Mensen volgen je hier al maaaaaaaaandenlang, tonen meer interesse dan ze in hun eigen familie zouden doen, sturen een fruitmand op...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef 2cv het volgende:
Iedereen bedanktIk heb even geen zin om overal nu op in te gaan.
Ik zal vragen of mijn moeder de paint zo snel mogelijk print voor me.
Nee, raar hè? Kijken of jij nog met je gedachten bij een internetforum bent terwijl je weet dat ze binnen een paar dagen in je hart gaan snijden waarbij er een uiteraard best een kans is dat je het niet haalt en als je het wel haalt dat je weken/maanden nodig hebt om te herstellen.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Otis. het volgende:
[..]
Mensen volgen je hier al maaaaaaaaandenlang, tonen meer interesse dan ze in hun eigen familie zouden doen, sturen een fruitmand op...
en meneer heeft éven geen zin om er op in te gaan.
Als mensen zoveel interesse tonen zou ik inderdaad wel even die paar minuten de tijd nemen om ze te antwoorden.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, raar hè? Kijken of jij nog met je gedachten bij een internetforum bent terwijl je weet dat ze binnen een paar dagen in je hart gaan snijden waarbij er een uiteraard best een kans is dat je het niet haalt en als je het wel haalt dat je weken/maanden nodig hebt om te herstellen.
Dan had ik ook wel wat anders te doen dan hier reageren. Buiten dat: moet je persé een bedankje krijgen als je iemand sterkte wenst? Voor wat hoort wat? Echt, dat vind ik pas asociaal.
Ja vast.:')quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Otis. het volgende:
[..]
Als mensen zoveel interesse tonen zou ik inderdaad wel even die paar minuten de tijd nemen om ze te antwoorden.
Wat een vreemde conclusies trek jij zeg.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja vast.:')
Volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven dat hij blij is met de belangstelling. Moet hij op zijn knietjes om je te bedanken?
Als je van je steunbetuiging toch niets meent blijf dan weg.
Dat heeft ie al die tijd gedaan en een dag voor zijn opname even niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Otis. het volgende:
[..]
Als mensen zoveel interesse tonen zou ik inderdaad wel even die paar minuten de tijd nemen om ze te antwoorden.
Niet de maok die ik ken, nee.quote:
Moet jij niet nuchter blijven voor de operatie? Dat was toch 24 uur??quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef 2cv het volgende:
Nu ga ik even mijn neus ontsmetten. Dat moet omdat ze er slangetjes in gaan stampenDaarna is het etenstijd
PM lukt niet, ik kan niet inloggen. Maar ik heb al een oplossing. Toch bedankt !quote:Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
2cv, mocht het pm-en van het adres niet meer lukken, dan wil ik ook eventueel wel als doorgeefluik fungeren? Ik woon op nog geen 100 meter van het ziekenhuis.
Ik hoef niet te verhongerenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet jij niet nuchter blijven voor de operatie? Dat was toch 24 uur??
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef 2cv het volgende:@Otis.: je reactie kan ik me ergens voorstellen, maar ik wil jou nog wel eens horen als jij geopereerd moet worden aan je hart (ik hoop het niet voor je). Toen ik even geen zin had om overal op in te gaan was mijn waardering voor alle reacties 100% maar tevens werd ik op dat moment haast gek van de zenuwen. Ik MOEST iets anders gaan doen, iets waardoor ik even niet aan die vervelende maar noodzakelijke operatie zou denken. En als je dan overal op in moet gaan denk je daar aan. Dus ik ben toen maar weer met mijn auto aan het prutsen geslagen en dat hielp. Ik hoop dat je nu snapt waarom ik (of iemand anders in een vergelijkbare situatie) even niet heel uitgebreid wil reageren.
Sterkte man!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
PM lukt niet, ik kan niet inloggen. Maar ik heb al een oplossing. Toch bedankt !
[..]
Ik hoef niet te verhongeren6 uur niet eten en 2 uur niet drinken is de regel, maar daar maken ze voor de zekerheid 8 uur van. Dus vanaf 00:00u mag ik niet meer eten en vanaf 06:00u niet meer drinken. Er staan al een paar kratten bier klaar
Via het slangetje?quote:Nu ga ik even mijn neus ontsmetten. Dat moet omdat ze er slangetjes in gaan stampen Daarna is het etenstijd
quote:Hallo allemaal,
Vandaag is 2cv opgenomen in het ziekenhuis in Groningen.
Hij wordt morgen (vrijdag) geopereerd.
Wij zijn morgen de hele dag in Groningen.
Via de mail, vanaf dit mailadres of vanaf het mailadres van zus, houden we jullie op de hoogte.
Ik kom net uit Groningen. Alles was goed met 2cv. Ondanks dat hij ontzettend tegen de operatie opziet houdt hij zich heel erg flink.
Groet pap en mam.
Ik heb contact met zijn ouders, ik zal in de loop van de dag wel even bellen/mailen hoe het gaat en wat zijn adres is.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
2cv, mocht het pm-en van het adres niet meer lukken, dan wil ik ook eventueel wel als doorgeefluik fungeren? Ik woon op nog geen 100 meter van het ziekenhuis.
Toch leuk dat z'n ouders hem ook 2cv noemenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:16 schreef maok het volgende:
Ondanks danks dat 2cv zelf ook nog een update heeft gegegeven hier ook nog even eentje via zijn ouders (gisteravond verstuurd):
[..]
quote:
En dat zijn ouders zich naar mij toe ook pap en mam noemenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef maok het volgende:
[..]
En dat zijn ouders zich naar mij toe ook pap en mam noemen
ik wilde net zeggen, dat ziet er prima fris & fruitig uitquote:Op zondag 6 september 2009 09:01 schreef teigan het volgende:
Hij is wel weer snel van de IC af zeg!
En hij ziet er zo op het eerste gezicht al weer goed uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |