abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71044563
KJ, wat fijn dat je zo snel een geweldige dag hebt kunnen regelen! Gefeliciteerd

Ik kom hier weer eens meelezen, lekker zwijmeltopic Ik sta op 20 maart in de OP maar heb bedacht dat ik toch liever in juni trouw, want maart is koud, ik heb een zomerse trouwjurk al gekocht, en ik kan wel wat extra maandjes gebruiken om mijn lijf dusdanig om te vormen dat ik er weer in pas... dus het wordt nu 18 of 19 juni waarschijnlijk, een jaar (min één of twee dagen) na onze oorspronkelijke datum. Heb er nu al zin in
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 juli 2009 @ 22:37:42 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71048469
Ah, was je daar, Chell

KJ, wat fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 juli 2009 @ 08:54:15 #28
13151 crew  Rewimo
pi_71056012
Vandaag gaat het formulier met de gegevens van de getuigen naar de gemeente We hebben trouwens een Fok!ster als getuige
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71056915
KJ wat ontzettend fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad!

duderella van harte gefeliciteerd, 22 juli is al heeel snel!
pi_71057003
wat leuk Rewimo!! Wie??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71057377
tvp!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 juli 2009 @ 10:10:09 #32
13151 crew  Rewimo
pi_71057889
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:36 schreef Vicky het volgende:
wat leuk Rewimo!! Wie??
Katinkat, zij is een nichtje van qltel
pi_71061893
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Even een berichtje vanaf het huis van mijn schoonouders. Het is helemaal geweldig.
Hoop dat jullie nu lekker aan het genieten zijn van de herinneringen aan die geweldige dag!

Duderella, het is al bijna zo ver! Heb je er al zin in?

Hee Sugar! Hoe is 't?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:56:03 #34
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71065831
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:13 schreef Étoile het volgende:

[..]

Hoop dat jullie nu lekker aan het genieten zijn van de herinneringen aan die geweldige dag!

Duderella, het is al bijna zo ver! Heb je er al zin in?

Hee Sugar! Hoe is 't?
Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_71069356
KJ fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad
pi_71071726
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.
Haha, neem je ze ook op, dan kan je heeel vaak die mooiste 5 minuten herbeleven. Ik zag in het vorige topic dat jullie ws wel een leuke locatie op t oog hadden voor een lunch oid naderhand? Zag er iig prachtig uit! Sturen jullie nog kaartjes rond achteraf aan vrienden/familie of weten zij het allemaal al wel?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:42:00 #37
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71077779
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:42 schreef Étoile het volgende:

[..]

Haha, neem je ze ook op, dan kan je heeel vaak die mooiste 5 minuten herbeleven. Ik zag in het vorige topic dat jullie ws wel een leuke locatie op t oog hadden voor een lunch oid naderhand? Zag er iig prachtig uit! Sturen jullie nog kaartjes rond achteraf aan vrienden/familie of weten zij het allemaal al wel?
Als ik er aan denk nemen we wel even een fototoestel mee ja. Om het moment vast te leggen voor het nageslacht vrienden en bekenden. En ja, we gaan hartstikke leuk en chic uit lunchen! Kaartjes enzo doen we niet. Net als geen ringen, geen witte jurk , geen praatje van de ambtenaar en geen boeketje.
De meeste mensen weten het wel of hebben het inmiddels viavia wel gehoord. Kan me ook niet voorstellen dat het ze veel zal uitmaken. het is niet zo dat we opeens andere mensen zijn als we getrouwd zijn. Het is voor ons gewoon handig, maar ik denk dat er verder niemand van wakker ligt.

Wel kreeg ik al de eerste mail waarin ik met mijn nieuwe naam werd aangesproken. Ja, want dat doe ik dan weer wél heel traditioneel.

En jij Étoile, al trouwplannen?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:21:24 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:22:42 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71078864
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Duderella het volgende:

[..]

Geen huwelijks feest?
pi_71079079
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag gaat het formulier met de gegevens van de getuigen naar de gemeente We hebben trouwens een Fok!ster als getuige
Ik moet hier maar eens gaan meelezen, want dit gaat over mij geloof ik. Een trouw-feestje is niet gek, toch?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:45:24 #41
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71079450
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Geen huwelijks feest?
Nee! Alsof het huwelijk een feest is zeg! Het is afzien! En een werkwoord! En een serieuze zaak waarover men niet te lichtzinnig dient te denken! Dat feest maar en dat doet maar.

We houden er totaal niet van om in de belangstelling te staan, dus een bruiloft zou niets voor ons zijn. Ik moet er werkelijk niet aan denken en vind de meeste bruiloften ook als gast trouwens strontvervelend.
Bovendien geven we liever zo af en toe eens een dik feest zónder reden. Want dat vinden we wél leuk en dan draait het verder ook lekker niet om ons!
pi_71081976
Groot gelijk Duderella, je moet doen wat je zelf leuk vindt, niet wat de omgeving / gasten verwachten.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:15:31 #43
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71082048
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Katinkat het volgende:
Groot gelijk Duderella, je moet doen wat je zelf leuk vindt, niet wat de omgeving / gasten verwachten.
Denk ik ook. En de omgeving/gasten verwachten gelukkig ook niets, dus dat scheelt. Ik denk dat iedereen het eerder vreemd zou vinden als we er wél een boel kabaal van zouden maken. Het is prima zo, dit past bij ons.
pi_71084137
Oh my. Ik ben net terug van het huwelijksfeest van mijn nachtmerries.
Er waren stukjes. En polonaises. En schalen met blokjes kaas en bitterballen. En een haringkar. En een band met veel te harde muziek.
Het was best gezellig om tijdens het roken buiten weer even bij te kletsen met familie die we al heel lang niet gezien hadden maar ik moet er niet aan denken dat het mijn bruiloft zou zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:06:18 #45
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71085397
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh my. Ik ben net terug van het huwelijksfeest van mijn nachtmerries.
Er waren stukjes. En polonaises. En schalen met blokjes kaas en bitterballen. En een haringkar. En een band met veel te harde muziek.
Het was best gezellig om tijdens het roken buiten weer even bij te kletsen met familie die we al heel lang niet gezien hadden maar ik moet er niet aan denken dat het mijn bruiloft zou zijn.
Ja maar dat was toch iemands mooiste dag hoor!

* horror *
pi_71086224
Ze vonden het zelf prachtig inderdaad.
Er werd hier en daar ook al 'subtiel' door familie gehint dat ze een dergelijk feest ook van ons verwachten. We hebben ze nog maar even niet vertelt dat ze helemaal niet worden uitgenodigd.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71086881
Een háringkar
pi_71088001
Wat was het een geweldige dag.

In de ochtend relaxed opgestaan. Mijn as moest nog wat dingetjes regelen bij zijn ouders en is dat gaan doen. Op de terugweg heeft hij de visagiste opgepikt van het station. Zij was om 11 uur bij ons. Daarna is hij weer gegaan om nog een boodschap te doen. Mijn make-up werd geweldig, ik maak mezelf nooit op, en dit was ook mooi subtiel. Toen was het wachten op mijn broer. Hij zou ons op komen halen met een rode eend. Ondertussen ons aangekleed en de laatste dingen ingepakt. Toen mijn broer er was zijn we in de auto gestapt en rustig naar het gemeente huis gereden.Daar was iedereen al. Geweldig!! Mijn vader heeft me aan Mijn as gegeven en daarna begon het praatje. De Babs was een tof mens, ze had nog wat extra dingen opgezocht. Ik heb 2 keer ja gezegd, de eerste keer keek ik mijn as nog niet aan, dus mocht ik nog een keer. Toen heeft mijn neefje (1,5) de ringen gebracht. Hij deed dat zo goed
Na de plechtigheid op het plein wat foto's gemaakt. Daarna zijn we naar het huis van mijn schoonouders gegaan. Daar was de taart al en wow wat was die mooi!!! (en lekker) (foto volgt).
Bij de koffie kwam er een speech van mijn pappa en een stukje van de schoonfamilie.
Daarna gezellig met iedereen gekletst en het was mooi zo. Toen op naar het restaurant en daar heerlijk gegeten met iedereen. Na het eten zijn mijn man en ik naar het hotel gelopen. Wat was het een mooie dag geweest.

Gister een dagje sauna om het af te ronden en nu gewoon weer aan het werk, maar dan wel getrouwd
*poef* nu is het weg
pi_71088030
KJ nogmaals ben blij dat het zo'n mooie dag is geworden voor jullie!

Iedereen trouwt om hun eigen manier, maar een haring kar?!
pi_71088270
KJ ik ben benieuwd naar de foto's

En ieder zijn ding, mar bitterballen en blokjes kaas...nee niet op een bruiloft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')