Maar jij heet geen Tanjaaaquote:
Dat zou wel toevallig zijn zegquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij heet geen Tanjaaa
toch?
Neuh, heb je al eens naar je plaatje gekeken joh?quote:
Werkse!quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi
Heb ze gisteren ook weer eens opgezocht. Blijft een leuke strip.
Ik ga werken
Ikkequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:13 schreef steekbal het volgende:mohguh, wie is er vandaag nog meer aan het werk ?
Huishoudelijk werk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:13 schreef steekbal het volgende:mohguh, wie is er vandaag nog meer aan het werk ?
Als je volgende week die vier dagen gaat wandelen zal het wel iets meer zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:15 schreef Soempie het volgende:
Van vier dagen wandelen ben ik 800 gram afgevallen.
Ja heb zo een afspraak bij de psych. Ik haat vroeg afspreken maar de andere ADHDers ook dus ik trek aan het kortste eindquote:
Ik zit net te bedenken dat ik verkeerd tel. Het is een kilo en 200 gram.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je volgende week die vier dagen gaat wandelen zal het wel iets meer zijn.
Da's minder. Maar dan heb je daarna nog wel de hele dag voor je.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb zo een afspraak bij de psych. Ik haat vroeg afspreken maar de andere ADHDers ook dus ik trek aan het kortste eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |