Nee, dat niet (zie pm)quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij scheelt dat ik alleen op de universiteit kom en met studenten om ga als ik colleges heb of tentamens.En eerder had ik wat vriendinnen die heel hip waren, maar dat zijn geen vriendinnen meer. Dat scheelt eigenlijk ook wel. Ik voel me nu veel minder grijze muis.
Nu heb ik eigenlijk alleen nog vrienden bij wie het geen drol uitmaakt dat ik niet hip ben.
![]()
Als ik bij een vereniging had gezeten had ik me dat allemaal vast wel afgevraagd. Nu heb ik het ook nog wel, maar vooral bij nieuwe mensen. Bij meetings van Fok! bijvoorbeeld.
Heb je bij een studentenvereniging gezeten?
Misschien wou hij het eens proberen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel rookt verder niet. Alleen die ene keer en waarom dat was weet ik eigenlijk niet meer.
Nee, het doel (in ieder geval ONS doel) was om het als team te doen. Samen uit, samen thuis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
En het doel was dat zo snel mogelijk te doen? Of had je een tijdslimiet of wat?
Wel supergoedquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het doel (in ieder geval ONS doel) was om het als team te doen. Samen uit, samen thuis.
Dat bleek trouwens voor andere teams helemaal niet zo vanzelfsprekend.![]()
Limiet van 30 uur. Wij waren binnen met 24 uur.
Ik begon heel fris en fruitig, ik eindigde 70 jaar ouder.
Geen horrorvoetjes. Gewoon twee dagen niet kunnen staan.
Bijna al mijn vrienden zijn gesetteld. Groot aantal heeft kinderen. Alleen ik en nog 2 vrienden niet.... Dus vallen wij ook wel eens buiten de toon.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het nu soms zelfs bij mijn twee beste vriendinnen, dat ik me dus suf voelomdat ik samenwoon en al graag kinderen zou willen, en zij weliswaar eerder zijn afgestudeerd en over een maand allebei gaan werken, maar toch nog niet gesetteld zijn...
Ah jij bent er weer? Dan ga ik wel weer terug naar FMT....quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor jullie lieve Welcome Back reacties, trouwens.
Ik vrees de dag dat een koppel uit mijn groepje een kind gaat krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden zijn gesetteld. Groot aantal heeft kinderen. Alleen ik en nog 2 vrienden niet.... Dus vallen wij ook wel eens buiten de toon.....
Nee, het was om iets aan te steken of om die sigaret brandend te houden voor iemand, zoiets.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wou hij het eens proberen?
Het valt wel mee hoor. Maar wil je weer dat het zo was als eerst moet je echt een weekendje weg als vrienden onder elkaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat een koppel uit mijn groepje een kind gaat krijgen.
Ja en hoe groot acht je de kans dat dát gebeurt in het eerste jaar? Bijzonder kleinquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Maar wil je weer dat het zo was als eerst moet je echt een weekendje weg als vrienden onder elkaar.
Dat is waar maar daarna wel weer hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en hoe groot acht je de kans dat dát gebeurt in het eerste jaar? Bijzonder klein
Ah zo kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, het was om iets aan te steken of om die sigaret brandend te houden voor iemand, zoiets.
Etcie en Pitt? Die zeggen zelf toch al dat ze kutkinderen gaan krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat een koppel uit mijn groepje een kind gaat krijgen.
Bij mij was het meer doordat ze zich bijvoorbeeld enorm druk kunnen maken of de zonnebril van vorig jaar nog wel kan. Ik heb dus een zonnebril van 5 euro van de Hema.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het nu soms zelfs bij mijn twee beste vriendinnen, dat ik me dus suf voelomdat ik samenwoon en al graag kinderen zou willen, en zij weliswaar eerder zijn afgestudeerd en over een maand allebei gaan werken, maar toch nog niet gesetteld zijn...
Terwijl ik het juist vind getuigen van karakter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij was het meer doordat ze zich bijvoorbeeld enorm druk kunnen maken of de zonnebril van vorig jaar nog wel kan. Ik heb dus een zonnebril van 5 euro van de Hema.Allemaal zulke dingen. Of als je denkt leuk een stad te gaan bezoeken dat blijkt dat ze alleen maar winkel in, winkel uit gaan. Ik sta dan dus buiten naast minstens 2 kerels die op hun vrouw staan te wachten.
![]()
Door die hele houding voel ik me niet op m'n gemak en suf.
Wow! Wat een geweldige dame ben jij!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik vind winkelen best leuk, maar dan wel als ik alleen ben.![]()
Een half uur voor de spiegel draaien, twijfelen, toch maar niet, uitdoen, of toch wel, wat vind jij, je vindt het wel staan, hij is hier toch iets te ruim, zullen we nog even terug gaan naar die andere zaak, etc
daar kan ik dus niet tegen.
Zulke studievriendinnen had ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Een half uur voor de spiegel draaien, twijfelen, toch maar niet, uitdoen, of toch wel, wat vind jij, je vindt het wel staan, hij is hier toch iets te ruim, zullen we nog even terug gaan naar die andere zaak, etc
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef wyccie het volgende:
Ik begon heel fris en fruitig, ik eindigde 70 jaar ouder.
Geen horrorvoetjes. Gewoon twee dagen niet kunnen staan.
Voor kinderen in ontwikkelingslanden zodat zij naar school kunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wel supergoed
Was voor een goed doel toch?
Sommigen liepen niet eens bij elkaar. Een kilometer afstand tussen de eerste en laatste. Als je achteraan loopt is dat héél erg kut.quote:Wat deden die andere teams dan? Wel opgedeeld over de leden?
Nee, niet alles bijgehouden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je eigenlijk meegelezen Wyccie? Of helemaal weggeweest uit MEN?
Ik winkel ook het liefst alleen, juist vanwege het onderstaande wat jij beschrijft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
quote:Een half uur voor de spiegel draaien, twijfelen, toch maar niet, uitdoen, of toch wel, wat vind jij, je vindt het wel staan, hij is hier toch iets te ruim, zullen we nog even terug gaan naar die andere zaak, etc
Dat is ook zo herkenbaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Geld groeide hun ook op de rug geloof ik, dus tussen de middag werden er ook lekkere broodjes gekocht, en liep ik met een zak droge melkbroodjes uit een supermarktje
Als ik er aan denkquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet raar.![]()
Doe eens een foto.
Ik durf er nauwelijks te posten omdat ik me dan heel erg afvraag 'voeg ik wel wat toe' of 'is dit wel belangrijk genoeg'quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef Soempie het volgende:
Oh, Wiebel post op tweakers en hij had twee berichtjes na elkaar gepost. Vervolgens kreeg hij een push-pm van een mod, of hij dat niet meer wilde doen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Dat is lekker. Als je ze te droog vindt kun je die met chocolade kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
en liep ik met een zak droge melkbroodjes uit een supermarktje
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is lekker. Als je ze te droog vindt kun je die met chocolade kopen.
Het is zomerquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Crunch Sticks SpeculaasIk ben fan, lijken op chocoladepepernoten
Ik vind dat chocoladepernotenachtige producten altijd kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is zomerik hoef nu geen pepernoten
![]()
Ik heb zin in een chocolade-ijsje......
Ben eergisteren naar Duplicity geweest (wat ik echt een heel toffe film vond) en toen heb ik wel zo'n minibakje Cookie Dough van B&J genomen
![]()
Je loopt een paar maandjes voor. Jij hippert.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Crunch Sticks SpeculaasIk ben fan, lijken op chocoladepepernoten
De ijsboer bij mij in de buurt heeft het hele jaar pepernoten en kruidnoten ijs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dat chocoladepernotenachtige producten altijd kunnen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je loopt een paar maandjes voor. Jij hippert.
Tom Boonen heeft het ooit ook gedaan met een 17-jarige.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, naar Giel die het met een 17-jarige doet(inmiddels alweer 18 dacht ik)
Dat zijn nog van die egotrippers die gefrustreerd zijn dat er steeds minder plekken zijn om die pokkestokken te inhaleren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het alleen maar stinken.
Gister kwam er een mevrouw naast me in het bushokje staan en toen stak ze een sigaret op. Eigenlijk vond ik dat ook heel aso.Ben toen zelf het hokje maar uit gegaan.
Volgens mij was het gewoon een mevrouw die er niet bij nadacht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn nog van die egotrippers die gefrustreerd zijn dat er steeds minder plekken zijn om die pokkestokken te inhaleren.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
Giel leeft, lijkt het, naar een wel heel oud gezegde; Wie kan bloeden kan broeden.
Nog even mijn bijdrages, uitgesproken met hoog-Engels accentquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
If she can cut her own food she makes a fine dish......
Gefeliciteerd, gehaald=gehaaldquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
WTF! Ik heb psychometrie gehaald met een 6.![]()
![]()
Slechtste cijfer ooit, maar ik ben er vanaf.
Ik zie geen verschil.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een mevrouw die er niet bij nadacht.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Nog even mijn bijdrages, uitgesproken met hoog-Engels accent
"If she's old enough to bleed - then she's bleedin' old enough"![]()
"When there's grass on the wicket, then let's play cricket"![]()
I agreequote:
Ben ik dan echt zo'n studiebol...quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I agree
Ik ben met sommige vakken al blij met een 5,5. Gehaald is gehaald![]()
Blijkbaarquote:
quote:
Wat danquote:
Ligt aan de context toch?quote:
6 pilletjes cyanide ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt aan de context toch?
6 zweepslagen is niet tof.
Als daar 6 tieten bijgeleverd worden wel jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:18 schreef iamredleader het volgende:
6 liter bier.... dat is moeilijk. Tof of niet?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Als daar 6 tieten bijgeleverd worden wel ja
Jaquote:
Moet je van de andere kant kijken, is het bijna een 10quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat het zo dicht bij een onvoldoende ligt, als je top-down kijkt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als daar 6 tieten bijgeleverd worden wel ja
Nee echt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je van de andere kant kijken, is het bijna een 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |