Ik wil weer snel aan het werk kunnen maar om weer dat geouwehoer te krijgen van solliciteren niet...quote:
Wat voor 'n werk ben je precies aan het zoeken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil weer snel aan het werk kunnen maar om weer dat geouwehoer te krijgen van solliciteren niet...
Ik ben werkzaam geweest als maatschappelijk werker dat vond ik leuk. Daar zou ik wel weer in willen rollenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat voor 'n werk ben je precies aan het zoeken?
Ik vind het cool dat je dat aankunt, het lijkt me raar. Al die problemen van mensen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben werkzaam geweest als maatschappelijk werker dat vond ik leuk. Daar zou ik wel weer in willen rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat was soms zwaar idd. Maar ik heb geen SPW diploma dus ik denk niet dat ik nog een keer een kans krijg in die sector....quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vind het cool dat je dat aankunt, het lijkt me raar. Al die problemen van mensen..
Dat is jammerquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was soms zwaar idd. Maar ik heb geen SPW diploma dus ik denk niet dat ik nog een keer een kans krijg in die sector....
Ik kom altijd wel weer ergens terecht! Maak je geen zorgen meis! Ik ga nu slapenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is jammer, wat ga je nu proberen dan?
kan je niet zo'n ervaringsdiploma krijgen ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was soms zwaar idd. Maar ik heb geen SPW diploma dus ik denk niet dat ik nog een keer een kans krijg in die sector....
Slaap lekkah, ik hoop dat je iets vind morgenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom altijd wel weer ergens terecht! Maak je geen zorgen meis! Ik ga nu slapen
ja op zich wel denk ik. Zal het eens navragen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet zo'n ervaringsdiploma krijgen ofzo?
Thanx!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:31 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Slaap lekkah, ik hoop dat je iets vind morgen
maken ze juist reclame voor over mensen zonder diploma maar wel werkervaring, maarja succes en keep us postedquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja op zich wel denk ik. Zal het eens navragen.
Welk concert?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:47 schreef Nembrionic het volgende:Thuis van een heel goed concert
Minimeet met TradeMarkie gehad die ook nog eens zo tof was ons daarna op het station af te zetten
Van John Butler, voorheen John Butler Trio. Vanavond was het trouwens voor de helft van de tijd een duoquote:
Nope, sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van John Butler, voorheen John Butler Trio. Vanavond was het trouwens voor de helft van de tijd een duo![]()
Maar je kent 'm vast niet
That one goes without sayingquote:
Ja, hier in het topic vermoed ikquote:
Ik wacht op de 50.000ste, die ik voor 2012 verwacht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
noooooo heb mn 30.000ste post gemist![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn 60k post gemist en ik vind het niets ergquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
noooooo heb mn 30.000ste post gemist![]()
![]()
![]()
Ja, die ken ik welquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van John Butler, voorheen John Butler Trio. Vanavond was het trouwens voor de helft van de tijd een duo![]()
Maar je kent 'm vast niet
Maar jij heet geen Tanjaaaquote:
Dat zou wel toevallig zijn zegquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij heet geen Tanjaaa
toch?
Neuh, heb je al eens naar je plaatje gekeken joh?quote:
Werkse!quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi
Heb ze gisteren ook weer eens opgezocht. Blijft een leuke strip.
Ik ga werken
Ikkequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:13 schreef steekbal het volgende:mohguh, wie is er vandaag nog meer aan het werk ?
Huishoudelijk werk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:13 schreef steekbal het volgende:mohguh, wie is er vandaag nog meer aan het werk ?
Als je volgende week die vier dagen gaat wandelen zal het wel iets meer zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:15 schreef Soempie het volgende:
Van vier dagen wandelen ben ik 800 gram afgevallen.
Ja heb zo een afspraak bij de psych. Ik haat vroeg afspreken maar de andere ADHDers ook dus ik trek aan het kortste eindquote:
Ik zit net te bedenken dat ik verkeerd tel. Het is een kilo en 200 gram.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je volgende week die vier dagen gaat wandelen zal het wel iets meer zijn.
Da's minder. Maar dan heb je daarna nog wel de hele dag voor je.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb zo een afspraak bij de psych. Ik haat vroeg afspreken maar de andere ADHDers ook dus ik trek aan het kortste eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |