quote:7-9-09
Vandaag weer bij 2cv geweest.
De vervelende drains zijn eruit gehaald. Dat is voor hem heel prettig. Hij heeft nog wel heel veel pijn. Hij krijgt voor de pijn morfine. Bij het hoesten heeft hij heel veel pijn en slikken wil niet goed. Ook is hij nog ontzettend moe.
Maar hij heeft weer een paar minuten (plm. 5) op de stoel gezeten. Wou toen wel weer graag op bed.
Al met al gaat het boven verwachting en we hopen natuurlijk dat dat zo blijft.
Namens 2cv moeten wij iedereen bedanken die hem al een kaart/bloemen hebben gestuurd.
Om 2cv zijn woord te gebruiken: klasse!
zie je inboxquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef maok het volgende:
Nog even in de herinnering:
Als jullie een kaartje naar het ziekenhuis willen sturen kan ik het adres per pm geven.
Ja of LIFquote:Op maandag 7 september 2009 17:30 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vraag me af eh, kan dit niet in R&P ?
Topic is in KLB begonnen dus daar blijft ie ook.quote:
quote:Alles is goed met 2cv. Hij had vanmorgen een dipje maar vanavond leek het al weer beter te gaan.
Slikken gaat nog heel moeilijk. Morgen gaat hij naar een KNO-arts.
Even gesproken met de cardioloog. Deze was ook zeer tevreden.
Namens ons en namens 2cv bedankt voor alle goede wensen, emails en kaarten.
Hartstikke bedankt!
quote:We zijn net weer thuis uit Groningen.
Toen we vanmiddag aankwamen in het ziekenhuis was 2cv's z'n bed leeg. Zijn overbuurman vertelde ons dat hij op het balkon zat. Dit verbaasde ons.
Iedere afdeling heeft nl. zijn eigen balkon wat uitziet op de begane grond van het ziekenhuis.
Dus wij liepen naar het balkon en daar zat 2cv op een gewone stoel. Wij vroegen aan hem hoe hij daar gekomen was. Hij zei: "lopend". Dit verbaasde ons nog meer. De afstand van bed naar balkon is ongeveer 25 m. Geweldig dus! We zijn toen ook weer teruggelopen naar z'n bed. Hij wou toen wel weer graag liggen want hij voelde zich wel wat licht in het hoofd.
Vanmorgen is 2cv naar de KNO-arts geweest. Zijn stembanden zijn beschadigd. Eén stemband sluit niet goed waardoor hij wat meer kracht moet zetten om te praten en z'n stem ook schor klinkt. Ook z'n strottehoofdklep is beschadigd en opgezet. Deze sluit niet meer goed. Dit is ook de reden waarom hij zich verslikt in te vloeibaar voedsel/drinken. Op dit moment wordt daar niets aan gedaan. Over 14 dagen moet hij weer naar de KNO-arts om te zien of deze beschadigingen zijn geheeld.
We hebben ook weer met de cardioloog gesproken. Hij was uiterst tevreden. Er is ook een dietiste bij hem geweest. Samen hebben ze een voedingsplan gemaakt en vanmiddag en vanavond heeft hij al z'n eten opgegeten.
It kin dus net better!!!!!!
Al met al hele goede berichten dus. We hopen natuurlijk van harte dat dit zo blijft.
Weer moet ik namens 2cv iedereen van harte bedanken voor alle kaarten die hij heeft gekregen en volgens hem mag iedereen nu wel komen.
Super!!!!!!
Dat dus!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef LoudGirl het volgende:
Hey 2CV. Wat tof dat het zo goed gaat!
Datquote:Op donderdag 10 september 2009 18:55 schreef Osramp het volgende:
Geweldig2cv zelf weer online.
Ontzettend fijn dat er al veel verbetering te merken is. Ga zo door
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef Osramp het volgende:
Binnenkort weer eens een fruitmandje bezorgen? Vorige keer kon ik er niet aan meedoen vanwege een gat in de begroting. Als er weer iemand (Oh, Maok??) een fruitmand wil gaan brengen leg ik graag mee in. Zelf brengen gaat me niet lukken vanuit Limburg.
quote:Vandaag had 2cv niet zo'n prettige dag. Hij had veel pijn bij z'n wond waar de hartlongmachine op z'n lichaam aangesloten heeft gezeten. Deze pijn straalde uit naar z'n been en lopen ging dus bijna niet. Vermoedelijk heeft hij door het naar de w.c.-gaan teveel druk uitgeoefend en is een zenuw bij de wond beschadigd. Ontlasting en plassen gaat nog niet zo goed. Dus weer even rustig aan. Vanavond ging het al weer wat beter.
Verder gaat alles naar tevredenheid.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef LoudGirl het volgende:
Ik was zonet bij 2Cv en hij was behoorlijk spraakzaam. Nog wel pijn en moeite met eten en drinken. Hij vraagt of iedereen kan ophouden hem etenswaren te geven/sturen. Hij kan ff vooruit met de fruitmand die er nu staat.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:08 schreef maok het volgende:
2cv, sorry dat ik niet meer langs ben gekomen dit weekend maar ik ben snipverkouden dus lijkt me het niet zo verstandig om op bezoek te komen. Sterkte maar weer verder.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:31 schreef LoudGirl het volgende:
Ik was zonet bij 2Cv en hij was behoorlijk spraakzaam. Nog wel pijn en moeite met eten en drinken. Hij vraagt of iedereen kan ophouden hem etenswaren te geven/sturen. Hij kan ff vooruit met de fruitmand die er nu staat.
dan maar de fruitmanden ompersen tot biodiesel voor zn criezel? ( of lust die geen diesel?quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Moet ie maar niet zo populair zijn, dan komt er nu eenmaal veel geld binnen voor fruitmanden.
Criezel betekent Crisis-Diesel, dus die zal wel diesel lusten jaquote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan maar de fruitmanden ompersen tot biodiesel voor zn criezel? ( of lust die geen diesel?)
Dan koop je toch onderdelen voor zijn 2cv of voor Criezel.quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Moet ie maar niet zo populair zijn, dan komt er nu eenmaal veel geld binnen voor fruitmanden.
zie! probleem opgelost :-)quote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Criezel betekent Crisis-Diesel, dus die zal wel diesel lusten ja
Oh, dat zou ie toch wel voor elkaar krijgenquote:Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zie! probleem opgelost :-)
nu alleen hopen dat criezel dan wel bio-diesel lust
quote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Er staat niet voor niks GFT in het kenteken van Criezel
quote:We hebben een paar dagen niks van ons laten horen. Maar alles gaat goed met 2cv.
Er zijn natuurlijk nog een paar dingetjes die beter zouden kunnen gaan maar sommige dingen hebben tijd nodig.
1e. 2cv houdt nog wat vocht vast. Dit moet na verloop van tijd vanzelf overgaan.
2e De waarde van zijn rode bloedlichaampjes is te laag. Deze krijgt hij nu via een infuus.
Hierdoor zou hij wat moeten aansterken.
3e Het slikken gaat nog steeds niet naar wens. Volgende week gaat hij daarvoor weer naar de KNO-arts.
4e Hij heeft behoorlijk last van een zenuw bij de wond waar de hartlongmachine was aangesloten. Ook dit moet vanzelf weer overgaan.
Dus een paar vervelende bijkomstigheden maar niet iets waar we direct ongerust over hoeven te zijn.
Het is de bedoeling dat wie niet meer dagelijks een mailtje uitdoen maar zo nu en dan.
Dus geen bericht = goed bericht.
Namens 2cv en namens ons nogmaals bedankt voor alle kaarten, mailtjes e.d. die hij en wij hebben ontvangen.
Grandioos en hartverwarmend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |