Ik wil wel geel hoor, staat mooi bij donkerbruine lokken!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De nieuwe Luv!
Alleen denk ik dat zowel Co als Viev niet in geel willen!
Gij frigidairequote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef conleche het volgende:
Ik die met het langste haar. Da's Simon. Of Nick? iig niet Jan. Alhoewel ik vrees dat ik impotent word bij alledrie.
Ik haal morgenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh nou mooi, dan zijn we er uit. Mag ik Nick?![]()
Of mogen we ook uit andere artiesten kiezen om mee op het toilet te rommelen?
Als Co nou even doornaait () dan kunnen we vrijdag vast promotiefoto's maken Viev!
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal morgendie machine van stal!!
![]()
O ja!! Laten we andere artiesten nemen ter toiletrommeling, onze manager Ole weet vast betere!! En dan hoeven ze ook pretty much please niet per se uit Palingdorp te zijn?
De gates gaan elkaar overlappen!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Bolletje, where are je op aan het wachten: PICS!!
Vast wel. Maar die is voor dochterlief wanneer jullie op de buhne staanquote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Co, Simon heeft het langste haar.
En Nick is het langst, dus die mag ik. Hm, zou de man van Halle Berry ook wel eens in Volendam komen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
O ik heb hem gevonden maar de enige overeenkomst is dat hij wit met blauw isO, maar wel mooi zo te zien!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On topic: Annie Schilder!!!!
Vind ie het wel oke dat je hem zo noemt?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Da's met een t.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind ie het wel oke dat je hem zo noemt?.
quote:
Hou op jullie!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind ie het wel oke dat je hem zo noemt?.
Ik geloof dat Vic en Xander weer vrij zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
O ja!! Laten we andere artiesten nemen ter toiletrommeling, onze manager Ole weet vast betere!! En dan hoeven ze ook pretty much please niet per se uit Palingdorp te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |