De foto kwam wel een beetje onverwacht langs. Z'n moeder liet de foto's zien, zit er ineens een foto van 2cv in zijn blote kont tussenquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef maok het volgende:
[..]
De foto kwam wel een beetje onverwacht langs. Z'n moeder liet de foto's zien, zit er ineens een foto van 2cv in zijn blote kont tussen
en daar zal wel weer geen foto van zijnquote:Op maandag 28 september 2009 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]had op dat moment graag je kop willen zien
whehehequote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef maok het volgende:
[..]
De foto kwam wel een beetje onverwacht langs. Z'n moeder liet de foto's zien, zit er ineens een foto van 2cv in zijn blote kont tussen
De 25 issie al gepasseerd hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
ik dacht dat je veel ouder was man, 25 of iets in die richting?
Wat dacht je van 27 ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
ik dacht dat je veel ouder was man, 25 of iets in die richting?
Das wel ongeveer in die richtingquote:
Dat donkerrode is een doorweekte pleister van de incisie. dat blijft (schijnbaar) nog even wat bloeden en om er geen rotzooi van te maken plakken ze dat af. Het bloed trekt echter wel in de pleister (die aan de buitenkant is voorzien van een plastic laagje) dus die wordt donkerrood.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das wel ongeveer in die richting![]()
Wat is die rode streep, gewoon het vlees van je zonder huid?
Dat is min of meer ook gebeurdquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:40 schreef BlueMage het volgende:
Die eerste foto's zien er wel heftig uit, alsof je lichaam in tweeën gescheurd is.
decoupeer? k gok op een circelzaag :pquote:Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat donkerrode is een doorweekte pleister van de incisie. dat blijft (schijnbaar) nog even wat bloeden en om er geen rotzooi van te maken plakken ze dat af. Het bloed trekt echter wel in de pleister (die aan de buitenkant is voorzien van een plastic laagje) dus die wordt donkerrood.
[..]
Dat is min of meer ook gebeurdDecoupeerzaag er in en vervolgens een krik er tussen.
Om in 2cv stijl te blijven zal dat wel een slijptol geweest zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
decoupeer? k gok op een circelzaag :p
lijkt op elkaar ja.. :-)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om in 2cv stijl te blijven zal dat wel een slijptol geweest zijn.
lijkt me niet zo fijn ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef 2cv het volgende:
Ik heb op tv wel eens gezien met wat voor apparaat ze een borstkas open zagen. het is een decoupeerzaag
* Ou-Tannu zal toch de cirkelzaag ofzo prefererenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef 2cv het volgende:
Er zit een speciaal voetje onder die het uiteinde van de zaag afschermt. Het is ook niet een gewone bouwmarkt-decoupeerzaag
Hang je niet op aan die 8 weken. Schoonpa is een heel stuk ouder dan jij en dat heelt dus niet zo snel. Wel hebben ze bij jou mss meer overhoop gehaald waardoor het weer langer kan worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef 2cv het volgende:
8 weken ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet kunnen drinken: okee.
Pijn: okee.
Rare rotstem: okee.
5 liter vocht in je buik waardoor je het gevoel hebt zwanger te zijn en je buik zo strak staat als een snaar: okee.
Niet kunnen poepen: okee.
Toch doordrukken waardoor je ... Nou, die details bespaar ik je
maar ACHT weken niet mogen auto rijden![]()
Ik zou nu zelfs in jouw auto stappenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef LoudGirl het volgende:
Je rijdt al maanden niet meer, die paar weken kunnen er echt nog wel bij.
precies.. en tis nu toch KUT weer.. helemaal niks aan om wat te scheuren danquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef LoudGirl het volgende:
Je rijdt al maanden niet meer, die paar weken kunnen er echt nog wel bij.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dan is het echt erg. Mijn soort heeft Criezel I vermoord
oh..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef 2cv het volgende:
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan![]()
Ik rijd graag met alle weertypen.
Snap je nu hoe erg ik het mis ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dan is het echt erg. Mijn soort heeft Criezel I vermoord
Aquaplanning is overrated (daarbij staat Criezel 2 op nieuwe banden).quote:
dat lukt met nieuwe banden ook nog wel! :pquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Snap je nu hoe erg ik het mis ?![]()
[..]
Aquaplanning is overrated (daarbij staat Criezel 2 op nieuwe banden).
Haha ja, dan al helemaalquote:
Napels en Rome zijn ook niet op 1 dag gebouwd.Ze hebben je open gezaagd en in je hart geknipt,dat moet herstellen en dat heeft gewoon tijd nodig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef 2cv het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik de proef op de som genomen en een slok water genomen. Dat ging goed, dus ik kan weer drinken. Dat is erg handig omdat ik afgelopen weekend natuurlijk wel aan het bier moest (ik was bij een meeting met als thema 'bier zuipen en vuur stoken').
Ik ben er dit weekend ook achter gekomen dat mijn conditie toch nog niet zo goed is als ik had gehoopt: ik moest een tent opzetten en dat was best inspannend. Ik betwijfel of me dat wel gelukt zou zijn zonder hulp.
Als je nou gewoon eens begint met stukken wandelen en fietsen ,dat belast je hart ook niet zo zwaar. Of informeer idd eens bij een sportschoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef 2cv het volgende:
Dat is absoluut waar ! Maar ik zou meer moeten sporten om mijn conditie weer in orde te krijgen en dat is nou net iets waar ik een gigantische schurfthekel aan heb. Ik overweeg dus maar eens te informeren of er een sportschool is die een kneuzenuurtje ofzo heeft, kan ik daar iets gaan doen. Op die manier heb ik een stok achter de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |