SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Is er al een bloemetje gestuurd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:07 schreef BigKahuna het volgende:
Schopje R&P?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:06 schreef 2cv het volgende:
Mijn baas is super. Hij is ook eerlijk, en dat bevalt me wel. Gister heeft hij tijdens het gesprek gezegd dat hij mij soms wel achter het behang kan plakken. Ik heb maar niet gezegd dat dat soms ook wederzijds isMaar toch: al met al ben ik blij met die kerel. Ik durf te wedden dat ik er bij elk ander bedrijf allang uit gegooid was.
Ik spring zometeen even op de fiets (fietsen gaat beter dan lopen).daar kun je van op aan, of dan was het een nog langere en vervelender situatie geworden. Wat dat betreft is die baas van jou idd geen gekke kerl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je hebt recht op een uitkering, maar toch ook weer niet :squote:dat ik met terugwerkende kracht recht heb op 1 jaar WaJong uitkering maar ik dat niet krijg omdat ik toen gewoon geld verdiende
Mij boeit het niet hoe ze het noemen. Het is gewoon theoretisch, regelementair gelul zeg maar dat moet kloppen. Ik vind het helemaal prima.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef Maruna het volgende:
ah, 2cv, je leeft nog! Had het topic al een tijdje niet zien worden gekicked in m'n ActTopics.
[..]
Dus je hebt recht op een uitkering, maar toch ook weer niet :s
Laat ze dan zeggen, je krijgt geen uitkering, omdat....
Sja, dat lijken mij redelijk standaard gevallen. Er zullen wel meer vrouwen zijn die een 0-uren contract hebben die zwanger waren/zijn/worden. Overigens, jouw werkgever betaalt onder het mom van 'jij werkt toch maar 0 uur per week/maand' helemaal niets tijdens je zwangerschapsverlof e.d. ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
Goede zaak 2CV
Voor mij is het UWV ook altijd lief hoor!(probeer als flexwerker met een 0-uren contract maar eens een zwangersschaps en bevallingsverlof te krijgen
)
Ik ben flexwerker (gastouder), werk ongeveer 30 uur per week, maar als ik ziek ben, mijn kind ziek is, oppaskind ziek is, ouders oppaskind vakantie hebben ed. werk ik niet, dus verdien ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:36 schreef 2cv het volgende:
Sja, dat lijken mij redelijk standaard gevallen. Er zullen wel meer vrouwen zijn die een 0-uren contract hebben die zwanger waren/zijn/worden. Overigens, jouw werkgever betaalt onder het mom van 'jij werkt toch maar 0 uur per week/maand' helemaal niets tijdens je zwangerschapsverlof e.d. ?
Ontslagbrief? Maar je mocht toch terugkomen na de operatie. Of krijg je dan een nieuw contract?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef 2cv het volgende:
Afgelopen zaterdag te bootjevaren geweest, zondag en maandag op de camping gestaan en gisteravond in Berlikum geweest. Het was absoluut leuk, maar ik ben wel behoorlijk brak. Daarbij voel ik het niet meer goed als ik honger heb, heb ik steeds meer/vaker last van mijn keel en heb ik het gevoel dat al mijn bloed in 1 keer naar mijn kop stroomt als ik buk. Het gaat dus weer fijn. NOT. Tevens heb ik vandaag de ontslagbroef van mijn werk ontvangen. Dat was een officiële, maar zeker ook persoonlijke en vriendelijke brief, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij van word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |