Yolanthe Cabau van Kasbergen zou meer dan een ton hebben weggenomen uit de woning van haar ex Jan Smit. Dat zegt de moeder van Jan, Gerda Smit in een interview met SBS6 en Privé.
Gerda Smit zegt dat Yolanthe na haar vertrek uit Jan zijn villa dingen heeft gedaan die volgens haar alle fatsoensnormen te boven gaan. ,,Een heel groot bedrag is er weg. Erg veel geld,'' aldus de moeder van Jan Smit. Op de vraag of het om een ton gaat antwoordt Gerda: ,,Misschien wel meer…''
De vroege editie van SBS6-Shownieuws staat dinsdagavond geheel in het teken van het interview dat Evert Santegoeds had met Gerda Smit, de moeder van Jan. Voor het eerst praat zij openlijk over de geruchtmakende breuk tussen haar zoon en Yolanthe.
Over Yolanthe, van wie iedereen dacht dat zij haar schoondochter zou worden, zegt moeder Gerda verder nog: ,,Ik heb haar altijd een leuke schoondochter gevonden. Ze heeft hier twee jaar over de vloer gelopen en ik heb nooit problemen met haar gehad. Maar na dit geintje heb ik een hele rare smaak in mijn mond gekregen.''