Zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wauw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen!?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu lekker "Van nul tot nu" te lezen.![]()
Jochie achter marcherende Duitsers: "Und wir fahren gegen England"
Moeder: "Jantje, kom hier! Moet je soms ook verzuipen!"
Mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Milan misschien wel, maar diegene die de Arena als lokatie voor concerten heeft aangewezen mag van mij een nekschot krijgen ontslagen worden. Wat een kut akoestiek.
Zolang de Arena het enige multi-culti paradijs is qua accomodatie nemen ze het bagger geluid op de koop toe.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook het enige voordeel.![]()
Ik had ook wel kaartjes willen kopen maar dan voor bv het optreden in Dublin, maar helaas te laat.
Ik schrok al!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zover ben ik nog nietPlaatje van een Tweaker
quote:![]()
Ik vond Hihahondenmonnik ook al geweldigen Karel de Stoute die vond dat dapper en ontdeugend bést samen konden gaan
De Kuip: Stort bijna in.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mee eens.
Waarom niet De Kuip, Philips Stadion of Gelredome?
Servex schijnt nu Marokkanen te weren bij 'AH to go'-vestigingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang de Arena het enige multi-culti paradijs is qua accomodatie nemen ze het bagger geluid op de koop toe.
Zelfs Ahoy en HMH zijn beter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang de Arena het enige multi-culti paradijs is qua accomodatie nemen ze het bagger geluid op de koop toe.
Ik probeer het steeds.......quote:Ben in 2001 bij Slane Castle geweest en dat was toch wel het hoogtepunt van mijn lange U2-loopbaan.
Als je zoiets kan doen, moet je het vooral niet laten...
Als klant? Top!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Servex schijnt nu Marokkanen te weren bij 'AH to go'-vestigingen.
Heeft Feyenoord geen geld om het stadion te renoveren? Of is dat geld al opgegaan aan de spelers?quote:
Daar is op zich niks mis mee, maar dat bedoelde ik niet met multi-culti...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Servex schijnt nu Marokkanen te weren bij 'AH to go'-vestigingen.
Er komt een nieuw stadion, maar de financieën zijn niet echt best in Rotjeknor...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord geen geld om het stadion te renoveren? Of is dat geld al opgegaan aan de spelers?
HMH heeft het beste geluid dat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs Ahoy en HMH zijn beter.
[..]
Ik probeer het steeds.......
Oh, minder.quote:
Qua grootte zeker. Beste vind ik nog steeds de oude zaal van de Melkweg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
HMH heeft het beste geluid dat ik ooit heb gehoord.
Ik ook, één keer per jaar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Persoonlijk vind ik de Kuip trouwens een practhig sfeervol stadion
Dit wordt het Ziggo Dome:quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Qua grootte zeker. Beste vind ik nog steeds de oude zaal van de Melkweg.
Je moet die 50.000 zitplaatsen om de twee weken zien te vullen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Persoonlijk vind ik de Kuip trouwens een practhig sfeervol stadion
Van jou had ik weinig anders verwachtquote:
Ik ben 3x naar de Open Dag geweest, was echt een feestje hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet die 50.000 zitplaatsen om de twee weken zien te vullen.
Die Feyenoord-supporters zijn best wel hondstrouw, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ajax-fans...
Toch leuk dat iedereen dat cliché altijd heerlijk na-papegaait...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Die Feyenoord-supporters zijn best wel hondstrouw, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ajax-fans...
Sinds het WK 2006 heb ik nu een aversie jegens Marco van Basten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van jou had ik weinig anders verwacht
[..]
Ik ben 3x naar de Open Dag geweest, was echt een feestje hoor
Maar ben nu voetbalfanaf - behalve als Oranje een WK/EK speelt
Maar dit seizoen zal ik Ajax niet zo intens haten. Real Madrid wordt nu de club die ik helemaal niets gun, vooral vanwege die gangster die ze als voorzitter hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch leuk dat iedereen dat cliché altijd heerlijk na-papegaait...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
helloGisteren kwamen er om 01:00 nog een vriend en een vriendin aanwaaien die zijn blijven slapen. lekker de hele dag hier in de tuin gelegen en net zijn we naar HP6 gegaan. nu het rijk weer alleen
Uhmmm ja, ik weet het ook niet zo goed.. Kunnen we het niet beter opdelen? paar mensen vlees, paar mensen drank en paar salade e.d. ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de BBQ? Wat moeten we allemaal zelf meenemen buiten het vlees?
De BBQ zelf, kolen, aanmaakblokjes............quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de BBQ? Wat moeten we allemaal zelf meenemen buiten het vlees?
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhmmm ja, ik weet het ook niet zo goed.. Kunnen we het niet beter opdelen? paar mensen vlees, paar mensen drank en paar salade e.d. ofzo?
Nee, wel een garagequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Maar dat is dus wel handig om van tevoren te weten TENZIJ er een winkel in de buurt van dat huis zit.
Maar een BBQ heeft ook kolen en aanmaakblokjes nodig bijvoordeeld. Die verkopen ze niet overal. Dat zijn kleine dingen waar we wel wat voor moeten weten gastvrouw 1
Ohja, en is er een luifel o.i.d. indien het gaat regenen?
Hmz, gisteren was laatste dag dat mijn ov-kaart geldig was...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus
Zeg, is de OV-Chipkaart al in gebruik daar?
Ja. BBQ gevonden, een kleintje maar wel een Weber. En terwijl ik dat deed ben ik met blote voetjes in de brandnetels gaan staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus
Zeg, is de OV-Chipkaart al in gebruik daar?
Wyccieeeee!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
En weegbree. Of was dat nou bij muggenbulten?
Weegbree ook jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb volgende week weer nachtdiensten. Gaan we dan weer eens een hele nacht samen doorbrengen!?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef wyccie het volgende:
Immuun voor azijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
azijn heeft bij mij nooit gewerkt
Jij hebt echt je roeping gemist. Ik verbaas me er telkens weer over hoeveel je van de natuur weet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
En dat moet in grote getale groeien op het moment.
Dat gaat er niet van komen. Ik loop mee met de Vierdaagse.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb volgende week weer nachtdiensten. Gaan we dan weer eens een hele nacht samen doorbrengen!?![]()
Gewoon over je voeten zeiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. BBQ gevonden, een kleintje maar wel een Weber. En terwijl ik dat deed ben ik met blote voetjes in de brandnetels gaan staan
Ik zou weegbree nog niet eens herkennen als iemand het in mijn neus zou douwen, denk ik...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weegbree ook ja
En dat moet in grote getale groeien op het moment.
Dat is bij kwallen, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
Gewoon over je voeten zeiken.
Die opmerking kreeg ik onlangs mbt een ander onderwerpquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Immuun voor azijn?![]()
[..]
Jij hebt echt je roeping gemist. Ik verbaas me er telkens weer over hoeveel je van de natuur weet.![]()
Ik vond biologie ook altijd heel interessant, maar veel van wat jij weet heb ik nooit geleerd. En dat wat minder interessant is vergeet ik weer als het niet herhaald wordt.
Tof dat je de vierdaagse gaat lopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat gaat er niet van komen. Ik loop mee met de Vierdaagse.
Om negen uur moet ik echt in bed liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |