Zoveel koste Eberhard van der Laan per uur, en zelfs die vond dat te gek... schei toch uit, waarschijnlijk ben je gewoon de plaatselijke palingdokter!quote:
We laffen elkaar toch nog wel?quote:
Tuurlijk, we palingroken alleen nietquote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
We laffen elkaar toch nog wel?
Annelies, krijg je die gage ook per uur van Jim Wave?
Oke Monique, je wil je broer Jan, zus Jenny en je moeder Gerda dus echt meenemen? Jullie hebben ook echt een serieus probleem thuis. Maar dat wist ik al. Ik moet eerst alle 4 apart spreken en dat kost ¤ 300,= per persoon. En daarna gezamenlijk en dat kost samen ¤ 300,=. Maar gezien jullie uitermate zieke en prikkelbare gezinssituatie ziet het er naar uit dat er meerdere individuele consulten nodig zijn. Temeer daar jullie alle 4 stront eigenwijs zijn. Ik schat in, dat er minimaal 4 individuele gesprekken van een uur nodig zijn en daarna ook een keer of 8 een groepstherapie, ook met rollenspellen. Bij elkaar zit je dan op zo'n ¤ 7200,=, maar dat kunnen julie natuurlijk missen als kiespijn. Je zullen ook alle 4 medicatie nodig hebben. Ook tegen schizofrenie, waar ik zyprexa voor heb en oxazepam om jullie gedrag onder controle te krijgen. Dus wees voorbereid. Neem je vader ook maar mee, want die vind ik er de laatste tijd zeer depressief uit zien. Dus kan komt er nog ¤ 1200,= bij en zijn jullie ¤ 8400,= kwijt.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke maar waar moet ik zijn,je moet wel erg goed zijn met die prijs, daar doe je toch wel de hele fam voor he?.Maar nogmaals waar is dat te doen?
hahahaha hij is goed, maar waar moeten we dan zijn????quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Oke Monique, je wil je broer Jan, zus Jenny en je moeder Gerda dus echt meenemen? Jullie hebben ook echt een serieus probleem thuis. Maar dat wist ik al. Ik moet eerst alle 4 apart spreken en dat kost ¤ 300,= per persoon. En daarna gezamenlijk en dat kost samen ¤ 300,=. Maar gezien jullie uitermate zieke en prikkelbare gezinssituatie ziet het er naar uit dat er meerdere individuele consulten nodig zijn. Temeer daar jullie alle 4 stront eigenwijs zijn. Ik schat in, dat er minimaal 4 individuele gesprekken van een uur nodig zijn en daarna ook een keer of 8 een groepstherapie, ook met rollenspellen. Bij elkaar zit je dan op zo'n ¤ 7200,=, maar dat kunnen julie natuurlijk missen als kiespijn. Je zullen ook alle 4 medicatie nodig hebben. Ook tegen schizofrenie, waar ik zyprexa voor heb en oxazepam om jullie gedrag onder controle te krijgen. Dus wees voorbereid. Neem je vader ook maar mee, want die vind ik er de laatste tijd zeer depressief uit zien. Dus kan komt er nog ¤ 1200,= bij en zijn jullie ¤ 8400,= kwijt.
Ik moet zeggen dat je heel professioneel en integer overkomt als hulpverlener,quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Oke Monique, je wil je broer Jan, zus Jenny en je moeder Gerda dus echt meenemen? Jullie hebben ook echt een serieus probleem thuis. Maar dat wist ik al. Ik moet eerst alle 4 apart spreken en dat kost ¤ 300,= per persoon. En daarna gezamenlijk en dat kost samen ¤ 300,=. Maar gezien jullie uitermate zieke en prikkelbare gezinssituatie ziet het er naar uit dat er meerdere individuele consulten nodig zijn. Temeer daar jullie alle 4 stront eigenwijs zijn. Ik schat in, dat er minimaal 4 individuele gesprekken van een uur nodig zijn en daarna ook een keer of 8 een groepstherapie, ook met rollenspellen. Bij elkaar zit je dan op zo'n ¤ 7200,=, maar dat kunnen julie natuurlijk missen als kiespijn. Je zullen ook alle 4 medicatie nodig hebben. Ook tegen schizofrenie, waar ik zyprexa voor heb en oxazepam om jullie gedrag onder controle te krijgen. Dus wees voorbereid. Neem je vader ook maar mee, want die vind ik er de laatste tijd zeer depressief uit zien. Dus kan komt er nog ¤ 1200,= bij en zijn jullie ¤ 8400,= kwijt.
Antwoord mijn vraag eens? Je lult er leuk om heen maar zowel Anniebab als ik vroegen waar je te vinden bent. Website, telefoonnummer, adres graag.quote:
Palingdokter?Een soort gyneacoloog voor mannen??quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoveel koste Eberhard van der Laan per uur, en zelfs die vond dat te gek... schei toch uit, waarschijnlijk ben je gewoon de plaatselijke palingdokter!
Da's wel makkelijk als je net als Annelies al jaren bij de zielenknijperT loopt... ze kan nu netjes doen asof ze er 1 isquote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Vunzig wicht!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
JaaaaVoor palingen die hun koppie laten hangen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Palingdokter?Een soort gyneacoloog voor mannen??
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je heel professioneel en integer overkomt als hulpverlener,Gelukkig kan ik alles bij m'n vriendinetje kwijt.Die is goud waard maar vraagt niks
Sorry, bovenstaande quote was bedoeld voor Monique Smit, alias Anniebab.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.
Da's geen geld voor een pratende laaf met down syndroom!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.
Ik wil t wel geloven ,maar ik weet niet waar ik wezen moet schatteke.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Lederhouse VROUWMENSCH LEDERHOSE!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef Anniebab het volgende:
Met rollenspellen zegt Annelies, kan jij gewoon je tiroler pakkie aan houden,uiteraard kleppie dicht doen dan he.
Versabommie, jij lijdt aan uitsloverig gedrag. Daar heb ik serquel voor.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's geen geld voor een pratende laaf met down syndroom!
Sorry, seroquel.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Versabommie, jij lijdt aan uitsloverig gedrag. Daar heb ik serquel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |