Giel Beelen is ALTIJD een lelijke vent hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kan ook andersom: Giel Beelen. Een lelijke vent voor die kleur.
Ik ook niet bij pas rond half negen weer thuis... en ben dan waarschijnlijk ook te moe.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik krijg net de uitslag van mijn verzoek om een dienstruiling.
Definitef geen BBQ voor mij zondag.
Hij heeft wel vaak een leuke vriendin.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Giel Beelen is ALTIJD een lelijke vent hoor
Even lezenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef Soempie het volgende:
http://cababbels.blogspot.com/2008/02/gewichtige-zaken.html
Nem, ik ga hem nadoen.![]()
En ook elke week een foto nemen, alleen weet ik nu even niet waar de oplader is.
Die kun jij ook hebben als je gaat vissen in de kleuterschool zoals hijquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft wel vaak een leuke vriendin.....
't is iemand van Fok!, maar ik weet niet meer wie.quote:
Ik krijg wel een slechte naam hierzo zeg......quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kun jij ook hebben als je gaat vissen in de kleuterschool zoals hij
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik krijg wel een slechte naam hierzo zeg......Misschien maar minder met Tanjaa sc'en.....
Oh ik dacht dat de kleuterschoolcomment een geintje naar mijn adres ivm het vele sc'en met Tanjaa.quote:
Nee, naar Giel die het met een 17-jarige doetquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de kleuterschoolcomment een geintje naar mijn adres ivm het vele sc'en met Tanjaa.
Okay dat wist ik niet....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, naar Giel die het met een 17-jarige doet(inmiddels alweer 18 dacht ik)
Ik ben allang uit de kinderschoenen.....quote:
Als het goed is is het nu gelukt. De jongen van de helpdesk werd ook gek. Hij klonk blijer dan ik toen het eindelijk geregeld was.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb me wel alweer heringeschreven via studielink, maar nog geen papieren van school gekregen. Hoop niet dat het gezeik op gaat leverenKut
Ik moet nog SOKken en DOPpen
Giel leeft, lijkt het, naar een wel heel oud gezegde; Wie kan bloeden kan broeden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij alleen als je begint. Want je moet ja per se alles zelf stopzetten, anders loopt het gewoon door enzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is is het nu gelukt. De jongen van de helpdesk werd ook gek. Hij klonk blijer dan ik toen het eindelijk geregeld was.
En ik heb een heel stomme vraag. Moet ik nu m'n stufi ook opnieuw aanvragen? Want er staat een enorme button met daarop dus precies dat onder m'n herinschrijving. Dat is toch alleen als je net begint?
Biologisch gezien niets mis meequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Giel leeft, lijkt het, naar een wel heel oud gezegde; Wie kan bloeden kan broeden.
If she can cut her own food she makes a fine dish......quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Giel leeft, lijkt het, naar een wel heel oud gezegde; Wie kan bloeden kan broeden.
Gelukkig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij alleen als je begint. Want je moet ja per se alles zelf stopzetten, anders loopt het gewoon door enzo?
Ik moet me dus ook herinschrijven, maar krijg je daarvoor niet meer zo'n formulier in de bus?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is is het nu gelukt. De jongen van de helpdesk werd ook gek. Hij klonk blijer dan ik toen het eindelijk geregeld was.
En ik heb een heel stomme vraag. Moet ik nu m'n stufi ook opnieuw aanvragen? Want er staat een enorme button met daarop dus precies dat onder m'n herinschrijving. Dat is toch alleen als je net begint?
Ik kon geen foto's vinden van mij in een zo'n glimmend trainingsjack met draak of tijger achterop...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Leuke discussie hiervoor over haarstijlen en roze voor mannen![]()
Ik vind roze voor mannen prima, als het inderdaad maar niet knalroze is op een witte broek ofzo
En die foto van Soempie![]()
Ik had ook van die vreselijke kleren, maar ze waren nooit zo bont als die van mn vriendinnetje, als ik die terugzie op foto's lig ik echt dubbel
Van Groningen kreeg ik een mailtje dat ik me in moest gaan schrijven via studielink. Dus even in je rugmail kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet me dus ook herinschrijven, maar krijg je daarvoor niet meer zo'n formulier in de bus?
Wat mis je van het studentenleven? En wat juist niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:08 schreef steekbal het volgende:
Heerlijk, die studenten problemen, is voor mij gelukkig/helaas lang geleden
Natuurlijk is dat niet raar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Is het raar dat ik toch best wel trots ben op mijn foto's aan de muur![]()
Ik vind het echt tof
Heb met behulp van mijn maglite de foto's exact goed in de lijst gekregen (het is passe partout, en er zit een witte rand om de foto's omdat het uitvergrotingen zijn), vond ik toch wel knap van mezelf
Ben je gestopt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
potverhoogenlaag! Ik heb trek in een sigaretje zeg.......
Ja al bijna een jaar maar ik heb toch af en toe moeilijke momenten......quote:
Ik mis de vrijheid, de drank, en toch ook het leren. Het gedoe om hoe ik overkom, wat ik zal worden mis ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat mis je van het studentenleven? En wat juist niet?
Jeez..... inloggen in Studielink wil al niet eensquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Groningen kreeg ik een mailtje dat ik me in moest gaan schrijven via studielink. Dus even in je rugmail kijken.
Alleen kreeg ik geen inloggegevens toegestuurd.
Het machtigingsformulier kreeg ik wel gewoon in de bus, maar alleen van Nijmegen.![]()
't Liep een beetje door elkaar bij mij, wat het dus ook lastig maakte.
Ik heb gewoon de helpdesk gebeld en zij hebben m'n inloggegevens via de mail geregeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeez..... inloggen in Studielink wil al niet eensmoet nu wachten tot ik per post nieuwe inloggegevens krijg
Wat een kutsysteem zeg, en dan te bedenken dat het maar voor (hopelijk) 1 of 2 maandjes nog studentzijn is....
Goed dat je gestopt bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja al bijna een jaar maar ik heb toch af en toe moeilijke momenten......
Verdwijnt dat met de jaren?quote:
Dank je!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed dat je gestopt bent.![]()
Volgens mij blijven die momenten de rest van je leven. Dat is tenminste wat ik hoor van familie.
Mja. Ik vind het alleen maar stinken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ik vrees het ook. Ik ben blij dat ik niet rook maar met name op mooie dagen mis ik het wel. Lekker op het balkon zitten met een sigaretje en een pilsje.....
Echt wel,quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Verdwijnt dat met de jaren?
* hoopvol kijkt
Ja het stinkt inderdaad. Ben nu ook zo blij dat mijn kleren niet meer stinken enzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het alleen maar stinken.
Gister kwam er een mevrouw naast me in het bushokje staan en toen stak ze een sigaret op. Eigenlijk vond ik dat ook heel aso.Ben toen zelf het hokje maar uit gegaan.
Mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja het stinkt inderdaad. Ben nu ook zo blij dat mijn kleren niet meer stinken enzo.
Dat is inderdaad zeer asociaal. Ik ben het niet eens met die hetze tegen de rokers maar rokers moeten ook niet hun rook aan anderen opdringen.
Hallo!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef Soempie het volgende:
http://cababbels.blogspot.com/2008/02/gewichtige-zaken.html
Nem, ik ga hem nadoen.![]()
En ook elke week een foto nemen, alleen weet ik nu even niet waar de oplader is.
Wat zou er dan veranderen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:38 schreef steekbal het volgende:
[..]
Echt wel,Je leert min of meer tevreden te zijn met hoe je bent. Je ziet beter hoe anderen zijn en prikt makkelijker door alle poeha en interessant doen. Misschien is dat het wl, ik zou dolgraag mijn studententijd overdoen, maar dan zoals ik nu ben
Wyccie!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Wat een mooi stukje.
Posing next to a stickfigure of a living legend makes anyone ask 'does this old jew make my ass look fat'?![]()
Ik heb gisteravond, toen ik broeken van de H&M paste, gemerkt dat ik ook was afgevallen!
Steeds gedacht dat ik er alleen maar spierweefsel bijkreeg.
(Nu maar hopen dat H&M niet met de maten heeft zitten kloten.)
Oeh dat is inderdaad wat ik bedoel met die hetze... Zo kinderachtig om zo te reageren....quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vriend die rookt, en als we met zn allen op het terras zitten voelt hij zich altijd helemaal vervelend als ie gaat roken, dat vind ik dan wel weer een beetje zieligWant als je buiten zit waait de rook zo weg, maar de twee dames die op het conservatorium zingen beginnen altijd demonstratief te wapperen, gaan uit de wind zitten en kijken constant waar de rook heen kringelt....
hoezo spastisch?
Ik zou er meer van kunnen genieten, bewuster ook. En natuurlijk beter met anderen om kunnen gaan. Minder zenuwen, complexen (doe ik het wel goed, vinden ze me niet stom, ben ik hip genoeg ?) Hoe ga jij daar nu, als hedendaagse student(e) mee om ?quote:Wat zou er dan veranderen?
Ja dat Jack the Rippermoment kan dus niet meer....quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Wel beter voor als je een date hebt, dat je gestopt bent.
Wiebel rookt nog steeds? Mijn ex wou dat ik stopte voor haar.... heb ik ook gedaan....quote:Ik heb ooit eens Wiebel gezoend nadat hij net had gerookt.
Ik mag de vergelijking niet maken maar de Tweakers zijn af en toe net oorlogsduitsers.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef Soempie het volgende:
Oh, Wiebel post op tweakers en hij had twee berichtjes na elkaar gepost. Vervolgens kreeg hij een push-pm van een mod, of hij dat niet meer wilde doen.
Kijckt daer! Eenen lopert!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Wat een mooi stukje.
Posing next to a stickfigure of a living legend makes anyone ask 'does this old jew make my ass look fat'?![]()
Ik heb gisteravond, toen ik broeken van de H&M paste, gemerkt dat ik ook was afgevallen!
Nog niet helemaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het lopen? Ben je er al helemaal klaar voor?
Hoe zat dat trouwens met die 100km loop? Moesten jullie allemaal 100km afleggen? Of gedeeld over het team?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.
Ik heb me er eigenlijk helemaal niet zo intensief mee bezig gehouden omdat ik zo erg met de 100km bezig was. Daardoor ben ik het lopen nu een béétje zat.![]()
Het zou trouwens wel heel erg leuk zijn als jij belooft om volgend jaar de Vierdaagse te lopen.
wyccie !!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Wat een mooi stukje.
Ik denk dat het bij mij scheelt dat ik alleen op de universiteit kom en met studenten om ga als ik colleges heb of tentamens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef steekbal het volgende:
[..]
Ik zou er meer van kunnen genieten, bewuster ook. En natuurlijk beter met anderen om kunnen gaan. Minder zenuwen, complexen (doe ik het wel goed, vinden ze me niet stom, ben ik hip genoeg ?) Hoe ga jij daar nu, als hedendaagse student(e) mee om ?
Iedereen loopt 100km.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zat dat trouwens met die 100km loop? Moesten jullie allemaal 100km afleggen? Of gedeeld over het team?
En het doel was dat zo snel mogelijk te doen? Of had je een tijdslimiet of wat?quote:
100 km!?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.
Ik heb me er eigenlijk helemaal niet zo intensief mee bezig gehouden omdat ik zo erg met de 100km bezig was. Daardoor ben ik het lopen nu een béétje zat.![]()
Het zou trouwens wel heel erg leuk zijn als jij belooft om volgend jaar de Vierdaagse te lopen.
Ging je dat goed af? Geen horrorvoetjes?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef Soempie het volgende:
En eerder had ik wat vriendinnen die heel hip waren, maar dat zijn geen vriendinnen meer.
Wiebel rookt verder niet. Alleen die ene keer en waarom dat was weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Wiebel rookt nog steeds? Mijn ex wou dat ik stopte voor haar.... heb ik ook gedaan....
Ik heb het nu soms zelfs bij mijn twee beste vriendinnen, dat ik me dus suf voelquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Laatst ontmoette ik vriendinnen van een vriendin. En dat waren een beetje van dat aparte, semihippe soort mensen. Ik voelde me gelijk al zo suf. Maar later bleek dat ze best kinderachtig waren, en toen voelde ik me gelijk al een stuk beter.
Nee, dat niet (zie pm)quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij scheelt dat ik alleen op de universiteit kom en met studenten om ga als ik colleges heb of tentamens.En eerder had ik wat vriendinnen die heel hip waren, maar dat zijn geen vriendinnen meer. Dat scheelt eigenlijk ook wel. Ik voel me nu veel minder grijze muis.
Nu heb ik eigenlijk alleen nog vrienden bij wie het geen drol uitmaakt dat ik niet hip ben.
![]()
Als ik bij een vereniging had gezeten had ik me dat allemaal vast wel afgevraagd. Nu heb ik het ook nog wel, maar vooral bij nieuwe mensen. Bij meetings van Fok! bijvoorbeeld.
Heb je bij een studentenvereniging gezeten?
Misschien wou hij het eens proberen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel rookt verder niet. Alleen die ene keer en waarom dat was weet ik eigenlijk niet meer.
Nee, het doel (in ieder geval ONS doel) was om het als team te doen. Samen uit, samen thuis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
En het doel was dat zo snel mogelijk te doen? Of had je een tijdslimiet of wat?
Wel supergoedquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het doel (in ieder geval ONS doel) was om het als team te doen. Samen uit, samen thuis.
Dat bleek trouwens voor andere teams helemaal niet zo vanzelfsprekend.![]()
Limiet van 30 uur. Wij waren binnen met 24 uur.
Ik begon heel fris en fruitig, ik eindigde 70 jaar ouder.
Geen horrorvoetjes. Gewoon twee dagen niet kunnen staan.
Bijna al mijn vrienden zijn gesetteld. Groot aantal heeft kinderen. Alleen ik en nog 2 vrienden niet.... Dus vallen wij ook wel eens buiten de toon.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het nu soms zelfs bij mijn twee beste vriendinnen, dat ik me dus suf voelomdat ik samenwoon en al graag kinderen zou willen, en zij weliswaar eerder zijn afgestudeerd en over een maand allebei gaan werken, maar toch nog niet gesetteld zijn...
Ah jij bent er weer? Dan ga ik wel weer terug naar FMT....quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor jullie lieve Welcome Back reacties, trouwens.
Ik vrees de dag dat een koppel uit mijn groepje een kind gaat krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden zijn gesetteld. Groot aantal heeft kinderen. Alleen ik en nog 2 vrienden niet.... Dus vallen wij ook wel eens buiten de toon.....
Nee, het was om iets aan te steken of om die sigaret brandend te houden voor iemand, zoiets.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wou hij het eens proberen?
Het valt wel mee hoor. Maar wil je weer dat het zo was als eerst moet je echt een weekendje weg als vrienden onder elkaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat een koppel uit mijn groepje een kind gaat krijgen.
Ja en hoe groot acht je de kans dat dát gebeurt in het eerste jaar? Bijzonder kleinquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Maar wil je weer dat het zo was als eerst moet je echt een weekendje weg als vrienden onder elkaar.
Dat is waar maar daarna wel weer hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en hoe groot acht je de kans dat dát gebeurt in het eerste jaar? Bijzonder klein
Ah zo kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, het was om iets aan te steken of om die sigaret brandend te houden voor iemand, zoiets.
Etcie en Pitt? Die zeggen zelf toch al dat ze kutkinderen gaan krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat een koppel uit mijn groepje een kind gaat krijgen.
Bij mij was het meer doordat ze zich bijvoorbeeld enorm druk kunnen maken of de zonnebril van vorig jaar nog wel kan. Ik heb dus een zonnebril van 5 euro van de Hema.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het nu soms zelfs bij mijn twee beste vriendinnen, dat ik me dus suf voelomdat ik samenwoon en al graag kinderen zou willen, en zij weliswaar eerder zijn afgestudeerd en over een maand allebei gaan werken, maar toch nog niet gesetteld zijn...
Terwijl ik het juist vind getuigen van karakter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij was het meer doordat ze zich bijvoorbeeld enorm druk kunnen maken of de zonnebril van vorig jaar nog wel kan. Ik heb dus een zonnebril van 5 euro van de Hema.Allemaal zulke dingen. Of als je denkt leuk een stad te gaan bezoeken dat blijkt dat ze alleen maar winkel in, winkel uit gaan. Ik sta dan dus buiten naast minstens 2 kerels die op hun vrouw staan te wachten.
![]()
Door die hele houding voel ik me niet op m'n gemak en suf.
Wow! Wat een geweldige dame ben jij!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik vind winkelen best leuk, maar dan wel als ik alleen ben.![]()
Een half uur voor de spiegel draaien, twijfelen, toch maar niet, uitdoen, of toch wel, wat vind jij, je vindt het wel staan, hij is hier toch iets te ruim, zullen we nog even terug gaan naar die andere zaak, etc
daar kan ik dus niet tegen.
Zulke studievriendinnen had ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Een half uur voor de spiegel draaien, twijfelen, toch maar niet, uitdoen, of toch wel, wat vind jij, je vindt het wel staan, hij is hier toch iets te ruim, zullen we nog even terug gaan naar die andere zaak, etc
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef wyccie het volgende:
Ik begon heel fris en fruitig, ik eindigde 70 jaar ouder.
Geen horrorvoetjes. Gewoon twee dagen niet kunnen staan.
Voor kinderen in ontwikkelingslanden zodat zij naar school kunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wel supergoed
Was voor een goed doel toch?
Sommigen liepen niet eens bij elkaar. Een kilometer afstand tussen de eerste en laatste. Als je achteraan loopt is dat héél erg kut.quote:Wat deden die andere teams dan? Wel opgedeeld over de leden?
Nee, niet alles bijgehouden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je eigenlijk meegelezen Wyccie? Of helemaal weggeweest uit MEN?
Ik winkel ook het liefst alleen, juist vanwege het onderstaande wat jij beschrijft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
quote:Een half uur voor de spiegel draaien, twijfelen, toch maar niet, uitdoen, of toch wel, wat vind jij, je vindt het wel staan, hij is hier toch iets te ruim, zullen we nog even terug gaan naar die andere zaak, etc
Dat is ook zo herkenbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Geld groeide hun ook op de rug geloof ik, dus tussen de middag werden er ook lekkere broodjes gekocht, en liep ik met een zak droge melkbroodjes uit een supermarktje
Als ik er aan denkquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet raar.![]()
Doe eens een foto.
Ik durf er nauwelijks te posten omdat ik me dan heel erg afvraag 'voeg ik wel wat toe' of 'is dit wel belangrijk genoeg'quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef Soempie het volgende:
Oh, Wiebel post op tweakers en hij had twee berichtjes na elkaar gepost. Vervolgens kreeg hij een push-pm van een mod, of hij dat niet meer wilde doen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Dat is lekker. Als je ze te droog vindt kun je die met chocolade kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
en liep ik met een zak droge melkbroodjes uit een supermarktje
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is lekker. Als je ze te droog vindt kun je die met chocolade kopen.
Het is zomerquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Crunch Sticks SpeculaasIk ben fan, lijken op chocoladepepernoten
Ik vind dat chocoladepernotenachtige producten altijd kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is zomerik hoef nu geen pepernoten
![]()
Ik heb zin in een chocolade-ijsje......
Ben eergisteren naar Duplicity geweest (wat ik echt een heel toffe film vond) en toen heb ik wel zo'n minibakje Cookie Dough van B&J genomen
![]()
Je loopt een paar maandjes voor. Jij hippert.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Crunch Sticks SpeculaasIk ben fan, lijken op chocoladepepernoten
De ijsboer bij mij in de buurt heeft het hele jaar pepernoten en kruidnoten ijs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dat chocoladepernotenachtige producten altijd kunnen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je loopt een paar maandjes voor. Jij hippert.
Tom Boonen heeft het ooit ook gedaan met een 17-jarige.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn nog van die egotrippers die gefrustreerd zijn dat er steeds minder plekken zijn om die pokkestokken te inhaleren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het alleen maar stinken.
Gister kwam er een mevrouw naast me in het bushokje staan en toen stak ze een sigaret op. Eigenlijk vond ik dat ook heel aso.Ben toen zelf het hokje maar uit gegaan.
Volgens mij was het gewoon een mevrouw die er niet bij nadacht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn nog van die egotrippers die gefrustreerd zijn dat er steeds minder plekken zijn om die pokkestokken te inhaleren.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even mijn bijdrages, uitgesproken met hoog-Engels accentquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
If she can cut her own food she makes a fine dish......
Gefeliciteerd, gehaald=gehaaldquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
WTF! Ik heb psychometrie gehaald met een 6.![]()
![]()
Slechtste cijfer ooit, maar ik ben er vanaf.
Ik zie geen verschil.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een mevrouw die er niet bij nadacht.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Nog even mijn bijdrages, uitgesproken met hoog-Engels accent
"If she's old enough to bleed - then she's bleedin' old enough"![]()
"When there's grass on the wicket, then let's play cricket"![]()
I agreequote:
Ben ik dan echt zo'n studiebol...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I agree
Ik ben met sommige vakken al blij met een 5,5. Gehaald is gehaald![]()
Blijkbaarquote:
quote:
Wat danquote:
Ligt aan de context toch?quote:
6 pilletjes cyanide ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt aan de context toch?
6 zweepslagen is niet tof.
Als daar 6 tieten bijgeleverd worden wel jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef iamredleader het volgende:
6 liter bier.... dat is moeilijk. Tof of niet?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Als daar 6 tieten bijgeleverd worden wel ja
Jaquote:
Moet je van de andere kant kijken, is het bijna een 10quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat het zo dicht bij een onvoldoende ligt, als je top-down kijkt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als daar 6 tieten bijgeleverd worden wel ja
Nee echt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je van de andere kant kijken, is het bijna een 10
Ja he, wat een scheetjequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
IARL die vierde foto van Jair. Prachtig.
Cijfers moeten gespiegeld worden, niet verdraaid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Als je een 6 van de andere kant bekijkt, is het een 9...
[/ofyles2]
In beide gevallen wordt het een 9. Als je de spiegel tenminste "boven" de 6 houdtquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Cijfers moeten gespiegeld worden, niet verdraaid.
Zondag zie ik 'm toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden tot je een keertje komt kijken![]()
Ik zie nog steeds geen 9 en ik heb de spiegel erboven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In beide gevallen wordt het een 9. Als je de spiegel tenminste "boven" de 6 houdt
Pics? Van je spiegel? En van het resultaat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen 9 en ik heb de spiegel erboven.
Alsof ik het niet druk genoeg heb...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pics? Van je spiegel? En van het resultaat?
Druk genoeg om met een spiegel een fok-topic te bekijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Alsof ik het niet druk genoeg heb...
Je zit op Fok, hoe druk kun je het hebben?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alsof ik het niet druk genoeg heb...
Ik kijk naar de Tour en ik zit ook nog wat sites in elkaar te schrijven. Druk genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zit op Fok, hoe druk kun je het hebben?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de Tour en ik zit ook nog wat sites in elkaar te schrijven. Druk genoeg lijkt me.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Druk genoeg om met een spiegel een fok-topic te bekijken
Ik heb hem na 40 seconden uitgedrukt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef Etcetera het volgende:Ik ben bang dat dit de nieuwe CZ zomerhit gaat worden
Het wordt vast niet Duplicityquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ook weinig uitgevoerd vandaag
Een film is eigenlijk wel een goed idee. Ik ben ook al maanden niet meer in de bios geweest. Dat voelt echt gek
Nee, zeker niet nadat we die vraag niet in de quiz wistenquote:
*ril*quote:oeoeoeoehhh, Julia Robertsssssss
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zeker niet nadat we die vraag niet in de quiz wisten
[..]
*ril*
Wie speelt er in Duplicity?quote:
quote:
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen op vakantie?
Etc zit in het Midden Oosten, zie ik...
Redelijk actueel ook...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu lekker "Van nul tot nu" te lezen.![]()
Jochie achter marcherende Duitsers: "Und wir fahren gegen England"
Moeder: "Jantje, kom hier! Moet je soms ook verzuipen!"
OK.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Vakantie is overgewaardeerd. Waarom op vakantie gaan als Met Het Mes Op Tafel terugkomt op TV?
quote:
Geen idee, ik ken die serie niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Redelijk actueel ook...
[..]
OK.
Je laatste zin is er één uit de serie 'Een kinderhand is gauw gevuld'?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de waarschuwingen over het zwemmen in zee niet?
Die serie bestaat ook niet, maar als je stelt dat je liever 'Met het mes op tafel kijkt' (geen verkeerde quiz overigens...) dan een vakantie hebt, dan denk ik dat je iets mist.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die serie niet.
Ik heb nooit vakantiestress, maar honderden euro's bijleggen voor een te populaire vakantiebestemming en dan in de stress schieten als er maar ook iets fout dreigt te gaan...
Eén van de vele publicaties vandaag: http://www.deweekkrant.nl(...)ing_zwem_niet_in_zeequote:
Ah, dan is het zeker weer actueel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de vele publicaties vandaag: http://www.deweekkrant.nl(...)ing_zwem_niet_in_zee
Ook veelvuldig op radio en TV geweest vandaag en gisteren is er nog een jong meisje verdronken...
Milan misschien wel, maar diegene die de Arena als lokatie voor concerten heeft aangewezen mag van mij een nekschot krijgen ontslagen worden. Wat een kut akoestiek.quote:
Agree.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Milan misschien wel, maar diegene die de Arena als lokatie voor concerten heeft aangewezen mag van mij een nekschot krijgen ontslagen worden. Wat een kut akoestiek.
Maar dat is dan ook het enige voordeel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Agree.
Het enige voordeel is dat ik weer redelijk snel thuis ben...
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die serie bestaat ook niet, maar als je stelt dat je liever 'Met het mes op tafel kijkt' (geen verkeerde quiz overigens...) dan een vakantie hebt, dan denk ik dat je iets mist.
Je kan toch zelf bepalen of je stress wilt hebben of naar welke bestemming je gaat?
Ik betaal graag veel geld voor een prima vakantie, maar ik moet nog even wachten...
Zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wauw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen!?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu lekker "Van nul tot nu" te lezen.![]()
Jochie achter marcherende Duitsers: "Und wir fahren gegen England"
Moeder: "Jantje, kom hier! Moet je soms ook verzuipen!"
Mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Milan misschien wel, maar diegene die de Arena als lokatie voor concerten heeft aangewezen mag van mij een nekschot krijgen ontslagen worden. Wat een kut akoestiek.
Zolang de Arena het enige multi-culti paradijs is qua accomodatie nemen ze het bagger geluid op de koop toe.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook het enige voordeel.![]()
Ik had ook wel kaartjes willen kopen maar dan voor bv het optreden in Dublin, maar helaas te laat.
Ik schrok al!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zover ben ik nog nietPlaatje van een Tweaker
quote:![]()
Ik vond Hihahondenmonnik ook al geweldigen Karel de Stoute die vond dat dapper en ontdeugend bést samen konden gaan
De Kuip: Stort bijna in.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mee eens.
Waarom niet De Kuip, Philips Stadion of Gelredome?
Servex schijnt nu Marokkanen te weren bij 'AH to go'-vestigingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang de Arena het enige multi-culti paradijs is qua accomodatie nemen ze het bagger geluid op de koop toe.
Zelfs Ahoy en HMH zijn beter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang de Arena het enige multi-culti paradijs is qua accomodatie nemen ze het bagger geluid op de koop toe.
Ik probeer het steeds.......quote:Ben in 2001 bij Slane Castle geweest en dat was toch wel het hoogtepunt van mijn lange U2-loopbaan.
Als je zoiets kan doen, moet je het vooral niet laten...
Als klant? Top!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Servex schijnt nu Marokkanen te weren bij 'AH to go'-vestigingen.
Heeft Feyenoord geen geld om het stadion te renoveren? Of is dat geld al opgegaan aan de spelers?quote:
Daar is op zich niks mis mee, maar dat bedoelde ik niet met multi-culti...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Servex schijnt nu Marokkanen te weren bij 'AH to go'-vestigingen.
Er komt een nieuw stadion, maar de financieën zijn niet echt best in Rotjeknor...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord geen geld om het stadion te renoveren? Of is dat geld al opgegaan aan de spelers?
HMH heeft het beste geluid dat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs Ahoy en HMH zijn beter.
[..]
Ik probeer het steeds.......
Oh, minder.quote:
Qua grootte zeker. Beste vind ik nog steeds de oude zaal van de Melkweg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
HMH heeft het beste geluid dat ik ooit heb gehoord.
Ik ook, één keer per jaar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Persoonlijk vind ik de Kuip trouwens een practhig sfeervol stadion
Dit wordt het Ziggo Dome:quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Qua grootte zeker. Beste vind ik nog steeds de oude zaal van de Melkweg.
Je moet die 50.000 zitplaatsen om de twee weken zien te vullen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Persoonlijk vind ik de Kuip trouwens een practhig sfeervol stadion
Van jou had ik weinig anders verwachtquote:
Ik ben 3x naar de Open Dag geweest, was echt een feestje hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet die 50.000 zitplaatsen om de twee weken zien te vullen.
Die Feyenoord-supporters zijn best wel hondstrouw, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ajax-fans...
Toch leuk dat iedereen dat cliché altijd heerlijk na-papegaait...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Die Feyenoord-supporters zijn best wel hondstrouw, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ajax-fans...
Sinds het WK 2006 heb ik nu een aversie jegens Marco van Basten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van jou had ik weinig anders verwacht
[..]
Ik ben 3x naar de Open Dag geweest, was echt een feestje hoor
Maar ben nu voetbalfanaf - behalve als Oranje een WK/EK speelt
Maar dit seizoen zal ik Ajax niet zo intens haten. Real Madrid wordt nu de club die ik helemaal niets gun, vooral vanwege die gangster die ze als voorzitter hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch leuk dat iedereen dat cliché altijd heerlijk na-papegaait...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helloGisteren kwamen er om 01:00 nog een vriend en een vriendin aanwaaien die zijn blijven slapen. lekker de hele dag hier in de tuin gelegen en net zijn we naar HP6 gegaan. nu het rijk weer alleen
Uhmmm ja, ik weet het ook niet zo goed.. Kunnen we het niet beter opdelen? paar mensen vlees, paar mensen drank en paar salade e.d. ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de BBQ? Wat moeten we allemaal zelf meenemen buiten het vlees?
De BBQ zelf, kolen, aanmaakblokjes............quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de BBQ? Wat moeten we allemaal zelf meenemen buiten het vlees?
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhmmm ja, ik weet het ook niet zo goed.. Kunnen we het niet beter opdelen? paar mensen vlees, paar mensen drank en paar salade e.d. ofzo?
Nee, wel een garagequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Maar dat is dus wel handig om van tevoren te weten TENZIJ er een winkel in de buurt van dat huis zit.
Maar een BBQ heeft ook kolen en aanmaakblokjes nodig bijvoordeeld. Die verkopen ze niet overal. Dat zijn kleine dingen waar we wel wat voor moeten weten gastvrouw 1
Ohja, en is er een luifel o.i.d. indien het gaat regenen?
Hmz, gisteren was laatste dag dat mijn ov-kaart geldig was...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus
Zeg, is de OV-Chipkaart al in gebruik daar?
Ja. BBQ gevonden, een kleintje maar wel een Weber. En terwijl ik dat deed ben ik met blote voetjes in de brandnetels gaan staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus
Zeg, is de OV-Chipkaart al in gebruik daar?
Wyccieeeee!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
En weegbree. Of was dat nou bij muggenbulten?
Weegbree ook jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb volgende week weer nachtdiensten. Gaan we dan weer eens een hele nacht samen doorbrengen!?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Immuun voor azijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
azijn heeft bij mij nooit gewerkt
Jij hebt echt je roeping gemist. Ik verbaas me er telkens weer over hoeveel je van de natuur weet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
En dat moet in grote getale groeien op het moment.
Dat gaat er niet van komen. Ik loop mee met de Vierdaagse.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb volgende week weer nachtdiensten. Gaan we dan weer eens een hele nacht samen doorbrengen!?![]()
Gewoon over je voeten zeiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. BBQ gevonden, een kleintje maar wel een Weber. En terwijl ik dat deed ben ik met blote voetjes in de brandnetels gaan staan
Ik zou weegbree nog niet eens herkennen als iemand het in mijn neus zou douwen, denk ik...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weegbree ook ja
En dat moet in grote getale groeien op het moment.
Dat is bij kwallen, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
Gewoon over je voeten zeiken.
Die opmerking kreeg ik onlangs mbt een ander onderwerpquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Immuun voor azijn?![]()
[..]
Jij hebt echt je roeping gemist. Ik verbaas me er telkens weer over hoeveel je van de natuur weet.![]()
Ik vond biologie ook altijd heel interessant, maar veel van wat jij weet heb ik nooit geleerd. En dat wat minder interessant is vergeet ik weer als het niet herhaald wordt.
Tof dat je de vierdaagse gaat lopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat gaat er niet van komen. Ik loop mee met de Vierdaagse.
Om negen uur moet ik echt in bed liggen.
Ookquote:
Ja maar dat is hetzelfde principe als brandnetelsquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dat is hetzelfde principe als brandnetels
Werkt ook tegen wratten, schijnt.
Dat gaan we een zondag proberenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou weegbree nog niet eens herkennen als iemand het in mijn neus zou douwen, denk ik...
Ruikt niet lekker als dat in de fik staat (op de BBQ).quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaan we een zondag proberen![]()
[ afbeelding ]
Dat is het plan ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ruikt niet lekker als dat in de fik staat (op de BBQ).
Mijn ouders waren kok. En jullie weten hoe goed ik kan koken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre, ja veel van dat soort dingen heb ik van mijn vader geleerd.
Dat heeft ook veel met interesse te makenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn ouders waren kok. En jullie weten hoe goed ik kan koken.
quote:
Nee dat weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn ouders waren kok. En jullie weten hoe goed ik kan koken.
Ik ben ontzettend geïnteresseerd in eten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heeft ook veel met interesse te maken
Ik ben heel blij met de magnetron. Dat zegt genoeg, lijkt me.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel blij met de magnetron. Dat zegt genoeg, lijkt me.
quote:KNMI waarschuwt voor onweer
Het hele land moet vannacht rekening houden met onweersbuien, die plaatselijk heftig kunnen zijn. Het verkeer moet rekening houden met mogelijk grote wateroverlast. Dat meldde Harry Geurts van weerinstituut KNMI vanavond.
Volgens het KNMI luiden de onweersbuien de overgang in naar een wisselvalliger en koeler weertype. De buien komen halverwege de nacht bij Zeeland het land binnen en trekken vervolgens over het hele land, aldus Geurts. Lokaal kunnen ze leiden tot overlast of schade door zware windstoten, tot 90 kilometer per uur, veel regen in korte tijd of hagel.
Volgens Geurts kan lokaal in "luttele minuten tientallen millimeters water vallen.'' Daarom waarschuwt het KNMI mensen die dan op de weg zijn voor wateroverlast.
Hoe ga ik je vrijdag herkennen? Ik sta dan te kijken langs de routequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.
Groeien vaak vlak bij brandnetels tochquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaan we een zondag proberen![]()
[ afbeelding ]
De nadelen nog niet tegengekomen ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik merk nu echt de voordelen van dit huis voor mezelf
Lekker hè, zonder toeschouwers over je voeten zeiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik merk nu echt de voordelen van dit huis voor mezelf
Jawel, eerder dan de voordelenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De nadelen nog niet tegengekomen ?
Nee ik deal gewoon met prikkelende voeten. Het heeft wel met voeten te maken, ik kan hier rondspringen en radslagen oefenen op tapijt en zonder onderburenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker hè, zonder toeschouwers over je voeten zieken.![]()
Of bedoel je dat niet?
Geen meubels die in de weg staan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee ik deal gewoon met prikkelende voeten. Het heeft wel met voeten te maken, ik kan hier rondspringen en radslagen oefenen op tapijt en zonder onderburen
Ook nietquote:
quote:
Ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Goed om te horen. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.![]()
Truste allemaal
Niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe ga ik je vrijdag herkennen? Ik sta dan te kijken langs de route
Dit is echt super om te lopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet.
Nem, dat is toch een lekker termperatuurtje?
Mijn raam staat openquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef wyccie het volgende:
Gewoon even je raam openzetten, de warme lucht laten ontsnappen.
quote:Woensdag gaat het regenen en onweren.
wyccie is degene die niet zingt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hoe ga ik je vrijdag herkennen? Ik sta dan te kijken langs de route
Dat was Gerard Joling toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft ze het soms gedaan met The Mask?
Daar zat ik van de week nog aan te denkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Soempie het volgende:
The Langoliers net gekeken.![]()
[ afbeelding ]
wyccie heeft vast betere smaak dan datquote:
Gerard Joling kan dan ook niets anders dan op de meest exclusieve parkeerplaatsen liedjes zingen.quote:
Je bent er dus wel bekend mee ouwe cruiserquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gerard Joling kan dan ook niets anders dan op de meest exclusieve parkeerplaatsen liedjes zingen.
Wat die liedjes zijn houd ik geheim...
Ik heb wel veel beters te doen dan in de WC of in de bosjes verdachte dingen te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent er dus wel bekend mee ouwe cruiser
Ik dacht in het begin even dat het echt een goede film zou worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zat ik van de week nog aan te denken
Die was best gaaf voor een Stephen King-verfilming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |