Nou ik weet dus zeker dat Gerda dit niet uit haar duim zuigt, geloof me.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Boze moeder Jan Smit aan het woord in extra Shownieuws
De vroege editie van Shownieuws staat dinsdagavond geheel in het teken van een interview dat Evert Santegoeds had met Gerda Smit, de moeder van Jan Smit. De uitzending van dinsdag begint al om 19.15 uur. Gerda Smit zegt in het interview dat Yolanthe na haar vertrek uit Jans villa nare dingen heeft gedaan. “Een heel erg groot bedrag is er weg. Erg veel geld“, vertelt de moeder van Jan Smit. Op de vraag van Evert of het om 100.000 euro gaat, antwoordt Gerda: “Misschien wel meer…“
Voor het eerst praat Gerda Smit openlijk over de breuk tussen haar zoon en Yolanthe. Exclusief in Shownieuws en weekblad Privé doet Gerda onthullende uitspraken. Gerda: “Ik heb haar altijd een leuke schoondochter gevonden. Ze heeft hier twee jaar over de vloer gelopen en ik heb nooit problemen met haar gehad. Maar na dit geintje heb ik een hele rare smaak in mijn mond gekregen.”
Het opzienbarende interview met Gerda Smit is dinsdagavond om 19.15 uur te zien in de vroege editie van Shownieuws en te lezen in weekblad Privé dat vanaf woensdag 15 juli in de winkels ligt.
Bron
Ik geloof jou ook Annie..maar dat staat in mediacourant. Klik maar op bron.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik weet dus zeker dat Gerda dit niet uit haar duim zuigt, geloof me.
Ik zeg toch niet dat dat niet moeilijk is?je kan er wel nog ergere gevallen bij halen ,dan is nix anders meer erg.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef Vivi het volgende:
Wat een gelul. Een spastisch kind hebben en geen geld om zijn therapie te betalen, of je afvragen of ie uberhaupt ooit een meisje zal mogen aanraken. Dát is moeilijk.
Ja natuurlijk hebben anderen dit ook, maar van hun staat alles de volgende dag in de krant, en ik zou me erg verbazen als zij zou liegen ,ik hoop dat t gebakken lucht is.T is wachten op Yolanthes reactie.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:22 schreef Vivi het volgende:
Ik zie er dan ook niks wergs in hoor, iedereen beeindigd wel eens een relatie op die leeftijd. Alleen zij hebben dan toevallig een kast van een huis en een dikke bankrekening, nou nou.
Ik geloof er trouwens niks van, van dat hele verhaal.
Ja ik weet nou ook niet meer of ze spullen of geld bedoelt?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Nu klinkt het net alsof er meer dan een ton aan contanten in dat huis lag en dat Yo dat in haar broekzak heeft gestopt
Wie zegt dat dat Liza niet was met een bruine pruikquote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Nu klinkt het net alsof er meer dan een ton aan contanten in dat huis lag en dat Yo dat in haar broekzak heeft gestopt
Je kent de moeder van Jan Smit persoonlijk omdat je haar dochter bent Monique Smit Jij houdt de boel hier in de gaten of er niet al te erg geroddeld wordt over Jantje. Telkens praat je hem weer goed als het de spuigaten uitloopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, geloof me ze is hartstikke leuk.
Ik dénk dat ze spullen ter waarde van dat bedrag bedoelde, maar dat het een tikje sappiger gemaakt is op deze manier, alsof Yo met een koffer centen de deur uit is gehold.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik weet nou ook niet meer of ze spullen of geld bedoelt?
Ik geloof er ook geen kont van hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat Liza niet was met een bruine pruik! Nogmaals, Yolanthe heeft zelf echt geen gebrekkige cashflow.
Ja Annelies je hebt gelijk hoor en jij bent de zoon van van Piet Veerman.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Je kent de moeder van Jan Smit persoonlijk omdat je haar dochter bent Monique Smit Jij houdt de boel hier in de gaten of er niet al te erg geroddeld wordt over Jantje. Telkens praat je hem weer goed als het de spuigaten uitloopt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook te kijken. Heer G noemt het 'terror night' met al die wijvenprogramma'squote:
Nou! En Moeder Yo zal ook weer slecht slapen vannachtquote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in de reactie van kamp-Yo, of de echte sleaze 'n dirt over Jantje nu boven komt
Doet die ook mee in het 'wie-rookt-wiens-paling' schandaal danquote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Nou! En Moeder Yo zal ook weer slecht slapen vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |