Giel Beelen is ALTIJD een lelijke vent hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kan ook andersom: Giel Beelen. Een lelijke vent voor die kleur.
Ik ook niet bij pas rond half negen weer thuis... en ben dan waarschijnlijk ook te moe.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik krijg net de uitslag van mijn verzoek om een dienstruiling.
Definitef geen BBQ voor mij zondag.
Hij heeft wel vaak een leuke vriendin.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Giel Beelen is ALTIJD een lelijke vent hoor
Even lezenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef Soempie het volgende:
http://cababbels.blogspot.com/2008/02/gewichtige-zaken.html
Nem, ik ga hem nadoen.![]()
En ook elke week een foto nemen, alleen weet ik nu even niet waar de oplader is.
Die kun jij ook hebben als je gaat vissen in de kleuterschool zoals hijquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft wel vaak een leuke vriendin.....
't is iemand van Fok!, maar ik weet niet meer wie.quote:
Ik krijg wel een slechte naam hierzo zeg......quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kun jij ook hebben als je gaat vissen in de kleuterschool zoals hij
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik krijg wel een slechte naam hierzo zeg......Misschien maar minder met Tanjaa sc'en.....
Oh ik dacht dat de kleuterschoolcomment een geintje naar mijn adres ivm het vele sc'en met Tanjaa.quote:
Nee, naar Giel die het met een 17-jarige doetquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de kleuterschoolcomment een geintje naar mijn adres ivm het vele sc'en met Tanjaa.
Okay dat wist ik niet....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, naar Giel die het met een 17-jarige doet(inmiddels alweer 18 dacht ik)
Ik ben allang uit de kinderschoenen.....quote:
Als het goed is is het nu gelukt. De jongen van de helpdesk werd ook gek. Hij klonk blijer dan ik toen het eindelijk geregeld was.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb me wel alweer heringeschreven via studielink, maar nog geen papieren van school gekregen. Hoop niet dat het gezeik op gaat leverenKut
Ik moet nog SOKken en DOPpen
Giel leeft, lijkt het, naar een wel heel oud gezegde; Wie kan bloeden kan broeden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, naar Giel die het met een 17-jarige doet(inmiddels alweer 18 dacht ik)
Dat geldt volgens mij alleen als je begint. Want je moet ja per se alles zelf stopzetten, anders loopt het gewoon door enzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is is het nu gelukt. De jongen van de helpdesk werd ook gek. Hij klonk blijer dan ik toen het eindelijk geregeld was.
En ik heb een heel stomme vraag. Moet ik nu m'n stufi ook opnieuw aanvragen? Want er staat een enorme button met daarop dus precies dat onder m'n herinschrijving. Dat is toch alleen als je net begint?
Biologisch gezien niets mis meequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Giel leeft, lijkt het, naar een wel heel oud gezegde; Wie kan bloeden kan broeden.
If she can cut her own food she makes a fine dish......quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Giel leeft, lijkt het, naar een wel heel oud gezegde; Wie kan bloeden kan broeden.
Gelukkig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij alleen als je begint. Want je moet ja per se alles zelf stopzetten, anders loopt het gewoon door enzo?
Ik moet me dus ook herinschrijven, maar krijg je daarvoor niet meer zo'n formulier in de bus?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is is het nu gelukt. De jongen van de helpdesk werd ook gek. Hij klonk blijer dan ik toen het eindelijk geregeld was.
En ik heb een heel stomme vraag. Moet ik nu m'n stufi ook opnieuw aanvragen? Want er staat een enorme button met daarop dus precies dat onder m'n herinschrijving. Dat is toch alleen als je net begint?
Ik kon geen foto's vinden van mij in een zo'n glimmend trainingsjack met draak of tijger achterop...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Leuke discussie hiervoor over haarstijlen en roze voor mannen![]()
Ik vind roze voor mannen prima, als het inderdaad maar niet knalroze is op een witte broek ofzo
En die foto van Soempie![]()
Ik had ook van die vreselijke kleren, maar ze waren nooit zo bont als die van mn vriendinnetje, als ik die terugzie op foto's lig ik echt dubbel
Van Groningen kreeg ik een mailtje dat ik me in moest gaan schrijven via studielink. Dus even in je rugmail kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet me dus ook herinschrijven, maar krijg je daarvoor niet meer zo'n formulier in de bus?
Wat mis je van het studentenleven? En wat juist niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:08 schreef steekbal het volgende:
Heerlijk, die studenten problemen, is voor mij gelukkig/helaas lang geleden
Natuurlijk is dat niet raar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Is het raar dat ik toch best wel trots ben op mijn foto's aan de muur![]()
Ik vind het echt tof
Heb met behulp van mijn maglite de foto's exact goed in de lijst gekregen (het is passe partout, en er zit een witte rand om de foto's omdat het uitvergrotingen zijn), vond ik toch wel knap van mezelf
Ben je gestopt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
potverhoogenlaag! Ik heb trek in een sigaretje zeg.......
Ja al bijna een jaar maar ik heb toch af en toe moeilijke momenten......quote:
Ik mis de vrijheid, de drank, en toch ook het leren. Het gedoe om hoe ik overkom, wat ik zal worden mis ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat mis je van het studentenleven? En wat juist niet?
Jeez..... inloggen in Studielink wil al niet eensquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Groningen kreeg ik een mailtje dat ik me in moest gaan schrijven via studielink. Dus even in je rugmail kijken.
Alleen kreeg ik geen inloggegevens toegestuurd.
Het machtigingsformulier kreeg ik wel gewoon in de bus, maar alleen van Nijmegen.![]()
't Liep een beetje door elkaar bij mij, wat het dus ook lastig maakte.
Ik heb gewoon de helpdesk gebeld en zij hebben m'n inloggegevens via de mail geregeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeez..... inloggen in Studielink wil al niet eensmoet nu wachten tot ik per post nieuwe inloggegevens krijg
Wat een kutsysteem zeg, en dan te bedenken dat het maar voor (hopelijk) 1 of 2 maandjes nog studentzijn is....
Goed dat je gestopt bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja al bijna een jaar maar ik heb toch af en toe moeilijke momenten......
Verdwijnt dat met de jaren?quote:
Dank je!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed dat je gestopt bent.![]()
Volgens mij blijven die momenten de rest van je leven. Dat is tenminste wat ik hoor van familie.
Mja. Ik vind het alleen maar stinken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ik vrees het ook. Ik ben blij dat ik niet rook maar met name op mooie dagen mis ik het wel. Lekker op het balkon zitten met een sigaretje en een pilsje.....
Echt wel,quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Verdwijnt dat met de jaren?
* hoopvol kijkt
Ja het stinkt inderdaad. Ben nu ook zo blij dat mijn kleren niet meer stinken enzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het alleen maar stinken.
Gister kwam er een mevrouw naast me in het bushokje staan en toen stak ze een sigaret op. Eigenlijk vond ik dat ook heel aso.Ben toen zelf het hokje maar uit gegaan.
Mee eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja het stinkt inderdaad. Ben nu ook zo blij dat mijn kleren niet meer stinken enzo.
Dat is inderdaad zeer asociaal. Ik ben het niet eens met die hetze tegen de rokers maar rokers moeten ook niet hun rook aan anderen opdringen.
Hallo!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef Soempie het volgende:
http://cababbels.blogspot.com/2008/02/gewichtige-zaken.html
Nem, ik ga hem nadoen.![]()
En ook elke week een foto nemen, alleen weet ik nu even niet waar de oplader is.
Wat zou er dan veranderen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:38 schreef steekbal het volgende:
[..]
Echt wel,Je leert min of meer tevreden te zijn met hoe je bent. Je ziet beter hoe anderen zijn en prikt makkelijker door alle poeha en interessant doen. Misschien is dat het wl, ik zou dolgraag mijn studententijd overdoen, maar dan zoals ik nu ben
Wyccie!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Wat een mooi stukje.
Posing next to a stickfigure of a living legend makes anyone ask 'does this old jew make my ass look fat'?![]()
Ik heb gisteravond, toen ik broeken van de H&M paste, gemerkt dat ik ook was afgevallen!
Steeds gedacht dat ik er alleen maar spierweefsel bijkreeg.
(Nu maar hopen dat H&M niet met de maten heeft zitten kloten.)
Oeh dat is inderdaad wat ik bedoel met die hetze... Zo kinderachtig om zo te reageren....quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vriend die rookt, en als we met zn allen op het terras zitten voelt hij zich altijd helemaal vervelend als ie gaat roken, dat vind ik dan wel weer een beetje zieligWant als je buiten zit waait de rook zo weg, maar de twee dames die op het conservatorium zingen beginnen altijd demonstratief te wapperen, gaan uit de wind zitten en kijken constant waar de rook heen kringelt....
hoezo spastisch?
Ik zou er meer van kunnen genieten, bewuster ook. En natuurlijk beter met anderen om kunnen gaan. Minder zenuwen, complexen (doe ik het wel goed, vinden ze me niet stom, ben ik hip genoeg ?) Hoe ga jij daar nu, als hedendaagse student(e) mee om ?quote:Wat zou er dan veranderen?
Ja dat Jack the Rippermoment kan dus niet meer....quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Wel beter voor als je een date hebt, dat je gestopt bent.
Wiebel rookt nog steeds? Mijn ex wou dat ik stopte voor haar.... heb ik ook gedaan....quote:Ik heb ooit eens Wiebel gezoend nadat hij net had gerookt.
Ik mag de vergelijking niet maken maar de Tweakers zijn af en toe net oorlogsduitsers.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef Soempie het volgende:
Oh, Wiebel post op tweakers en hij had twee berichtjes na elkaar gepost. Vervolgens kreeg hij een push-pm van een mod, of hij dat niet meer wilde doen.
Kijckt daer! Eenen lopert!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Wat een mooi stukje.
Posing next to a stickfigure of a living legend makes anyone ask 'does this old jew make my ass look fat'?![]()
Ik heb gisteravond, toen ik broeken van de H&M paste, gemerkt dat ik ook was afgevallen!
Nog niet helemaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het lopen? Ben je er al helemaal klaar voor?
Hoe zat dat trouwens met die 100km loop? Moesten jullie allemaal 100km afleggen? Of gedeeld over het team?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.
Ik heb me er eigenlijk helemaal niet zo intensief mee bezig gehouden omdat ik zo erg met de 100km bezig was. Daardoor ben ik het lopen nu een béétje zat.![]()
Het zou trouwens wel heel erg leuk zijn als jij belooft om volgend jaar de Vierdaagse te lopen.
wyccie !!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Wat een mooi stukje.
Ik denk dat het bij mij scheelt dat ik alleen op de universiteit kom en met studenten om ga als ik colleges heb of tentamens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef steekbal het volgende:
[..]
Ik zou er meer van kunnen genieten, bewuster ook. En natuurlijk beter met anderen om kunnen gaan. Minder zenuwen, complexen (doe ik het wel goed, vinden ze me niet stom, ben ik hip genoeg ?) Hoe ga jij daar nu, als hedendaagse student(e) mee om ?
Iedereen loopt 100km.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zat dat trouwens met die 100km loop? Moesten jullie allemaal 100km afleggen? Of gedeeld over het team?
En het doel was dat zo snel mogelijk te doen? Of had je een tijdslimiet of wat?quote:
100 km!?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.
Ik heb me er eigenlijk helemaal niet zo intensief mee bezig gehouden omdat ik zo erg met de 100km bezig was. Daardoor ben ik het lopen nu een béétje zat.![]()
Het zou trouwens wel heel erg leuk zijn als jij belooft om volgend jaar de Vierdaagse te lopen.
Ging je dat goed af? Geen horrorvoetjes?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef Soempie het volgende:
En eerder had ik wat vriendinnen die heel hip waren, maar dat zijn geen vriendinnen meer.
Wiebel rookt verder niet. Alleen die ene keer en waarom dat was weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Wiebel rookt nog steeds? Mijn ex wou dat ik stopte voor haar.... heb ik ook gedaan....
Ik heb het nu soms zelfs bij mijn twee beste vriendinnen, dat ik me dus suf voelquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Laatst ontmoette ik vriendinnen van een vriendin. En dat waren een beetje van dat aparte, semihippe soort mensen. Ik voelde me gelijk al zo suf. Maar later bleek dat ze best kinderachtig waren, en toen voelde ik me gelijk al een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |