Ontmaskeren,??je bent geen kind van Michael Jackson !!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.
Nou er was toch nieuws zat lijkt me, over diefstal en slappe paling, noem maar op....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lederhouse VROUWMENSCH LEDERHOSE!![]()
En krijgen we nu wel of geen palinginfo, van jou of van die psychopaat?
Eerst storten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's geen geld voor een pratende laaf met down syndroom!
Eerst storten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil t wel geloven ,maar ik weet niet waar ik wezen moet schatteke.
En jij aan schizofrenie, borderline en hoogmoedswaanzin, en ik raad je aan om met een kaasschaaf in een hoekje te gaan zitten!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Versabommie, jij lijdt aan uitsloverig gedrag. Daar heb ik serquel voor.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Versabommie, jij lijdt aan uitsloverig gedrag. Daar heb ik serquel voor.
Reageer hier nooit, maar kon het nu even niet laten.Wat ik van je gelezen hebt ben je zelf degene,die zich te grabbel gooit.Mens pak een palling met die kronkel in je hoofd komt het denk niet meer goedquote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken, ben je niet serieus en wil je alleen maar mij ontmaskeren en het dan op de palinggate zetten, waardoor mijn goede naam geschaad raakt. Maar als je echt wil, dan wil ik om mij te beschermen, eerst dat je een aanbetaling doet van ¤ 4.000,=. Dan weet ik dat je het serieus meent.
Je lijdt ook aan dwangneuroses. Het is zeer raadzaam dat je snel in therapie gaat voordat je jezelf of anderen kwaad doet.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij aan schizofrenie, borderline en hoogmoedswaanzin, en ik raad je aan om met een kaasschaaf in een hoekje te gaan zitten!
Annelies spreek toch gewoon met Annie op de Dijk af. En dan draag je gewoon een paling door je knoopsgat i.p.v. een rode roos. En dan gaan jullie gezellig wat drinken en dan neem jij een lijntje op het toilet. Misschien kom je daar Jan nog tegen met Liza? Zo'n lijntje zal je goed doen, Annelies. Ga je de dingen net in een wat ander perspectief zien!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil t wel geloven ,maar ik weet niet waar ik wezen moet schatteke.
Bambie, jij kunt samen met Versabommie in therapie. Wel geld meenemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:55 schreef bamby het volgende:
[..]
Reageer hier nooit, maar kon het nu even niet laten.Wat ik van je gelezen hebt ben je zelf degene,die zich te grabbel gooit.Mens pak een palling met die kronkel in je hoofd komt het denk niet meer goed
Mooie anniebabquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Wie o wie ziet mijn avatar wel?antwoorden graag.
Ik zie 'm schat... zeg doen julie in Volendam ook jaarlijks een inzameling voor Annelies? Of staat ze met twee pannedeksels amuzikaal in het centrum het wilhelmus bij elkaar te hengsten en gooien jullie dan los geld in haar blikje?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie hem ook,die van Bommie ook,en jullie die van mijquote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Anniebab het volgende:
Niet dat ik weet, maar wat niet is kan nog komen!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie 'm schat... zeg doen julie in Volendam ook jaarlijks een inzameling voor Annelies? Of staat ze met twee pannedeksels amuzikaal in het centrum het wilhelmus bij elkaar te hengsten en gooien jullie dan los geld in haar blikje?
Goodbye, lij lijdt aan een gebrek aan incasseringsvermogen. Weer een patient erbij.quote:
Neem wel een kilo paling mee inplaats van een kilo zout.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:58 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Bambie, jij kunt samen met Versabommie in therapie. Wel geld meenemen.
Jij wilt geld incasseren,maar niemand wilt betalen.Dus wie lijdt aan een gebrek aan incasserings incasso vermogenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Goodbye, lij lijdt aan een gebrek aan incasseringsvermogen. Weer een patient erbij.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik bespaar je de moeite vast Annelies, hier is de diagnose:
ik lijd aan een enorm gebrek aan interesse in je geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |