abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:47:48 #1
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70845268


Welkom in het ik ben het zat! Steun 2cv! Topic #2

Het orginele verhaal uit topic #1
quote:
Ik ben het spuug- en spuugzat. Ik ben al hartpatėnt en 31 december heb ik mij haast letterlijk kapot gefietst. Kwestie van 'we zijn er bijna' tegen jezelf zeggen, maar dan 28 keer ofzo. 1 januari zat ik in de auto en had al het idee dat er iets niet in orde was. Leek net alsof bij elke hobbel mijn hart heen en weer rammelde. Maarja, even een par dagen rust en dan komt het wel weer goed. Nee dus.

De maandag er op gewerkt (ik werk in de metaal), maar het volde niet goed. Dinsdag, woensdag en donderdag zo'n beetje hetzelfde, maar het werd elke dag wat erger. Vrijdag (9 januari) naar de huisarts, die stuurt me door naar het ziekenhuis, in het ziekenhuis alle trucendozen open getrokken alleen ze konden niet meer vinden dan te weinig zuurstof in mijn bloed dus maar weer terug naar huis.

De maandag er op rustig gewerkt en op een gegeven moment zelfs om een bureaufunctie gevraagd. Dat kon. maar op den duur werd ook dat teveel want soms moet je toch eens een beetje lopen om iets op te zoeken ofzo, en sinds zo'n beetje halverwege januari zit ik thuis op mijn luie reet.

Hele dag beetje Fokken, forummen en soms wat prutsen met de Lego. Autorijden vertrouw ik mezelf niet meer toe (voel me soms wat licht in het hoofd en ik merk dat ik soms wel erg diep na moet denken voor simpele dingen) dus ergens heen gaan gaat ook niet zo makkelijk. En hoewel ik mij over het algemeen prima kan vermaken met een computer + internet, begin ik het nu wel compleet zat te worden. Zeker omdat ik inmiddels al zo ver heen ben dat ik gewoon bekaf ben als ik alleen maar gedouched heb. Dan is het net alsof ik de hele dag zwaar werk heb verricht (tillen, sjouwen, rennen, vliegen, draven, dat soort gedoe).

Inmiddels heb ik al wat onderzoeken gehad (catheterisatie, inspanningstest, longfunctietest, 24-uurs ECG's en dat soort gedoe) en pas 21 april zie ik mijn cardioloog weer. En hoewel ik het niet zeker weet, vermoed ik dat die dan gaat zeggen wat er aan de hand is en wat er aan gaat gebeuren. En dat duurt lang. Bah.

Laatste Update
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:06 schreef 2cv het volgende:
Vandaag is op mijn werk straling gemeten. Het lijkt er op dat ik het lassen op moet geven helaas. Of ik moet leren met gestrekte armen te lassen. Daarbij mag ik niet op handen en voeten achter de nieuwe/kleine draaibank rondkruipen en is de grote draaibank een risico (dat ik niet ga nemen). Ik mag wel met de plasmasnijder werken, maar niet op de transformatorkast gaan liggen. Heftruck rijden op de oude heftruck is ook geen punt, als ik er maar rechtop op bijf zitten en er niet op ga liggen. Helaas ben ik vergeten te meten hoe het zit met heftrucks die LPG als brandstof hebben en heftrucks die een hoogfrequente besturing hebben.

En als je na het lezen van het bovenstaande zoiets hebt van 'Uhhhh... het zal wel ' dan kan ik me dat goed voorstellen.

Wat mij bij de metingen opviel (ik heb alles zelf mogen meten) is dat de straling heel snel ophoudt naar mate je meer afstand neemt tot de stralingsbron. Stel dat op 45cm afstand de meter volledig uitslaat dan kan het goed zijn dat de meter op 50cm op (bijna) 0 staat.

Waarschijnlijk komt er nog een meting en wel als ik de pacemaker al heb. Dan wordt de straling niet alleen met een losse meter gemeten, maar ook met een meter in de vorm van plakkers op de borstkas. Tevens kan dan de pacemaker uitgelezen worden (ter plekke!) om beter te zien hoe die reageert. Maar dat is pas na de operatie, als ik uit het ziekenhuis ban, enzovoorts.

Het vervelende is dat het vandaag bloedheet en benauwd was. Ik ben een paar keer bijna onderuit gegaan.
Wil jij 2cv ook steunen, dan kun je de kaart hieronder via paint bewerken met je eigen persoonlijke boodschap! En daarna upload je hem via de bekende sites weer hier in het topic!



Sterkte 2cv! Wij zijn het niet zat, we blijven je steunen! Succes! Geef niet op!

Ik ben het zat !
Ik ben het zat! #2 Steun 2cv!


pi_70845371
TVP.
pi_70845418
Sterkte dan maar
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:58:56 #4
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_70845597


Mijn bijdrage
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:06:57 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_70845849
Sterkte en tvp
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:08:53 #6
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70845917
You go go go man.

(Sterkte)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70845969
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:06 schreef error_404 het volgende:
Sterkte en tvp
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:15:59 #8
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_70846180
Verhaaltje gelezen. Klinkt niet best dit.

Sterkte man!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:26:38 #9
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70846563
Mijn bijdrage.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70847167
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
TVP.
............................
pi_70847275
Topic 3

Ondanks de problemen doe je ergens iets goed 2CV
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:08:52 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70848066
En ook hier weer beterschap.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_70851912
Ik blijf ook graag op de hoogte...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 16:07:32 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70852083
Hee, er is weer een nieuwe TVP dan maar

Bedankt mensen ! Zowel voor de toffe berichtjes als de paints

A.s. donderdag weer even naar mijn werk. Een gesprek met zowel mijn baas als een arbeidsdeskundige. Ben nieuwsgierig wat er uit rolt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_70853679
Ik sprak trouwens afgelopen weekend met een cardioloog. Hij wist ook geen volledig sluitende oplossing voor de combinatie laswerk&pacemaker. Hij vertelde me dat zogenaamde hoog-energetische apparatuur zo'n beetje de natuurlijke vijand is van een pacemaker. Hoog-energetische apparatuur is alles waar veel energie wordt omgezet dmv spoelen/transformatoren.
Wel stipte hij nog het belang van de werkplekmeting aan, maar dat is dus al bekend.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2009 @ 17:00:11 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70853822
Klopt. Ik denk dat de kortste klap is om maar niet meer te lassen. Als ik mij moet beschermen tegen de straling moet ik mij in een pak hijsen waardoor werkken zo bemoeilijkt wordt dat het echt niet meer te doen is. Ik ben voor en deel best wel blij dat het niet zo erg is dat ik niet eens meer in die ruimte mag/kan zijn.

Overigens valt mij een psychologisch effect op waarvan ik niet weet hoe het heet of dat het zelfs al benoemd is: hoe slechter het met je gaat des te blijer ben je met kleine dingen. Dit verklaart dus ook waarom ik het niet (meer) zo'n enorme ramp vind dat ik niet meer kan/mag lassen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_70855603
tvp
pi_70870078
Ik blijf ook nog ff volgen
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
  maandag 13 juli 2009 @ 11:20:26 #19
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_70928094
en een nieuwe TVP.

Ik vind dat de fruitmand wel in de OP mag trouwens
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  maandag 13 juli 2009 @ 11:55:12 #20
97934 ASroma
Flamboyant
  maandag 13 juli 2009 @ 11:56:26 #21
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70929196
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef Maruna het volgende:
en een nieuwe TVP.

Ik vind dat de fruitmand wel in de OP mag trouwens
[ afbeelding ]
goed plan, alleen kan ik de op blijkbaar niet meer aanpassen..... hij staat wel op de kaart
  † In Memoriam † donderdag 16 juli 2009 @ 22:03:01 #22
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71047416
Ik verwacht dat mijn contract af loopt als ik in het ziekenhuis lig. Mijn baas is wettelijk verplicht na afloop van mijn huidige contract OF mij te ontslaan OF mij een contract voor onbepaalde tijd aan te bieden. Mijn baas is wel goed maar nog steeds niet Gekke Henkie, dus ik krijg niet een contract als ik in het ziekenhuis lig. In plaats daar van ga ik de WW in. Zal mij een zorg zijn, als je in het ziekenhuis ligt wordt je eten betaald door de zorgverzekeraar (nu betalen mijn ouders mijn eten) en over het algemeen ben je dan te zwak/ziek/misselijk om geld uit te geven (alleen uitgaven voor de huur van TV en wat kosten voor het gebruik van een telefoon, geen van beide verplicht zolang je er maar geen gebruik van maakt). Als ik dan weer uit het ziekenhuis kom en weer in staat ben om te werken dan wil mijn baas mij zeer hoogstwaarschijnlijk wel weer aannemen. Wat voor functie is nog niet geheel duidelijk, maar ik stuur aan op mijn huidige functie waar dan het element lassen uit gesloopt wordt in verband met de straling. Dan gaat mijn baas mij minder betalen dan nu en vult het UWV de rest aan.

Hoe ik dit weet ? Vandaag een gesprek gehad met mijn baas + een UWV meneer. Er wordt altijd veel gekankerd op uitkeringsinstanties en bazen die mensen die al een bril dragen niet aannemen maar ik denk dat als alles volgens plan verloopt er toch even het tegenovergestelde bewezen wordt.

Ik ben blij met mijn baas, met het UWV, mijn collega's die mij wanneer ik mar wil ophalen om even op mijn werk te kijken en de rest van de bewoners op deze planeet die dit mogelijk hebben gemaakt en ik nog vergeten ben.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71048523
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef 2cv het volgende:
Ik verwacht dat mijn contract af loopt als ik in het ziekenhuis lig. Mijn baas is wettelijk verplicht na afloop van mijn huidige contract OF mij te ontslaan OF mij een contract voor onbepaalde tijd aan te bieden. Mijn baas is wel goed maar nog steeds niet Gekke Henkie, dus ik krijg niet een contract als ik in het ziekenhuis lig. In plaats daar van ga ik de WW in. Zal mij een zorg zijn, als je in het ziekenhuis ligt wordt je eten betaald door de zorgverzekeraar (nu betalen mijn ouders mijn eten) en over het algemeen ben je dan te zwak/ziek/misselijk om geld uit te geven (alleen uitgaven voor de huur van TV en wat kosten voor het gebruik van een telefoon, geen van beide verplicht zolang je er maar geen gebruik van maakt). Als ik dan weer uit het ziekenhuis kom en weer in staat ben om te werken dan wil mijn baas mij zeer hoogstwaarschijnlijk wel weer aannemen. Wat voor functie is nog niet geheel duidelijk, maar ik stuur aan op mijn huidige functie waar dan het element lassen uit gesloopt wordt in verband met de straling. Dan gaat mijn baas mij minder betalen dan nu en vult het UWV de rest aan.

Hoe ik dit weet ? Vandaag een gesprek gehad met mijn baas + een UWV meneer. Er wordt altijd veel gekankerd op uitkeringsinstanties en bazen die mensen die al een bril dragen niet aannemen maar ik denk dat als alles volgens plan verloopt er toch even het tegenovergestelde bewezen wordt.

Ik ben blij met mijn baas, met het UWV, mijn collega's die mij wanneer ik mar wil ophalen om even op mijn werk te kijken en de rest van de bewoners op deze planeet die dit mogelijk hebben gemaakt en ik nog vergeten ben.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:15:18 #24
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_71052651
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef 2cv het volgende:Ik ben blij met mijn baas, met het UWV, mijn collega's die mij wanneer ik mar wil ophalen om even op mijn werk te kijken en de rest van de bewoners op deze planeet die dit mogelijk hebben gemaakt en ik nog vergeten ben.
Hulde voor allen, je vergeet je Fok!kers te noemen!
Ik kom je wel opzoeken met Fruitmandje Versie 2 in het ziekenhuis
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 01:31:39 #25
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71052881
Fokkers vallen onder de noemer 'rest van de bewoners van deze planeet' ?

Zo niet: alle Fok!kers bedankt voor de steun in welke vorm dan ook. Het helpt me echt !

(al voel ik me nu even wat minder happy)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71063506
Je hebt een toffe baas!

En dat je je wat minder voelt nu zal niemand vreemd vinden! Is er een beetje afleiding te zoeken in je omgeving?
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 17:06:43 #27
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71072489
Mijn baas is super. Hij is ook eerlijk, en dat bevalt me wel. Gister heeft hij tijdens het gesprek gezegd dat hij mij soms wel achter het behang kan plakken. Ik heb maar niet gezegd dat dat soms ook wederzijds is Maar toch: al met al ben ik blij met die kerel. Ik durf te wedden dat ik er bij elk ander bedrijf allang uit gegooid was.

Ik spring zometeen even op de fiets (fietsen gaat beter dan lopen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:07:55 #28
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71072530
Schopje R&P?
><(({°>
pi_71072570
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:07 schreef BigKahuna het volgende:
Schopje R&P?
Is er al een bloemetje gestuurd?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2009 @ 17:49:23 #30
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71073571
En weer terug.

Ik heb reeds een prachtige fruitmand mogen ontvangen van de Fokkers
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:36:19 #31
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71086014
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:06 schreef 2cv het volgende:
Mijn baas is super. Hij is ook eerlijk, en dat bevalt me wel. Gister heeft hij tijdens het gesprek gezegd dat hij mij soms wel achter het behang kan plakken. Ik heb maar niet gezegd dat dat soms ook wederzijds is Maar toch: al met al ben ik blij met die kerel. Ik durf te wedden dat ik er bij elk ander bedrijf allang uit gegooid was.

Ik spring zometeen even op de fiets (fietsen gaat beter dan lopen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar kun je van op aan, of dan was het een nog langere en vervelender situatie geworden. Wat dat betreft is die baas van jou idd geen gekke kerl.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 15:58:08 #32
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71431458
Vandaag heb ik post van het UWV gekregen. Het is een heel pak papier waar ik helaas niet heel veel van snap. Het enige wat ik snap is dat ik nu volledig ben afgekeurd, en dat ze snappen dat werken voor mij voorheen al een behoorlijke inspanning was (wanneer ik even snel werk als anderen dan loop ik op mijn tenen en een ander niet, ongeacht het soort werk), ik met terugwerkende kracht recht heb op 1 jaar WaJong uitkering maar ik dat niet krijg omdat ik toen gewoon geld verdiende en dat ik na de operaties en revalidatie weer gekeurd word.

Ik denk dat ik de rapporten gewoon aan m'n ouders laat lezen en dat ik bij eventuele vragen nog even bel naar het UWV.

Binnenkort ook maar eens bellen met het ziekenhuis om te vragen wanneer de operatie is.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71431953
Fijn dat het UWV dat nu al snapt En dan een tegoed voor 1 jaar uitkering maar dan toch weer niet.

Dus je bent opgehouden met werken, kan ik hier uit afleiden? Niks mis mee, begrijp me niet verkeerd. Als er iemand recht heeft om rust te krijgen ben jij het wel.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 16:19:47 #34
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71432120
Ik ben voor nu gestopt met werken op 23 januari dit jaar ja. Het ging helaas echt niet meer. Maar na mijn operatie en revalidatie ga ik weer aan het werk.

Overigens snapt het UWV het best snel. Ik meende dat se pas 20 augustus ofzo een uitspraak zouden doen. Dus wat dat betreft heb ik niets te klagen over het UWV. Het valt mij 100% mee.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:21:18 #35
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_71432164
Ik had deel 1 gelezen en vind het wel mooi dat er een vervolg is.
pi_71432192
Ah, ik hoor nooit zo'n goede verhalen over het UWV dus ik dacht dat ze weer eens traag van begrip waren. Goed om te horen dat het in jouw geval anders is.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 16:23:44 #37
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71432235
Ik hoor in het algemeen ook geen goede UWV-verhalen dus ik ben positief verbaasd.

Overigens is het wel zo dat goed nieuws geen nieuws is, dus negatieve verhalen worden vaker en sneller verspreid dan positieve verhalen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71432398
Haha, ook een goed punt
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:22:47 #39
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_71437034
ah, 2cv, je leeft nog! Had het topic al een tijdje niet zien worden gekicked in m'n ActTopics.
quote:
dat ik met terugwerkende kracht recht heb op 1 jaar WaJong uitkering maar ik dat niet krijg omdat ik toen gewoon geld verdiende
Dus je hebt recht op een uitkering, maar toch ook weer niet :s
Laat ze dan zeggen, je krijgt geen uitkering, omdat....
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_71437258
Goede zaak 2CV

Voor mij is het UWV ook altijd lief hoor! (probeer als flexwerker met een 0-uren contract maar eens een zwangersschaps en bevallingsverlof te krijgen )
pi_71437313
TVP voor afloop en succes.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 19:36:30 #42
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71437442
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef Maruna het volgende:
ah, 2cv, je leeft nog! Had het topic al een tijdje niet zien worden gekicked in m'n ActTopics.
[..]

Dus je hebt recht op een uitkering, maar toch ook weer niet :s
Laat ze dan zeggen, je krijgt geen uitkering, omdat....
Mij boeit het niet hoe ze het noemen. Het is gewoon theoretisch, regelementair gelul zeg maar dat moet kloppen. Ik vind het helemaal prima.
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
Goede zaak 2CV

Voor mij is het UWV ook altijd lief hoor! (probeer als flexwerker met een 0-uren contract maar eens een zwangersschaps en bevallingsverlof te krijgen )
Sja, dat lijken mij redelijk standaard gevallen. Er zullen wel meer vrouwen zijn die een 0-uren contract hebben die zwanger waren/zijn/worden. Overigens, jouw werkgever betaalt onder het mom van 'jij werkt toch maar 0 uur per week/maand' helemaal niets tijdens je zwangerschapsverlof e.d. ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71438080
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:36 schreef 2cv het volgende:

Sja, dat lijken mij redelijk standaard gevallen. Er zullen wel meer vrouwen zijn die een 0-uren contract hebben die zwanger waren/zijn/worden. Overigens, jouw werkgever betaalt onder het mom van 'jij werkt toch maar 0 uur per week/maand' helemaal niets tijdens je zwangerschapsverlof e.d. ?
Ik ben flexwerker (gastouder), werk ongeveer 30 uur per week, maar als ik ziek ben, mijn kind ziek is, oppaskind ziek is, ouders oppaskind vakantie hebben ed. werk ik niet, dus verdien ik ook niet.
Ik met dan ook wel aardig ziek zijn voor ik me ziekmeld

En het is wel standaardgeval wrs, maar toch ook wel tof van UWV

Maar das hier helemaal offtopic.
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 20:26:29 #44
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71438937
Er zijn fora waar ze mij de offtopic-koning noemden
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:55:11 #45
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_71439734
Veel beterschap. Je woont helaas te ver weg om je ff 'n fruitmand oid te overhandigen. Ik ben altijd blij als ik dit soort dingen lees dat ik gezond ben. Heel veel sterkte, ik hoop dat je weer kan werken na de operatie enzo.
Hallon!
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2009 @ 21:14:08 #46
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71440235
Gezondheid is belangrijk, maar nog belangrijker is dat je gelukkig bent
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 18:52:34 #47
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71629898
Afgelopen zaterdag te bootjevaren geweest, zondag en maandag op de camping gestaan en gisteravond in Berlikum geweest. Het was absoluut leuk, maar ik ben wel behoorlijk brak. Daarbij voel ik het niet meer goed als ik honger heb, heb ik steeds meer/vaker last van mijn keel en heb ik het gevoel dat al mijn bloed in 1 keer naar mijn kop stroomt als ik buk. Het gaat dus weer fijn. NOT. Tevens heb ik vandaag de ontslagbroef van mijn werk ontvangen. Dat was een officiėle, maar zeker ook persoonlijke en vriendelijke brief, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij van word.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71630847
HMMM
Dus als ik het begrijp mag je niet te dicht in de buurt komen van electro magnetische straling ?
Hoe zit dat dan met mobieltjes enzo , als die op vol vermogen zenden omdat je ver van de mast zit komt daar ook 2 watt pure HF straling uit.
Ik wil je IIG sterkte wensen en ik hoop dat je ondanks alles. weer een nieuwe baan vind !
pi_71633377
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef 2cv het volgende:
Afgelopen zaterdag te bootjevaren geweest, zondag en maandag op de camping gestaan en gisteravond in Berlikum geweest. Het was absoluut leuk, maar ik ben wel behoorlijk brak. Daarbij voel ik het niet meer goed als ik honger heb, heb ik steeds meer/vaker last van mijn keel en heb ik het gevoel dat al mijn bloed in 1 keer naar mijn kop stroomt als ik buk. Het gaat dus weer fijn. NOT. Tevens heb ik vandaag de ontslagbroef van mijn werk ontvangen. Dat was een officiėle, maar zeker ook persoonlijke en vriendelijke brief, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij van word.
Ontslagbrief? Maar je mocht toch terugkomen na de operatie. Of krijg je dan een nieuw contract?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:19:17 #50
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_71633794
2cv,veel beterschap,ik snap niet zo veel van die kaart die hier rond gaat,ben geen pc held.
Dat het maar op welke manier dan ook goed moge komen..
Graag verwijderen.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 23:16:43 #51
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71637507
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef Martinovibes het volgende:
HMMM
Dus als ik het begrijp mag je niet te dicht in de buurt komen van electro magnetische straling ?
Hoe zit dat dan met mobieltjes enzo , als die op vol vermogen zenden omdat je ver van de mast zit komt daar ook 2 watt pure HF straling uit.
Ik wil je IIG sterkte wensen en ik hoop dat je ondanks alles. weer een nieuwe baan vind !
Mobieltjes schijnen niet direct heel erg gigantisch gevaarlijk te zijn. Lasapparaten wel ...
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Ontslagbrief? Maar je mocht toch terugkomen na de operatie. Of krijg je dan een nieuw contract?
9 september loopt mijn huidige contract af. Dan kom ik tijdelijk in de WW. Het plan is dat ik, wanneer ik weer ene beetje OK ben, weer mijn oude baan terug krijg.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:19 schreef Charged het volgende:
2cv,veel beterschap,ik snap niet zo veel van die kaart die hier rond gaat,ben geen pc held.
Dat het maar op welke manier dan ook goed moge komen..
Dankje.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71642302
Maar hoe zit dat met die honger dan? Want dat is wel onhandig!
Was je er bekend mee dat dat er bij kon horen?
  † In Memoriam † donderdag 6 augustus 2009 @ 15:31:18 #53
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71653324
Het is voor mij ook nieuw. Maar ik begin het idee te krijgen dat dat alleen gebeurt als ik moe ben. Nu lijk ik er n.l. minder last van te hebben.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:39:07 #54
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71661831
Owjee, ik had dit topic helemaal gemist. Maar ik steun je uitereraard nog steeds
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † donderdag 6 augustus 2009 @ 23:57:49 #55
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71668448
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:43:50 #56
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_71904577
Hey 2CV, leef je nog? Goeie vakantie gehad?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:19:02 #57
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71909877
Ik leef nog hoor, echt vakantie heb ik niet gehad. Alleen paar keer een dagje uit en 2 dagen/1 nacht op een camping gestaan. Misschien ben ik een zeikerd, maar dat is niet echt vakantie. Maar dat haal ik wel weer eens in
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 00:12:42 #58
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71912038
Vandaag overigens naar het Zuiderzeemuseum geweest. Dat ga ik eens herhalen ! Het is namelijk een supertof museum, we hadden te weinig tijd om alles te bekijken en de enteee is niet schandalig hoog (¤13,- pp en als je in een rolstoel zit mag je 1 begeleider gratis meenemen ).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71912179
Zuiderzeemuseum is leuk idd Openluchmuseum in Arnhem vind ik ook gaaf.
Hallon!
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 00:27:11 #60
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71912266
Openluchtmuseum in Arnhem ben ik ook wel eens geweest. Maar dat was met de open dag van de politie. Het was dus niet echt in functie.

Overigens lees ik net op het interweb dat het Zuiderzeemuseum zijn koers wil verleggen. Minder visnetten en klompen, meer moderne kunst
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71912281
Neeeee geen moderne kunst.
Hallon!
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 00:32:12 #62
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71912345
Ik ben zelf ook pro-oude zooi ! Nu al waren een paar huisjes voorzien van moderne kunst. Maar het had wel een binding met het verleden. 1 huisje was van binnen geairbrusht in delfts-blauwe stijl met moderne afbeeldingen. Denk aan een oud Dafje, een dame in bikini, maar ook windmolens en tulpen. Dat was op zich best grappig. Zolang het daarbij blijft: vooruit dan maar. Maar niet meer graag. Ik hoop niet dat ze bijvoorbeeld moderne kunst op een oud dorpspleintje neerpoten waar de bewoners uit 1910 omheen mogen dartelen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71912897
Ja idd en nou ga ik slapen, ben moe.
Hallon!
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 01:45:14 #64
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71913251
Truste
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71913548
ff tvp, ben benieuwd hoe het verder gaat.
Vooral de gezondheid uiteraard maar ook de contacten met uitkerende instantie.

Hoe dan ook:
Veel geluk gewenst 2CV en daarnaast ook een hoop doorzettingsvermogen, laat je niet gek maken!
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 02:40:57 #66
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71913626
Gezondheid: laatste tijd veel hoofdpijn, in het bijzonder als ik buk. Bukken o.i.d. houd ik dan ook niet lang meer vol. Verder al een par weken keelpijn. Verder snel moe en soms wat duizelig. Ik slaap 10-12 uur per etmaal. Ik voel inmiddels wel weer wanneer ik honger heb.

Uitkerende instantie is nu nog mijn baas. Als mijn contract afgelopen is (9 oktober dacht ik, maar ik twijfel of dat de juiste maand is) dan zou het UWV mij moeten betalen. Ik kom niet in de WW (wat ik eerst wel dacht). Mijn baas kan met terugwerkende kracht wat poen van het UWV krijgen omdat hij een WaJonger in dienst heeft, dus die is daar nu achteraan. Waar ik kan help ik hem daarmee, maar ik kan niet zo heel veel doen lijkt het.

Verder Fok ik me de tering en bezoek ik andere fora ook veel te vaak en te lang en post ik ook daar teveel. Ook speel ik Tribalwars en The West en ben ik wel eens wat aan het krabbelen in AutoCAD. En als ik echt 'teveel' energie heb ben ik wel eens met mijn BX aan het klooien maar ik rijd er geen meter in.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 16 augustus 2009 @ 02:55:31 #67
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_71913699
Een paint.

Ja. Daar heb ik eigenlijk niets mee.

Niet dat ik er iets tegen heb, maar ja.

Van mij hoeft het allemaal niet zo nodig.

Maar toch, speciaal voor deze gelegenheid:

æsɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 15:53:11 #68
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71924613
Ik vind hem leuk !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 17:10:33 #69
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71954223
Zonet even gebeld met het ziekenhuis. Een exacte datum is er nog niet bekend, maar waarschijnlijk word ik volgende week geopereerd. Als zij mij vrijdag niet bellen moet ik hun bellen. Ik ben best zenuwachtig ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71955485
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:10 schreef 2cv het volgende:
. Ik ben best zenuwachtig ...
Dat kan ik me voorstellen, je gaat er immers niet heen voor zweetvoeten.
pi_71955507
Veel sterkte, natuurlijk ben je zenuwachtig, ik duim voor je.
Hallon!
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 18:05:46 #72
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71955591
Eigenlijk wil ik vantevoren de remmen van Criezel (= mijn auto) nog 'even' vervangen omdat mijn ouders in het barrel willen rijden naar Groningen toe. Dat scheelt ze brandstofkosten. Tevens verwacht ik dat tijdens mijn ziekenhuisopname de APK vervalt en dan moet het ding wel naar het APK station toe kunnen ... De remmen liggen er nu namelijk gedeeltelijk af
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_71964111
Veel sterkte, laat ff weten wanner het precies is. Dan bestormen we de hemel ff voor je.
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 22:15:55 #74
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71964646
Geen goed plan, bij mijn weten is de hemel bestormen in 100% van de gevallen een enkele reis
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:04:50 #75
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_71974427
zo dat is behoorlijk wat update! je houd ons op de hoogte over de operatie neem ik aan
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_71974915
Ik zat me gisteren nog af te vragen hoe het ervoor stond... Maar het komt nu dus ineens allemaal wel erg dichtbij.

Sterkte.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:03:18 #77
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71975892
Spannend! Maar wel fijn dat er nu eindelijk iets gaat veranderen (positief veranderen uiteraard)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_71979915
Sterkte ermee.
Roken is lekker
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:24:25 #79
25682 2cv
Niet subtiel
pi_71991546
Dank u allen. Ik heb iemand gevraagd om contactpersoon te zijn. Daarover later meer.

Vandaag naar m'n werk geweest en alles verteld. Het was wel fijn om het te vertellen eigenlijk en ik voel me er beter door.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72000613
Das wel dichtbij nu hč? Wij wensen je in ieder geval een heleboel succes! En we komen een keer bij je langs! SMS/Mail/PM je je contactgegevens even naar iemand in ons bereik?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:43:58 #81
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72005463
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:10 schreef 2cv het volgende:
Zonet even gebeld met het ziekenhuis. Een exacte datum is er nog niet bekend, maar waarschijnlijk word ik volgende week geopereerd. Als zij mij vrijdag niet bellen moet ik hun bellen. Ik ben best zenuwachtig ...
Sterkte! Erg veel sterkte!
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 15:07:50 #82
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72011143
Ik zal vragen of mijn moeder vrijdag de paint even netjes af laat drukken op haar werk (daar staan goede printers) zodat de paint mee kan naar het ziekenhuis.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 07:31 schreef freecell het volgende:
Das wel dichtbij nu hč? Wij wensen je in ieder geval een heleboel succes! En we komen een keer bij je langs! SMS/Mail/PM je je contactgegevens even naar iemand in ons bereik?
Maok is contactpersoon voor Fok. Zij heeft ook het nummer van m'n ouders voor als je op bezoek wilt komen, meer wilt weten of wat dan ook.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:43 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Sterkte! Erg veel sterkte!
Dankje !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 19 augustus 2009 @ 18:02:05 #83
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72015724
shitload of fok! beterschapskaartjes ftw
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:35:25 #84
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72060937
Zojuist de paint gemaild naar het werk van mijn moeder zodat het ding daar even goed uitgeprint kan worden
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:57:00 #85
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72068627
Gebeld met het ziekenhuis. Zoals het nu staat word ik pas op 31 augustus geopereerd. En dat moet ik dan met potlood in de agenda schrijven en 2 slagen om de arm houden (aldus het ziekenhuis). Bah !

Het printen van de paint wordt ook even uitgesteld.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72191650
En, staat de datum nog steeds op de 31ste?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 15:14:05 #87
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72202183
Vandaag heb ik gebeld met het ziekenhuis. De operatie is niet de 31e maar het is/wordt nu 4 september. Waarom het weer uitgesteld is hebben ze mij niet verteld. Ik weet ook niet of ik het erg vind. Enerzijds is de operatie natuurlijk nodig, maar anderzijds vind ik het ook eng. Dus dan is een beetje uitstel niet dramatisch. Het voordeel is dat ik nu wel wat langer tijd heb om aan Criezel (= mijn auto) te werken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72205557
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik gebeld met het ziekenhuis. De operatie is niet de 31e maar het is/wordt nu 4 september. Waarom het weer uitgesteld is hebben ze mij niet verteld. Ik weet ook niet of ik het erg vind. Enerzijds is de operatie natuurlijk nodig, maar anderzijds vind ik het ook eng. Dus dan is een beetje uitstel niet dramatisch. Het voordeel is dat ik nu wel wat langer tijd heb om aan Criezel (= mijn auto) te werken.
maar 4 september is dan wel 100% zeker?
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 18:54:24 #89
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72208741
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:05 schreef ASroma het volgende:

[..]

maar 4 september is dan wel 100% zeker?
Dat hebben ze niet gezegd, dus ik ga er maar van uit dat dat niet zo is. Spoedgevallen heb je altijd ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:20:18 #90
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72223112
Van uitstel komt afstel zeggen ze altijd, ze blijven je maar verschuiven.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_72362516
Update? Staat 4 september nog?
pi_72363358
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:12 schreef LoudGirl het volgende:
Update? Staat 4 september nog?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2009 @ 15:36:22 #93
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72371645
Vanmorgen ben ik gebeld door iemand van het UMCG. Zoals het nu staat word ik vrijdag geopereerd en moet ik mij morgen melden in het ziekenhuis. Het is al meerdere malen uitgesteld en nu zou ik wel willen dat het weer uitgesteld werd. De reden is dat ik er toch wel tegen op zie. De operatie is heftig (ze zijn de hele werkdag bezig met de operatie) en daarna ben ik waarschijnlijk ene wrak en moet ik enkele dagen tot enkele weken op de Intensive Care (IC) liggen. En daar kijk ik ECHT niet naar uit.

Nog even in het kort wat ze met me gaan doen: ze snijden mijn halve hart er af en ze implanteren een pacemaker (die komt waarschijnlijk ter hoogte van mijn linker schouder te liggen). Ze snijden mijn halve hart er af omdat die toch al niets doet en eigenlijk ook nooit iets gedaan heeft en nu is het ook nog eens zo dat die helft de helft van mijn hart wat het nog wel goed doet tegen werkt. Die pacemaker is nodig om mijn hartritme beter te reguleren want nu wil mijn hartritme bij inspanning niet meer omhoog. Resultaat: ik word ontzettend snel moe bij inspanning. Ik raak snel buiten adem en als ik maar 2 a 3 uur rustig aan Criezel (mijn auto) gewerkt heb voel ik mij vermoeider dan wanneer ik mij normaal voel na een volledige werkdag + een par uur overwerk.

Nu is het wel zo dat mijn conditie nu beter is dan toen ik nog maar net die huidige problemen had. Toen kon ik echt niets en was ik soms na 100 meter lopen al buiten adem. Waarschijnlijk komt dat omdat ik de laatste paar weken vrij veel aan Criezel gewerkt heb en daardoor mijn conditie verbeterd heb.

Uiteindelijk moet na de operatie mijn conditie weer even goed worden zoals die ooit bij mij was: nog steeds aanmerkelijk minder dan je zou verwachten van iemand van mijn leeftijd, lichaamsbouw en geslacht, maar wel zo goed dat ik weer kan werken en gewoon kan leven. Echter, tot het zo ver is heb ik nog wel een lange weg te gaan.

In de tijd dat ik in het ziekenhuis lig verwacht ik geen toegang te hebben tot internet, en zelfs als ik dat heb ben ik de eerste paar dagen/weken nog teveel een kasplantje om daar gebruik van te kunnen/willen maken. Omdat er waarschijnlijk toch mensen willen weten hoe alles gaat heb ik Maok gevraagd of hij contactpersoon wil zijn voor dit forum. Mijn ouders mailen hem als er nieuws is en hij zet dat dan op dit forum. Dat lijkt omslachtig, maar mijn ouders houden meerdere contactpersonen op de hoogte, dan is het wel handig om het zo te doen.

Indien je op bezoek wilt komen in het ziekenhuis moet iedereen een afspraak maken. Dat is niet omdat ik een decadente lul ben geworden maar omdat ik in het begin op de IC lig waar alleen directe familie op bezoek mag komen. Ook als ik van de IC af ben verwacht ik nog aardig zwak, ziek en misselijk te zijn en dan is het niet prettig als er plotseling 20 mensen in 1 keer op bezoek komen, hoe goed de bedoelingen ook zijn. Om een afspraak te maken moet je een PB sturen naar Maok en dan krijg je de telefoonnummers van mijn ouders terug. Daar kan je dan naar bellen om een afspraak te maken. Daar kan je ook naar bellen als je vragen hebt ofzo.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72372442
Is Maok een vent?

Heftig dat je morgen al wordt opgenomen en vrijdag geopereerd, 2cv. Sterkte!
pi_72373071
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
Is Maok een vent?

Heftig dat je morgen al wordt opgenomen en vrijdag geopereerd, 2cv. Sterkte!
nee
  woensdag 2 september 2009 @ 17:44:50 #96
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72373180
Wow, 2cv, dat komt wel ineens heel erg snel! Zal het topic blijven checken en als ik het tezijnertijd kan redden kom ik zeker langs in het ziekenhuis. Fruitmandje deel 2, ofzo

Veel sterkte en gezondheid toegewenst.
Groeten!

If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_72374328
Hm, mijn post van net is zeker niet doorgekomen..

Klinkt allemaal heftig, geen wonder dat je er tegenopziet..

Sterkte de komende tijd!
Word je nou morgen dan al opgenomen?

edit, beter lezen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_72374338
2CV, mocht je dit nog lezen: heel veel sterkte alvast. En niet aan de zusters zitten.
pi_72375753
2CV, ik wens je heel veel succes bij de operatie. Het klinkt als een behoorlijk ingrijpende operatie, maar denk aan het resultaat dat je ermee kunt halen. Die technieken worden steeds beter, straks kun je je pacemaker gewoon zelf via bluetooth regelen
pi_72375870
Heel veel sterkte! Ik zal Vrijdag aan je denken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72377935
sterkte man!
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2009 @ 20:20:13 #102
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72378073
Iedereen bedankt Ik heb even geen zin om overal nu op in te gaan.

Ik zal vragen of mijn moeder de paint zo snel mogelijk print voor me.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72389649
Veel succes vandaag joh!
We denken aan je!
pi_72390678
yup succes, hang in there bud.
pi_72395813
Heel veel sterkte!
  donderdag 3 september 2009 @ 15:09:18 #106
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72400035
Jezus 2CV, dat komt wel erg dichtbij


Heel erg veel sterkte!
pi_72400860
Zet hem op 2cv !

Dat je maar zo snel mogelijk mag herstellen van alles!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_72400898
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef 2cv het volgende:
Iedereen bedankt Ik heb even geen zin om overal nu op in te gaan.

Ik zal vragen of mijn moeder de paint zo snel mogelijk print voor me.
Mensen volgen je hier al maaaaaaaaandenlang, tonen meer interesse dan ze in hun eigen familie zouden doen, sturen een fruitmand op...
en meneer heeft éven geen zin om er op in te gaan.

pi_72402544
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Otis. het volgende:

[..]

Mensen volgen je hier al maaaaaaaaandenlang, tonen meer interesse dan ze in hun eigen familie zouden doen, sturen een fruitmand op...
en meneer heeft éven geen zin om er op in te gaan.

Nee, raar hč? Kijken of jij nog met je gedachten bij een internetforum bent terwijl je weet dat ze binnen een paar dagen in je hart gaan snijden waarbij er een uiteraard best een kans is dat je het niet haalt en als je het wel haalt dat je weken/maanden nodig hebt om te herstellen.

Dan had ik ook wel wat anders te doen dan hier reageren. Buiten dat: moet je persé een bedankje krijgen als je iemand sterkte wenst? Voor wat hoort wat? Echt, dat vind ik pas asociaal.
pi_72402674
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, raar hč? Kijken of jij nog met je gedachten bij een internetforum bent terwijl je weet dat ze binnen een paar dagen in je hart gaan snijden waarbij er een uiteraard best een kans is dat je het niet haalt en als je het wel haalt dat je weken/maanden nodig hebt om te herstellen.

Dan had ik ook wel wat anders te doen dan hier reageren. Buiten dat: moet je persé een bedankje krijgen als je iemand sterkte wenst? Voor wat hoort wat? Echt, dat vind ik pas asociaal.
Als mensen zoveel interesse tonen zou ik inderdaad wel even die paar minuten de tijd nemen om ze te antwoorden.
pi_72402744
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Otis. het volgende:

[..]

Als mensen zoveel interesse tonen zou ik inderdaad wel even die paar minuten de tijd nemen om ze te antwoorden.
Ja vast.:')

Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven dat hij blij is met de belangstelling. Moet hij op zijn knietjes om je te bedanken?

Als je van je steunbetuiging toch niets meent blijf dan weg.
pi_72402770
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja vast.:')

Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven dat hij blij is met de belangstelling. Moet hij op zijn knietjes om je te bedanken?

Als je van je steunbetuiging toch niets meent blijf dan weg.
Wat een vreemde conclusies trek jij zeg.
pi_72402784
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Otis. het volgende:

[..]

Als mensen zoveel interesse tonen zou ik inderdaad wel even die paar minuten de tijd nemen om ze te antwoorden.
Dat heeft ie al die tijd gedaan en een dag voor zijn opname even niet.
En jij gaat hem dat kwalijk nemen?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_72402928
Sterkte hoor Friesje van me .
pi_72403278
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
Is Maok een vent?
Niet de maok die ik ken, nee. .

2cv, ook al reageer je niet meer ( ), heel veel sterkte gewenst morgen bij de operatie, en de komende tijd bij het herstel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72403575
Zeg Maok, heb je ook het adres van 2cv beschikbaar via de PM? Misschien vindt 'ie het wel leuk om post te krijgen?
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 17:26:38 #117
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72404286
Vanuit het ziekenhuis iedereen (nogmaals) bedankt ! Zoals te zien is heb ik hier internet. Niet bij mijn bed, maar in de recreatiezaal, dus na de operatie kan (en ik denk ook: WIL) ik niet online komen. Op de IC is zelfs geen TV Vandaag heb ik al de nodige onderzoeken en gesprekken gehad en zometeen komt de fysiotherapeut nog langs voor wat oefeningen (dat is geen vergissing). De verpleegsters en het andere ziekenhuispersoneel is erg aardig. Daar zal het hem in elk geval niet aan liggen. Morgenochtend om 08:00u is de operatie en die duurt tot +/- 13:00u. Als dat langer duurt, duurt dat langer, de chirurg is erg relaxed daarover.

@Otis.: je reactie kan ik me ergens voorstellen, maar ik wil jou nog wel eens horen als jij geopereerd moet worden aan je hart (ik hoop het niet voor je). Toen ik even geen zin had om overal op in te gaan was mijn waardering voor alle reacties 100% maar tevens werd ik op dat moment haast gek van de zenuwen. Ik MOEST iets anders gaan doen, iets waardoor ik even niet aan die vervelende maar noodzakelijke operatie zou denken. En als je dan overal op in moet gaan denk je daar aan. Dus ik ben toen maar weer met mijn auto aan het prutsen geslagen en dat hielp. Ik hoop dat je nu snapt waarom ik (of iemand anders in een vergelijkbare situatie) even niet heel uitgebreid wil reageren.

@ColdFeet: ik zal Maok het adres even PM-en. Dat heb ik hier niet bij de hand en ik ga niet weg van de computer terwijl die nog aan staat.

Overigens dacht ik dat de opname in het ziekenhuis wel 3 maanden zou duren. Volgens de verpleegster is dat +/- 2 weken als er geen complicaties op treden. Ik ga er van uit dat die complicaties wel optreden want dan kan het alleen maar meevallen

Nu ga ik even mijn neus ontsmetten. Dat moet omdat ze er slangetjes in gaan stampen Daarna is het etenstijd
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72404486
2cv, mocht het pm-en van het adres niet meer lukken, dan wil ik ook eventueel wel als doorgeefluik fungeren? Ik woon op nog geen 100 meter van het ziekenhuis.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72404517
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef 2cv het volgende:


Nu ga ik even mijn neus ontsmetten. Dat moet omdat ze er slangetjes in gaan stampen Daarna is het etenstijd
Moet jij niet nuchter blijven voor de operatie? Dat was toch 24 uur??
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 18:28:22 #120
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72405909
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
2cv, mocht het pm-en van het adres niet meer lukken, dan wil ik ook eventueel wel als doorgeefluik fungeren? Ik woon op nog geen 100 meter van het ziekenhuis.
PM lukt niet, ik kan niet inloggen. Maar ik heb al een oplossing. Toch bedankt !
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Moet jij niet nuchter blijven voor de operatie? Dat was toch 24 uur??
Ik hoef niet te verhongeren 6 uur niet eten en 2 uur niet drinken is de regel, maar daar maken ze voor de zekerheid 8 uur van. Dus vanaf 00:00u mag ik niet meer eten en vanaf 06:00u niet meer drinken. Er staan al een paar kratten bier klaar
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72405991
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef 2cv het volgende:@Otis.: je reactie kan ik me ergens voorstellen, maar ik wil jou nog wel eens horen als jij geopereerd moet worden aan je hart (ik hoop het niet voor je). Toen ik even geen zin had om overal op in te gaan was mijn waardering voor alle reacties 100% maar tevens werd ik op dat moment haast gek van de zenuwen. Ik MOEST iets anders gaan doen, iets waardoor ik even niet aan die vervelende maar noodzakelijke operatie zou denken. En als je dan overal op in moet gaan denk je daar aan. Dus ik ben toen maar weer met mijn auto aan het prutsen geslagen en dat hielp. Ik hoop dat je nu snapt waarom ik (of iemand anders in een vergelijkbare situatie) even niet heel uitgebreid wil reageren.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:36:59 #122
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_72406186
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef 2cv het volgende:

[..]

PM lukt niet, ik kan niet inloggen. Maar ik heb al een oplossing. Toch bedankt !
[..]

Ik hoef niet te verhongeren 6 uur niet eten en 2 uur niet drinken is de regel, maar daar maken ze voor de zekerheid 8 uur van. Dus vanaf 00:00u mag ik niet meer eten en vanaf 06:00u niet meer drinken. Er staan al een paar kratten bier klaar
Sterkte man!
Deathlift or Die.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:37:13 #123
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72408270
quote:
Nu ga ik even mijn neus ontsmetten. Dat moet omdat ze er slangetjes in gaan stampen Daarna is het etenstijd
Via het slangetje?

Sterkte man!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_72408408
succes!
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_72423783
Als het goed is ligt 2cv nu onder het mes.....
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:16:49 #126
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72424390
Ondanks danks dat 2cv zelf ook nog een update heeft gegegeven hier ook nog even eentje via zijn ouders (gisteravond verstuurd):
quote:
Hallo allemaal,



Vandaag is 2cv opgenomen in het ziekenhuis in Groningen.

Hij wordt morgen (vrijdag) geopereerd.

Wij zijn morgen de hele dag in Groningen.

Via de mail, vanaf dit mailadres of vanaf het mailadres van zus, houden we jullie op de hoogte.

Ik kom net uit Groningen. Alles was goed met 2cv. Ondanks dat hij ontzettend tegen de operatie opziet houdt hij zich heel erg flink.



Groet pap en mam.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
2cv, mocht het pm-en van het adres niet meer lukken, dan wil ik ook eventueel wel als doorgeefluik fungeren? Ik woon op nog geen 100 meter van het ziekenhuis.
Ik heb contact met zijn ouders, ik zal in de loop van de dag wel even bellen/mailen hoe het gaat en wat zijn adres is.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:24:33 #127
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72424530
succes
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_72424669
Heel veel succes, ik duim voor je.
Hallon!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:53:10 #129
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72432832
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:16 schreef maok het volgende:
Ondanks danks dat 2cv zelf ook nog een update heeft gegegeven hier ook nog even eentje via zijn ouders (gisteravond verstuurd):
[..]
Toch leuk dat z'n ouders hem ook 2cv noemen

[ Bericht 11% gewijzigd door Maruna op 04-09-2009 18:29:08 ]
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:02:47 #130
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72433087
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef wise het volgende:
succes
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:53:59 #131
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72434634
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:53 schreef Maruna het volgende:

[..]
En dat zijn ouders zich naar mij toe ook pap en mam noemen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72434688
ik was benieuwd of er al nieuws was...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:15:35 #133
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72435294
Nee ik weet nog niets, ik vermoed dat zijn ouders nog in het ziekenhuis zijn en dan kan ik ze uiteraard niet bereiken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72435933
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef maok het volgende:

[..]

En dat zijn ouders zich naar mij toe ook pap en mam noemen
Je zou haast denken dat we een bruiloft gemist hebben.
pi_72444912
Namens maok zet ik hier even een update neer:

ze werd rond half 5 gebeld door de vader van 2cv. De operatie is goed gegaan, en hij was rond dat tijdstip weer terug op zijn kamer. Hij werd nog wel kunstmatig in slaap gehouden, aangezien het lichaam tijdens de operatie afgekoeld werd, en ze dat nu weer langzaam aan het opwarmen zijn.
Maar het lijkt dus allemaal goed te zijn gegaan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:59:02 #136
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72446416
Dat is goed nieuws! Het is dus allemaal doorgegaan, en goed gegaan. Hopelijk horen we snel meer over de situatie.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_72448125
ik heb ook contact met 2cv zin ouders, via de mail, hij is weer bij kennis, operatie is goed gegaan!

pi_72454420
Mooi zo! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:09:59 #139
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72455362
Goed nieuws
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_72458762
Ah goed nieuws!
Hallon!
pi_72460451
Supernieuws!
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:49:46 #144
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72470610
Ik ben net op bezoek geweest in het ziekenhuis. Aan het einde van de ochtend vandaag was hij alweer van de IC afgestuurd naar een gewone afdeling. Hij heeft de paint boven zijn bed hangen:



Het gaat naar omstandigheden erg goed, hij ligt nog wel aan allerlei slangetjes maar hij heeft al wel weer praatjes.

Als je zijn adres wilt weten om een kaartje te sturen kun je mij pm-en, ik zal dan morgen of overmorgen het adres aan je doorgeven.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72473714
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72479225
Aan het einde van de ochtend al
Gaaf zeg
Wat snel allemaal! En hij ziet er goed uit op die foto En praatjes is ook een goede zaak!
pi_72479254
Fijn dat alles goed verlopen is, weliswaar nog een weg te gaan. Maar van nu af kan het alleen maar beter worden.
pi_72479382
Hij is wel weer snel van de IC af zeg!

En hij ziet er zo op het eerste gezicht al weer goed uit...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 6 september 2009 @ 10:31:24 #149
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_72480156
Goed om te horen.
Deathlift or Die.
  zondag 6 september 2009 @ 12:20:55 #150
97934 ASroma
Flamboyant
pi_72482432
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:01 schreef teigan het volgende:
Hij is wel weer snel van de IC af zeg!

En hij ziet er zo op het eerste gezicht al weer goed uit...
ik wilde net zeggen, dat ziet er prima fris & fruitig uit goed om te zien
  zondag 6 september 2009 @ 22:01:45 #151
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_72501639
Super!

Die typt eerder dan ie zelf dacht... let maar op.
Beterschap!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 7 september 2009 @ 16:05:20 #152
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72521114
goed nieuws. Het ga je goed daar 2cv, als ik je zo zie zal het niet lang duren voor je weer een forumpje checkt!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  maandag 7 september 2009 @ 17:14:58 #153
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_72523276
Nice!
Toch alsnog sterkte de komende tijd!
  maandag 7 september 2009 @ 17:30:54 #154
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72523819
Ik vraag me af eh, kan dit niet in R&P ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:14:44 #155
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72548619
Weer even een update van 2cv en zijn ouders gisteren:
quote:
7-9-09

Vandaag weer bij 2cv geweest.

De vervelende drains zijn eruit gehaald. Dat is voor hem heel prettig. Hij heeft nog wel heel veel pijn. Hij krijgt voor de pijn morfine. Bij het hoesten heeft hij heel veel pijn en slikken wil niet goed. Ook is hij nog ontzettend moe.
Maar hij heeft weer een paar minuten (plm. 5) op de stoel gezeten. Wou toen wel weer graag op bed.
Al met al gaat het boven verwachting en we hopen natuurlijk dat dat zo blijft.

Namens 2cv moeten wij iedereen bedanken die hem al een kaart/bloemen hebben gestuurd.
Om 2cv zijn woord te gebruiken: klasse!
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:17:00 #156
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72548694
Nog even in de herinnering:

Als jullie een kaartje naar het ziekenhuis willen sturen kan ik het adres per pm geven.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72549948
Nou, mooi dat het goed is gegaan!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:44:51 #158
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72552527
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef maok het volgende:
Nog even in de herinnering:

Als jullie een kaartje naar het ziekenhuis willen sturen kan ik het adres per pm geven.
zie je inbox
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:56:31 #159
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72552885
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:19:44 #160
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72555180
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:30 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vraag me af eh, kan dit niet in R&P ?
Ja of LIF
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:15:42 #161
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72574122
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ja of LIF
Topic is in KLB begonnen dus daar blijft ie ook.

Even weer een update:
quote:
Alles is goed met 2cv. Hij had vanmorgen een dipje maar vanavond leek het al weer beter te gaan.
Slikken gaat nog heel moeilijk. Morgen gaat hij naar een KNO-arts.
Even gesproken met de cardioloog. Deze was ook zeer tevreden.

Namens ons en namens 2cv bedankt voor alle goede wensen, emails en kaarten.
Hartstikke bedankt!
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 10 september 2009 @ 13:05:36 #162
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72611886
En het nieuws blijft positief. Weer een bericht van zijn ouders van gisteravond:
quote:
We zijn net weer thuis uit Groningen.
Toen we vanmiddag aankwamen in het ziekenhuis was 2cv's z'n bed leeg. Zijn overbuurman vertelde ons dat hij op het balkon zat. Dit verbaasde ons.
Iedere afdeling heeft nl. zijn eigen balkon wat uitziet op de begane grond van het ziekenhuis.
Dus wij liepen naar het balkon en daar zat 2cv op een gewone stoel. Wij vroegen aan hem hoe hij daar gekomen was. Hij zei: "lopend". Dit verbaasde ons nog meer. De afstand van bed naar balkon is ongeveer 25 m. Geweldig dus! We zijn toen ook weer teruggelopen naar z'n bed. Hij wou toen wel weer graag liggen want hij voelde zich wel wat licht in het hoofd.
Vanmorgen is 2cv naar de KNO-arts geweest. Zijn stembanden zijn beschadigd. Eén stemband sluit niet goed waardoor hij wat meer kracht moet zetten om te praten en z'n stem ook schor klinkt. Ook z'n strottehoofdklep is beschadigd en opgezet. Deze sluit niet meer goed. Dit is ook de reden waarom hij zich verslikt in te vloeibaar voedsel/drinken. Op dit moment wordt daar niets aan gedaan. Over 14 dagen moet hij weer naar de KNO-arts om te zien of deze beschadigingen zijn geheeld.
We hebben ook weer met de cardioloog gesproken. Hij was uiterst tevreden. Er is ook een dietiste bij hem geweest. Samen hebben ze een voedingsplan gemaakt en vanmiddag en vanavond heeft hij al z'n eten opgegeten.
It kin dus net better!!!!!!
Al met al hele goede berichten dus. We hopen natuurlijk van harte dat dit zo blijft.
Weer moet ik namens 2cv iedereen van harte bedanken voor alle kaarten die hij heeft gekregen en volgens hem mag iedereen nu wel komen.

Super!!!!!!
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72612060
Wat een goed nieuws! . Zelfs al weer op geweest en gelopen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 18:38:54 #164
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72619584
Het gaat nu naar omstandigheden goed. Vannacht vervelend gedroomd en daarom vandaag begonnen met een rothumeur, maar fysiek ging het al weer wat beter dan gister. En dat moet ook. Om aan te sterken vreet ik me te barsten en smaakt het eten daarom ook minder goed, ondanks de lekkere tussendoortjes (tot nu toe omelet met kaas, poffertjes en kibbeling). Dinken is nog steeds vervelend. Als het zo dun is als water/thee verslik ik mij er in. Als het zo dik is als appelmoes/vla lukt het wel. Daarom word al mijn drinken met een poeder verdikt. De smaak verandert niet zo heel veel, maar sinaasappelsap/appelsap wat ingedikt is, is echt niet om te zuipen !

Dat klinkt allemaal negatief, maar verder kan ik niet zo heel veel negatiefs verzinnen. Ik ben super blij met alle positieve wensen, berichten, kaarten enzovoorts. Daarvoor dus heel veel dank !

PS: ter info: zolang ik in het ziekenhuis ben alleen dit topic en geen enkel ander topic.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 10 september 2009 @ 18:40:30 #165
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72619638
De man himself
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_72619826
Hallo dan!

Ik ben blij dat je niks negatiefs meer kan verzinnen en vind je het gek dat je beroerd gaat dromen na zo'n spannende tijd? Lijkt me heel normaal, maar daarom niet minder vervelend.

En ingedikt sap is inderdaad smerig, het mondgevoel klopt gewoon niet Ik heb met demente bejaarden gewerkt en die kregen soms ingedikte koffie, das nog véél viezer!
pi_72620075
ziekenhuis eten is dan vaak ook bagger zeker als je er dan ook nog veel van moet eten

anyhoe goed van je te horen
pi_72620090
Geweldig 2cv zelf weer online.
Ontzettend fijn dat er al veel verbetering te merken is. Ga zo door
pi_72627457
Hey 2CV. Wat tof dat het zo goed gaat!
pi_72627753
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef LoudGirl het volgende:
Hey 2CV. Wat tof dat het zo goed gaat!
Dat dus!
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:05:10 #172
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72634678
Tof dat je zelf weer post
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72635595
Yay meer goed nieuws!
Hallon!
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:55:21 #174
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72640285
told ya! Kon niet lang duren voor ie weer zou posten, mooi dat het goed gaat man!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_72640449
Kibbeling
Dat zijn de betere tussendoortjes.
pi_72645308
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:55 schreef Osramp het volgende:
Geweldig 2cv zelf weer online.
Ontzettend fijn dat er al veel verbetering te merken is. Ga zo door
Dat
pi_72656912
Binnenkort weer eens een fruitmandje bezorgen? Vorige keer kon ik er niet aan meedoen vanwege een gat in de begroting. Als er weer iemand (Oh, Maok??) een fruitmand wil gaan brengen leg ik graag mee in. Zelf brengen gaat me niet lukken vanuit Limburg.
pi_72657228
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef Osramp het volgende:
Binnenkort weer eens een fruitmandje bezorgen? Vorige keer kon ik er niet aan meedoen vanwege een gat in de begroting. Als er weer iemand (Oh, Maok??) een fruitmand wil gaan brengen leg ik graag mee in. Zelf brengen gaat me niet lukken vanuit Limburg.


Ik wil graag mee betalen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:45:21 #179
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72677680
Fruit eten gaat alleen nog niet zo goed op het moment

Maar weer een update van gisteren:
quote:
Vandaag had 2cv niet zo'n prettige dag. Hij had veel pijn bij z'n wond waar de hartlongmachine op z'n lichaam aangesloten heeft gezeten. Deze pijn straalde uit naar z'n been en lopen ging dus bijna niet. Vermoedelijk heeft hij door het naar de w.c.-gaan teveel druk uitgeoefend en is een zenuw bij de wond beschadigd. Ontlasting en plassen gaat nog niet zo goed. Dus weer even rustig aan. Vanavond ging het al weer wat beter.

Verder gaat alles naar tevredenheid.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72700517
2cv was druk bezig hier een reactie te typen.... en toen ging fok down Ik zet het ff voor hem neer

____________________________

Zo, hier ook maar eens een berichtje neerpoten. Per keer dat ik achter de laptop (rotding overigens) zit, kies ik 1, soms 2 forums uit voor een persoonlijke update. Daarom waren er op andere fora wel, maar op dit forum nog geen persoonlijke updates gekomen.

Hoe het nu gaat: nou, nog niet helemaal goed, anders was ik wel thuis :wink: Vanwege mijn keel kan ik nog moeilijk slikken en eet ik nog niet genoeg. Drinken doe ik zeker te weinig. Ik kan wel gewoon drinken drinken zoals appelsap of thee, maar dan moet dan een poeder in zodat het drinken minder vloeibaar wordt. De smaak wordt niet aangepast, maar de dikte van de 'vloeistof' komt niet meer overeen met de smaak. Resultaat: het is niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk niet te zuipen. Een beter alternatief is vla/yoghurt/kwark, maar ook dat vind ik niet geweldig. Daarbij houd ik bij mijn buik zo veel vocht vast dat ik zwanger lijk en de huid van mijn buik soms oncomfortabel strak staat. En naar de WC gaan (zowel om vaste stoffen te produceren als om vloeistoffen te produceren) gaat ook niet echt: ik hoef domweg niet. Op die manier wil je ook niet echt meer eten/drinken.

In mijn lies heeft de chirurg de hart/long machine aangesloten. Die wond ziet er optisch goed uit, maar een onderhuidse zwelling drukt op een zenuw en dat geeft vervelende klachten varierend van een doof gevoel in de huid rondom de wond tot het gevoel dat mijn rechter bal in een bankschroef zit. Gelukkig lijkt het alsof ik daar een oplossing voor gevonden heb: geen boxer meer aan trekken. Het elastiek drukt op de wond en dat doet op de wond geen pijn maar elders wel. Dan kom je dus ook niet echt op het idee om die stomme boxer maar uit te trekken.

Mijn borstkas en de wond daar doen ook nog steeds pijn, maar dat is alleen als ik het belast (diep inademen, hoesten, rechtop staan, op mijn zij liggen (te)veel kracht met mijn armen zetten etc.).

Het positieve is dat ik elke dat een stukje fitter word en de pijn ook elke dag wat minder wordt.
pi_72707341
Ik was zonet bij 2Cv en hij was behoorlijk spraakzaam. Nog wel pijn en moeite met eten en drinken. Hij vraagt of iedereen kan ophouden hem etenswaren te geven/sturen. Hij kan ff vooruit met de fruitmand die er nu staat.
pi_72707562
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef LoudGirl het volgende:
Ik was zonet bij 2Cv en hij was behoorlijk spraakzaam. Nog wel pijn en moeite met eten en drinken. Hij vraagt of iedereen kan ophouden hem etenswaren te geven/sturen. Hij kan ff vooruit met de fruitmand die er nu staat.


nah goed zo te horen met een beetje geduld komt het wel goed
  zondag 13 september 2009 @ 21:08:37 #183
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72711390
2cv, sorry dat ik niet meer langs ben gekomen dit weekend maar ik ben snipverkouden dus lijkt me het niet zo verstandig om op bezoek te komen. Sterkte maar weer verder.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72712637
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:08 schreef maok het volgende:
2cv, sorry dat ik niet meer langs ben gekomen dit weekend maar ik ben snipverkouden dus lijkt me het niet zo verstandig om op bezoek te komen. Sterkte maar weer verder.

voor maok dus ook een beterschap :-)

( en voor me zelf ook.. snip verkouden zijn is hip ofzo? )
pi_72714912
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef LoudGirl het volgende:
Ik was zonet bij 2Cv en hij was behoorlijk spraakzaam. Nog wel pijn en moeite met eten en drinken. Hij vraagt of iedereen kan ophouden hem etenswaren te geven/sturen. Hij kan ff vooruit met de fruitmand die er nu staat.


Moet ie maar niet zo populair zijn, dan komt er nu eenmaal veel geld binnen voor fruitmanden.
  zondag 13 september 2009 @ 23:15:24 #186
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_72717025
Damn, dat ik hier nog niet heb gepost...
2CV, sterkte Ik was even terug in Groningen, had er niet aan gedacht om langs te komen!
Ik hoop dat je snel weer onder Criezel kunt liggen
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_72717373
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]



Moet ie maar niet zo populair zijn, dan komt er nu eenmaal veel geld binnen voor fruitmanden.
dan maar de fruitmanden ompersen tot biodiesel voor zn criezel? ( of lust die geen diesel? )
  zondag 13 september 2009 @ 23:24:57 #188
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_72717406
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dan maar de fruitmanden ompersen tot biodiesel voor zn criezel? ( of lust die geen diesel? )
Criezel betekent Crisis-Diesel, dus die zal wel diesel lusten ja
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_72718381
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]



Moet ie maar niet zo populair zijn, dan komt er nu eenmaal veel geld binnen voor fruitmanden.
Dan koop je toch onderdelen voor zijn 2cv of voor Criezel.
pi_72722268
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef oshiro het volgende:

[..]

Criezel betekent Crisis-Diesel, dus die zal wel diesel lusten ja
zie! probleem opgelost :-)

nu alleen hopen dat criezel dan wel bio-diesel lust
  maandag 14 september 2009 @ 10:44:27 #191
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_72723937
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

zie! probleem opgelost :-)

nu alleen hopen dat criezel dan wel bio-diesel lust
Oh, dat zou ie toch wel voor elkaar krijgen
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_72723945
Er staat niet voor niks GFT in het kenteken van Criezel
pi_72726648
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Er staat niet voor niks GFT in het kenteken van Criezel
  woensdag 16 september 2009 @ 09:39:10 #194
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72793583
Update:
quote:
We hebben een paar dagen niks van ons laten horen. Maar alles gaat goed met 2cv.
Er zijn natuurlijk nog een paar dingetjes die beter zouden kunnen gaan maar sommige dingen hebben tijd nodig.
1e. 2cv houdt nog wat vocht vast. Dit moet na verloop van tijd vanzelf overgaan.
2e De waarde van zijn rode bloedlichaampjes is te laag. Deze krijgt hij nu via een infuus.
Hierdoor zou hij wat moeten aansterken.
3e Het slikken gaat nog steeds niet naar wens. Volgende week gaat hij daarvoor weer naar de KNO-arts.
4e Hij heeft behoorlijk last van een zenuw bij de wond waar de hartlongmachine was aangesloten. Ook dit moet vanzelf weer overgaan.

Dus een paar vervelende bijkomstigheden maar niet iets waar we direct ongerust over hoeven te zijn.
Het is de bedoeling dat wie niet meer dagelijks een mailtje uitdoen maar zo nu en dan.
Dus geen bericht = goed bericht.

Namens 2cv en namens ons nogmaals bedankt voor alle kaarten, mailtjes e.d. die hij en wij hebben ontvangen.
Grandioos en hartverwarmend.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 09:52:08 #195
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72793852
Ik ben van mijn kamer af geschopt ! Ze schroeven nieuwe TV's aan het plafond en er komt een ander belsysteem (om de verpleegkundige op te roepen als dat nodig is). Mooi momentje om even achter de laptop te hangen.

Ik voel me steeds beter worden. Gister kreeg ik een zak bloed toegediend omdat mijn hemoglobine (vraag me niet wat dat is) te laag was en dat heeft duidelijk geholpen want ik voel mij beter sindsdien. Afgelopen nacht voor het eerst in tijden op mijn zij geslapen. Heerlijk ! Ik moet het hoofdeind nog wel een stukje omhoog zetten en het is niet echt pijnloos, maar het was toch erg fijn. De nacht er voor was wat minder: veel pijn aan de wond in mijn lies. Daar zit een zwelling die op een zenuw drukt, daardoor voelt mijn huid daar plaatselijk wat doof aan. Soms voelt het ook alsof mijn rechter bal in een bankschroef zit

Vandaag ga ik naar de pacemaker-kamer. Daar wordt de pacemaker ingesteld want die staat nu op een standaard programma. Vervolgens hang ik 24 uur aan een holter (apparatje wat de hartslag registreert) en daar komt vrijdag de uitslag van. Dit is het begin ven het einde (van deze opname dus he).

Iedereen bedankt voor de goede wensen en als je ziek bent: beterschap. Als je niet ziek bent, ben je welkom om eens langs te komen als je wilt (maak wel even een afspraak via mijn ouders).

[ Bericht 1% gewijzigd door 2cv op 16-09-2009 10:01:08 ]
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 09:53:23 #196
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72793884
Overigens, ik heb hier een PM/PB staan en die kan ik wegens een prehistorische browser niet lezen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72794930
nog even en je hangt alweer aan criezel2 te sleutelen

keep up
pi_72795398
Hemoglobine zijn de rode bloedlichaampjes in je bloed die zuurstof transporteren. Als je daar te weinig van hebt, heet dat bloedarmoede. Je wordt dan erg moe en slap omdat alle weefsels te weinig zuurstof krijgen.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:48:48 #199
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72795442
2cv :w

Goed om te lezen allemaal! Succes met de pacemakert !
pi_72859113
Vandaag met DaD bij 2cv geweest (net weer thuis). Gaat goed! Ziet er goed uit. Ook foto's gemaakt van hoe hij het BuzzyBee-kado in ontvangst neemt Post ik morgen denk ik, ga nu zo op bed... Misschien mag hij zelfs morgen al naar huis! Zou erg mooi zijn!
pi_72863440
Meer goed nieuws, klinkt idd of al die dingen tijd nodig hebben maar wel weer helemaal goed komen. ('t is ook een zware operatie geweest dus op zich logisch dat 't herstel even duurt) Ik hoop dat ie morgen naar huis mag, in een ziekenhuis wil je volgens mij niet al te lang zijn.
Hallon!
pi_72866043
't Was erg gezellig bij 2cv in het ziekenhuis! We hebben een rondje gewandeld, gezellig gekletst, en oh ja, ook nog even z'n hart in een potje bekeken. .

Vandaag gaan ze de hartslagmeter ('t zal wel een speciale medische naam hebben, maar dit is wat ik ervan begreep) uitlezen, en als dat allemaal goed is, mag 'ie dus vandaag naar huis!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:18:22 #203
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_72866471
Beterschap man!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_72868064
gaattie al weer naar huis? damn.. das ook wel rap of lig dat nu aan mij


nouja k kan wel begrijpen dat 2CV zelf wel graag naar huis wil
pi_72880632
Laat ff weten of hij idd naar huis gaat, anders sta ik voor een dichte deur aan een leeg bed.
pi_72882243
Hij is op dit moment onderweg naar huis!
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:25:45 #207
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72882245
Allemaal goed nieuws dus, goed zo 2cv!
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72882658
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij is op dit moment onderweg naar huis!
pi_72882662
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij is op dit moment onderweg naar huis!
Mooi! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72882865
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72882897
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Trollface. het volgende:
Allemaal goed nieuws dus, goed zo 2cv!


thuis aansterken!
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:47:03 #213
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_72887497
Hoera, ik had al niet gedacht dat je de 3 weken waar je het eerst over had zou gaan vol maken
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_72891337
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
een 2CV met een 2CV! nou! waar zie je dat nog?
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:41:34 #215
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72893957
whohoo, goed nieuws man!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 12:28:42 #216
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72902023
Ik ben weer thuis ! Zometeen typ ik wat meer.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 13:53:42 #217
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72903991
Donderdag ochtend kreeg ik een holter (= apparaatje wat 24 uur lang je hartslag registreert) en als de uitslag daar van goed was mocht ik die vrijdag naar huis. Toen die vrijdagochtend de holter afgekoppeld werd, heb ik de verpleging tot vervelens aan toe gepusht om de holter heel snel na te laten kijken (ze vonden het op den duur echt niet grappig meer) maar dat heeft wel geholpen: de holter is heel snel nagekeken en toen kwam in het begin van de middag het bericht dat ik dezelfde dag nog naar huis mocht. Mooi ! Het zou wel tot het eind van de middag duren voordat dat werkelijk kon gebeuren in verband met papieren enzo, maar dat vond ik niet zo heel erg erg. Ik heb snel mijn ouders gebeld en mijn moeder vroeg wat ik die avond wou eten. Mijn antwoord: pannekoeken. Dus dat zou geregeld worden.

Aan het begin van het bezoekuur (15:00u) kwam mijn vader en toen mochten wat mij betreft de papieren snel komen. Maar dat duurde nog tot 17:30u tot die er waren. En op zo'n moment duurt wachten lang ... Sterker nog: het avondeten werd al geserveerd. En omdat ik moeite had (heb?) met eten zat daar ok wat extra's bij: een pannekoek. Die pannekoek heb ik snel naar binnen gewerkt en toen was het wegwezen.

Mijn vader had me opgehaald in Criezel, dus de rit verliep redelijk comfortabel (ik ben nog lang niet pijnvrij). Onderweg zag ik nog een Eend en tot mijn stomme verbazing werd die bestuurd door Patje74 We hebben er wat achter gehangen en hem ingehaald en gelukkig herkende hij ons.

Thuisgekomen werden er snel pannekoeken gebakken (niet door mij, anders hadden we nu geen keuken meer) en opgesmikkeld. Heerlijk ! Ook nog wat mail nagekeken en Top Gear gekeken, maar ik was al heel snel heel moe (slaperig) dus al vroeg naar bed. Gelukkig kon ik net plat liggen (mensen met hartklachten kunnen soms niet plat liggen) in mijn eigen zachte, warme bed. Heerlijk ! Ik heb goed geslapen en na m'n ontbijt heerlijk gedouched. Inmiddels heb ik ook al een (korte) wandeling gemaakt.

Dat alles zo fijn en prettig aanvoelt betekent niet dat ik nu al de oude ben, in tegendeel ! Heel veel dingen doen pijn omdat ze m'n borstkas open gezaagd hebben. De ene pijn is natuurlijk de andere niet. Zo is handenwassen best te doen, maar als ik moet niezen heb ik het gevoel dat m'n borstkas uit elkaar getrokken wordt. Maar ik ben al lang blij dat ik redelijk comfortabel op mijn zij kan liggen en ik niet meer het gevoel heb dat mijn rechter bal in een bankschroef zit.

Het duurt nog 6 weken voor ik officieel weer mag autorijden en zo lang wacht ik ook echt wel. Pas na die 6 weken ga ik zelf eens beoordelen en proberen of het weer lukt. Sterker nog: ik overweeg sterk om een paar rijlessen te nemen omdat ik al sinds eind januari niet meer gereden heb en ik helaas geen super-chauffeur ben. Maargoed, dat is pas over 6 weken. Eerst mijn borstkas maar eens goed aan elkaar laten groeien, conditie opbouwen en pijnstillers afbouwen. Je bent zo oud als je je voelt en ik heb nu het gevoel dat ik bijna 80 word
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:55:23 #218
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72904025
Hij leeft nog, wat een anti-climax
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 13:56:27 #219
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72904048
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72905869
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:53 schreef 2cv het volgende:

Je bent zo oud als je je voelt en ik heb nu het gevoel dat ik bijna 80 word
!

nou de echte 80 wel halen he?
pi_72907553
hoe gaat het proces nu verder? herstel natuurlijk, tijdschema? check-ups in het ziekenhuis? hoevaak?

veel vragen
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 18:32:31 #222
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72911234
Hoe het nu verder gaat weet ik niet precies. Zeker in het begin heel kalm aan en rustig opbouwen (ik wil eigenlijk al weer teveel, in gedachten heb ik de aankomende week al volgepland). Zowieso moet ik a.s. woensdag naar de KNO arts omdat ik vloeistoffen nog steeds niet goed kan slikken (gisteravond even geprobeerd, slecht idee ) en in oktober ga ik weer voor mijn hart naar het ziekenhuis. Maar de exacte datum ben ik even kwijt.

Zowieso mag ik 6 weken niet auto rijden. Dat vind ik op zich jammer, maar ik voel me nu ook lang niet goed genoeg om auto te rijden, dus zelfs als het wel zou mogen had ik het niet gedaan. Ik ben n.l. nog niet altijd even helder en bepaalde bewegingen zijn misschien pijnlijk waardoor ik ze niet (goed) kan maken in een noodsituatie. Wellicht dat ik, als ik weer mag gaan rijden, nog wat rijlessen neem want ik heb al sinds eind januari niet gereden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72924942
Yay

Maar nu ben je heel ver weg en ik wilde nog langskomen
pi_72925321
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
Yay

Maar nu ben je heel ver weg en ik wilde nog langskomen
Je hebt een auto
  † In Memoriam † zondag 20 september 2009 @ 15:44:59 #225
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72935317
Belofte maakt schuld

Iedereen bedankt ! Zonet weer een rondje gelopen. Best vermoeiend

Ik hoor overigens bijna continu mijn bloed stromen en als ik dat niet hoor wordt geluid er wel door beļnvloed. Een motor klinkt dan niet als 'RRRRRRRRRRRRRRR' maar als 'RRRrrrRRRrrrRRR'. Dat had ik voorheen nooit. Ik vind dat steeds vervelender worden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72940516
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:44 schreef 2cv het volgende:
Belofte maakt schuld

Iedereen bedankt ! Zonet weer een rondje gelopen. Best vermoeiend

Ik hoor overigens bijna continu mijn bloed stromen en als ik dat niet hoor wordt geluid er wel door beļnvloed. Een motor klinkt dan niet als 'RRRRRRRRRRRRRRR' maar als 'RRRrrrRRRrrrRRR'. Dat had ik voorheen nooit. Ik vind dat steeds vervelender worden.
Wat raar. Waardoor komt dat?
  † In Memoriam † zondag 20 september 2009 @ 18:26:36 #227
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72941124
Waarschijnlijk klopt mijn hart nu krachtiger.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 21 september 2009 @ 09:07:44 #228
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_72958336
Kwestie van wennen en aanpassen na verloop van tijd misschien, wie weet hebben wij allemaal wel hetzelfde maar merken we er gewoon niks meer van
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_72958441
Ik denk dat dat wel went 2CV
  maandag 21 september 2009 @ 11:42:26 #230
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_72962074
Ik heb het niet zo gevolgt allemaal, maar succes en beterschap
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 21 september 2009 @ 13:01:18 #231
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72964209
goed werk 2cv, als ik binnenkort weer in Friesland ben dan zal ik kijken of ik nog eens weer op de koffie kan komen. Mits dat nog staat, ik heb geen tijd gehad om in het ziekenhuis langs te komen, maar dat komt vooral omdat je er zo snel weer uit bent!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 16:02:22 #232
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72969600
Ik hoop dat het went. Het is de ene keer ook erger dan de andere keer.

Enneh, Maruna, je bent welkom hoor

Gisteravond was ik niet zo slim bezig. Ik was eigenwijs en wou zelf mijn steunkousen (die draag ik al een paar jaar) uit trekken. Dat heb ik met veel pijn en moeite ook voor elkaar gekregen maar toen ik even later mijn tanden stond te poetsen merkte ik dat er meer botten dan normaal in mijn borstkas kraakten en langs elkaar heen schoven Gelukkig was ik niet zo dom om -zoals de avond er voor- na het tandenpoetsen een slok water te nemen en me op die manier geweldig te verslikken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 21 september 2009 @ 17:09:50 #233
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_72971841
quote:
en langs elkaar heen schoven

Hadden ze die niet even aan elkaar vast kunnen maken dan? Of gaat dat relatief snel wel weer uit zichzelf aan elkaar zitten?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 17:26:02 #234
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72972449
Het zit vast met ijzerdraad maar moet nog verder aan elkaar vast groeien.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:02:05 #235
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_73008376
2CV, wat is er allemaal gebeurd, het klinkt ernstig
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 17:13:50 #236
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73008894
Open hart operatie waarbij een stuk van mijn rechter boezem (= onderdeel van het hart) af gesloopt is, een omleiding aangelegd is zodat bloed wat normaal gesproken door het hart stroomt/gepompt wordt nu om het hart heen stroomt en er is een pacemaker geļnstalleerd.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:33:51 #237
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_73009710
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef 2cv het volgende:
Open hart operatie waarbij een stuk van mijn rechter boezem (= onderdeel van het hart) af gesloopt is, een omleiding aangelegd is zodat bloed wat normaal gesproken door het hart stroomt/gepompt wordt nu om het hart heen stroomt en er is een pacemaker geļnstalleerd.
En daarvoor hebben ze je halve ribbenkast erafgezaagd?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:38:42 #238
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_73009871
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:26 schreef 2cv het volgende:
Het zit vast met ijzerdraad maar moet nog verder aan elkaar vast groeien.
Je kon toch lassen? Give it a shot!
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En daarvoor hebben ze je halve ribbenkast erafgezaagd?
Je moet echt ff teruglezen Kano
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 18:06:24 #239
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73010852
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En daarvoor hebben ze je halve ribbenkast erafgezaagd?
Nee, slechts open gezaagd met een decoupeerzaag en vervolgens uit elkaar gedrukt met een krik.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:38 schreef Maruna het volgende:

[..]

Je kon toch lassen? Give it a shot!
Mag niet vanwege mijn pacemaker Die pacemaker kan ik overigens voelen als ik op een bepaalde plaats op mijn buik druk
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73011150
Ah lang geleden dat ik blij ben van een topic hier.




Het beste jongen!
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:53:20 #241
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_73015452
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:06 schreef 2cv het volgende:

Mag niet vanwege mijn pacemaker
ah, die paar kleine draadjes in je borstkas, daar heb je niet zo'n krachtig lasaparaat voor nodig desnoods soldeer je ze aan elkaar
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 20:05:48 #242
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73016167
Hardsolderen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73016580
precies
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 14:03:33 #244
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73037133
Vandaag ben ik weer in het ziekenhuis geweest, bij de KNO arts. Die heeft weer een camera via mijn neus in mijn keel geduwd (dat klinkt vervelender dan het is) en van de binnenkant het 1 en ander bekeken. De zwelling is weg, maar 1 stemband doet nog steeds niet echt mee, al klinkt mijn stem volgens de arts wel beter dan eerst.

Slikken gaat nog steeds niet zoals het hoort: vast voedsel en dik vloeibaar voedsel zoals vla of pap krijg ik wel weg, maar dunvloeibaar spul zoals water, koffie en sap niet. Volgens de KNO arts komt dat omdat er ergens in mijn keel vloeistof blijft staan en als ik dan weer adem glijdt die vloeistof mijn luchtpijp in. Dit is een ander verhaal als voorheen en ik snap niet waarom ik dan niet hetzelfde probleem heb met vast voedsel en pap enzo, maar het zal wel.

Een oplossing is er nog niet, er vindt eerst nog wat onderzoek plaats. Ze willen me wat radioactieve troep op laten drinken terwijl ik onder een soort röntgen-filmapparaat lig zodat ze precies kunnen filmen wat er in mijn keel gebeurt. Wanneer dat is weet ik niet, dat is pas over een week of 2.

Zoals het nu staat ga ik 3, 5 en 7 oktober naar het ziekenhuis. 3 oktober is op een zaterdag want dan is er een soort symposium voor kneuzen zoals ik.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73115039
*duwt topic naar boven *
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:56:40 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_73118245
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef 2cv het volgende:
Zoals het nu staat ga ik 3, 5 en 7 oktober naar het ziekenhuis. 3 oktober is op een zaterdag want dan is er een soort symposium voor kneuzen zoals ik.


Succes ermee
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2009 @ 18:07:56 #247
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73129695
Niet zo veel nieuws te melden. 5 november (als ik me niet vergis) ga ik weer naar de KNO arts voor een slikfilmpje: ik moet dan wat radioactieve rotzooi opdrinken terwijl ik voor een röntgen apparaat zit of sta. Op die manier kunnen ze beter zien wat er mis gaat in mijn keel als ik dunvloeibaar spul drink. Verder bij het hoesten/niezen nogal veel last van 1 van mijn ribben. Datdat kwam een aantal dagen terug opzetten en is nieuw, die soort pijn heb ik nog niet eerder meegemaakt en kwam van het ene op het andere moment. Anderzijds wordt die pijn ook alweer minder. Verder hangen alle kaarten en natuurlijk de paint die in het ziekenhuis aan de muur hingen nu aan een touwtje wat gespannen is door de kamer. In totaal zo'n 70 stuks !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 22:09:08 #248
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73195476
De kaarten die ik in het ziekenhuis heb gekregen heb ik thuis opgehangen (nouja, dat heeft mijn moeder voor me gedaan ):






Ook nog even wat foto's van mezelf in het ziekenhuis.
Vlak na de operatie:





Ik lag daar inderdaad aan de beademing.

Dit is terug op de afdeling. Nog wel aan de zuurstof en met een ietwat pafferige kop. Dat pleisterspul (niet te verwarren met dat spul wat je tegen een muur aan smeert) in mijn nek is omdat daar wat draadjes met pijnstillers doorheen mijn lichaam in gingen. Dat ging niet door mijn luchtpijp od slokdarm ofzo maar gewoon door wat aderen:


Weer een poos later, geen pleisterspul, geen zuurstofslangetjes, wel een infuus (verbandje om mijn arm):


Lopen kan ik ook, wel met een infuus op wieltjes. Op dat moment werden er rode bloedplaatjes in gepompt. Een wondermiddel:


Infuusvrij in de centrale hal. Leuke balonnetjes, maar ik kan niet kiezen welke ik wil ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 28 september 2009 @ 22:10:27 #249
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73195516
Toffe foto's
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  maandag 28 september 2009 @ 22:25:53 #250
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_73196120
Die laatste
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 22:30:22 #251
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73196319
De grappigste foto heb ik maar achterwege gelaten. Maar daar sta ik dan ook in mijn blote kont op
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 28 september 2009 @ 22:33:42 #252
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_73196460
Die had ik toch al gezien
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_73196530
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef maok het volgende:
Die had ik toch al gezien
en, is t een lekker kontje?
  maandag 28 september 2009 @ 22:40:52 #254
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_73196763
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

en, is t een lekker kontje?
De foto kwam wel een beetje onverwacht langs. Z'n moeder liet de foto's zien, zit er ineens een foto van 2cv in zijn blote kont tussen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_73196836
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef maok het volgende:

[..]

De foto kwam wel een beetje onverwacht langs. Z'n moeder liet de foto's zien, zit er ineens een foto van 2cv in zijn blote kont tussen
had op dat moment graag je kop willen zien
  maandag 28 september 2009 @ 23:08:23 #256
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_73197820
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

had op dat moment graag je kop willen zien
en daar zal wel weer geen foto van zijn
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 23:19:02 #257
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73198231
Helaas ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73202873
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef maok het volgende:

[..]

De foto kwam wel een beetje onverwacht langs. Z'n moeder liet de foto's zien, zit er ineens een foto van 2cv in zijn blote kont tussen
whehehe

Wel gave foto's! Die eerste paar zijn wel indrukwekkend trouwens
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:34:53 #259
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_73203010
ik dacht dat je veel ouder was man, 25 of iets in die richting?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_73203283
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
ik dacht dat je veel ouder was man, 25 of iets in die richting?
De 25 issie al gepasseerd hoor
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 13:41:25 #261
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73208822
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
ik dacht dat je veel ouder was man, 25 of iets in die richting?
Wat dacht je van 27 ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:15:57 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_73209776
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef 2cv het volgende:

[..]

Wat dacht je van 27 ?
Das wel ongeveer in die richting

Wat is die rode streep, gewoon het vlees van je zonder huid?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_73210561
Die eerste foto's zien er wel heftig uit, alsof je lichaam in tweeėn gescheurd is.
Hallon!
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 20:50:33 #264
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73255376
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Das wel ongeveer in die richting

Wat is die rode streep, gewoon het vlees van je zonder huid?
Dat donkerrode is een doorweekte pleister van de incisie. dat blijft (schijnbaar) nog even wat bloeden en om er geen rotzooi van te maken plakken ze dat af. Het bloed trekt echter wel in de pleister (die aan de buitenkant is voorzien van een plastic laagje) dus die wordt donkerrood.
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef BlueMage het volgende:
Die eerste foto's zien er wel heftig uit, alsof je lichaam in tweeėn gescheurd is.
Dat is min of meer ook gebeurd Decoupeerzaag er in en vervolgens een krik er tussen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73271858
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat donkerrode is een doorweekte pleister van de incisie. dat blijft (schijnbaar) nog even wat bloeden en om er geen rotzooi van te maken plakken ze dat af. Het bloed trekt echter wel in de pleister (die aan de buitenkant is voorzien van een plastic laagje) dus die wordt donkerrood.
[..]

Dat is min of meer ook gebeurd Decoupeerzaag er in en vervolgens een krik er tussen.
decoupeer? k gok op een circelzaag :p
pi_73271941
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

decoupeer? k gok op een circelzaag :p
Om in 2cv stijl te blijven zal dat wel een slijptol geweest zijn.
pi_73272040
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Om in 2cv stijl te blijven zal dat wel een slijptol geweest zijn.
lijkt op elkaar ja.. :-)
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 14:23:12 #268
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73274232
Ik heb op tv wel eens gezien met wat voor apparaat ze een borstkas open zagen. het is een decoupeerzaag
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73276503
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef 2cv het volgende:
Ik heb op tv wel eens gezien met wat voor apparaat ze een borstkas open zagen. het is een decoupeerzaag
lijkt me niet zo fijn idee met oog op dat die zaag heen en weer gaat.. dan ga je toch DIEPER dan nodig?
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 15:53:10 #270
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73277174
Er zit een speciaal voetje onder die het uiteinde van de zaag afschermt. Het is ook niet een gewone bouwmarkt-decoupeerzaag
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73291275
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef 2cv het volgende:
Er zit een speciaal voetje onder die het uiteinde van de zaag afschermt. Het is ook niet een gewone bouwmarkt-decoupeerzaag
* Ou-Tannu zal toch de cirkelzaag ofzo prefereren
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 23:43:42 #272
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73293165
Ik niet. Dankzij dat voetje beschadig je geen weefsel wat in je borstkas zit. Met een cirkelzaag hoef je maar even te diep te gaan en je zaagt door je hart heen. Als je er over nadenkt besef je dat die lui er best wel over nagedacht hebben
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:15:10 #273
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73293894
Het is wel een heel speciaal zaagje wat ze gebruiken hoor
Om gips open te zagen hebben ze een soort kwart cirkelzaag, die heel snel trilt. Omdat het gips hard is wordt daar doorheen gezaagd, maar je been is zacht, en de huid trilt dan mee. De tandjes zijn helemaal niet scherp.
Erg mooi spul hoor, zit een hoop denkwerk in. Denk dat hetzelfde geldt voor de 2cv-zaag, de artsen zijn ook niet bepaald achterlijk
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:44:11 #274
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73336401
Vandag naar een soort symposium geweest van de PAH (Patiėntenvereniging Aangeboren Hartafwijking). Ik ben meteen ook maar lid geworden, al is het maar zodat die vereniging dan meer zeggenschap krijgt in belangrijke zaken. Dat was overigens in het UMCG.

Alleen maandag en woensdag nog naar het UMCG en dan ben ik er weer een poosje van af.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:47:19 #275
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73336479
Maken ze je borstkas open met een zaag ?! Kunnen ze dat niet gewoon met zo'n incisie-mes doen ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:53:04 #276
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73336622
Nope. Das bot he.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:54:46 #277
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73336671
Owja das waar ook. Lijkt me wel erg kut als ze dat iedere keer open moeten gaan zagen en weer dicht maken, en een tijd later weer open
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:59:08 #278
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73336803
Tussen de laatste ne 1 na laatste operatie zat 23 jaar.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2009 @ 16:32:09 #279
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73394745
Weer terug uit het ziekenhuis. Mijn conditie is zo'n beetje op het niveau als voor 31 december en dat is best goed, zo snel. Daarbij wordt over 2 maanden mijn pacemaker nog wat beter ingesteld. Op dit moment zit de pacemaker 'vast': hij geeft 75 pulsjes per minuut aan mijn hart ongeacht de omstandigheden. Dat houdt in dat mijn hartritme ook constant 75 is. Als mijn pacemaker 'los' gaat, kan mijn hartritme bij inspanning omhoog gaan wat betekent dat mijn hart meer bloed rondpompt. Per saldo kan je dus zeggen dat mijn conditie daardoor omhoog gaat.

Het enige waar ik nu nog mee zit is mijn borstkas: die doet pijn als ik hoest en niezen is nog vervelender. Kracht zetten gaat ook nog niet altijd voor de volle 100%, maar ook dat verbetert. Mijn stem is ook alweer normaal en dat ik niet kan drinken begint te wennen. Tegelijkertijd lijkt het er ook op dat mijn keel zich langzaam begint te herstellen, met andere woorden dat ik steeds dunnere dingen kan drinken. De proef op de som nemen durf ik nog niet omdat hoesten zo pijnlijk is.

Wat ik nog vergeten ben om te vragen is wanneer ik weer auto mag rijden. Gelukkig heb ik een e-mail adres van de cardioloog. Daarbij ben ik woensdag weer in het ziekenhuis, dus wellicht dat ik het dan even vraag.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73398607
Fijn dat het herstel zo goed gaat! Erg prettig om te horen.

Mijn schoonvader heeft een jaar geleden 9 omleidingen gehad, dus ook borstkas open. Hij mocht toen 8 weken niet rijden. Heb je alvast een richtwaarde, al is dat natuurlijk betrekkelijk.
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2009 @ 19:50:59 #281
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73401945
8 weken ?

Niet kunnen drinken: okee.
Pijn: okee.
Rare rotstem: okee.
5 liter vocht in je buik waardoor je het gevoel hebt zwanger te zijn en je buik zo strak staat als een snaar: okee.
Niet kunnen poepen: okee.
Toch doordrukken waardoor je ... Nou, die details bespaar ik je

maar ACHT weken niet mogen auto rijden
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73402432
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef 2cv het volgende:
8 weken ?

Niet kunnen drinken: okee.
Pijn: okee.
Rare rotstem: okee.
5 liter vocht in je buik waardoor je het gevoel hebt zwanger te zijn en je buik zo strak staat als een snaar: okee.
Niet kunnen poepen: okee.
Toch doordrukken waardoor je ... Nou, die details bespaar ik je

maar ACHT weken niet mogen auto rijden
Hang je niet op aan die 8 weken. Schoonpa is een heel stuk ouder dan jij en dat heelt dus niet zo snel. Wel hebben ze bij jou mss meer overhoop gehaald waardoor het weer langer kan worden.
pi_73403053
Je rijdt al maanden niet meer, die paar weken kunnen er echt nog wel bij.
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2009 @ 20:22:45 #284
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73403299
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef LoudGirl het volgende:
Je rijdt al maanden niet meer, die paar weken kunnen er echt nog wel bij.
Ik zou nu zelfs in jouw auto stappen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73403302
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef LoudGirl het volgende:
Je rijdt al maanden niet meer, die paar weken kunnen er echt nog wel bij.
precies.. en tis nu toch KUT weer.. helemaal niks aan om wat te scheuren dan
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2009 @ 20:24:23 #286
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73403378
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan

Ik rijd graag met alle weertypen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73403410
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik zou nu zelfs in jouw auto stappen
Dan is het echt erg. Mijn soort heeft Criezel I vermoord
pi_73403529
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Dan is het echt erg. Mijn soort heeft Criezel I vermoord
!
pi_73403557
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef 2cv het volgende:
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan

Ik rijd graag met alle weertypen.
oh.. Aquaplanning enzo dus
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2009 @ 20:40:20 #290
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73404053
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Dan is het echt erg. Mijn soort heeft Criezel I vermoord
Snap je nu hoe erg ik het mis ?
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:28 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

oh.. Aquaplanning enzo dus
Aquaplanning is overrated (daarbij staat Criezel 2 op nieuwe banden).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73404629
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef 2cv het volgende:

[..]

Snap je nu hoe erg ik het mis ?
[..]

Aquaplanning is overrated (daarbij staat Criezel 2 op nieuwe banden).
dat lukt met nieuwe banden ook nog wel! :p
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2009 @ 21:13:22 #292
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73405554
Nice
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 21:03:44 #293
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73469276
Vandaag bij de chirurg geweest die mij open gesloopt heeft. Die vond dat ik er goed uit zag en dat het ook goed ging. Dat ik nog vrij lang pijn heb (ik slik nu nog 3 maal daags 500mg paracetamol) is niet heel erg gebruikelijk, maar ook niet verontrustend.

Maar ... Het belangrijkste nieuws is dat ik 6 weken na de operatie (dat is 17 oktober) weer mag autorijden. Dat duurt mij te lang, maargoed, ik kan maar beter nu verstandig zijn dan de rest van mijn leven spijt hebben. Omdat ik al sinds eind januari niet gereden heb, ga ik ook een rijtest doen bij mijn oude rijinstructeur. Die is pas op 21 oktober (dus het duurt nog langer) maar het is niet anders. Dus nog even en het wordt weer tijd om je te bergen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:15:23 #294
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73472020
Succes! En die twee weekjes overleef je nu toch nog wel
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 22:22:00 #295
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73472267
Als ik niet ga autorijden wel ja
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:26:11 #296
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73472428
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef 2cv het volgende:
Als ik niet ga autorijden wel ja
Haha ja, dan al helemaal
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 19:14:06 #297
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73619933
Afgelopen vrijdag heb ik de proef op de som genomen en een slok water genomen. Dat ging goed, dus ik kan weer drinken. Dat is erg handig omdat ik afgelopen weekend natuurlijk wel aan het bier moest (ik was bij een meeting met als thema 'bier zuipen en vuur stoken').

Ik ben er dit weekend ook achter gekomen dat mijn conditie toch nog niet zo goed is als ik had gehoopt: ik moest een tent opzetten en dat was best inspannend. Ik betwijfel of me dat wel gelukt zou zijn zonder hulp.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73623341
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef 2cv het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik de proef op de som genomen en een slok water genomen. Dat ging goed, dus ik kan weer drinken. Dat is erg handig omdat ik afgelopen weekend natuurlijk wel aan het bier moest (ik was bij een meeting met als thema 'bier zuipen en vuur stoken').

Ik ben er dit weekend ook achter gekomen dat mijn conditie toch nog niet zo goed is als ik had gehoopt: ik moest een tent opzetten en dat was best inspannend. Ik betwijfel of me dat wel gelukt zou zijn zonder hulp.
Napels en Rome zijn ook niet op 1 dag gebouwd.Ze hebben je open gezaagd en in je hart geknipt,dat moet herstellen en dat heeft gewoon tijd nodig.
Geniet gewoon van de kleine sprongen vooruit.Vele kleine stapjes maken een grote. En ik snap heus wel dat je weer je ding wilt doen maar je bent nou eenmaal niet voor zweetvoeten naar het ziekenhuis geweest.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 20:37:16 #299
25682 2cv
Niet subtiel
pi_73623853
Dat is absoluut waar ! Maar ik zou meer moeten sporten om mijn conditie weer in orde te krijgen en dat is nou net iets waar ik een gigantische schurfthekel aan heb. Ik overweeg dus maar eens te informeren of er een sportschool is die een kneuzenuurtje ofzo heeft, kan ik daar iets gaan doen. Op die manier heb ik een stok achter de deur.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_73624193
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef 2cv het volgende:
Dat is absoluut waar ! Maar ik zou meer moeten sporten om mijn conditie weer in orde te krijgen en dat is nou net iets waar ik een gigantische schurfthekel aan heb. Ik overweeg dus maar eens te informeren of er een sportschool is die een kneuzenuurtje ofzo heeft, kan ik daar iets gaan doen. Op die manier heb ik een stok achter de deur.
Als je nou gewoon eens begint met stukken wandelen en fietsen ,dat belast je hart ook niet zo zwaar. Of informeer idd eens bij een sportschool
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')