quote:Op zondag 12 juli 2009 12:55 schreef snetje het volgende:
ging even wat mis maar het is gelukt nu ...pfieuwww![]()
Er zijn nog drie wachtenden voor u!quote:
Ik zal het dan niet aantrekken als ik op Fok! zit ok?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nog drie wachtenden voor u!
En ja nou, als we er dan allemaal in gaan lopen, laat dan maar
Ik ben best goed met de naaimasjien!!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nog drie wachtenden voor u!
En ja nou, als we er dan allemaal in gaan lopen, laat dan maar
Ah super, komt ons zanggroepje toch nog van de grond!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben best goed met de naaimasjien!!
Kan ik jullie mooi introduceren bij Don Japioquote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah super, komt ons zanggroepje toch nog van de grond!
En dan kan je ze ook boobsgewijsgezien op maat maken! Smart thinking!![]()
Kunnen we aanpappen metNick
en Simon.
Geen idee wie dat is, maar het klinkt goed!!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan ik jullie mooi introduceren bij Don Japio![]()
![]()
Don Jaap = Jaap Buys, de manager die de hele Volendamse artiestenstal onder zijn hoede heeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar het klinkt goed!!![]()
Greys, dan kunnen we ook verschillende kleurtjes doen van hetzelfde jurkje!!
Oh krijgen we Goor er ook bij?Nee rood zou mooi wezen,rood blauw en geel, net als Luv vroegerquote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Don Jaap = Jaap Buys, de manager die de hele Volendamse artiestenstal onder zijn hoede heeft.
Gerucht gaat dat Gordon ook overgestapt is naar Jaap!
Oh, mag ik het jurkje dan in het knalrood?![]()
Of zou dat ordinair staan?Boeiuh!
De nieuwe Luv!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oh krijgen we Goor er ook bij?Nee rood zou mooi wezen,rood blauw en geel, net als Luv vroeger![]()
![]()
Dan een andere kleur.Roze jaaaa mooi.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De nieuwe Luv!
Alleen denk ik dat zowel Co als Viev niet in geel willen!
Misschien alledrie tegelijk, met Nick , simon en Jan.Moeten jullie onderling uitvechten wie met wie t wordt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Co, is je bruin er alweer af dan?Jij kunt geel inderdaad wel hebben, maar dan moet je je bruin wel in stand houden! Volendam, here we comeeeeeeee!
![]()
Wie zou er van ons drie als eerste op een toilet betrapt worden, al rommelend?![]()
Ik wil wel geel hoor, staat mooi bij donkerbruine lokken!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De nieuwe Luv!
Alleen denk ik dat zowel Co als Viev niet in geel willen!
Gij frigidairequote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef conleche het volgende:
Ik die met het langste haar. Da's Simon. Of Nick? iig niet Jan. Alhoewel ik vrees dat ik impotent word bij alledrie.
Ik haal morgenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh nou mooi, dan zijn we er uit. Mag ik Nick?![]()
Of mogen we ook uit andere artiesten kiezen om mee op het toilet te rommelen?
Als Co nou even doornaait () dan kunnen we vrijdag vast promotiefoto's maken Viev!
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal morgendie machine van stal!!
![]()
O ja!! Laten we andere artiesten nemen ter toiletrommeling, onze manager Ole weet vast betere!! En dan hoeven ze ook pretty much please niet per se uit Palingdorp te zijn?
De gates gaan elkaar overlappen!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Bolletje, where are je op aan het wachten: PICS!!
Vast wel. Maar die is voor dochterlief wanneer jullie op de buhne staanquote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Co, Simon heeft het langste haar.
En Nick is het langst, dus die mag ik. Hm, zou de man van Halle Berry ook wel eens in Volendam komen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
O ik heb hem gevonden maar de enige overeenkomst is dat hij wit met blauw isO, maar wel mooi zo te zien!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On topic: Annie Schilder!!!!
Vind ie het wel oke dat je hem zo noemt?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Da's met een t.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind ie het wel oke dat je hem zo noemt?.
quote:
Hou op jullie!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind ie het wel oke dat je hem zo noemt?.
Ik geloof dat Vic en Xander weer vrij zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
O ja!! Laten we andere artiesten nemen ter toiletrommeling, onze manager Ole weet vast betere!! En dan hoeven ze ook pretty much please niet per se uit Palingdorp te zijn?
Nee hoor, ik vind het wel schattig en zulksquote:Op zondag 12 juli 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je schaamt je toch niet voor je moeders he?
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel schattig en zulksEn tijdens jullie optreden sta ik toch met Mr. Halle Berry op de wc
![]()
Xander. Mine. Kannie schelen van dat schuinsmarcheerderige.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik geloof dat Vic en Xander weer vrij zijn![]()
We hebben daarvoor allang het receptje Goodbye met slagroom uitgeprobeerdquote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nadat ik klaar met hem benmogen jullie best recepten uitwisselen..
Die pak ik dan wel hahah.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Co, Simon heeft het langste haar.
En Nick is het langst, dus die mag ik. Hm, zou de man van Halle Berry ook wel eens in Volendam komen?
[ afbeelding ]
EIEW!! Xander Met Die Naden In Zijn Gezicht, Zodat Je Niet Weet Waar Je Nou Precies Je Tong In Moet Steken? Die Xander?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Xander. Mine. Kannie schelen van dat schuinsmarcheerderige.
Ja ik vind die Xander ook helemaal nix.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
EIEW!! Xander Met Die Naden In Zijn Gezicht, Zodat Je Niet Weet Waar Je Nou Precies Je Tong In Moet Steken? Die Xander?![]()
Tevens TVP. En wachtende op de ontmaskering van AnneliesPalingpies.
Gaat ie ook, maar het schijnt dat dat soort zaken niet tellen op een Volendams toilet!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
is die weer vrij dan? hij zou toch gaan trouwen met zijn zwangere vriendin?
O ja joh???quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Vivi het volgende:
Xander is lekkah! En Co, volgens mij ben je precies zijn type.
Niet, voor 96 % maarquote:
O dat zei onze medepuppel! Van die boxquote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet, voor 96 % maar.
En ja, je bent blond, ultraslank en een elfje, maar dan zonder de irritante goody twoshoes uitstraling!
Maar dat heeft hem nog nooit tegengehouden!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
is die weer vrij dan? hij zou toch gaan trouwen met zijn zwangere vriendin?
Neee idd de ploert..quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar dat heeft hem nog nooit tegengehouden!
Vroegah, toen Henk W. mij nog plachtte te versieren, in mijn jongere en slankerequote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat zei onze medepuppel! Van die box![]()
Please, do go on!! Jij donkere schone, met je bambi-ogen en zwoele mond om nog maar te zwijgen over meer zuidelijk gelegen departementen.![]()
Hmmm. Volgens mij worden we zo uit dit topic gekickt wegens zelfbevlekking. Maar ik wacht met smart op Anniebab en Annelies, onze insiders, voor meer palingnieuws!
Co, Co!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar dat heeft hem nog nooit tegengehouden!
Ja nou ik heb eens gelezen dat zon zelfde paling operatief verwijderd moest worden....bleeeh echt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vroegah, toen Henk W. mij nog plachtte te versieren, in mijn jongere en slankerejaren, vertelde hij mij eensch een anekdote over zijn loopbaan als sexuoloog, alwaar een jongedame zichzelf bevredigde door in een bak met levende paling te gaan zitten.
Nemen jullie je kruisloze badpakjes mee vrijdag dames?.
Zo, en nu naar de bedstee, wegens bodypump morgenvroeg! *glibber*
quote:
Maak er dan zure bommen van in je hoofd die kunnen niet zwemmen...quote:Op maandag 13 juli 2009 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O fuck ik snap hem niet. Moet ik hem drogeren?? Watte???
Ik heb wel een excuus voor mijn gebrek aan snel begrip: ik ben nog steeds in shock. Die palingen. Het beeld in mijn hoofd. Het moet weg!!!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou ik heb eens gelezen dat zon zelfde paling operatief verwijderd moest worden....bleeeh echt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maak er dan zure bommen van in je hoofd die kunnen niet zwemmen...
Nou ja die schoot er gewoon in....ja ieieil ik denk er dus nu ook steeds aan, maar t is echt gebeurd...quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Werk jij in een ziekenhuis dus?En hoe en wat precies dan met die paling? Hoewel: laat de details maar weg!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja die schoot er gewoon in....ja ieieil ik denk er dus nu ook steeds aan, maar t is echt gebeurd...
Jahahahaha dat staat als een paling boven water.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
OMFG!!!
Ik.Ga.Nooit.Meer.In.Ander.Water.Dan.In.Mijn.Eigenste.Badkuip.
Maar ik moet het je wel nageven AnniebabJe bent wel weer met vers palingnieuws gekomen.......
Van de lokale visboer zeker....-quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef P.F het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over een set "dingen", een doos met 12 "dingen" voor daar beneden. Je weet wel, een gift set
Maar die droom gaat denk ik vanavond heel naar terug komen
-edit-
Alleen dat ik die cadeau kreeg hoor!! Niks viezz!
Karma is a bitch.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef P.F het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over een set "dingen", een doos met 12 "dingen" voor daar beneden. Je weet wel, een gift set
Maar die droom gaat denk ik vanavond heel naar terug komen
-edit-
Alleen dat ik die cadeau kreeg hoor!! Niks viezz!
Same, ik heb hier nog 4 Jillzquote:Op maandag 13 juli 2009 00:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Karma is a bitch.![]()
Ik wilde eigenlijk al gaan slapen, maar ik geloof I need a drink.
Dood en verlamd en geredquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee van een jongen waar ik twee keer mee heb gewerkt, maar hij weigerde toen aardig te doen, hij viel/hield alleen van blond. En hij deed alleen aardig tegen blonde mensen!
Maar daarna ging hij dood en was hij verlamt en toen heb ik hem toch maar gered dus dat was wel aardig. En toen werd hij opeens aardig tegen mij. HA!
(?!)
In Volendam hoef je niet in het hospit-aal te werken om de lokale palingverhalen te kennen natuurlijk. Die liggen gewoon op straat de dijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Werk jij in een ziekenhuis dus?En hoe en wat precies dan met die paling? Hoewel: laat de details maar weg!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
Maar ik moet het je wel nageven AnniebabJe bent wel weer met vers palingnieuws gekomen.......
ooooooooooh dat was je droom.okequote:Op maandag 13 juli 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
Het was een droom. Een hele saaie, niet boeiende droom. Maar jij vroeg er naar
"Hij was tijdelijk verlamd en stervende. Barmhartig als ik was, redde ik hem van een pijnlijke, langzame dood"
Ik weet niet eens meer hoe of wat!
Ik snap geen hout van deze postingquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee van een jongen waar ik twee keer mee heb gewerkt, maar hij weigerde toen aardig te doen, hij viel/hield alleen van blond. En hij deed alleen aardig tegen blonde mensen!
Maar daarna ging hij dood en was hij verlamt en toen heb ik hem toch maar gered dus dat was wel aardig. En toen werd hij opeens aardig tegen mij. HA!
(?!)
Dat dus!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie ook, maar het schijnt dat dat soort zaken niet tellen op een Volendams toilet!
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
Misschien is Annelies wel zwanger van Jim Wave.
Dat zou nog eens wereldnieuws zijn!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
Niet aan gedacht dat Chantal prenteert.. Die zal wel rake opmerkingen hebben en sarcastische opmerkingen ookquote:Op maandag 13 juli 2009 18:04 schreef Vivi het volgende:
Oh, en Chantal Janzen presenteert..dat kan leuk worden met die sarcastische opmerkingen van haar.
Zeg B3sT Fr13nD 4evaaaaah (quote:Op maandag 13 juli 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Chantal is cute![]()
Maar het schijnt top footage te zijn van een zekere J. Smit die een zekere A. Curry aan het rimmen is, terwijl deze over een N & S heen ejaculeert
Nou als ik toch een Volendamse fantasie moest doen dan zaten daar eerder Liza, Yo, en dat knorrie-zusje van Jan inquote:Op maandag 13 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg B3sT Fr13nD 4evaaaaah (![]()
), je fantasie slaat op hol.
Een pietsie maar hoor. Maar tóch... *verkoelende emmer water gooit*
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Chantal is cute![]()
Maar het schijnt top footage te zijn van een zekere J. Smit die een zekere A. Curry aan het rimmen is, terwijl deze over een N & S heen ejaculeert
Dat arme mens heeft thier blijkbaar naar de zin,t is hier best wonen hoor....quote:Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Knorrie-zusje
Zou die moeder van Yo daar nou nog steeds wonen eigenlijk?
Dat arme mens
Oh dat geloof ik best, maar het is toch lullig als je voor je dochter 'van buitenaf' in Volendam komt wonen en niet zoveel later is je dochter alweer weg en jij zit daar nog.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat arme mens heeft thier blijkbaar naar de zin,t is hier best wonen hoor....
Ik al gauw de tv aanzetten, isquote:
De ouders van een kennis van mijn schoonvader (jajaquote:Op maandag 13 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best, maar het is toch lullig als je voor je dochter 'van buitenaf' in Volendam komt wonen en niet zoveel later is je dochter alweer weg en jij zit daar nog.
Volgens mij heb je het als buitenstaander vooral in het begin niet echt makkelijk in Volendam. Of valt dat reuze mee? Eerlijk zeggen!
Net deden ze even een aankondiging wat de onderwerpen in Boulevard zouden zijn, iets met Sonja Bakker, nog iets anders en over Yolantequote:
Nou als dat de grand revelation is ga ik niet eens kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Net deden ze even een aankondiging wat de onderwerpen in Boulevard zouden zijn, iets met Sonja Bakker, nog iets anders en over Yolante
Van een tuinkabouter?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:16 schreef Poeke het volgende:
Yolante wordt beschuldigd van diefstal... Is dat het nou...
Ik denk dat daar in Micky-Eddem-gate meer kans op is momenteelquote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als dat de grand revelation is ga ik niet eens kijken![]()
Ik wil zwangerschappen, abortussen, trouwerijen, scheidingen, overspel, moord, doodslag
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat daar in Micky-Eddem-gate meer kans op is momenteel
En vergeet die smurf niet die met zijn snavel in de coke heeft gezetenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
Sonja gaat dus wel scheiden, ook interessant
Ze werd gecompliet in de Villa van Rik?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
Sonja gaat dus wel scheiden, ook interessant
Ik denk dat we over een jaar een boek van een mollige Sonja kunnen verwachten. Lekkere franse kaasjes in plaats van slankie door Rikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze werd gecompliet in de Villa van Rik?
Oh, is dat alles?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Moeder Smit is boos op Yo, omdat ze allerlei spullen stiekem uit het huis van Jan heeft gehaald!
Stop de persen!
Ik in allebei, oh gottegottegot alle gates lopen door elkaar inmiddels.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:41 schreef yvonne het volgende:
Steelt RTL Boulevard de primeur van SBS Shownieuws?
Ik zat hier
Nou ik ben van een generatie die dat allemaal tolereert, en ik denk dat die mensen over t algemeen best opgenomen worden inde gemeente,maar de oudere generaties zijn stugger en kijken eerst de kat uit de boom,maar de 'vreemden'die hier komen die ik ken, wonen hier gezellig ,zelfs in t weekend komen uit alle streken mensen om hier uit te gaan en zijn totaal ingeburgerd zeg maar.t valt allemaal echt mee,en er zijn talloze volendammers met vreemden getrouwd, ik zeg vreemden om t ff makkelijk te omschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best, maar het is toch lullig als je voor je dochter 'van buitenaf' in Volendam komt wonen en niet zoveel later is je dochter alweer weg en jij zit daar nog.
Volgens mij heb je het als buitenstaander vooral in het begin niet echt makkelijk in Volendam. Of valt dat reuze mee? Eerlijk zeggen!
Dat is dus absoluut geeeeeen kutwijf, zij zal dit niet zomaar zeggen ,ik vind Yo ook geen dief .maar er zal wel meer aan de hand zijn ,want Gerda Smit zegt dit niet zomaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Die moeder van Jan, mijn god wat lijkt me dat een kutwijf
Nouja, ik ken haar alleen maar van dit en het taartgooi incidentje. Nooit Jan Smit soaps gevolgd endezo.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is dus absoluut geeeeeen kutwijf, zij zal dit niet zomaar zeggen ,ik vind Yo ook geen dief .maar er zal wel meer aan de hand zijn ,want Gerda Smit zegt dit niet zomaar.
Ik ken haar persoonlijk, geloof me ze is hartstikke leuk.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik ken haar alleen maar van dit en het taartgooi incidentje. Nooit Jan Smit soaps gevolgd endezo.
Nou ik weet dus zeker dat Gerda dit niet uit haar duim zuigt, geloof me.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Boze moeder Jan Smit aan het woord in extra Shownieuws
De vroege editie van Shownieuws staat dinsdagavond geheel in het teken van een interview dat Evert Santegoeds had met Gerda Smit, de moeder van Jan Smit. De uitzending van dinsdag begint al om 19.15 uur. Gerda Smit zegt in het interview dat Yolanthe na haar vertrek uit Jans villa nare dingen heeft gedaan. “Een heel erg groot bedrag is er weg. Erg veel geld“, vertelt de moeder van Jan Smit. Op de vraag van Evert of het om 100.000 euro gaat, antwoordt Gerda: “Misschien wel meer…“
Voor het eerst praat Gerda Smit openlijk over de breuk tussen haar zoon en Yolanthe. Exclusief in Shownieuws en weekblad Privé doet Gerda onthullende uitspraken. Gerda: “Ik heb haar altijd een leuke schoondochter gevonden. Ze heeft hier twee jaar over de vloer gelopen en ik heb nooit problemen met haar gehad. Maar na dit geintje heb ik een hele rare smaak in mijn mond gekregen.”
Het opzienbarende interview met Gerda Smit is dinsdagavond om 19.15 uur te zien in de vroege editie van Shownieuws en te lezen in weekblad Privé dat vanaf woensdag 15 juli in de winkels ligt.
Bron
Ik geloof jou ook Annie..maar dat staat in mediacourant. Klik maar op bron.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik weet dus zeker dat Gerda dit niet uit haar duim zuigt, geloof me.
Ik zeg toch niet dat dat niet moeilijk is?je kan er wel nog ergere gevallen bij halen ,dan is nix anders meer erg.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef Vivi het volgende:
Wat een gelul. Een spastisch kind hebben en geen geld om zijn therapie te betalen, of je afvragen of ie uberhaupt ooit een meisje zal mogen aanraken. Dát is moeilijk.
Ja natuurlijk hebben anderen dit ook, maar van hun staat alles de volgende dag in de krant, en ik zou me erg verbazen als zij zou liegen ,ik hoop dat t gebakken lucht is.T is wachten op Yolanthes reactie.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:22 schreef Vivi het volgende:
Ik zie er dan ook niks wergs in hoor, iedereen beeindigd wel eens een relatie op die leeftijd. Alleen zij hebben dan toevallig een kast van een huis en een dikke bankrekening, nou nou.
Ik geloof er trouwens niks van, van dat hele verhaal.
Ja ik weet nou ook niet meer of ze spullen of geld bedoelt?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Nu klinkt het net alsof er meer dan een ton aan contanten in dat huis lag en dat Yo dat in haar broekzak heeft gestopt
Wie zegt dat dat Liza niet was met een bruine pruikquote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Nu klinkt het net alsof er meer dan een ton aan contanten in dat huis lag en dat Yo dat in haar broekzak heeft gestopt
Je kent de moeder van Jan Smit persoonlijk omdat je haar dochter bent Monique Smit Jij houdt de boel hier in de gaten of er niet al te erg geroddeld wordt over Jantje. Telkens praat je hem weer goed als het de spuigaten uitloopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, geloof me ze is hartstikke leuk.
Ik dénk dat ze spullen ter waarde van dat bedrag bedoelde, maar dat het een tikje sappiger gemaakt is op deze manier, alsof Yo met een koffer centen de deur uit is gehold.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik weet nou ook niet meer of ze spullen of geld bedoelt?
Ik geloof er ook geen kont van hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat Liza niet was met een bruine pruik! Nogmaals, Yolanthe heeft zelf echt geen gebrekkige cashflow.
Ja Annelies je hebt gelijk hoor en jij bent de zoon van van Piet Veerman.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Je kent de moeder van Jan Smit persoonlijk omdat je haar dochter bent Monique Smit Jij houdt de boel hier in de gaten of er niet al te erg geroddeld wordt over Jantje. Telkens praat je hem weer goed als het de spuigaten uitloopt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook te kijken. Heer G noemt het 'terror night' met al die wijvenprogramma'squote:
Nou! En Moeder Yo zal ook weer slecht slapen vannachtquote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in de reactie van kamp-Yo, of de echte sleaze 'n dirt over Jantje nu boven komt
Doet die ook mee in het 'wie-rookt-wiens-paling' schandaal danquote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Nou! En Moeder Yo zal ook weer slecht slapen vannacht
Dat was Jack Veerman zijn vrouw by the way.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet die ook mee in het 'wie-rookt-wiens-paling' schandaal dan![]()
Met Jan Keizer hé, ik wist het ! Die ouwe vieze snoeperd, met z'n vrouw die niet weet wat voorvocht is, jaja
Tuurlijk weet jij zeker dat Gerda, de moeder van Jan Smit dit niet uit haar duim zuigt, want jij bent Monique Smit. Maar het lijkt erop dat het wel uit haar duim gezogen is omdat Yolanthe dan nu had vastgezeten, als ze zoveel geld zou hebben gestolen. En denk maar niet dat gladde Jantje zijn pincode aan Yolanthe geeft. En als hij zwart geld in een kluis zou hebben liggen, dan weet Yolanthe heus de code niet. Daar is Jantje te glad en te slim voor. Stel dat het wel zwart geld is, dan heeft Jantje nu een probleem met de Belastingdienst, want die gaat dan zelf een schatting maken van het bedrag, waarover Jantje dan een aanslag krijgt. Dus is hij en het zwarte geld kwijt en moet hij daarover nog een belasting-aanslag betalen. Ik denk zomaar eens dat de Belastingdienst een schatting van rond 5 ton aan zwart geld gaat maken waarover nog belasting moet worden betaald.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik weet dus zeker dat Gerda dit niet uit haar duim zuigt, geloof me.
Alletwee die mokkels snapten er toch de ballen niet van?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat was Jack Veerman zijn vrouw by the way.![]()
Ja Jans vrouw weet dat wel hoor, neem dat van mij aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alletwee die mokkels snapten er toch de ballen niet van?
T gaat niet om geld,maar inboedel.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:42 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij zeker dat Gerda, de moeder van Jan Smit dit niet uit haar duim zuigt, want jij bent Monique Smit. Maar het lijkt erop dat het wel uit haar duim gezogen is omdat Yolanthe dan nu had vastgezeten, als ze zoveel geld zou hebben gestolen. En denk maar niet dat gladde Jantje zijn pincode aan Yolanthe geeft. En als hij zwart geld in een kluis zou hebben liggen, dan weet Yolanthe heus de code niet. Daar is Jantje te glad en te slim voor. Stel dat het wel zwart geld is, dan heeft Jantje nu een probleem met de Belastingdienst, want die gaat dan zelf een schatting maken van het bedrag, waarover Jantje dan een aanslag krijgt. Dus is hij en het zwarte geld kwijt en moet hij daarover nog een belasting-aanslag betalen. Ik denk zomaar eens dat de Belastingdienst een schatting van rond 5 ton aan zwart geld gaat maken waarover nog belasting moet worden betaald.
Maar er is helemaal niets gestolen. Het is gewoon een truc om het imago van Jantje op te poetsen en Yolanthe af te kraken, want zo zijn Volendammers: matennaaiers.
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_dief___.html?p=1,1quote:ma 13 jul 2009, 20:08
Moeder Jan Smit beschuldigt Yolanthe van diefstal
van onze redactie
AMSTERDAM - Gerda Smit, de moeder van Jan, beschuldigt haar ex-schoondochter ervan een ordinaire dievegge te zijn.
Gerda is boos omdat Yolanthe voor twee ton aan spullen uit het huis van Jan zou hebben meegenomen. Na haar 'officiële' verhuizing zou Yolanthe nog een keer terug zijn gegaan naar Volendam om in het huis om haar slag te slaan, zo meldt RTL Boulevard.
Yolanthe laat in een reactie weten dat ze niet voor een tweede keer naar Volendam terug is gegaan om spullen mee te nemen. Ze heeft de spullen, samen met Jan, eerlijk verdeeld.
En daarvoor,toen het nog over geld ging, zei je dat Gerda, de moeder van Jan Smit dat niet uit haar duim had gezogen. Of neem je Jantje nu in bescherming tegen de Belastingdienst? Nee Monique, het kwaad is al geschied. Je moeder heeft in al haar stommiteit uit de school klapt, wat ze niet had moeten doen. Want de FIOD bereid nu al een inval voor op de woning van je grote broer Jan. En dat allemaal door je eigen moeder, die Jan heeft groot gemaakt via de real-life soap. Weer ruzie in de familie. Eerst tussen je moeder Gerda en jou toen je een huis en een auto had gekocht en nu tussen je moeder en Jan. Ik denkt dat het geld je moeder naar de bol stijgt. Inmiddels kunnen jullie alledrie bij mij in therapie. Neem je oudste zus Jenny ook maar mee, want die is veel te explosief.quote:
En bij wie ga jij dan in therapie?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef annelies30 het volgende:
Inmiddels kunnen jullie alledrie bij mij in therapie. Neem je oudste zus Jenny ook maar mee, want die is veel te explosief.
HAHAHA volgens jou ben ik monique en de mensen hier op t topic verdenken mij dat ik jou ben?Kan je t nog een beetje volgen?Ik ga straks toch maar ff me rijbewijs bekijken wie ik nou echt ben...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef annelies30 het volgende:
[..]
En daarvoor,toen het nog over geld ging, zei je dat Gerda, de moeder van Jan Smit dat niet uit haar duim had gezogen. Of neem je Jantje nu in bescherming tegen de Belastingdienst? Nee Monique, het kwaad is al geschied. Je moeder heeft in al haar stommiteit uit de school klapt, wat ze niet had moeten doen. Want de FIOD bereid nu al een inval voor op de woning van je grote broer Jan. En dat allemaal door je eigen moeder, die Jan heeft groot gemaakt via de real-life soap. Weer ruzie in de familie. Eerst tussen je moeder Gerda en jou toen je een huis en een auto had gekocht en nu tussen je moeder en Jan. Ik denkt dat het geld je moeder naar de bol stijgt. Inmiddels kunnen jullie alledrie bij mij in therapie. Neem je oudste zus Jenny ook maar mee, want die is veel te explosief.
Ik verstrek alleen maar pillen. De familie Smit is rijp voor de eerstvolgenden.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Annelies, is het niet weer eens tijd voor een pilletje?
Dat had ik hier ook al gemekkerd mop!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoorde van Greys dat we ons hier moeten opstellen in rijtjes van 4, en vinger opsteken als je wat wil zeggen, ze kan het allemaal niet meer bijhouden
Het is de leeftijd. Ik mag er dan nog wel uitzien als 24 en nu zonder te lachenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik in allebei, oh gottegottegot alle gates lopen door elkaar inmiddels.
Ik heb er geen kracht meer voor
Waar moet ik zijn voor een sessie met jou?Ik wil wel eens ff praten met een shrink.Dus zeg t maar.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik verstrek alleen maar pillen. De familie Smit is rijp voor de eerstvolgenden.
Als je even terug leest zie je wat voor interessants er allemaal met paling gedaan kan wordenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:03 schreef Cyan het volgende:
We hebben gewoon een Volendamse rel hier op Fok! Vergeet Jan en Yo en moeder Smit. Hier gebeurd het mensen! Gaan jullie nog met modder palingen gooien? Of met palingen op elkaars hoofd slaan?
Ik kost ¤ 300,= per consult.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn voor een sessie met jou?Ik wil wel eens ff praten met een shrink.Dus zeg t maar.
Noem jezelf maar vlegel, opoetje van mequote:Op maandag 13 juli 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook al gemekkerd mop!
[..]
Het is de leeftijd. Ik mag er dan nog wel uitzien als 24 en nu zonder te lachenmaar de dagen beginnen te tellen en dan moet het allemaal een tandje langzamer he? Heb eerbied voor mijn grijze haren, gij vlegel!
Ik weet nog wel een ander verhaal over paling....Hahahaha maar laat dat maar zitten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:03 schreef Cyan het volgende:
We hebben gewoon een Volendamse rel hier op Fok! Vergeet Jan en Yo en moeder Smit. Anniebab en Annelies gaan los! Hier gebeurd het mensen! Gaan jullie nog met modder palingen gooien? Of met palingen op elkaars hoofd slaan?
Sorry mevrouw G.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook al gemekkerd mop!
[..]
Het is de leeftijd. Ik mag er dan nog wel uitzien als 24 en nu zonder te lachenmaar de dagen beginnen te tellen en dan moet het allemaal een tandje langzamer he? Heb eerbied voor mijn grijze haren, gij vlegel!
Ja oke maar waar moet ik zijn,je moet wel erg goed zijn met die prijs, daar doe je toch wel de hele fam voor he?.Maar nogmaals waar is dat te doen?quote:
Zoveel koste Eberhard van der Laan per uur, en zelfs die vond dat te gek... schei toch uit, waarschijnlijk ben je gewoon de plaatselijke palingdokter!quote:
We laffen elkaar toch nog wel?quote:
Tuurlijk, we palingroken alleen nietquote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
We laffen elkaar toch nog wel?
Annelies, krijg je die gage ook per uur van Jim Wave?
Oke Monique, je wil je broer Jan, zus Jenny en je moeder Gerda dus echt meenemen? Jullie hebben ook echt een serieus probleem thuis. Maar dat wist ik al. Ik moet eerst alle 4 apart spreken en dat kost ¤ 300,= per persoon. En daarna gezamenlijk en dat kost samen ¤ 300,=. Maar gezien jullie uitermate zieke en prikkelbare gezinssituatie ziet het er naar uit dat er meerdere individuele consulten nodig zijn. Temeer daar jullie alle 4 stront eigenwijs zijn. Ik schat in, dat er minimaal 4 individuele gesprekken van een uur nodig zijn en daarna ook een keer of 8 een groepstherapie, ook met rollenspellen. Bij elkaar zit je dan op zo'n ¤ 7200,=, maar dat kunnen julie natuurlijk missen als kiespijn. Je zullen ook alle 4 medicatie nodig hebben. Ook tegen schizofrenie, waar ik zyprexa voor heb en oxazepam om jullie gedrag onder controle te krijgen. Dus wees voorbereid. Neem je vader ook maar mee, want die vind ik er de laatste tijd zeer depressief uit zien. Dus kan komt er nog ¤ 1200,= bij en zijn jullie ¤ 8400,= kwijt.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke maar waar moet ik zijn,je moet wel erg goed zijn met die prijs, daar doe je toch wel de hele fam voor he?.Maar nogmaals waar is dat te doen?
hahahaha hij is goed, maar waar moeten we dan zijn????quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Oke Monique, je wil je broer Jan, zus Jenny en je moeder Gerda dus echt meenemen? Jullie hebben ook echt een serieus probleem thuis. Maar dat wist ik al. Ik moet eerst alle 4 apart spreken en dat kost ¤ 300,= per persoon. En daarna gezamenlijk en dat kost samen ¤ 300,=. Maar gezien jullie uitermate zieke en prikkelbare gezinssituatie ziet het er naar uit dat er meerdere individuele consulten nodig zijn. Temeer daar jullie alle 4 stront eigenwijs zijn. Ik schat in, dat er minimaal 4 individuele gesprekken van een uur nodig zijn en daarna ook een keer of 8 een groepstherapie, ook met rollenspellen. Bij elkaar zit je dan op zo'n ¤ 7200,=, maar dat kunnen julie natuurlijk missen als kiespijn. Je zullen ook alle 4 medicatie nodig hebben. Ook tegen schizofrenie, waar ik zyprexa voor heb en oxazepam om jullie gedrag onder controle te krijgen. Dus wees voorbereid. Neem je vader ook maar mee, want die vind ik er de laatste tijd zeer depressief uit zien. Dus kan komt er nog ¤ 1200,= bij en zijn jullie ¤ 8400,= kwijt.
Ik moet zeggen dat je heel professioneel en integer overkomt als hulpverlener,quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Oke Monique, je wil je broer Jan, zus Jenny en je moeder Gerda dus echt meenemen? Jullie hebben ook echt een serieus probleem thuis. Maar dat wist ik al. Ik moet eerst alle 4 apart spreken en dat kost ¤ 300,= per persoon. En daarna gezamenlijk en dat kost samen ¤ 300,=. Maar gezien jullie uitermate zieke en prikkelbare gezinssituatie ziet het er naar uit dat er meerdere individuele consulten nodig zijn. Temeer daar jullie alle 4 stront eigenwijs zijn. Ik schat in, dat er minimaal 4 individuele gesprekken van een uur nodig zijn en daarna ook een keer of 8 een groepstherapie, ook met rollenspellen. Bij elkaar zit je dan op zo'n ¤ 7200,=, maar dat kunnen julie natuurlijk missen als kiespijn. Je zullen ook alle 4 medicatie nodig hebben. Ook tegen schizofrenie, waar ik zyprexa voor heb en oxazepam om jullie gedrag onder controle te krijgen. Dus wees voorbereid. Neem je vader ook maar mee, want die vind ik er de laatste tijd zeer depressief uit zien. Dus kan komt er nog ¤ 1200,= bij en zijn jullie ¤ 8400,= kwijt.
Antwoord mijn vraag eens? Je lult er leuk om heen maar zowel Anniebab als ik vroegen waar je te vinden bent. Website, telefoonnummer, adres graag.quote:
Palingdokter?Een soort gyneacoloog voor mannen??quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoveel koste Eberhard van der Laan per uur, en zelfs die vond dat te gek... schei toch uit, waarschijnlijk ben je gewoon de plaatselijke palingdokter!
Da's wel makkelijk als je net als Annelies al jaren bij de zielenknijperT loopt... ze kan nu netjes doen asof ze er 1 isquote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Vunzig wicht!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
JaaaaVoor palingen die hun koppie laten hangen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Palingdokter?Een soort gyneacoloog voor mannen??
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je heel professioneel en integer overkomt als hulpverlener,Gelukkig kan ik alles bij m'n vriendinetje kwijt.Die is goud waard maar vraagt niks
Sorry, bovenstaande quote was bedoeld voor Monique Smit, alias Anniebab.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.
Da's geen geld voor een pratende laaf met down syndroom!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.
Ik wil t wel geloven ,maar ik weet niet waar ik wezen moet schatteke.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Lederhouse VROUWMENSCH LEDERHOSE!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef Anniebab het volgende:
Met rollenspellen zegt Annelies, kan jij gewoon je tiroler pakkie aan houden,uiteraard kleppie dicht doen dan he.
Versabommie, jij lijdt aan uitsloverig gedrag. Daar heb ik serquel voor.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's geen geld voor een pratende laaf met down syndroom!
Sorry, seroquel.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Versabommie, jij lijdt aan uitsloverig gedrag. Daar heb ik serquel voor.
Ontmaskeren,??je bent geen kind van Michael Jackson !!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Nou er was toch nieuws zat lijkt me, over diefstal en slappe paling, noem maar op....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhouse VROUWMENSCH LEDERHOSE!![]()
En krijgen we nu wel of geen palinginfo, van jou of van die psychopaat?
Eerst storten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's geen geld voor een pratende laaf met down syndroom!
Eerst storten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil t wel geloven ,maar ik weet niet waar ik wezen moet schatteke.
En jij aan schizofrenie, borderline en hoogmoedswaanzin, en ik raad je aan om met een kaasschaaf in een hoekje te gaan zitten!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef annelies30 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Reageer hier nooit, maar kon het nu even niet laten.Wat ik van je gelezen hebt ben je zelf degene,die zich te grabbel gooit.Mens pak een palling met die kronkel in je hoofd komt het denk niet meer goedquote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Je lijdt ook aan dwangneuroses. Het is zeer raadzaam dat je snel in therapie gaat voordat je jezelf of anderen kwaad doet.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij aan schizofrenie, borderline en hoogmoedswaanzin, en ik raad je aan om met een kaasschaaf in een hoekje te gaan zitten!
Annelies spreek toch gewoon met Annie op de Dijk af. En dan draag je gewoon een paling door je knoopsgat i.p.v. een rode roos. En dan gaan jullie gezellig wat drinken en dan neem jij een lijntje op het toilet. Misschien kom je daar Jan nog tegen met Liza? Zo'n lijntje zal je goed doen, Annelies. Ga je de dingen net in een wat ander perspectief zien!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil t wel geloven ,maar ik weet niet waar ik wezen moet schatteke.
Bambie, jij kunt samen met Versabommie in therapie. Wel geld meenemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:55 schreef bamby het volgende:
[..]
Reageer hier nooit, maar kon het nu even niet laten.Wat ik van je gelezen hebt ben je zelf degene,die zich te grabbel gooit.Mens pak een palling met die kronkel in je hoofd komt het denk niet meer goed
Mooie anniebabquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Wie o wie ziet mijn avatar wel?antwoorden graag.
Ik zie 'm schat... zeg doen julie in Volendam ook jaarlijks een inzameling voor Annelies? Of staat ze met twee pannedeksels amuzikaal in het centrum het wilhelmus bij elkaar te hengsten en gooien jullie dan los geld in haar blikje?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie hem ook,die van Bommie ook,en jullie die van mijquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Niet dat ik weet, maar wat niet is kan nog komen!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie 'm schat... zeg doen julie in Volendam ook jaarlijks een inzameling voor Annelies? Of staat ze met twee pannedeksels amuzikaal in het centrum het wilhelmus bij elkaar te hengsten en gooien jullie dan los geld in haar blikje?
Goodbye, lij lijdt aan een gebrek aan incasseringsvermogen. Weer een patient erbij.quote:
Neem wel een kilo paling mee inplaats van een kilo zout.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:58 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Bambie, jij kunt samen met Versabommie in therapie. Wel geld meenemen.
Jij wilt geld incasseren,maar niemand wilt betalen.Dus wie lijdt aan een gebrek aan incasserings incasso vermogenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Goodbye, lij lijdt aan een gebrek aan incasseringsvermogen. Weer een patient erbij.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik bespaar je de moeite vast Annelies, hier is de diagnose:
ik lijd aan een enorm gebrek aan interesse in je geneuzel.
Het gaat boven je verstandelijke vermogens. Heb ik ook een therapie voor om dan toch geinteresseerd te blijvenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik bespaar je de moeite vast Annelies, hier is de diagnose:
ik lijd aan een enorm gebrek aan interesse in je geneuzel.
Ja ik ben er stil van eigenlijk.....quote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef bamby het volgende:
therapie van annelies. Hoe help je een forum om zeep.
Ik niet maar dat komt omdat mijn instellingen op "Webicon" als voorkeur staan, en bij webicon heb jij deze link ingevuld; http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/D20060810/260 en die doet het dus niet.....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Tja vind ik niet gekquote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik ben er stil van eigenlijk.....
Ooow oke ik ga t ff proberen denk ik.....quote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet maar dat komt omdat mijn instellingen op "Webicon" als voorkeur staan, en bij webicon heb jij deze link ingevuld; http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/D20060810/260 en die doet het dus niet.....
Dus als je dat bij webicon even weghaalt (klikken op "profiel" dan de url achter "webicon" weghalen en onderaan nog een keer je wachtwoord invullen en dan op "wijzig profiel" klikken) dan heb je geen webicon meer en dan zien ook degenen die webicon als voorkeur hebben staan je uploadicon.
Problem solved dan dus
Ik zie umquote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ooow oke ik ga t ff proberen denk ik.....Thanks
Dan heb je vast uploadicon als voorkeur staan en zie je bij mij een druppel zonder lottoballen erinquote:
Ja zie hem ook gewoonquote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je vast upload icon als voorkeur staan en zie je bij mij een druppel zonder lottoballen erin
De linkse van deze twee.....
Pff, zucht, weer een snuiver die aan de oxazepam moet. Ik stop ermee. Ik verdoe mijn tijd.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:09 schreef Poeke het volgende:
Beste Annelies,
Je spoort niet, misschien moet je van de drugs afblijven...
Vanaf nu besta je niet meer op fok wat mij betreft, kun je daar lekker paranoia over worden.![]()
Groetjes
Klopt maar ik zie Annie ookquote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je vast uploadicon als voorkeur staan en zie je bij mij een druppel zonder lottoballen erin
De linkse van deze twee.....
Zie je verder wel alle icons?Laat het me anders eff wetenquote:
Ja watte?!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Anniebab sterkte met je familie. Je moeder Gerda wordt nu een zeer bekende Nederlander die belangen gaat schaden is met haar optreden op tv. Dat zal haar niet in dank worden afgenomen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Pff, zucht, weer een snuiver die aan de oxazepam moet. Ik stop ermee. Ik verdoe mijn tijd.
Anniebab sterkte met je familie. Je moeder Gerda wordt nu een zeer bekende Nederlander die belangen gaat schaden is met haar optreden op tv. Dat zal haar niet in dank worden afgenomen.
Ja hahhah we hebben t er al uitgebreid over gehad,maar toch goed van je hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef Soury het volgende:
Hebik es een nieuwtje gaan ze over icons lullen.. Of is het oud nieuws ofzo
Annelies is er van overtuigd dat Anniebab eigenlijk Monique, het zusje van Jan is.quote:
Zucht gaat veuls te snel .. Groeten van Nelquote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hahhah we hebben t er al uitgebreid over gehad,maar toch goed van je hoor.
Oooooh, ik loop gewoon achter dus, niks aan de handquote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Annelies is er van overtuigd dat Anniebab eigenlijk Monique, het zusje van Jan is.
Lamaalulle
Ja ik ga t zelf ook bijna denken ,welke pillen schreef ze me nou voor....quote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Annelies is er van overtuigd dat Anniebab eigenlijk Monique, het zusje van Jan is.
Lamaalulle
Nel???quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zucht gaat veuls te snel .. Groeten van Nel [ afbeelding ]
Ja weet ik veelquote:
Juuust!!!! de emmers van de meet!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh, ik loop gewoon achter dus, niks aan de hand
Enne Annelies, wel met je poten van ónze anniekebab afblijven hè, anders komen we wel ff met wat emmers met pis!
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh, ik loop gewoon achter dus, niks aan de hand
Enne Annelies, wel met je poten van ónze anniekebab afblijven hè, anders komen we wel ff met wat emmers met pis!
je kan ook dezequote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Ach, je begint met een 185-delig Robbe & Berking bestek van ¤ 28.000quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:25 schreef snetje het volgende:
ik vraag me af wat Yo al wel niet meegenomen moet hebben qua inboedel met een waarde van 2 ton?
20 jakoosie's ofzo
och hemel! zit ik hier met mijn blokker serviesje wat ook nog eens in de opruiming was ...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je begint met een 185-delig Robbe & Berking bestek van ¤ 28.000
Dan doen we er wat Christofle kristallen water/wijn/whiskyglazen bij (genoeg voor een hoop visite) met een gemiddelde prijs van ¤ 42,= per stuk, paar karafjes van rond de ¤ 300,= en je bent weer een paar duizend euro verder, en dan hebben we nog geen servies.
Maar laten we eens stellen dat ze voor een Hermes Nil Or gegaan is, waarvan één beker al ¤ 98,= kost...
En dan heeft ze dus alleen nog maar het servies, glaswerk en bestek, zo moeilijk is dat niet om een uitermate riant en overdadig ingericht huis van 2 ton aan spullen te ontdoen zonder het finaal leeg te trekken.
Misschien krijgt hij er wel een broertje of zusje bijquote:Op maandag 13 juli 2009 17:19 schreef alors het volgende:
Dat ene mens was toch zwanger? Mijn eerste gedachte was dat Jantje de dader blijkt de zijn.
dan zou ik deze willen. En dan uiteraard ook van alle motieven genoeg zodat ik elke dag een andere kleur op tafel hebquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je begint met een 185-delig Robbe & Berking bestek van ¤ 28.000
Dan doen we er wat Christofle kristallen water/wijn/whiskyglazen bij (genoeg voor een hoop visite) met een gemiddelde prijs van ¤ 42,= per stuk, paar karafjes van rond de ¤ 300,= en je bent weer een paar duizend euro verder, en dan hebben we nog geen servies.
Maar laten we eens stellen dat ze voor een Hermes Nil Or gegaan is, waarvan één beker al ¤ 98,= kost...
En dan heeft ze dus alleen nog maar het servies, glaswerk en bestek, zo moeilijk is dat niet om een uitermate riant en overdadig ingericht huis van 2 ton aan spullen te ontdoen zonder het finaal leeg te trekken.
kijk! dat is het betere werk! daar kun je nog eens prijsgericht mee smijten als je mot hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik deze willen. En dan uiteraard ook van alle motieven genoeg zodat ik elke dag een andere kleur op tafel heb
Ook vaag dat Jantje zijn moeder nu pas met dit soort verhalen naar de bladen stuurt.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:42 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Wel vaag dat het uitkomt een week nadat Yolanthe uitspraken in RTL boulevard heeft gedaan...
Nou ik vind t nog knapper dat je zon laffe kutreactie hebt, en dan nog plaatst ook, grote jongen ben jij zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 04:15 schreef The.Apple het volgende:
te triest....
je shit uitvechten hiero en de media....
volendam, goed voor een nieuwjaars feestje.
Maar verder.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |