abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71023947
Miss_sly, veel succes in het ziekenhuis. Hopelijk kan alles een beetje vlot achter elkaar .

Urla, nog eventjes... dan kan je beeb vasthouden .
Ik herken het wel een beetje. Bij Mirte hebben we die laatste weken een paar keer een CTG gehad en nog een keer een echo en dat vond ik toch wel prettig. Maar dat was 1 keer omdat ik haar minder voelde en een keer omdat ze bij controle een overslaand hartslagje had, toen hebben ze extra gecontroleerd, maar alles was goed gelukkig.
Fake it till you make it...
pi_71023961
Martine hihi ja pa heeft humor!

Aan mij wordt t ook gevraagd hoor of ik wel heul zeker weet dat t er maar 1 is want mn buik is toch wel echt eeeeeenorm! En dat terwijl mn vk juist zegt dat mn buik redelijk bescheiden is en dat k vooral naar binnen draag. Ik wens altijd heel hard dat er precies op dat moment een tweeling-mama aan komt hobbelen met een 8 maanden tweeling buik zodat die persoon es goed kan zien dat ie iets loos roept
maar helaas tot nu toe nog geen tweelingmama's gespot...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71024076
Succes dan straks bij de VK Mefke Ben benieuwd of je gelijk hebt
pi_71024084
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:34 schreef Nijna het volgende:
Miss_sly, veel succes in het ziekenhuis. Hopelijk kan alles een beetje vlot achter elkaar .

Urla, nog eventjes... dan kan je beeb vasthouden .
Ik herken het wel een beetje. Bij Mirte hebben we die laatste weken een paar keer een CTG gehad en nog een keer een echo en dat vond ik toch wel prettig. Maar dat was 1 keer omdat ik haar minder voelde en een keer omdat ze bij controle een overslaand hartslagje had, toen hebben ze extra gecontroleerd, maar alles was goed gelukkig.
Ik denk ook dat ik nu sneller aan de phone hang als ik het niet helemaal vertrouw. Het komt misschien ook wel een beetje omdat m'n broer 2 jaar geleden op het eind 1 van zijn tweelingzoontjes heeft verloren.
Het zal pas echt goed voelen als ze lekker op m'n buik ligt.

Vandaag 38 weken dus het komt echt steeds dichterbij.
pi_71024199
Martine, hihihi leuk sms-je van je pa!

Mefke, succes bij de vk!

Urla, zulke dingen maken het denk ik dan nog net even spannender... hopelijk blijft beeb niet nog 4 weken zitten . 38 weken, woei!
Fake it till you make it...
pi_71024292
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:52 schreef Nijna het volgende:
Martine, hihihi leuk sms-je van je pa!

Mefke, succes bij de vk!

Urla, zulke dingen maken het denk ik dan nog net even spannender... hopelijk blijft beeb niet nog 4 weken zitten . 38 weken, woei!
Dank je Hubbie praat tussendoor ook m'n buik bemoedigend toe dat ze mag komen.
Ze reageert wel op z'n stem dus misschien luisterd ze al wel naar papa. en besluit ze om kennis te komen maken.
M'n zoon heeft vanaf morgen ook vakantie dus minder chaos alles is er klaar voor.
pi_71024519
Gewoon persen Urla, weeën of niet

Ik moet vandaag even naar de Gyn (niet zw. gerelateerd) maar héél stiekem hoop ik dat die een echo nodig vindt
pi_71024548
Vrouwtje Theelepel heel erg veel sterkte vandaag

Karin echt prachtfoto’s! Ik doe lekker met de rest mee, denk ook een jongetje

Poppejans en Guus veel plezier bij de echo Ik denk Poppejans een jongetje en Guus een meisje

Miss succes in t ziekenhuis, het is gewoon een van de allerlaatste keren dat je er heen gaat voordat Senna er is!

Mefke succes bij de vk

Urla 38 weken alweer

Freecell dat zou toch leuk zijn, even mogen spieken

Ik ben vandaag 8 maanden zwanger En ik prijs me gelukkig met mijn buik, niemand heeft er commentaar op gehad tot nu toe. Iedereen vindt mn buik normaal van formaat en mooi Ik mag straks ook weer gezellig aan de ctg gaan liggen en daarna naar de gyn voor controle.
pi_71024564
Vrouwtje Theelepel en mannetje Theelepel heel veel sterkte vandaag en de dagen erna. Ik denk aan jullie. Kan helaas geen kaarsje branden (zit op kantoor) maar mijn gedachten zijn bij jullie.
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:21:52 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71024661

Pfffff, ben bijgelezen, wat een klus zeg! Sorry dat ik niet op jullie allemaal ga reageren, da's een onmogelijke klus

Vrouwtje-Theelepel, veel sterkte op deze moeilijke dag

Karin, mooie echo

En ik zag nog een enorm grote kat langskomen

Poppejans en Guuzewuus, veel plezier bij het baby kijken vandaag!

Urla, wat heftig van je broer zeg...

Mefke, jij ook in de herkansing op controle dus?
Ik mag vanmiddag ook naar de gyn nadat ik mijn afspraak van afgelopen maandag vergeten ben

Over (grote) buiken gesproken: die van mij is/lijkt dus echt gekrompen te zijn
Kreeg gister op mijn werk zowaar 3 drukknoopjes van mijn jasje dicht i.p.v. 1!
.... met gevoel voor drama....
pi_71024770
Bovenste knoopjes Kers? Gezakt?
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:31:42 #112
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71024875
vrouwtje-theelepeltje, ook ik denk aan jullie vandaag...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:32:36 #113
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71024896
Bovenste laat ik sowieso altijd open, heb de afgelopen maanden steeds alleen het 2e knoopje dicht gehad. En gister konden ineens nog 2 eronder weer dicht! Buik wel degelijk gezakt
Scheelt ook dat mijn borsten helemaal niet gegroeid zijn nog, dat komt bij mij later pas zodra de bv op gang komt.
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:55:52 #114
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71025362
O ja huup de "weet je zeker dat het er maar 1 is?" komt hier ook regelmatig voorbij Martineke die opmerking van je vader Met Linde is alles gelukkig redelijk oke. Zware griep, dus gewoon uitzieken arm schaapje.

Kersjes wat grappig zeg om zo te merken dat je buik gezakt is Ik moet trouwens om 11 uur bij de huisarts zijn voor extra urine controle en dan hoor ik meteen meer over of die bacterie is gevonden. Gisteren zei de assistente dat er wel een paar gevonden waren, maar dat ze niet wist of dat genoeg was.
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:57:08 #115
100412 mefke79
komt goed!
pi_71025388
En alweer terug van de vk. Goedgekeurd en hoe...complimenten voor alles . Maar 1,8 aangekomen en dat is met vocht, dus heel netjes, kindje ligt inderdaad naar beneden en net boven het bekken, was goed gegroeid, buikje hangt ietsje lager dan eerst en een ijzer van 7,8 ! Over drie weken terug en dan al groeiecho. Gaat ineens hard nu...
Oja, en ik mag me er op gaan voorbereiden dat ik dus echt de 100 kilo ga halen...dat is iets minder maar ja, ik ben dan ook 184 hele centimeters lang....
Kersjes, jij ook succes bij de gyn vanmiddag! En Asy, jij had een echo vandaag toch? Veel plezier! Freecell, gooi al je overtuigingskracht in de strijd, wie weet krijg je dan een echo, succes ermee!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:58:58 #116
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71025424
Karin, wat een prachtig koppie krijgt je tweede

Vrouwtje theelepel, heel veel sterkte vandaag!

miss sly, succes in het zkh!

2 dames, veel plezier met jullie 20-wk echo's. Hopelijk is het allemaal goed.

stiemie, das wel irritant als je zulke opmerkingen krijgt!

kersjes, mss is beeb ingedaald? of heb je even wat minder vruchtwater? of houd je je buik gewoon in

ik lig weer heerlijk op de bank
vanmiddag weer naar de vlos. lijkt een eeuwigheid geleden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71025425
Goedemorgen plofbuikjes!!

Karin, wat een prachtige echo! En ik dacht bij het zien van dat gezichtje onmiddelijk aan een meisje. Maar ik heb het ALTIJD fout. (behalve bij mezelf)

Poppejans en Guuzewuus, heel veel plezier met baby-gluren vandaag! Blijft toch spannend! Ik ben erg benieuwd!

Hier ook altijd de vraag of er niet twee (en één keer zelfs drie) inzitten. Ik zeg dan vaak: Oh, je bedoelt dat je me héél dik vindt? Dank je!

En eindelijk een fatsoenlijke nacht achter de rug. Werd wel om zes uur wakker gemauwd door dezelfde buikbewaker Sisqo. Geen idee waar hij last van had, maar ben even gaan plassen met hem op schoot (sorry voor de mental image) en toen was 't weer goed.
pi_71025491
vrouwtje-theelepel, heel veel sterkte vandaag en komende tijd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:05:51 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71025610
Tssss, plofbuikjes, moet je horen wie het zegt

Stiemie, spannend zeg. Ik hoop voor je dat het toch geen GBS is. En beterschap voor Linde

Mefke, fijn dat je bent goedgekeurd! En wat ben je lang zeg, dan is 100+ kilo voor een zwangere toch helemaal niet raar? Als ik met mijn 1m69 boven de 100 kilo zou uitkomen is dat natuurlijk weer een heel ander verhaal.....
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:07:16 #120
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71025656
Mefke fijn dat alles oke was bij de verloskundige Hier ligt mijn meisje trouwens echt nog niet goed. Ik voel haar steeds alle kanten op draaien. Dan weer gefriemel boven, dan weer links, dan weer onder. Ach ze heeft nog wat tijd dus het zal wel goedkomen.
pi_71025674
Karin mooie echo trouwens.

Poppejans en Guuz veel plezier bij de echo vandaag.

Kers, is je buik gezakt? En anders is je kindje misschien gaan verliggen. Wel lekker dat je wat meer knoppjes dicht krijgt.
pi_71025745
Hier ben ik weer, alles was GOED
Enorm genoten van het gluren naar de baby, die gewoon al een echt mensje is met alles erop en eraan, zn knuistje voor zn gezichtje hield, en even zwaaide

enne, we hebben besloten in ons enthousiasme om het gewoon met iedereen te delen, mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten, het is een JONGEN
zo duidelijk als wat, het was het allereerste wat in beeld kwam Ik heb er een hele leuke foto van, ik zal zo even de foto's inscannen en komen showen
een jochie, een ventje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71025813
tot zover mijn voorspellingen

Gefeliciteerd met je goede echo en een zoon
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:13:53 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71025821
Een klein poppejantje voor Poppejans, wat leuk
pi_71025889
Poppejans, Een jochie!!!

Vrouwtje Theelepel, succes vandaag..

Karin, Prachtige echo's! Ik vind het ook wel een beetje een jongenskoppie hebben.

Dan waren er nog wat nieuwe echo's voor vandaag, maar die ben ik weer vergeten Weet alleen dat Asy morgen moet

Vandaag is mn vriend jarig en hebben we de hele dag visite Ik zal dus vanavond lekker kapot zijn. maar gelukkig mogen we morgen weer uitslapen

Fijne dag dames!!

[ Bericht 62% gewijzigd door Vlinder op 16-07-2009 10:23:03 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:17:00 #126
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71025897
Als het goed is komt McLaura vandaag thuis met Thijs!

Karin, wat een prachtige echo's zeg!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_71026031
Poppejans, wat fijn!! Gefeliciteerd met jullie kleine kerel!! En kom maar op met die foto's!

En McLaura, alvast welkom thuis! (en ook jou staat het vrij om foto's te plaatsen )
pi_71026104
Weet iemand of je after-bite (zo'n pen) mag gebruiken tijdens zwangerschap?
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:24:25 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71026123
Poppejans, wat fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met de blauwe muisjes.

Guus, jij nog succes voorstrakjes en Karin jij ook gefeliciteerd met een mooie echo.

v-t, zoals gezegd... ik denk aan jullie.
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:26:31 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71026193
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef lily het volgende:
Weet iemand of je after-bite (zo'n pen) mag gebruiken tijdens zwangerschap?
Ik heb geen idee, maar er is ook een kids versie met alleen natuurlijke ingredienten, die kan, lijkt mij, sowieso geen kwaad: http://www.babykraamtijd.nl/product/after_bite_kids_chr_20ml

Anders even in de winkel naar de bijsluiter vragen?
pi_71026493
Poppejans van harte met de goede echo en wat leuk een jongen!
pi_71026747
Karin, wat een mooi plaatje! Lastig hè, nieuwsgieriger zijn dan je vent Ik ken het!

Vrouwtje theelepel Sterkte...

Guuzewuus, Poppejans, echo's vandaag, yes? veel plezier!

Miss sly, je bent er al, maar alsnog succes in 't ziekenhuis vandaag

Urla, ga je voordringen? Ga je gang hoor!

Chan 8 maanden alweer

Poppejans een gezond knulletje!

En verder, eh, *meldt*. Dit gaat nog wel een paar weekjes duren ben ik bang
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:44:59 #133
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71026827
E-cho-fo-tos! E-cho-fo-tos! E-cho-fo-tos! hihihihi
Gefeliciteerd met je zoontje, en fijn dat alles goed was.

Hier kreeg ik net een telefoontje van het kinderdagverblijf, dat ze vanaf december 4 dagen voor ons hebben
Dit was degene met mijn persoonlijke voorkeur (lief is niet meegeweest toen, die lag ziek thuis) dus dat is extra fijn. Ze zitten een eindje lopen hier vandaan maar nog wel te doen te voet zeg maar. Dus als ik het om wat voor reden dan ook niet red om (op tijd) daar te zijn kan mijn man de kleine nog altijd ophalen.

Heppie de peppie, weer iets dat van het lijstje afgestreept kan worden
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:45:48 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71026862
Vrouwtje Theelepel en man, heel veel sterkte vandaag en de tijd die nog komen gaat
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71027067
ik denk ook aan je, vrouw theelepel. sterkte!
pi_71027091
Voetje

Handje bij gezichtje

Gezichtje met hard spartelende handjes erbij

Dat is toch erg duidelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71027124
Dankjulliewel allemaal
Ik ben gewoon in mijn familie de allereerste die een zoon krijgt Ik heb helemaal geen neefjes in de familie

Fijn dat er plek is op het kdv Cara, das toch al een hele zorg minder!
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:01:08 #138
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71027321
ik ben zo enorm moe en duf Echt zo van: ik hang op de bank en verga van de dorst, maar alleen de gedachte al aan mezelf ophijsen en naar de keuken lopen is me eigenlijk al te veel
De kleine zit lekker te spelen en een DVD van Dribbel te kijken, maar ik voel me schuldig omdat het mooi weer is en ik eigenlijk het idee heb dat ik naar buiten moet met hem. Maar dan moet ik douchen, aankleden, actief doen... en ik heb er nu helemaal geen energie voor. Erg he?
Nou moet hij begin van de middag sowieso naar mijn moeder omdat de afspraak bij de gyn precies onder zijn potentiele slaapjestijd valt, maar het liefst was ik NU gewoon mijn bed in gedoken. Lamlendigheid, bah
pi_71027326
Poppejans wat fantastisch Een gezonde zoon
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:03:54 #140
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71027407
Poppejans, mooi! En wat zal je zoontje heerlijk verwend worden later met al die nichtjes!
pi_71027493
Mooie echo's, poppejans
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar er is ook een kids versie met alleen natuurlijke ingredienten, die kan, lijkt mij, sowieso geen kwaad: http://www.babykraamtijd.nl/product/after_bite_kids_chr_20ml

Anders even in de winkel naar de bijsluiter vragen?
Ja, die vond ik ook in mijn zoektocht op google naar info (maar ik vind dus niks).
Helaas zit ik tot 18.00 op kantoor en mijn enkel is dik en rood en jeukt vreselijk en ik heb wel een gewone after-bite pen bij me.

Ach ja, even doorbijten maar
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:08:46 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71027556
Kersjes herkenbaar, hier gisteravond om 22 uur naar bed gegaan, geslapen tot 09.30 uur, en ben zo duf als een hond, heb totaal geen energie, en het idee om verder te gaan in de slaapkamer met opruimen, word ik niet happy van.
kruip net zo lief terug m'n bed in.

Poppejans wat een mooie echofoto's
En wat kregen jullie allemaal uitgebreide echo's zeg, hier was het in 10 min echt wel bekeken,
meneer vloog er echt overheen
Ow dat ziet er goed uit en dat ook, en dat ook, hartje met 4 kamers, hoofdje kan ik niet goed zien omdat het goed onderin ligt, maar ziet er zo goed uit.
willen jullie het watermerk weten (geslacht) wij beide nee, hij okay dan was dit de echo.
3foto's maar niet echt zo duidelijk.
pi_71027763
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef _Bar_ het volgende:

En wat kregen jullie allemaal uitgebreide echo's zeg, hier was het in 10 min echt wel bekeken,
meneer vloog er echt overheen
Ow dat ziet er goed uit en dat ook, en dat ook, hartje met 4 kamers, hoofdje kan ik niet goed zien omdat het goed onderin ligt, maar ziet er zo goed uit.
willen jullie het watermerk weten (geslacht) wij beide nee, hij okay dan was dit de echo.
3foto's maar niet echt zo duidelijk.
Nou dat is ook niet leuk zeg! Ik heb er echt zeker wel 30 min gelegen, en ze heeft alles heel rustig afgezocht, en erbij gezegd wat ze zag en wat ze ging meten en doen enzo. Ruggegraat,aorta, maag/buik,hartje met hartkamers,schedel, van binnen in de schedel, gezichtje of oogkassen goed waren en of lipje gesloten was, bovenbeentje e.d alles werd opgemeten en laten zien.
Dat ze zo van 3d naar binnen konden kijken in een hart enzo vond ik wel bijzonder
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:25:40 #144
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_71028110
Vrouwtje Theelepel heel veel sterkte gewenst, meer woorden kan ik niet bedenken momenteel.
Vind het vreselijk voor jullie.

Ik heb mijn angelsound verkocht .... nu voelt het toch wel definitief ik zal nooit meer zwanger zijn.
Stom dat zoiets toch een bepaald gevoel opwekt.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:26:05 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71028126
dat hebben we ook allemaal wel gezien, maar in record tempo.
De medische die we in 2004 kregen was naar mijn idee ook veel rustiger en duurde langer.
dacht eigenlijk dat het nu normaal was, dat het zo snel moest.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:30:14 #146
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71028241
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou dat is ook niet leuk zeg! Ik heb er echt zeker wel 30 min gelegen, en ze heeft alles heel rustig afgezocht, en erbij gezegd wat ze zag en wat ze ging meten en doen enzo. Ruggegraat,aorta, maag/buik,hartje met hartkamers,schedel, van binnen in de schedel, gezichtje of oogkassen goed waren en of lipje gesloten was, bovenbeentje e.d alles werd opgemeten en laten zien.
Dat ze zo van 3d naar binnen konden kijken in een hart enzo vond ik wel bijzonder
Wat fijn dat je ook een goede echo hebt gehad!! Is toch weer een gerustelling!

Bij ons heeft ze er ook zeker een half uur over gedaan, er werden zoveel dingen genoemd waarvan ik helemaal geen weet had. En thuis heb ik alles nog eens nagekeken, dan zie je ook weer dingen die ik toen niet goed heb meegekregen.
pi_71028408
oh, Bucko, ik las een stukje terug dat je je kindje nog niet voelt.

Bij mijn 12 weken echo zei de echoscopist dat ik mijn kindje wel heel snel zou voelen. Enerzijds omdat bij mij de placenta helemaal aan de achterkant ligt en anderzijds omdat het mijn 3de zwangerschap is.
Maar ik voel dus ook nog niks (ik ben wel pas 16.4 zwanger).

Het zal bij jou wel niet meer lang duren, maar je hoeft je niet meteen zorgen te maken hoor. 19 weken is best nog vroeg om je kindje te voelen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:36:39 #148
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71028410
Vrouwtje theelepel en hubby heel veel sterkte

Sly succes straks!

Karin, wat een mooie echo zeg!!!! Die is veel duidelijker dan die van onze frummel hihihi

[klaagmodus]
Vannacht even wakker geworden met enorme buik- en rugkrampen zeg. Leken wel voorweeën. Ga er maar vanuit dat het weer een groeistuip van mijn minibuik was.... Uiteindelijk weer de alom geroemde rooibosthee gemaakt, kruikje erbij en weer in bed gekropen. Nu ben ik helemaal doodop van de nacht. Gelukkig hoef ik maar een half dagje....
[/klaagmodus]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:41:16 #149
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71028536
Poppejans! Wat zei ik je Gaaf joh, een knul
Van harte
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:44:00 #150
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71028614
Be dat vroeg ik me vanmorgen af, nadat ik wakker werd met fijne kramp
heb jij het vermoeden dat die staaf van lood zijn werk goed doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')