Nee hoor, ik vind het wel schattig en zulksquote:Op zondag 12 juli 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je schaamt je toch niet voor je moeders he?
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel schattig en zulksEn tijdens jullie optreden sta ik toch met Mr. Halle Berry op de wc
![]()
Xander. Mine. Kannie schelen van dat schuinsmarcheerderige.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik geloof dat Vic en Xander weer vrij zijn![]()
We hebben daarvoor allang het receptje Goodbye met slagroom uitgeprobeerdquote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nadat ik klaar met hem benmogen jullie best recepten uitwisselen..
Die pak ik dan wel hahah.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Co, Simon heeft het langste haar.
En Nick is het langst, dus die mag ik. Hm, zou de man van Halle Berry ook wel eens in Volendam komen?
[ afbeelding ]
EIEW!! Xander Met Die Naden In Zijn Gezicht, Zodat Je Niet Weet Waar Je Nou Precies Je Tong In Moet Steken? Die Xander?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Xander. Mine. Kannie schelen van dat schuinsmarcheerderige.
Ja ik vind die Xander ook helemaal nix.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
EIEW!! Xander Met Die Naden In Zijn Gezicht, Zodat Je Niet Weet Waar Je Nou Precies Je Tong In Moet Steken? Die Xander?![]()
Tevens TVP. En wachtende op de ontmaskering van AnneliesPalingpies.
Gaat ie ook, maar het schijnt dat dat soort zaken niet tellen op een Volendams toilet!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
is die weer vrij dan? hij zou toch gaan trouwen met zijn zwangere vriendin?
O ja joh???quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Vivi het volgende:
Xander is lekkah! En Co, volgens mij ben je precies zijn type.
Niet, voor 96 % maarquote:
O dat zei onze medepuppel! Van die boxquote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet, voor 96 % maar.
En ja, je bent blond, ultraslank en een elfje, maar dan zonder de irritante goody twoshoes uitstraling!
Maar dat heeft hem nog nooit tegengehouden!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
is die weer vrij dan? hij zou toch gaan trouwen met zijn zwangere vriendin?
Neee idd de ploert..quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar dat heeft hem nog nooit tegengehouden!
Vroegah, toen Henk W. mij nog plachtte te versieren, in mijn jongere en slankerequote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat zei onze medepuppel! Van die box![]()
Please, do go on!! Jij donkere schone, met je bambi-ogen en zwoele mond om nog maar te zwijgen over meer zuidelijk gelegen departementen.![]()
Hmmm. Volgens mij worden we zo uit dit topic gekickt wegens zelfbevlekking. Maar ik wacht met smart op Anniebab en Annelies, onze insiders, voor meer palingnieuws!
Co, Co!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar dat heeft hem nog nooit tegengehouden!
Ja nou ik heb eens gelezen dat zon zelfde paling operatief verwijderd moest worden....bleeeh echt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vroegah, toen Henk W. mij nog plachtte te versieren, in mijn jongere en slankerejaren, vertelde hij mij eensch een anekdote over zijn loopbaan als sexuoloog, alwaar een jongedame zichzelf bevredigde door in een bak met levende paling te gaan zitten.
Nemen jullie je kruisloze badpakjes mee vrijdag dames?.
Zo, en nu naar de bedstee, wegens bodypump morgenvroeg! *glibber*
quote:
Maak er dan zure bommen van in je hoofd die kunnen niet zwemmen...quote:Op maandag 13 juli 2009 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O fuck ik snap hem niet. Moet ik hem drogeren?? Watte???
Ik heb wel een excuus voor mijn gebrek aan snel begrip: ik ben nog steeds in shock. Die palingen. Het beeld in mijn hoofd. Het moet weg!!!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou ik heb eens gelezen dat zon zelfde paling operatief verwijderd moest worden....bleeeh echt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maak er dan zure bommen van in je hoofd die kunnen niet zwemmen...
Nou ja die schoot er gewoon in....ja ieieil ik denk er dus nu ook steeds aan, maar t is echt gebeurd...quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Werk jij in een ziekenhuis dus?En hoe en wat precies dan met die paling? Hoewel: laat de details maar weg!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja die schoot er gewoon in....ja ieieil ik denk er dus nu ook steeds aan, maar t is echt gebeurd...
Jahahahaha dat staat als een paling boven water.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
OMFG!!!
Ik.Ga.Nooit.Meer.In.Ander.Water.Dan.In.Mijn.Eigenste.Badkuip.
Maar ik moet het je wel nageven AnniebabJe bent wel weer met vers palingnieuws gekomen.......
Van de lokale visboer zeker....-quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef P.F het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over een set "dingen", een doos met 12 "dingen" voor daar beneden. Je weet wel, een gift set
Maar die droom gaat denk ik vanavond heel naar terug komen
-edit-
Alleen dat ik die cadeau kreeg hoor!! Niks viezz!
Karma is a bitch.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef P.F het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over een set "dingen", een doos met 12 "dingen" voor daar beneden. Je weet wel, een gift set
Maar die droom gaat denk ik vanavond heel naar terug komen
-edit-
Alleen dat ik die cadeau kreeg hoor!! Niks viezz!
Same, ik heb hier nog 4 Jillzquote:Op maandag 13 juli 2009 00:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Karma is a bitch.![]()
Ik wilde eigenlijk al gaan slapen, maar ik geloof I need a drink.
Dood en verlamd en geredquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee van een jongen waar ik twee keer mee heb gewerkt, maar hij weigerde toen aardig te doen, hij viel/hield alleen van blond. En hij deed alleen aardig tegen blonde mensen!
Maar daarna ging hij dood en was hij verlamt en toen heb ik hem toch maar gered dus dat was wel aardig. En toen werd hij opeens aardig tegen mij. HA!
(?!)
In Volendam hoef je niet in het hospit-aal te werken om de lokale palingverhalen te kennen natuurlijk. Die liggen gewoon op straat de dijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Werk jij in een ziekenhuis dus?En hoe en wat precies dan met die paling? Hoewel: laat de details maar weg!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
Maar ik moet het je wel nageven AnniebabJe bent wel weer met vers palingnieuws gekomen.......
ooooooooooh dat was je droom.okequote:Op maandag 13 juli 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
Het was een droom. Een hele saaie, niet boeiende droom. Maar jij vroeg er naar
"Hij was tijdelijk verlamd en stervende. Barmhartig als ik was, redde ik hem van een pijnlijke, langzame dood"
Ik weet niet eens meer hoe of wat!
Ik snap geen hout van deze postingquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee van een jongen waar ik twee keer mee heb gewerkt, maar hij weigerde toen aardig te doen, hij viel/hield alleen van blond. En hij deed alleen aardig tegen blonde mensen!
Maar daarna ging hij dood en was hij verlamt en toen heb ik hem toch maar gered dus dat was wel aardig. En toen werd hij opeens aardig tegen mij. HA!
(?!)
Dat dus!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie ook, maar het schijnt dat dat soort zaken niet tellen op een Volendams toilet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |