misschien ook wel een beetje omdat m'n broer 2 jaar geleden op het eind 1 van zijn tweelingzoontjes heeft verloren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:34 schreef Nijna het volgende:
Miss_sly, veel succes in het ziekenhuis. Hopelijk kan alles een beetje vlot achter elkaar.
Urla, nog eventjes... dan kan je beeb vasthouden.
Ik herken het wel een beetje. Bij Mirte hebben we die laatste weken een paar keer een CTG gehad en nog een keer een echo en dat vond ik toch wel prettig. Maar dat was 1 keer omdat ik haar minder voelde en een keer omdat ze bij controle een overslaand hartslagje had, toen hebben ze extra gecontroleerd, maar alles was goed gelukkig.
Dank je Hubbie praat tussendoor ook m'n buik bemoedigend toe dat ze mag komen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:52 schreef Nijna het volgende:
Martine, hihihi leuk sms-je van je pa!
Mefke, succes bij de vk!
Urla, zulke dingen maken het denk ik dan nog net even spannender... hopelijk blijft beeb niet nog 4 weken zitten. 38 weken, woei!
Ik heb geen idee, maar er is ook een kids versie met alleen natuurlijke ingredienten, die kan, lijkt mij, sowieso geen kwaad: http://www.babykraamtijd.nl/product/after_bite_kids_chr_20mlquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef lily het volgende:
Weet iemand of je after-bite (zo'n pen) mag gebruiken tijdens zwangerschap?
Ja, die vond ik ook in mijn zoektocht op google naar info (maar ik vind dus niks).quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar er is ook een kids versie met alleen natuurlijke ingredienten, die kan, lijkt mij, sowieso geen kwaad: http://www.babykraamtijd.nl/product/after_bite_kids_chr_20ml
Anders even in de winkel naar de bijsluiter vragen?
Nou dat is ook niet leuk zeg! Ik heb er echt zeker wel 30 min gelegen, en ze heeft alles heel rustig afgezocht, en erbij gezegd wat ze zag en wat ze ging meten en doen enzo. Ruggegraat,aorta, maag/buik,hartje met hartkamers,schedel, van binnen in de schedel, gezichtje of oogkassen goed waren en of lipje gesloten was, bovenbeentje e.d alles werd opgemeten en laten zien.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef _Bar_ het volgende:
En wat kregen jullie allemaal uitgebreide echo's zeg, hier was het in 10 min echt wel bekeken,
meneer vloog er echt overheen
Ow dat ziet er goed uit en dat ook, en dat ook, hartje met 4 kamers, hoofdje kan ik niet goed zien omdat het goed onderin ligt, maar ziet er zo goed uit.
willen jullie het watermerk weten (geslacht) wij beide nee, hij okay dan was dit de echo.
3foto's maar niet echt zo duidelijk.
Wat fijn dat je ook een goede echo hebt gehad!! Is toch weer een gerustelling!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet leuk zeg! Ik heb er echt zeker wel 30 min gelegen, en ze heeft alles heel rustig afgezocht, en erbij gezegd wat ze zag en wat ze ging meten en doen enzo. Ruggegraat,aorta, maag/buik,hartje met hartkamers,schedel, van binnen in de schedel, gezichtje of oogkassen goed waren en of lipje gesloten was, bovenbeentje e.d alles werd opgemeten en laten zien.
Dat ze zo van 3d naar binnen konden kijken in een hart enzo vond ik wel bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |