Wat was het een geweldige dag.
In de ochtend relaxed opgestaan. Mijn as moest nog wat dingetjes regelen bij zijn ouders en is dat gaan doen. Op de terugweg heeft hij de visagiste opgepikt van het station. Zij was om 11 uur bij ons. Daarna is hij weer gegaan om nog een boodschap te doen. Mijn make-up werd geweldig, ik maak mezelf nooit op, en dit was ook mooi subtiel. Toen was het wachten op mijn broer. Hij zou ons op komen halen met een rode eend. Ondertussen ons aangekleed en de laatste dingen ingepakt. Toen mijn broer er was zijn we in de auto gestapt en rustig naar het gemeente huis gereden.Daar was iedereen al. Geweldig!! Mijn vader heeft me aan Mijn as gegeven en daarna begon het praatje. De Babs was een tof mens, ze had nog wat extra dingen opgezocht. Ik heb 2 keer ja gezegd, de eerste keer keek ik mijn as nog niet aan, dus mocht ik nog een keer. Toen heeft mijn neefje (1,5) de ringen gebracht. Hij deed dat zo goed
Na de plechtigheid op het plein wat foto's gemaakt. Daarna zijn we naar het huis van mijn schoonouders gegaan. Daar was de taart al en wow wat was die mooi!!!

(en lekker) (foto volgt).
Bij de koffie kwam er een speech van mijn pappa

en een stukje van de schoonfamilie.
Daarna gezellig met iedereen gekletst en het was mooi zo. Toen op naar het restaurant en daar heerlijk gegeten met iedereen. Na het eten zijn mijn man en ik naar het hotel gelopen. Wat was het een mooie dag geweest.
Gister een dagje sauna om het af te ronden en nu gewoon weer aan het werk, maar dan wel getrouwd