tuurlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
Mag ik inde OP op 08-09-2009?
KJ, fijne dag morgen!
tnxquote:
Heel bijzonder om te lezen hoe jullie het zo snel voor elkaar gekregen hebben! Ik wens jullie alvast een hele mooie, speciale dag waarin jullie volop kunnen genieten van het samenzijn met jullie hele familie!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Vandaag helemaal geslaagd.
Net de bedankkaarten geschreven en de kadootjes ingepakt. Ieder krijgt de dvd van alles is liefde. (de eerste date zijn mijn aanstaande en ik naar die film geweest)
Begin nu wel de kriebels te krijgen hoor. Het besef begint te komen.. Ik trouw gewoon morgen...![]()
Hee, da's nog sneller dan wijquote:
T was idd heel bijzonderquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Even een berichtje vanaf het huis van mijn schoonouders. Het is helemaal geweldig.
Katinkat, zij is een nichtje van qltelquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Even een berichtje vanaf het huis van mijn schoonouders. Het is helemaal geweldig.
Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hoop dat jullie nu lekker aan het genieten zijn van de herinneringen aan die geweldige dag!
Duderella, het is al bijna zo ver! Heb je er al zin in?
Hee Sugar! Hoe is 't?
Haha, neem je ze ook op, dan kan je heeel vaak die mooiste 5 minuten herbeleven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.
Als ik er aan denk nemen we wel even een fototoestel mee ja. Om het moment vast te leggen voor het nageslacht vrienden en bekenden. En ja, we gaan hartstikke leuk en chic uit lunchen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:42 schreef Étoile het volgende:
[..]
Haha, neem je ze ook op, dan kan je heeel vaak die mooiste 5 minuten herbeleven.Ik zag in het vorige topic dat jullie ws wel een leuke locatie op t oog hadden voor een lunch oid naderhand? Zag er iig prachtig uit! Sturen jullie nog kaartjes rond achteraf aan vrienden/familie of weten zij het allemaal al wel?
Geen huwelijks feest?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.
Ik moet hier maar eens gaan meelezen, want dit gaat over mij geloof ik. Een trouw-feestje is niet gek, toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag gaat het formulier met de gegevens van de getuigen naar de gemeenteWe hebben trouwens een Fok!ster als getuige
Nee! Alsof het huwelijk een feest is zeg! Het is afzien! En een werkwoord! En een serieuze zaak waarover men niet te lichtzinnig dient te denken!quote:
Denk ik ook. En de omgeving/gasten verwachten gelukkig ook niets, dus dat scheelt. Ik denk dat iedereen het eerder vreemd zou vinden als we er wél een boel kabaal van zouden maken. Het is prima zo, dit past bij ons.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Katinkat het volgende:
Groot gelijk Duderella, je moet doen wat je zelf leuk vindt, niet wat de omgeving / gasten verwachten.
Ja maar dat was toch iemands mooiste dag hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh my. Ik ben net terug van het huwelijksfeest van mijn nachtmerries.![]()
Er waren stukjes. En polonaises. En schalen met blokjes kaas en bitterballen. En een haringkar. En een band met veel te harde muziek.
Het was best gezellig om tijdens het roken buiten weer even bij te kletsen met familie die we al heel lang niet gezien hadden maar ik moet er niet aan denken dat het mijn bruiloft zou zijn.
Bitterballen ben ik tegen gekomen op alle soorten bruiloften. Tot en met chique de friemel feestjes aan toe die meer kosten dan een auto. De bitterballen en vlammetjes deden het vaak beter als de luxe sushi hapjes, zalm en kaviaar, ook bij bankiersfamilies en "oud geld". ('k werkte tijdens mijn studietijd in een luxe hotel).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh my. Ik ben net terug van het huwelijksfeest van mijn nachtmerries.![]()
Er waren stukjes. En polonaises. En schalen met blokjes kaas en bitterballen. En een haringkar. En een band met veel te harde muziek.
Het was best gezellig om tijdens het roken buiten weer even bij te kletsen met familie die we al heel lang niet gezien hadden maar ik moet er niet aan denken dat het mijn bruiloft zou zijn.
Nee, ik ga er niet erg op vooruit!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Dude! Nou breekt mijn klomp!
Zíjn achternaam? Die is toch niet veel bijzonderderder dan de jouwe?![]()
Gekke romantische vrouwenmenschen
Geef niks hoor Dude.Hedde toch 5 minuutjes feestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee! Alsof het huwelijk een feest is zeg! Het is afzien! En een werkwoord! En een serieuze zaak waarover men niet te lichtzinnig dient te denken!Dat feest maar en dat doet maar.
![]()
We houden er totaal niet van om in de belangstelling te staan, dus een bruiloft zou niets voor ons zijn. Ik moet er werkelijk niet aan denken en vind de meeste bruiloften ook als gast trouwens strontvervelend.
Bovendien geven we liever zo af en toe eens een dik feest zónder reden. Want dat vinden we wél leuk en dan draait het verder ook lekker niet om ons!![]()
Ja, we wilden nog even laten zien dat we niks in de normale volgorde doenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk RewimoLekker duidelijk, ik hou daar wel van
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:54 schreef Rewimo het volgende:
qltel en ik hebben elkaar leren kennen op een bijeenkomst van een mailinglist, dus strikt genomen wel jaWe kunnen daardoor zeggen dat we elkaar op Nyenrode hebben leren kennen
Hij bracht me na afloop naar het station, mailde de volgende dag of ik goed aangekomen was en een week en 70 mailtjes later stond ie op de stoep
Wat leuk..wanneer trouwen jullie?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Zo, we hebben net de bedankjes zitten makenAansluitend bij de kaart: kleine doosjes met minihartjes en per doosje twee salmiakharten. Stickertje erop met hetzelfde motief als de kaart
Nah, vooruit, ik gooi de achterkant er ook even inquote:
Waarom die lachsmileyquote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef Duderella het volgende:
Ah! Wij hebben 95% kans op regen woensdag!
Had je niet persee hoeven laten zien hoor ..maar lief dat je het doet..Wij gaan zaterdag naar Duitsland naar het plaatsje Löf..Ik wens jullie een fijne huwelijksdagquote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nah, vooruit, ik gooi de achterkant er ook even in
[ afbeelding ]
Daar gaan je jurk, je kapsel, je foto's en je feest!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef Duderella het volgende:
Ja, we gaan na de trouwerij een broodje eten en 's avonds bbq-enquote:Op maandag 20 juli 2009 09:46 schreef Étoile het volgende:
Daar gaan je jurk, je kapsel, je foto's en je feest!![]()
Rewimo, leuke uitnodiging! Ook een hele snelle en kleine trouwerij dus. Maken jullie er nog wel een gezellige dag van met de aanwezigen?
Je moet niet alles verklappen hier......quote:Op zondag 19 juli 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Zo, we hebben net de bedankjes zitten makenAansluitend bij de kaart: kleine doosjes met minihartjes en per doosje twee salmiakharten. Stickertje erop met hetzelfde motief als de kaart
Jij moet gewoon niet meelezenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Katinkat het volgende:
Je moet niet alles verklappen hier......
mijn zusje vindt dat ook nog steeds zo vreemdquote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Het is wel wennen zeg.. het is niet meer: mjn vriend, maar mijn man, en ook nog die nieuwe achternaam....
Maar man, man, wat zullen we zweten die dagquote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef Duderella het volgende:
Arty peentjes!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar man, man, wat zullen we zweten die dag
Gaat hard Dude en Rewimo donderdag, misschien tref je mooi weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Arty peentjes!![]()
Morgen om deze tijd is alles alweer voorbij. Gaat dat hard hč? Fun hebben.
Bij hoge uitzondering ook even een post hier:quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Vicky het volgende:
Pff ik ben me hersens aan het pijnigen over wat ik op onze "trouwkaart" ga zetten...
We zeggen alleen ja in het standhuis, geen poespas eromheen en daarna gaan we een gebakkie eten..
De voorkant is al wel klaarHaha die handjes op de billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk om al die voorbereidingen te lezen.
En jij Rewimo, al zenuwachtig![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef Vicky het volgende:
Pff ik ben me hersens aan het pijnigen over wat ik op onze "trouwkaart" ga zetten...
We zeggen alleen ja in het standhuis, geen poespas eromheen en daarna gaan we een gebakkie eten..
De voorkant is al wel klaarLeuke kaart VickySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de handjes idd op de billen
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:39 schreef Vicky het volgende:
hihi die handjes waren me nog niet eens opgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Nou, nu regent het. Precies toen we een wandeling aan het maken waren
De huwelijksnacht was natuurlijk volgens het (trouw)boekje: vol woeste, vurige, dampende, ontembare lůůůůf makingquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaa het is gelukt dus![]()
Graag gedaan natuurlijk met die kaart, fröbelen is altijd leuk
En wat duurde de lunch lekker bubbeltjes lang én zon helemaal goed, en de huwelijksnacht????
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:51 schreef Duderella het volgende:
De huwelijksnacht was natuurlijk volgens het (trouw)boekje: vol woeste, vurige, dampende, ontembare lůůůůf making![]()
Dát, of we zijn gewoon als een blok in slaap gekukeld.
We hadden een bootje & schipper afgehuurd voor een rondvaart in Groningen. Was erg leuk!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Dude en Arty van hartelijk gefeliciteerdIk lees hier dat je een boottocht hebt gemaakt geweldig met zo'n weer..En hoe voelt het om getrouwd te zijn
![]()
quote:En ik voel me heel erg getrouwd!Zo maar aan de sherry en wat soaps kijken!
Maar pas als ik mijn doktersromannetje uit heb natuurlijk!
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Rewimo en man gefeliciteerd met jullie huwelijk
Toch een opluchting hč, als ze ja zeggen.quote:
Leuke topic Bluezzquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wat een love, love, love stroomt hier in dit topic
dat behoor je in duitsland toch ook gewoon te krijgen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:04 schreef Rewimo het volgende:
We hebben geen trouwboekje gekregen, wat nu
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:04 schreef Rewimo het volgende:
We hebben geen trouwboekje gekregen, wat nu
Plus niet-betalende bruidjes enzoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef nelisb het volgende:
Logisch toch dat ze een proefkapsel willen doen? Als je specifieke wensen hebt,moeten ze dat minstens 1 x geprobeerd hebben of het uberhaupt wel mogelijk!
Je krijgt een hoop stress op de dag zelf als het door jou gewenste kapsel niet mogelijk is!
zoeperzazke, volgens mij hoort trouwen leuk en jóuw feestje te zijn. Als jij niets met je haar wil, dan moet je het niet doen. En mensen die over zoiets vallen, horen niet eens thuis op jouw mooiste dag!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Het maakt me geen bal uit hoe mijn haar zit, maar ik geloof niet dat mijn omgeving het accepteert als ik er niets mee doe / laat doen. Ik wil niet nog meer extra zenuwen dan absoluut nodig, ik zie het nut van een proefkapsel niet in, maar ik kan geen kapper vinden die dat goed vindt.... Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Al moet ik tweehonderd euro vooruit betalen, als ik dan een leuke kapper hebt die in een kwartiertje even iets met m'n haar wil doen op die ochtend ben ik allang blij
En m'n schoonvader kan er dus echt niet bijzijn, omdat hij te zwak is. Hij is in februari het ziekenhuis ingegaan, in mei weer thuisgekomen en is sindsdien nog maar 1 keer de deur uitgeweest (behalve dan ziekenhuisbezoekjes) en dat was al slopend. Hij zou de getuige zijn van mijn vriend, samen met zijn broer. Ik vind het zo balen.....
Naja, ik wil het topic verder niet verpesten met m'n gedoemdenk, het moest er gewoon even uit
Da's wel echt heel rotquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef zoeperzazke het volgende:
En m'n schoonvader kan er dus echt niet bijzijn, omdat hij te zwak is. Hij is in februari het ziekenhuis ingegaan, in mei weer thuisgekomen en is sindsdien nog maar 1 keer de deur uitgeweest (behalve dan ziekenhuisbezoekjes) en dat was al slopend. Hij zou de getuige zijn van mijn vriend, samen met zijn broer. Ik vind het zo balen.....
Nee, mijn opa en oma zijn mijn getuigen en we trouwen anderhalf uur van waar mijn schoonvader woont: mijn opa en oma kunnen ook niet meer zo'n eind reizen... Dus het is lastig en onwijs balen, maar het gaat gewoon niet anders....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Da's wel echt heel rot.
Is het niet mogelijk om de huwelijksvoltrekking bij hem thuis te laten plaatsvinden? Desnoods met heeeeeel klein gezelschap (ambtenaar + jullie twee + de getuigen) zodat hij alsnog getuige kan zijn?
Wat jammer, Zoeperzazke! Het is maar een idee, kun je iets met een webcam en een laptop? Dan is je schoonvader er dan wel niet officieel erbij maar dan kan hij het wel meemaken? Of wilde je hem graag als getuige?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee, mijn opa en oma zijn mijn getuigen en we trouwen anderhalf uur van waar mijn schoonvader woont: mijn opa en oma kunnen ook niet meer zo'n eind reizen... Dus het is lastig en onwijs balen, maar het gaat gewoon niet anders....
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
zoeperzazke, volgens mij hoort trouwen leuk en jóuw feestje te zijn. Als jij niets met je haar wil, dan moet je het niet doen. En mensen die over zoiets vallen, horen niet eens thuis op jouw mooiste dag!
Wat ontzettend naar van je schoonvader. Sterkte!
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Duderella het volgende:
Rewimo, volgens mij had jij trouwens wel iets bijzonders aan! Heb je een kiek waar dat wat duidelijker op staat?
Ja, nu krijg ik een ideequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef Rewimo het volgende:
Op deze kun je het misschien wat beter zienals je erop klikt is ie wat groter
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Ik wou al het bovenstaande ook zeggenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:04 schreef Etoile het volgende:
Rewimo wat een leuke, vrolijke foto's! Wat kijkt jullie zoon ook blij en trots.
zoeperzazke, jeetje wat rot zeg met je schoonvader. Ik kan me voorstellen dat eea wel even een domper geeft. Ik hoop voor je dat je toch het plezier in je trouwerij weer een beetje kan terug kan vinden.Het idee van een webcam en laptop voor je schoonvader vind ik trouwens een hele goede!
Vwb je haar en eventuele andere 'eisen' van anderen: fuck them! Doe gewoon dat wat jij mooi en prettig vindt, het is jouw dag toch?! Mss kan je gewoon je haar in een staart doen met een paar bloemetjes in je haar gestoken? Dat ziet er al snel heel feestelijk uit en kan je gewoon zelf doen.
Die regen had inderdaad wel minder gemogen; heerlijk dat we toch nog buiten konden BBQen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Ja het was erg leuk. Alleen pokkeweer 's morgen maar gelukkig werd het 's middags droog en konden we bbq-en
Dat was o.a. ik dusquote:Op zondag 26 juli 2009 01:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is hier wel eens iemand geweest die een jurk had besteld via internet bij een bedrijf waar je zelf alle maten door moest geven en dan werd de jurk zo goed mogelijk aangepast. Zij was erg tevreden maar ik zou het er niet op wagen denk ik.
Wat ze eventueel zou kunnen proberen is zoeken naar avondjurken, die zijn veel minder duur dan echte trouwjurken en meestal ook in wit te krijgen. En anders zijn er volgens mij overal wel naaiateliers die trouwjurken op maat maken. Die zijn vaak ook goedkoper dan de echte bruidswinkels.
En je bent toch hopelijk niet zo naďef dat je denkt dat ze werkelijk in 1 keer shoppen zal slagen?![]()
Geloof me, er zullen waarschijnlijk nog heel wat jurkshopmiddagen volgen.
Zo naďef ben ik dus wel...quote:Op zondag 26 juli 2009 01:32 schreef MinderMutsig het volgende:
En je bent toch hopelijk niet zo naďef dat je denkt dat ze werkelijk in 1 keer shoppen zal slagen?![]()
Geloof me, er zullen waarschijnlijk nog heel wat jurkshopmiddagen volgen.
Welke website was dit? Kan geen kwaad eens te kijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 08:49 schreef verita het volgende:
Dat was o.a. ik dusDe jurk is niet aangepast (als in: reeds bestaande jurk vermaken) maar er is een patroon gemaakt op basis van mijn maten. De jurk zat perfect, niet te geloven. Ik zou alleen zo snel mogelijk zo'n bestelling plaatsen, als je in oktober trouwt.
Bij mij viel het kwartje nog later. Ik was namelijk al half gepikeerd dat we de bruid niet te zien kregenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik dacht bij de eerste foto "oh dat zal wel zijn beste vriend zijn en nu gaan ze vast de bruid ophalen". Het kwartje viel pas na drie foto's.![]()
![]()
Prachtig statig, die jas, had je niet het gevoel dat je steeds maar aan het 'schrijden' wasquote:Op zondag 26 juli 2009 15:21 schreef IJzercookie het volgende:
@aiemcool: Ik heb ook mijn jurk via internet laten maken bij: www.9lover.com
Foto's hier
Ik was niet meer dan 200 euro kwijt en zou het de volgende keer weer doen!
Wouw... mooie foto's zegquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef nelisb het volgende:
Kleine impressie van onze bruiloft nog. Foto's gemaakt door de locatie.
Zon brak na het Ja-woord door.
http://www.lichtfabriek.nl/poortbeeldbank/page8/page8.html
Fotograaf is nog op vakantie, dus nog wachten op zijn foto's.
Wat een prachtige locatie zeg! Die ga ik onthouden voor mezelf, ooitquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef nelisb het volgende:
whehe!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
De huwelijksnacht was natuurlijk volgens het (trouw)boekje: vol woeste, vurige, dampende, ontembare lůůůůf making![]()
Dát, of we zijn gewoon als een blok in slaap gekukeld.
Je zag er prachtig uit! Mooie locatie ook!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef nelisb het volgende:
www.poortdok.nl is de locatie!
ja, maar nu nog maar 1 keer, met vraagtekens, terwijl de datum écht al geprikt is én op de wiki staatquote:
Superquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef macrony het volgende:
Hey ja, dank je. Het was ook gewoon echt een superdag.
Ben er nog steeds helemaal vol van, zucht.
Het was een i-love tuktuk. Helemaal geweldig.
[ afbeelding ]
ow jee.. een I Love tuktuk nog wel.. en dan zo open.. zullen ze in Italië vast niet hebben.. sjugt... zoiets had mij ook nog wel waanzinnig gaaf geleken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef macrony het volgende:
Hey ja, dank je. Het was ook gewoon echt een superdag.
Ben er nog steeds helemaal vol van, zucht.
Het was een i-love tuktuk. Helemaal geweldig.
[ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef macrony het volgende:
Nou, mierzoet viel heel erg mee hoor.
De taart was lekker luchtig en niet zoet, zodat het flink werd gecompenseerd.
Wij hadden aangegeven dat we een taart met heel veel bloemen wilde hebben, en dat is gelukt dus
Dat denk ik ook wel, hun grote voorbeelden patries en kickass zijn immers allang getrouwdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat Qwea en MikeyMo er ook wel weer uit mogen. De 'grap' is weer over.
Thanx, we gaan zeker even kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef kleinvogelijn het volgende:
@ aiemkoel:
Mooie, op maat gemaakte en zeer schappelijk geprijsde jurken kun je vinden op www.china-eshop.net.
Het is een Duitstalige site waar je op maat gemaakte trouw- en feestjurken en toebehoren kunt bestellen. Ik heb er zelf mijn trouwjurk besteld en het was he-le-maal super!!
Je kiest een jurk uit, voert al je maten in ( ze zetten er ook nog bij hoe je goed moet opmeten), je maakt geld over en ondertussen kun je gewoon mailcontact hebben met hun als je vragen hebt.
Als het eenmaal zo ver is dat je jurk klaar is ( bij mij 4 weken na bestellen) kan je op de site bij Versandmitteilung zien wanneer jouw jurk verzonden is uit China en kun je hem tracken tot je voordeur.
Mijn jurk kostte ¤ 280, + ¤ 10 verzendkosten. Service is prima, je kan ook kleurstaaltjes laten opsturen. Ze hebben bij mij zeer snel geleverd terwijl ik relatief kort voor mn trouwdag de bestelling heb doorgegeven. Ze waren zelfs al begonnen met maken voordat ze het geld op hun rekening hadden staanIk heb alleen in NL de sleep er af laten halen voor 2 tientjes omdat ik die toch niet bij mij vond passen.
Succes, gewoon doen! PS mijn jurk was BG18
Wat een mooi gebaar!!!quote:Trouwring is trouwens ook besteld! Ik krijg de trouwring van mijn pa
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd aan alle pas-en-allang-en-bijna-getrouwden in dit topic, wat een leuke en lieve verhalen allemaal hier.
En nu mag ik me hier ook melden! Een paar maanden geleden heeft mijn lief me gevraagd om met hem te trouwen. Het gaat ergens volgend jaar zomer worden, we gaan dit weekend DE datum prikken. We houden het ieniemienie-klein, met alleen naaste familie en wat vrienden. Eerst trouwen, dan lekker eten, en dan op reis samen, dat is het plan. Ik wil geen jurk en geen band en geen taart en geen feest
daarom vraag ik me af of ik hier wel helemaal in dit topic pas, maar ik wilde het toch even melden.
En owja, omdat hij niet de ring een jaar wilde bewaren heb ik die dus al om![]()
.
Er zijn er meer die geen jurk, taart, band en feest hebben (waaronder ik) maar trouwen, lekker eten, honniemoen, zijn hele goeie ingrediënten als je met een neusaap trouwt tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd aan alle pas-en-allang-en-bijna-getrouwden in dit topic, wat een leuke en lieve verhalen allemaal hier.
En nu mag ik me hier ook melden! Een paar maanden geleden heeft mijn lief me gevraagd om met hem te trouwen. Het gaat ergens volgend jaar zomer worden, we gaan dit weekend DE datum prikken. We houden het ieniemienie-klein, met alleen naaste familie en wat vrienden. Eerst trouwen, dan lekker eten, en dan op reis samen, dat is het plan. Ik wil geen jurk en geen band en geen taart en geen feest
daarom vraag ik me af of ik hier wel helemaal in dit topic pas, maar ik wilde het toch even melden.
En owja, omdat hij niet de ring een jaar wilde bewaren heb ik die dus al om![]()
.
Jeuj!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Gefeliciteerd Razz en neusaap![]()
Natuurlijk pas je hier tussen. Er zijn er op het moment veel meer die het simpel en klein houden in dit topic.![]()
Ik heb een heel leuke jurk gezien!Geen trouwjurk maar een avondjurk. Kort en een heel mooi kleurtje groen met zwart. Dat kon wel eens het jurkje zijn. Lief, mooi, gekleurd en ik kan hem na de bruiloft ook nog dragen op feestjes.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Yel het volgende:
Dan meld ik me ook maar aan.... Mijne wordt uberTurks.. Met gasten die ik niet eens ken en alles teveel..
LEUK(nee dat meen ik)
O wat leuk, echt prachtig!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Yel het volgende:
Dan meld ik me ook maar aan.... Mijne wordt uberTurks.. Met gasten die ik niet eens ken en alles teveel..
LEUK(nee dat meen ik)
Wat een schattig jurkje!quote:
Leest wel grappig hihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:27 schreef Vicky het volgende:
geen jurk, geen taart, geen feest, geen band hier...
Alleen ringen en daarna een stukje taart eten met (schoon)ouders/zusje/zwager en misschien directe vrienden.. meer niet
whaha ja idd.. maar ik bedoel geen grote uitgebreide taart.. en het zal ws. een gebakkie zijn ipv taartquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:20 schreef Mickeys het volgende:
Gefelicidingest Razzl
leuke jurk hoor MM... (op mijn scherm gewoon donkerblauw)
en dan deze:
[..]
Leest wel grappig hihi
Geefniks hoor... Ik had zelf ook al zoiets bedacht. paar van die kleine gebakjes halen.. je hebt ze ook met roze marsepein of zoiets bekleed.. lijkt net echt danquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha ja idd.. maar ik bedoel geen grote uitgebreide taart.. en het zal ws. een gebakkie zijn ipv taart
sorry, ben af en toe niet helemaal helder.. slaapgebrek..
Echt een trouwjurk maar dan anders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Yel het volgende:
Linkje dan maar... http://www.china-eshop.net/en/prodshow.asp?ProdId=SP27
Gefeliciteerd! Was het even snel papieren tekenen in het gemeentehuis of maakten ze er nog iets van? Dat schijnt per gemeente nogal te verschillen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:43 schreef aiemkoel het volgende:
Vandaag in ondertrouw gegaan!
Lekker een hele dag vrij, dus we hebben even lekker genoten van 'het moment', en hebben samen de uitnodiging gemaakt.
Het wordt wel steeds spannender nu...Ben bang dat het een fiasco gaat worden omdat we dingen vergeten
Ze maakten er niets speciaals van hier in Eindhoven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Was het even snel papieren tekenen in het gemeentehuis of maakten ze er nog iets van? Dat schijnt per gemeente nogal te verschillen.
Kijk anders even op van die typische trouwsites als www.theperfectwedding.nl Daar staan meestal wel checklists op van wat je allemaal moet/kan regelen voor een bruiloft.
Is het niet lastig met iemand te trouwen die je, naar eigen zeggen, eigenlijk niet goed kan inschatten qua wensen en smaak? Ik zou het zelf best bezwaarlijk vinden als ik hier over mijn toekomstige echtgenoot zou posten dat ik eigenlijk niet zo'n idee heb van wat hij wil.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:11 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ze maakten er niets speciaals van hier in Eindhoven.
En zo'n lijstje hebben we wel gemaakt, maar het blijft lastig. We willen er graag een mooie dag van maken natuurlijk. Het budget is alleen nogal krap, en dan ga je dus dingen wegstrepen of zaken anders proberen te regelen, waardoor het hele lijstje nogal is veranderd.
En ik moet het grotendeels alleen regelen, want mijn verloofde weet niet zo goed hoe het er hier in NL aan toegaat. En qua taal is het zowieso een probleem.
Maar ik zou soms wel willen dat ze wat meer aangeeft wat zij precies wenst. Ik moet er vooral naar vragen, en dan de antwoorden 'bepaal jij dat maar' subtiel ontwijken
Is inderdaad lastig ja..dat zei ik al.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is het niet lastig met iemand te trouwen die je, naar eigen zeggen, eigenlijk niet goed kan inschatten qua wensen en smaak? Ik zou het zelf best bezwaarlijk vinden als ik hier over mijn toekomstige echtgenoot zou posten dat ik eigenlijk niet zo'n idee heb van wat hij wil.Dan zou ik denk ik nog even niet trouwen.
![]()
Trouwen is toch echt een plannetje dat je samen smeedt? Omdat je daar dikke pret in hebt?
Ik zou dan denken dat je nog wat samenwoon-jaartjes nodig hebt, totdat je helemaal lieve maatjes bent. Ik vind het zo afstandelijk klinken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:40 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Is inderdaad lastig ja..dat zei ik al.
Het gaat vooral om detail dingetjes, als 'wat voor jurk vind je mooi'. Zoiets hoort naar mijn idee totaal niet iets te zijn waar de bruidegom zich druk om moet maken, maar zij wil vooral dat ik de jurk mooi vind. Ze schuift dus haar eigen wens aan de kant zeg maar.
Maar de feestlokatie bijvoorbeeld, dan hebben we een paar zaaltjes bekeken, en dan merk ik gewoon dat het haar weinig uitmaakt waar dat feest dan plaats gaat vinden.
Onze bruiloft gaat ook wat Filippijnse invloeden hebben, dus de ideeen daarvan komen van haar.
Het gaat ook nergens over volgens mij...het is gewoon even teveel geregel, en aangezien ik het allemaal moet regelen, zou het fijn zijn als ik wat dingen aan iemand anders kan overlaten. Probleempje daarbij is dat ik dat niemand toe durf te vertrouwen.
Het is ook meer wie ze als persoon is. Ze is nu eenmaal geen open boek, maar dat is ook een van de redenen dat ik op haar gevallen ben.
Weer een stapje verder!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:59 schreef motorbloempje het volgende:
trouwen!
zojuist de eerste 'uitnodigingen' de deur uit gedaan: de mailtjes naar de mensen die we er bij willen hebben met daarin 'het is nog niet zeker wie we de hele dag en wie alleen 's avonds uitnodigen' zodat mensen iig hun vakantie niet zomaar op onze datum plannen en in dat mailtje gevraagd om een reply met adres, zodat we meteen de adressen hebben voor de échte uitnodigingen
Nou bij ons is het binnen besluit- en eindpunt ook prima gelukt in een week op zes, dus het komt vast goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
minder dan een jaar! stress! paniek!
enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |