quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helloGisteren kwamen er om 01:00 nog een vriend en een vriendin aanwaaien die zijn blijven slapen. lekker de hele dag hier in de tuin gelegen en net zijn we naar HP6 gegaan. nu het rijk weer alleen
Uhmmm ja, ik weet het ook niet zo goed.. Kunnen we het niet beter opdelen? paar mensen vlees, paar mensen drank en paar salade e.d. ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de BBQ? Wat moeten we allemaal zelf meenemen buiten het vlees?
De BBQ zelf, kolen, aanmaakblokjes............quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de BBQ? Wat moeten we allemaal zelf meenemen buiten het vlees?
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhmmm ja, ik weet het ook niet zo goed.. Kunnen we het niet beter opdelen? paar mensen vlees, paar mensen drank en paar salade e.d. ofzo?
Nee, wel een garagequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Maar dat is dus wel handig om van tevoren te weten TENZIJ er een winkel in de buurt van dat huis zit.
Maar een BBQ heeft ook kolen en aanmaakblokjes nodig bijvoordeeld. Die verkopen ze niet overal. Dat zijn kleine dingen waar we wel wat voor moeten weten gastvrouw 1
Ohja, en is er een luifel o.i.d. indien het gaat regenen?
Hmz, gisteren was laatste dag dat mijn ov-kaart geldig was...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus
Zeg, is de OV-Chipkaart al in gebruik daar?
Ja. BBQ gevonden, een kleintje maar wel een Weber. En terwijl ik dat deed ben ik met blote voetjes in de brandnetels gaan staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus
Zeg, is de OV-Chipkaart al in gebruik daar?
Wyccieeeee!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
En weegbree. Of was dat nou bij muggenbulten?
Weegbree ook jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb volgende week weer nachtdiensten. Gaan we dan weer eens een hele nacht samen doorbrengen!?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Immuun voor azijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
azijn heeft bij mij nooit gewerkt
Jij hebt echt je roeping gemist. Ik verbaas me er telkens weer over hoeveel je van de natuur weet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
En dat moet in grote getale groeien op het moment.
Dat gaat er niet van komen. Ik loop mee met de Vierdaagse.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb volgende week weer nachtdiensten. Gaan we dan weer eens een hele nacht samen doorbrengen!?![]()
Gewoon over je voeten zeiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. BBQ gevonden, een kleintje maar wel een Weber. En terwijl ik dat deed ben ik met blote voetjes in de brandnetels gaan staan
Ik zou weegbree nog niet eens herkennen als iemand het in mijn neus zou douwen, denk ik...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weegbree ook ja
En dat moet in grote getale groeien op het moment.
Dat is bij kwallen, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
Gewoon over je voeten zeiken.
Die opmerking kreeg ik onlangs mbt een ander onderwerpquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Immuun voor azijn?![]()
[..]
Jij hebt echt je roeping gemist. Ik verbaas me er telkens weer over hoeveel je van de natuur weet.![]()
Ik vond biologie ook altijd heel interessant, maar veel van wat jij weet heb ik nooit geleerd. En dat wat minder interessant is vergeet ik weer als het niet herhaald wordt.
Tof dat je de vierdaagse gaat lopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat gaat er niet van komen. Ik loop mee met de Vierdaagse.
Om negen uur moet ik echt in bed liggen.
Ookquote:
Ja maar dat is hetzelfde principe als brandnetelsquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dat is hetzelfde principe als brandnetels
Werkt ook tegen wratten, schijnt.
Dat gaan we een zondag proberenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou weegbree nog niet eens herkennen als iemand het in mijn neus zou douwen, denk ik...
Ruikt niet lekker als dat in de fik staat (op de BBQ).quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaan we een zondag proberen![]()
[ afbeelding ]
Dat is het plan ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ruikt niet lekker als dat in de fik staat (op de BBQ).
Mijn ouders waren kok. En jullie weten hoe goed ik kan koken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre, ja veel van dat soort dingen heb ik van mijn vader geleerd.
Dat heeft ook veel met interesse te makenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn ouders waren kok. En jullie weten hoe goed ik kan koken.
quote:
Nee dat weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn ouders waren kok. En jullie weten hoe goed ik kan koken.
Ik ben ontzettend geïnteresseerd in eten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heeft ook veel met interesse te maken
Ik ben heel blij met de magnetron. Dat zegt genoeg, lijkt me.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel blij met de magnetron. Dat zegt genoeg, lijkt me.
quote:KNMI waarschuwt voor onweer
Het hele land moet vannacht rekening houden met onweersbuien, die plaatselijk heftig kunnen zijn. Het verkeer moet rekening houden met mogelijk grote wateroverlast. Dat meldde Harry Geurts van weerinstituut KNMI vanavond.
Volgens het KNMI luiden de onweersbuien de overgang in naar een wisselvalliger en koeler weertype. De buien komen halverwege de nacht bij Zeeland het land binnen en trekken vervolgens over het hele land, aldus Geurts. Lokaal kunnen ze leiden tot overlast of schade door zware windstoten, tot 90 kilometer per uur, veel regen in korte tijd of hagel.
Volgens Geurts kan lokaal in "luttele minuten tientallen millimeters water vallen.'' Daarom waarschuwt het KNMI mensen die dan op de weg zijn voor wateroverlast.
Hoe ga ik je vrijdag herkennen? Ik sta dan te kijken langs de routequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.
Ik heb me er eigenlijk helemaal niet zo intensief mee bezig gehouden omdat ik zo erg met de 100km bezig was. Daardoor ben ik het lopen nu een béétje zat.![]()
Het zou trouwens wel heel erg leuk zijn als jij belooft om volgend jaar de Vierdaagse te lopen.
Groeien vaak vlak bij brandnetels tochquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaan we een zondag proberen![]()
[ afbeelding ]
De nadelen nog niet tegengekomen ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik merk nu echt de voordelen van dit huis voor mezelf
Lekker hè, zonder toeschouwers over je voeten zeiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik merk nu echt de voordelen van dit huis voor mezelf
Jawel, eerder dan de voordelenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De nadelen nog niet tegengekomen ?
Nee ik deal gewoon met prikkelende voeten. Het heeft wel met voeten te maken, ik kan hier rondspringen en radslagen oefenen op tapijt en zonder onderburenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker hè, zonder toeschouwers over je voeten zieken.![]()
Of bedoel je dat niet?
Geen meubels die in de weg staan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee ik deal gewoon met prikkelende voeten. Het heeft wel met voeten te maken, ik kan hier rondspringen en radslagen oefenen op tapijt en zonder onderburen
Ook nietquote:
quote:
Ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Goed om te horen. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.![]()
Truste allemaal
Niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe ga ik je vrijdag herkennen? Ik sta dan te kijken langs de route
Dit is echt super om te lopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet.
Nem, dat is toch een lekker termperatuurtje?
Mijn raam staat openquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef wyccie het volgende:
Gewoon even je raam openzetten, de warme lucht laten ontsnappen.
quote:Woensdag gaat het regenen en onweren.
wyccie is degene die niet zingt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hoe ga ik je vrijdag herkennen? Ik sta dan te kijken langs de route
Dat was Gerard Joling toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft ze het soms gedaan met The Mask?
Daar zat ik van de week nog aan te denkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Soempie het volgende:
The Langoliers net gekeken.![]()
[ afbeelding ]
wyccie heeft vast betere smaak dan datquote:
Gerard Joling kan dan ook niets anders dan op de meest exclusieve parkeerplaatsen liedjes zingen.quote:
Je bent er dus wel bekend mee ouwe cruiserquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gerard Joling kan dan ook niets anders dan op de meest exclusieve parkeerplaatsen liedjes zingen.
Wat die liedjes zijn houd ik geheim...
Ik heb wel veel beters te doen dan in de WC of in de bosjes verdachte dingen te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent er dus wel bekend mee ouwe cruiser
Ik dacht in het begin even dat het echt een goede film zou worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zat ik van de week nog aan te denken
Die was best gaaf voor een Stephen King-verfilming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |