quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:18 schreef Soempie het volgende:
Ik zit net te bedenken dat ik verkeerd tel. Het is een kilo en 200 gram.![]()
Waarom niet?quote:En de vierdaagse ga ik van m'n leven niet aan meedoen.
Ik echt werk, zou ook wel thuis willen zitten, strajs lekker de tour klijkenquote:
De laatste keer dat ik veertig km liep waren m'n schoenen doorweekt van het bloed.quote:
Liep je op naaldhakken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:28 schreef Soempie het volgende:
De laatste keer dat ik veertig km liep waren m'n schoenen doorweekt van het bloed.En er zijn een aantal nagels afgevallen.
Pff. Ik zou wel op een kantoor willen zitten, net doen of ik me nuttig maak.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:25 schreef steekbal het volgende:
[..]
Ik echt werk, zou ook wel thuis willen zitten, strajs lekker de tour klijken
Op kisten.quote:
ja, is nu ook meer soort bezigheidstherapiequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff. Ik zou wel op een kantoor willen zitten, net doen of ik me nuttig maak.![]()
Echt werk, echt werk.
Riep je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff. Ik zou wel op een kantoor willen zitten, net doen of ik me nuttig maak.![]()
Echt werk, echt werk.
Op kisten je voeten kapot lopen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op kisten.![]()
Dat was in de periode dat ik ook nog met Nirvanashirts liep.![]()
![]()
Kisten zitten echt verrot man.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op kisten je voeten kapot lopen?![]()
Waren ze niet ingelopen?
Heul niet!quote:
Ach, in mijn jeugd hadden we dat allemaal niet, liep je rond in fel gekleurde dingen, liefst door moeder zelf gemaaktquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ook nog rondgelopen met kisten en een nirvanashirt, maar als jongen is dat iets minder gek toch
Posten!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef Soempie het volgende:
Ik probeerde een foto te vinden van mij met kisten en een Nirvanashirt, maar kan het niet vinden. Wel andere foto's van vroeger met heel foute kleding.![]()
Nu wil ik foto's van jou in de jaren 80.quote:
Dan zul je moeten wachten tot ik thuis ben en een leuke foto kan scannen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu wil ik foto's van jou in de jaren 80.
De "Doe Maar" kleuren!quote:
Volgens mij liep iedereen in dat soort kleren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef MaJo het volgende:
Oh men ik heb ook dat soort dingen aangehad vroeger![]()
![]()
maar toen was het echt cool
![]()
Uhuhquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef TradeMarkie het volgende:
ik gok dat we over 15 jaar hetzelfde zeggen over nu qua kleding e.d als dat we nu over 'vroeger' zeggen
Nee, je loopt gewoon enorm achter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:19 schreef TradeMarkie het volgende:
ik loop nu al in roze, ben ik trendsetter?
Zo ook over de haarstijlen alhoewel het nooit zo belachelijk kan zijn als de jaren 80quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef TradeMarkie het volgende:
ik gok dat we over 15 jaar hetzelfde zeggen over nu qua kleding e.d als dat we nu over 'vroeger' zeggen
Ik was met een vriend en zijn vriendin naar Parkpop en daar beweerde ik dat ze hem nooit zover zou krijgen iets roze aan te trekken. Als het haar zou lukken dan zou ik het ook doen en samen naar de kroeg gaan. Ik heb gezegd dat ik me dus 0 zorgen maakquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Roze...... daar zal ik nooit in lopen......
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo ook over de haarstijlen alhoewel het nooit zo belachelijk kan zijn als de jaren 80
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was met een vriend en zijn vriendin naar Parkpop en daar beweerde ik dat ze hem nooit zover zou krijgen iets roze aan te trekken. Als het haar zou lukken dan zou ik het ook doen en samen naar de kroeg gaan. Ik heb gezegd dat ik me dus 0 zorgen maak
Ik ken 'm iets beter dan zij
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook dat Wham gebeuren in de 80's.... Al die dames vonden George Michael leuk. Hij stond in een roze naveltruitje met een coupe soleil op dat podium maar was echt geen homo hoor.......
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en ik ben geen metroman![]()
Echte mannen kunnen best roze dragen
Dát was nog eens een ventquote:
Ik kan me ook een sketch op de BBC herinneren waarin ze dat Last Christmas op de hak namen. Zat een enorme nicht net te doen of hij hetero was en zong dan voor een meisje: Last Christmas I gave you my heart but the very next day I turned out to be gay.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. En wat een schok was het voor ze toen hij uit de kast het toilet kwam.
"Dat zag ik niet aankomen" heb ik een paar keer voorbij horen komen.
En in het roze.quote:
Ja maar ik vind het gewoon een hele lelijke kleur voor mannenquote:
En in combo met witte broek en teenslippers helemaal fout!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon een hele lelijke kleur voor mannen
Het kan ook andersom: Giel Beelen. Een lelijke vent voor die kleur.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon een hele lelijke kleur voor mannen
Giel Beelen heeft zelf ook geen kleur dus matched hij nergens bij...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kan ook andersom: Giel Beelen. Een lelijke vent voor die kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |