quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maak er dan zure bommen van in je hoofd die kunnen niet zwemmen...
Nou ja die schoot er gewoon in....ja ieieil ik denk er dus nu ook steeds aan, maar t is echt gebeurd...quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Werk jij in een ziekenhuis dus?En hoe en wat precies dan met die paling? Hoewel: laat de details maar weg!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja die schoot er gewoon in....ja ieieil ik denk er dus nu ook steeds aan, maar t is echt gebeurd...
Jahahahaha dat staat als een paling boven water.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
OMFG!!!
Ik.Ga.Nooit.Meer.In.Ander.Water.Dan.In.Mijn.Eigenste.Badkuip.
Maar ik moet het je wel nageven AnniebabJe bent wel weer met vers palingnieuws gekomen.......
Van de lokale visboer zeker....-quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef P.F het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over een set "dingen", een doos met 12 "dingen" voor daar beneden. Je weet wel, een gift set
Maar die droom gaat denk ik vanavond heel naar terug komen
-edit-
Alleen dat ik die cadeau kreeg hoor!! Niks viezz!
Karma is a bitch.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef P.F het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over een set "dingen", een doos met 12 "dingen" voor daar beneden. Je weet wel, een gift set
Maar die droom gaat denk ik vanavond heel naar terug komen
-edit-
Alleen dat ik die cadeau kreeg hoor!! Niks viezz!
Same, ik heb hier nog 4 Jillzquote:Op maandag 13 juli 2009 00:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Karma is a bitch.![]()
Ik wilde eigenlijk al gaan slapen, maar ik geloof I need a drink.
Dood en verlamd en geredquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee van een jongen waar ik twee keer mee heb gewerkt, maar hij weigerde toen aardig te doen, hij viel/hield alleen van blond. En hij deed alleen aardig tegen blonde mensen!
Maar daarna ging hij dood en was hij verlamt en toen heb ik hem toch maar gered dus dat was wel aardig. En toen werd hij opeens aardig tegen mij. HA!
(?!)
In Volendam hoef je niet in het hospit-aal te werken om de lokale palingverhalen te kennen natuurlijk. Die liggen gewoon op straat de dijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Werk jij in een ziekenhuis dus?En hoe en wat precies dan met die paling? Hoewel: laat de details maar weg!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
Maar ik moet het je wel nageven AnniebabJe bent wel weer met vers palingnieuws gekomen.......
ooooooooooh dat was je droom.okequote:Op maandag 13 juli 2009 00:19 schreef P.F het volgende:
Het was een droom. Een hele saaie, niet boeiende droom. Maar jij vroeg er naar
"Hij was tijdelijk verlamd en stervende. Barmhartig als ik was, redde ik hem van een pijnlijke, langzame dood"
Ik weet niet eens meer hoe of wat!
Ik snap geen hout van deze postingquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee van een jongen waar ik twee keer mee heb gewerkt, maar hij weigerde toen aardig te doen, hij viel/hield alleen van blond. En hij deed alleen aardig tegen blonde mensen!
Maar daarna ging hij dood en was hij verlamt en toen heb ik hem toch maar gered dus dat was wel aardig. En toen werd hij opeens aardig tegen mij. HA!
(?!)
Dat dus!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie ook, maar het schijnt dat dat soort zaken niet tellen op een Volendams toilet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |