quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Pff, zucht, weer een snuiver die aan de oxazepam moet. Ik stop ermee. Ik verdoe mijn tijd.
Anniebab sterkte met je familie. Je moeder Gerda wordt nu een zeer bekende Nederlander die belangen gaat schaden is met haar optreden op tv. Dat zal haar niet in dank worden afgenomen.
Ja hahhah we hebben t er al uitgebreid over gehad,maar toch goed van je hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef Soury het volgende:
Hebik es een nieuwtje gaan ze over icons lullen.. Of is het oud nieuws ofzo
Annelies is er van overtuigd dat Anniebab eigenlijk Monique, het zusje van Jan is.quote:
Zucht gaat veuls te snel .. Groeten van Nelquote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hahhah we hebben t er al uitgebreid over gehad,maar toch goed van je hoor.
Oooooh, ik loop gewoon achter dus, niks aan de handquote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Annelies is er van overtuigd dat Anniebab eigenlijk Monique, het zusje van Jan is.
Lamaalulle
Ja ik ga t zelf ook bijna denken ,welke pillen schreef ze me nou voor....quote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Annelies is er van overtuigd dat Anniebab eigenlijk Monique, het zusje van Jan is.
Lamaalulle
Nel???quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zucht gaat veuls te snel .. Groeten van Nel [ afbeelding ]
Ja weet ik veelquote:
Juuust!!!! de emmers van de meet!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh, ik loop gewoon achter dus, niks aan de hand
Enne Annelies, wel met je poten van ónze anniekebab afblijven hè, anders komen we wel ff met wat emmers met pis!
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh, ik loop gewoon achter dus, niks aan de hand
Enne Annelies, wel met je poten van ónze anniekebab afblijven hè, anders komen we wel ff met wat emmers met pis!
je kan ook dezequote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Wie o wie ziet mijn avatar wel?antwoorden graag.
Ach, je begint met een 185-delig Robbe & Berking bestek van ¤ 28.000quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:25 schreef snetje het volgende:
ik vraag me af wat Yo al wel niet meegenomen moet hebben qua inboedel met een waarde van 2 ton?
20 jakoosie's ofzo
och hemel! zit ik hier met mijn blokker serviesje wat ook nog eens in de opruiming was ...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je begint met een 185-delig Robbe & Berking bestek van ¤ 28.000
Dan doen we er wat Christofle kristallen water/wijn/whiskyglazen bij (genoeg voor een hoop visite) met een gemiddelde prijs van ¤ 42,= per stuk, paar karafjes van rond de ¤ 300,= en je bent weer een paar duizend euro verder, en dan hebben we nog geen servies.
Maar laten we eens stellen dat ze voor een Hermes Nil Or gegaan is, waarvan één beker al ¤ 98,= kost...
En dan heeft ze dus alleen nog maar het servies, glaswerk en bestek, zo moeilijk is dat niet om een uitermate riant en overdadig ingericht huis van 2 ton aan spullen te ontdoen zonder het finaal leeg te trekken.
Misschien krijgt hij er wel een broertje of zusje bijquote:Op maandag 13 juli 2009 17:19 schreef alors het volgende:
Dat ene mens was toch zwanger? Mijn eerste gedachte was dat Jantje de dader blijkt de zijn.
dan zou ik deze willen. En dan uiteraard ook van alle motieven genoeg zodat ik elke dag een andere kleur op tafel hebquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, je begint met een 185-delig Robbe & Berking bestek van ¤ 28.000
Dan doen we er wat Christofle kristallen water/wijn/whiskyglazen bij (genoeg voor een hoop visite) met een gemiddelde prijs van ¤ 42,= per stuk, paar karafjes van rond de ¤ 300,= en je bent weer een paar duizend euro verder, en dan hebben we nog geen servies.
Maar laten we eens stellen dat ze voor een Hermes Nil Or gegaan is, waarvan één beker al ¤ 98,= kost...
En dan heeft ze dus alleen nog maar het servies, glaswerk en bestek, zo moeilijk is dat niet om een uitermate riant en overdadig ingericht huis van 2 ton aan spullen te ontdoen zonder het finaal leeg te trekken.
kijk! dat is het betere werk! daar kun je nog eens prijsgericht mee smijten als je mot hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik deze willen. En dan uiteraard ook van alle motieven genoeg zodat ik elke dag een andere kleur op tafel heb
Ook vaag dat Jantje zijn moeder nu pas met dit soort verhalen naar de bladen stuurt.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:42 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Wel vaag dat het uitkomt een week nadat Yolanthe uitspraken in RTL boulevard heeft gedaan...
Nou ik vind t nog knapper dat je zon laffe kutreactie hebt, en dan nog plaatst ook, grote jongen ben jij zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 04:15 schreef The.Apple het volgende:
te triest....
je shit uitvechten hiero en de media....
volendam, goed voor een nieuwjaars feestje.
Maar verder.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |