Ja he, wat een scheetjequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
IARL die vierde foto van Jair. Prachtig.
Cijfers moeten gespiegeld worden, niet verdraaid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Als je een 6 van de andere kant bekijkt, is het een 9...
[/ofyles2]
In beide gevallen wordt het een 9. Als je de spiegel tenminste "boven" de 6 houdtquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Cijfers moeten gespiegeld worden, niet verdraaid.
Zondag zie ik 'm toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden tot je een keertje komt kijken![]()
Ik zie nog steeds geen 9 en ik heb de spiegel erboven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In beide gevallen wordt het een 9. Als je de spiegel tenminste "boven" de 6 houdt
Pics? Van je spiegel? En van het resultaat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen 9 en ik heb de spiegel erboven.
Alsof ik het niet druk genoeg heb...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pics? Van je spiegel? En van het resultaat?
Druk genoeg om met een spiegel een fok-topic te bekijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Alsof ik het niet druk genoeg heb...
Je zit op Fok, hoe druk kun je het hebben?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alsof ik het niet druk genoeg heb...
Ik kijk naar de Tour en ik zit ook nog wat sites in elkaar te schrijven. Druk genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zit op Fok, hoe druk kun je het hebben?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de Tour en ik zit ook nog wat sites in elkaar te schrijven. Druk genoeg lijkt me.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Druk genoeg om met een spiegel een fok-topic te bekijken
Ik heb hem na 40 seconden uitgedrukt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef Etcetera het volgende:Ik ben bang dat dit de nieuwe CZ zomerhit gaat worden
Het wordt vast niet Duplicityquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ook weinig uitgevoerd vandaag
Een film is eigenlijk wel een goed idee. Ik ben ook al maanden niet meer in de bios geweest. Dat voelt echt gek
Nee, zeker niet nadat we die vraag niet in de quiz wistenquote:
*ril*quote:oeoeoeoehhh, Julia Robertsssssss
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zeker niet nadat we die vraag niet in de quiz wisten
[..]
*ril*
Wie speelt er in Duplicity?quote:
quote:
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen op vakantie?
Etc zit in het Midden Oosten, zie ik...
Redelijk actueel ook...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu lekker "Van nul tot nu" te lezen.![]()
Jochie achter marcherende Duitsers: "Und wir fahren gegen England"
Moeder: "Jantje, kom hier! Moet je soms ook verzuipen!"
OK.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Vakantie is overgewaardeerd. Waarom op vakantie gaan als Met Het Mes Op Tafel terugkomt op TV?
quote:
Geen idee, ik ken die serie niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Redelijk actueel ook...
[..]
OK.
Je laatste zin is er één uit de serie 'Een kinderhand is gauw gevuld'?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de waarschuwingen over het zwemmen in zee niet?
Die serie bestaat ook niet, maar als je stelt dat je liever 'Met het mes op tafel kijkt' (geen verkeerde quiz overigens...) dan een vakantie hebt, dan denk ik dat je iets mist.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die serie niet.
Ik heb nooit vakantiestress, maar honderden euro's bijleggen voor een te populaire vakantiebestemming en dan in de stress schieten als er maar ook iets fout dreigt te gaan...
Eén van de vele publicaties vandaag: http://www.deweekkrant.nl(...)ing_zwem_niet_in_zeequote:
Ah, dan is het zeker weer actueel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de vele publicaties vandaag: http://www.deweekkrant.nl(...)ing_zwem_niet_in_zee
Ook veelvuldig op radio en TV geweest vandaag en gisteren is er nog een jong meisje verdronken...
Milan misschien wel, maar diegene die de Arena als lokatie voor concerten heeft aangewezen mag van mij een nekschot krijgen ontslagen worden. Wat een kut akoestiek.quote:
Agree.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Milan misschien wel, maar diegene die de Arena als lokatie voor concerten heeft aangewezen mag van mij een nekschot krijgen ontslagen worden. Wat een kut akoestiek.
Maar dat is dan ook het enige voordeel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Agree.
Het enige voordeel is dat ik weer redelijk snel thuis ben...
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die serie bestaat ook niet, maar als je stelt dat je liever 'Met het mes op tafel kijkt' (geen verkeerde quiz overigens...) dan een vakantie hebt, dan denk ik dat je iets mist.
Je kan toch zelf bepalen of je stress wilt hebben of naar welke bestemming je gaat?
Ik betaal graag veel geld voor een prima vakantie, maar ik moet nog even wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |