quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
Misschien is Annelies wel zwanger van Jim Wave.
Dat zou nog eens wereldnieuws zijn!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
Niet aan gedacht dat Chantal prenteert.. Die zal wel rake opmerkingen hebben en sarcastische opmerkingen ookquote:Op maandag 13 juli 2009 18:04 schreef Vivi het volgende:
Oh, en Chantal Janzen presenteert..dat kan leuk worden met die sarcastische opmerkingen van haar.
Zeg B3sT Fr13nD 4evaaaaah (quote:Op maandag 13 juli 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Chantal is cute![]()
Maar het schijnt top footage te zijn van een zekere J. Smit die een zekere A. Curry aan het rimmen is, terwijl deze over een N & S heen ejaculeert
Nou als ik toch een Volendamse fantasie moest doen dan zaten daar eerder Liza, Yo, en dat knorrie-zusje van Jan inquote:Op maandag 13 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg B3sT Fr13nD 4evaaaaah (![]()
), je fantasie slaat op hol.
Een pietsie maar hoor. Maar tóch... *verkoelende emmer water gooit*
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
Chantal is cute![]()
Maar het schijnt top footage te zijn van een zekere J. Smit die een zekere A. Curry aan het rimmen is, terwijl deze over een N & S heen ejaculeert
Dat arme mens heeft thier blijkbaar naar de zin,t is hier best wonen hoor....quote:Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Knorrie-zusje
Zou die moeder van Yo daar nou nog steeds wonen eigenlijk?
Dat arme mens
Oh dat geloof ik best, maar het is toch lullig als je voor je dochter 'van buitenaf' in Volendam komt wonen en niet zoveel later is je dochter alweer weg en jij zit daar nog.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat arme mens heeft thier blijkbaar naar de zin,t is hier best wonen hoor....
Ik al gauw de tv aanzetten, isquote:
De ouders van een kennis van mijn schoonvader (jajaquote:Op maandag 13 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best, maar het is toch lullig als je voor je dochter 'van buitenaf' in Volendam komt wonen en niet zoveel later is je dochter alweer weg en jij zit daar nog.
Volgens mij heb je het als buitenstaander vooral in het begin niet echt makkelijk in Volendam. Of valt dat reuze mee? Eerlijk zeggen!
Net deden ze even een aankondiging wat de onderwerpen in Boulevard zouden zijn, iets met Sonja Bakker, nog iets anders en over Yolantequote:
Nou als dat de grand revelation is ga ik niet eens kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Net deden ze even een aankondiging wat de onderwerpen in Boulevard zouden zijn, iets met Sonja Bakker, nog iets anders en over Yolante
Van een tuinkabouter?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:16 schreef Poeke het volgende:
Yolante wordt beschuldigd van diefstal... Is dat het nou...
Ik denk dat daar in Micky-Eddem-gate meer kans op is momenteelquote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als dat de grand revelation is ga ik niet eens kijken![]()
Ik wil zwangerschappen, abortussen, trouwerijen, scheidingen, overspel, moord, doodslag
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat daar in Micky-Eddem-gate meer kans op is momenteel
En vergeet die smurf niet die met zijn snavel in de coke heeft gezetenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
Sonja gaat dus wel scheiden, ook interessant
Ze werd gecompliet in de Villa van Rik?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef Goodbye het volgende:
Sonja gaat dus wel scheiden, ook interessant
Ik denk dat we over een jaar een boek van een mollige Sonja kunnen verwachten. Lekkere franse kaasjes in plaats van slankie door Rikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze werd gecompliet in de Villa van Rik?
Oh, is dat alles?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Moeder Smit is boos op Yo, omdat ze allerlei spullen stiekem uit het huis van Jan heeft gehaald!
Stop de persen!
Ik in allebei, oh gottegottegot alle gates lopen door elkaar inmiddels.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:41 schreef yvonne het volgende:
Steelt RTL Boulevard de primeur van SBS Shownieuws?
Ik zat hier
Nou ik ben van een generatie die dat allemaal tolereert, en ik denk dat die mensen over t algemeen best opgenomen worden inde gemeente,maar de oudere generaties zijn stugger en kijken eerst de kat uit de boom,maar de 'vreemden'die hier komen die ik ken, wonen hier gezellig ,zelfs in t weekend komen uit alle streken mensen om hier uit te gaan en zijn totaal ingeburgerd zeg maar.t valt allemaal echt mee,en er zijn talloze volendammers met vreemden getrouwd, ik zeg vreemden om t ff makkelijk te omschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best, maar het is toch lullig als je voor je dochter 'van buitenaf' in Volendam komt wonen en niet zoveel later is je dochter alweer weg en jij zit daar nog.
Volgens mij heb je het als buitenstaander vooral in het begin niet echt makkelijk in Volendam. Of valt dat reuze mee? Eerlijk zeggen!
Dat is dus absoluut geeeeeen kutwijf, zij zal dit niet zomaar zeggen ,ik vind Yo ook geen dief .maar er zal wel meer aan de hand zijn ,want Gerda Smit zegt dit niet zomaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Die moeder van Jan, mijn god wat lijkt me dat een kutwijf
Nouja, ik ken haar alleen maar van dit en het taartgooi incidentje. Nooit Jan Smit soaps gevolgd endezo.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is dus absoluut geeeeeen kutwijf, zij zal dit niet zomaar zeggen ,ik vind Yo ook geen dief .maar er zal wel meer aan de hand zijn ,want Gerda Smit zegt dit niet zomaar.
Ik ken haar persoonlijk, geloof me ze is hartstikke leuk.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik ken haar alleen maar van dit en het taartgooi incidentje. Nooit Jan Smit soaps gevolgd endezo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |