Cardreader heb ik in de PC zitten...alleen die is dus helemaal brak....ik heb de camera aangesloten op de PC en toen ging het wel goed dus ja zegt genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer 't eens met een cardreader?
Jij bent onze beunhaasgear-manquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup zit een oud type draadontspanner in, eens kijken of ik er een nieuwe in kan freubelen
Ja, da's idd een beetje laatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Xilantof het volgende:
Beetje laat![]()
maar P. van harte gefeliciteerd man!
Contactplaten liggen te drogen, nu nog een nieuw soldeersetje halen zodat ik de draadjes er weer aan kan zettenquote:
De SC is een Ing rijkerquote:
En jij hebt straks 2 titelsquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:45 schreef Chanty het volgende:
Freud post hier, dan voel je het IQ toch gewoon al stijgen
Ik post hier ook...
Die is gewoon 2gig, die zou die makkelijk aan kunnen! Maar goed ik doe het voorlopig eerst wel via de cameraquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
Speedy, hoe groot is het kaartje? Interne CF lezers hebben vaak last van het feit dat ze kaartjes >8Gb niet goed lezen. De aansluiting voor de USB pinnetjes op het mobo levert minder spanning dan de USB die op je mobo vastgesoldeert zitten. Ergo: externe reader gebruiken of je cam. Symtomen zijn rare errors van windows over fouten met lees/schrijfacties.
Duurt nog een jaar, die bachelortitel ga ik niet meetellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
[..]
De SC is een Ing rijker
[..]
En jij hebt straks 2 titels![]()
Succesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:34 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken of ik vandaag mijn tweede mastervak binnen kan halen, would be nice
Ze leeft weerquote:
quote:
Kreeg vanacht een smsje, werd wakker maar niet gelezen want 's nachts wil ik slapen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef -Marjo- het volgende:
Michael Jackson is overleden. Ik vind het zo bizar...
tof, wat voor thema/foto's heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... lijsten voor de "mini-expositie" op kantoor zijn klaar en afgeleverdEens kijken of ze ze straks hebben opgehangen
Muziek is het themaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof, wat voor thema/foto's heb je gebruikt?
hier net een meeltje gehad van een musicalgroep die morgen optreed, of ik langs wil komen....
probeer een beetje bij te kleuren in de zon, maar t is zo heet in de patio dat je er nauwelijks kunt zitten
Beetje troosteloze boel daar zo op het eerste gezicht zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:24 schreef k_man het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels m'n foto's van Iran online.
[ afbeelding ]
Dankquote:
Troosteloos?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje troosteloze boel daar zo op het eerste gezicht zeg
Misschien een leuke showcase maken dan maar?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Troosteloos?Het is juist een prachtig land. Misschien moet je iets verder kijken dan de eerste foto's van Teheran. Da's inderdaad een vieze, grauwe stad.
Zoeentje jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef k_man het volgende:
Zo'n showcase op Fok waar toch geen hond op reageert bedoel je?
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Nucleaire voedingquote:Op zondag 28 juni 2009 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenEn wat is dat Vertex? Wel een aardig machientje zo....krijg je er ook een eigen krachtcentrale bijgeleverd?
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Best prettigquote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef Marc H het volgende:
Een Vertex is een Solid State Disk. 150 MB schrijven, 220 MB lezen. En ja dat zijn echte MB'sHang ze aan een Raid controller en ze doen 700 MB per seconde Er zitten dus 12 Harddisks i mijn PC
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best prettigIk ga dit even onthouden voor als ik een nieuwe PC ga bestellen
Je installeert dan in feite OS en applicaties op de Vertex en de data hou je op de schijven?
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef freud het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.
Dan zou ik toch serieus overwegen om een echte goeie RAID erin te zetten voor de vertexjes. Eentje met 512Mb cache of zo, maar ploeg het topic op GoT eens door, erg verhelderend. Draai je wel firmware >1.10?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:36 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.
Wauw, extreme zoomingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Had je niet beter een verrekijker gekocht?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Tof effect jaquote:Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was op een feestje en er hing een lichtsnoer. Sluitertijd van paar seconden ingesteld en ik vind het effect best tof.
Heb je een ijzeren/stalen bumper?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Chanty het volgende:
Vanaf vandaag is Nederland weer een stukje onveiliger! Ik heb een eigen auto
OMGquote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Chanty het volgende:
Vanaf vandaag is Nederland weer een stukje onveiliger! Ik heb een eigen auto
Jaquote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb je een ijzeren/stalen bumper?
en verder gefeli met je nieuwe auto
met een stalen bumper geeft iedereen je voorang hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 08:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
JaOm het extra pijnlijk te maken
![]()
Feli trouwens prup
Leuk concept jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Hangt er een beetje vanaf van wat je ermee wilt zeg maar denk ik. Voor een zakelijke website vind ik het persoonlijk te speels en te hobby-achtig overkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Ben ook nog aan het broeden hoe ik dat op ga lossen. Vandaar de knop aan de rechterkant met het vergrootglasje. Ik wil iets maken dat je daar op kan klikken voor een grotere versie ofzo. Heb alleen nog geen idee hoe ik dat technisch in elkaar ga knutselen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:23 schreef freud het volgende:
Wel grappig idee, maar wel beetje klein gebied voor foto's om eerlijk te zijn.
Sure. Waar? Wanneer? Wat? Kosten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ynske het volgende:
Ik was benieuwd of er hier mensen zijn die interesse hebben in een fotoworkshop/dag met roofvogels?
Super dope!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef Erasmo het volgende:
Doorzoek je een rommeldoos vind je dit:
[ afbeelding ]
Ik doe ook wel meequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef Ynske het volgende:
Waar: Noord-Brabant
Wanneer: 3 oktober
Wat: Gewoon een middagje eindeloos 20 roofvogels fotograferen.
Voor zowel de beginnende maar ook ervaren fotograaf een uitgelezen mogelijkheid om allerlei roofvogels van bijzonder dichtbij en in de vlucht te fotograferen.
Op deze middag fotografeert u valken, haviken, buizerds, arenden, uilen, gieren en als het weer het toelaat ooievaars en pelikaan.
We geven u geen uitleg over het gebruik van uw camera of de wijze waarop u roofvogels fotografeert.
Kosten: 75 euro
dr zijn nu nog 7 plaatsen vrij.... wanneer ja dan moet er deze week bevestigd worden
bedoel je dat grietje in traumanogwat die dr pols gebroken had met skaten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef Flepke het volgende:
Net op SBS6 een fok fotografe?, ik meende het gezicht ergens van te herkennen...
Trekveer erdoorheenquote:
Jaquote:Ik sta op het punt om 10 rolletjes kodachrome te kopen voor $160, ben ik nu gek?
?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
2 bakstenen gekocht![]()
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Whahahaha...jij ziet hier potentieel handelquote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Coolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef Chanty het volgende:
Mijn Lumix is binnen
En een 8 voor mijn bachelor afstudeeronderzoek
![]()
Vetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
Doe maar 3 x coolTweede mastervak is ook al binnen met een 8
Klinkt goed, Marjoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag (tweede) sollicitatie gesprek bij de Ford dealer (administratieve functie). Belde de directeur want die wilde mij ook even zien. Eerste wat hij zei: "Zo, ik zie dat je een Audi rijdt...."
Spannendquote:
hebben we gedaanquote:Op maandag 13 juli 2009 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trekveer erdoorheenEn daarna VEEEEEEEEEEL soda
[..]
Ik duim voor je! Toch apart dat men bij een dealer nog mensen binnen komen. Hoop dat je het ook leuk vindt! En dat je in een audi rijdt ipv ford geeft alleen maar aan dat je kennis van auto's hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag (tweede) sollicitatie gesprek bij de Ford dealer (administratieve functie). Belde de directeur want die wilde mij ook even zien. Eerste wat hij zei: "Zo, ik zie dat je een Audi rijdt...."
Jammer johquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
HelaasIk miste wat kennis...
Ze gingen liever voor een schoolverlater
Ja die hebben natuurlijk alle kennis... Jammer hoor, sterkte met verder zoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
En het is maar 105 km rijdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef freud het volgende:
Hey Marjo, bij Kamera express zijn volgens mij wel vacatures voor je
Balenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
Masturberen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:41 schreef P_B het volgende:
En: hebben mensen nog goede tips om een camera-loze periode door te komen? Mijn 30d en nieuwe 70-200 konden het na een week nog niet echt met elkaar vinden. Body en lens zijn nu, op kosten van de Canon-garantie / de fotowinkel, samen uit logeren naar Rofa... Maar die schijnen het nogal druk te hebben dus dat kan zomaar een paar weken wachten worden. Help!
Doe zoals ik en regel een leencamera.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:41 schreef P_B het volgende:
En: hebben mensen nog goede tips om een camera-loze periode door te komen? Mijn 30d en nieuwe 70-200 konden het na een week nog niet echt met elkaar vinden. Body en lens zijn nu, op kosten van de Canon-garantie / de fotowinkel, samen uit logeren naar Rofa... Maar die schijnen het nogal druk te hebben dus dat kan zomaar een paar weken wachten worden. Help!
quote:
Een briljante tip! Op deze manier kan ik goed oefenen 1.5kg aan wit geweld omhoog te houden...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om je camera=arm op sterkte te houden.
Yep, en lekker kneedbaar...quote:
Da's te ver fietsenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef freud het volgende:
Hey Marjo, bij Kamera express zijn volgens mij wel vacatures voor je
Klinkt goedquote:
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen
Hier gister mijn diploma opgehaaldEn daarna, voor de drankjes en hapjes op tafel kwamen op school, vrij hard het schoolgebouw uitgelopen om naar een cocktailbar te gaan die ik wat collega's beloofd had
Gelukkig had ik een taxi want een Mojito en een Mai Tai met 4 soorten rum leverde toch interessante resultaten op![]()
Toequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsen![]()
Doe maar niet neequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsen![]()
Oh jeequote:
Coolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:45 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiivandaag de dvd van de tandemsprong en het aanzoek binnen gekregen
Voor wie het boeit en 10 minuten over heeft... filmpje vind je hier
ten eerste : dat jullie het lef hebben om met zon klein pokkeding de lucht in te gaan en er oo k nog uit durven springenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:45 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiivandaag de dvd van de tandemsprong en het aanzoek binnen gekregen
Voor wie het boeit en 10 minuten over heeft... filmpje vind je hier
Dacht ook dat ik 7 kleuren zou schijten maar totaal niet dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
ten eerste : dat jullie het lef hebben om met zon klein pokkeding de lucht in te gaan en er oo k nog uit durven springen
Ik zelf zou een regenboog poepen
Leuk filmpje en hoe je de vraag ook formuleerd aan Rob
nogmaals van harte gefeliciteerdO*
Meis : ik doe j het niet na , zelfs niet in mijn dromenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dacht ook dat ik 7 kleuren zou schijten maar totaal niet dusHet is gewoon te tof
Het viel sowieso meequote:
Krasjesquote:Op zondag 19 juli 2009 20:11 schreef Erasmo het volgende:
Zo te zien zit het je mee
De DR van mijn katten is te groot om op één foto vast te leggen![]()
[ afbeelding ]
Ik was er al om 8.15 uit om vervolgens met mijn lief te gaan werkenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....jij bent er vroeg bijGeen tijd voor koffie hier
Ik ga zo als een gek ff boodschappen doen, dan richting mijn ouders voor de verjaardag van mijn ma en vervolgens door naar Scheveningen om daar een festival te fotograferen
* PdeHoog kijkt eens naar buiten en hoopt dat de weergoden hem goed gezind zijn vandaag.
Wil je ruilen? Zit al ruim 2 weken thuis met burn-out verschijnselen... dus vandaarquote:Op maandag 20 juli 2009 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Wat nouIk heb nergens last van hoor
Geen koffie hier trouwens
Wel lekker vakantie
Nog 3 weken en 4 dagen om precies te zijn
Hmmm.... ik snap jequote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Zit al ruim 2 weken thuis met burn-out verschijnselen... dus vandaar
Dat is klote....quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Zit al ruim 2 weken thuis met burn-out verschijnselen... dus vandaar
Grappigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:10 schreef P_B het volgende:
Voor diegene die geïnteresseerd is hoe de sluiterbeweging van een camera (in dit geval een 5d) er in slomo uitziet: video
Let vooral niet op het gestuiter van de spiegel!
Wajoo nice!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:10 schreef P_B het volgende:
Voor diegene die geïnteresseerd is hoe de sluiterbeweging van een camera (in dit geval een 5d) er in slomo uitziet: video
Let vooral niet op het gestuiter van de spiegel!
Veel plezier daaroquote:
Groetjes terug!quote:
Niet alle nummers hoor. Maar de muziek wordt er niet minder omquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:51 schreef prupke het volgende:
Nou dacht ik dat U2 echt een originele band was die al zijn nummers zelf had geschreven....
wederom kom ik er bedrogen uit
Tis hier bokheet. Om 7 uur 's aovonds is het al donker. (Nu is het 20:00 uur). Eten is spot goedkoop. Maar lekker relaxed verderquote:
Scherm was zeeer lekker. Mooi LED natuurlijk, en zelfs op foto's is het goed te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef Cyclonist het volgende:
Hoe was dat mega-scherm trouwens? Dat zag er op de foto's - net als het hele podium - indrukwekkend uit!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:10 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt wel geluk gehad ja, was iets langer gebleven en je had mij nog kunnen zien
Ik moet er weer eens voor de baas op uitquote:
MOV kun je omzettenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo.
Mijn Powershot S3 IS heeft de geest gegeven. Ter vervanging heb ik een SX10 IS gekocht. Maar die heeft een hot pixel op de sensor (okee, is niet een heel groot probleem) en de filmpjes worden tegenwoordig geschoten in MOV, zodat ik er met Windows Movie Maker niks meer mee kan, en dat is WEL een groot probleem. Vuile kanker faalhazen bij Canon.dit is de laatste Canon die ik gekocht heb
Opduvelen met die onzin
![]()
Bedankt voor uw aandacht.
Naar Normandie? Vervelendquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moet er weer eens voor de baas op uit![]()
ja, ik blijf aan de gang. MOV omzitten naar AVI zodat ik het mag omzetten naar WMVquote:
WBquote:
Ja, toffe vakantie. Wel blafheet daarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WBGoeie vakantie gehad? Ik ga vrijdag weer voor een weekendje Parijs
Parijs? Sweet! Dit jaar hopelijk nog Grenada, Athene en Londen, en dan volgend jaar Curaçao en Romequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WBGoeie vakantie gehad? Ik ga vrijdag weer voor een weekendje Parijs
Londen is tofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef freud het volgende:
[..]
Parijs? Sweet! Dit jaar hopelijk nog Grenada, Athene en Londen, en dan volgend jaar Curaçao en Rome. Beetje schade inhalen van afgelopen jaren
.
Veel gepland in Parijs, of gewoon erheen en zien waar je eindigt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Londen is tofDe rest klinkt ook ok
![]()
Er zijn wat dingen die ik wil zien. Standaard toeristische meuk en zo, maar ook gewoon lekker rondbanjeren. Eens kijken of we wat coole cityscapes kunnen maken. Heb na normandie de smaak te pakken van de panorama-foto's. Eens zien of en hoe we dat een beetje kunnen toepassen op Parijsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef freud het volgende:
[..]
Veel gepland in Parijs, of gewoon erheen en zien waar je eindigt?
Voor mooie cityscapes kan ik die hoge toren (Tour Montparnasse) aanbevelen. Perfect zicht 360 graden op Parijs. Statief is wel nodig, aangezien het hard waait... In het donker is het errrg tof ook, en met een beetje zoom kan je ook mooie platen schieten zonder veel te lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen die ik wil zien. Standaard toeristische meuk en zo, maar ook gewoon lekker rondbanjeren. Eens kijken of we wat coole cityscapes kunnen maken. Heb na normandie de smaak te pakken van de panorama-foto's. Eens zien of en hoe we dat een beetje kunnen toepassen op Parijs
Ik ga met de trein en ik heb een hotelletje gescoord op een paar straten afstand van de Eiffeltoren lekker in het centrum voor niet al teveel. Kan ik iig ook 's avonds nog wat coole foto's maken zonder al te gekke buurten in te hoeven
Ik heb Ernie de Eiffeltoren laten knuffelen. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef Chanty het volgende:
Geef de Eiffeltoren een knuffel van me
hebben we daar dan ook een foto van?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb Ernie de Eiffeltoren laten knuffelen. Is dat ook goed?
We hebben daar natuurlijk geen foto vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:50 schreef NomiS-Photographica het volgende:
[..]
hebben we daar dan ook een foto van?![]()
De foto's staan nu te processenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ernie mag ookmaar wil nu wel het bewijs zien
alstuquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ernie mag ookmaar wil nu wel het bewijs zien
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef Miss_S het volgende:
Ernie
Daarmee wil ik ook nog wel op de foto
Het was niet onaardigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Cool
Maar je hebt het wel naar je zin gehad in Paris?
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:02 schreef NomiS-Photographica het volgende:
ernie![]()
eijfeltoren knuffel![]()
![]()
ernie + eijfeltoren knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehe. Die is wel humoristischquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef RonaldV het volgende:
In het kader van "je leert altijd wat bij"
In Nederland verkopen ze in een Coffee-Shop geen koffie. In Kroatië is een Caffe Bar ook niet wat er op de deur staat:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
alstu
[ afbeelding ]
Ernie zat netjes aan mijn fototas gegespt (zie foto hieronder van mij in actie in Normandie) en heeft veel bekijks opgeleverdFransen die je na lopen te staren, kinderen die het geweldig vinden en zelfs een stel spaanse koters die op de foto wilden met Ernie
[ afbeelding ]
Whahahahahahahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:14 schreef PKfotografie het volgende:
met wie ben je foto's wezen maken?
onderste foto is lastig zelf tedoen met eigen camera, of je moet voor de fun een 2de mee genomen hebben met een statief...
als ik kijk naar de hoogte van waar de foto genomen is gok ik 160, dus vrouwelijk.... vertel....
Wanneer is de bruiloft?quote:PdeHoog schreef ...
Parijs
[..]
Een goede vriendin
In mijn dromen heel snel. IRL denk ik dat dat wel nooit zal gebeurenquote:
Aangezien een gemiddeld persoon 8 uur per nacht slaapt, is 33% van je tijd getrouwd en 67% van je tijd single nog niet eens een gekke verdelingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In mijn dromen heel snel. IRL denk ik dat dat wel nooit zal gebeuren
Hmmm...zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Aangezien een gemiddeld persoon 8 uur per nacht slaapt, is 33% van je tijd getrouwd en 67% van je tijd single nog niet eens een gekke verdeling.
En als ze écht zeurt, wordt je gewoon wakkerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...zo had ik het nog niet eens bekeken
Damn...de ideale relatie dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:57 schreef freud het volgende:
[..]
En als ze écht zeurt, wordt je gewoon wakker
Je kan dan toch je geld terugvragen? Als je aan kan tonen dat het niet is wat je mag verwachten voor dat geld, dan is het toch je goed recht? Vraag wat de procedure is bij dit soort zaken, en als het kan het geld even laten storneren tot alles naar wens geregeld is. Heb je ook ergens voorwaarden gekregen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Even hier klagen hoor![]()
Maanden geleden een afspraak gemaakt bij jeleukstefoto.nl om met een groep van 5 meiden leuk op de foto te gaan.
Zie topic: Kleding fotoshoot 5 vriendinnen.
Nou, de foto's staan online en ze zijn echt VERSCHRIKKELIJK. Wat amateuristisch en lelijk geschoten zeg. Zelfs ik kan zulke foto's wel maken. Morgen gaan we de DVD ophalen samen en dan gaan we er heus wel wat van zeggen. 150 euro
Weggegooid geld. Het was even naar een meertje rijden (in onze EIGEN auto) en hij zei min of meer van: "Nou ga maar bij elkaar staan en lach" en toen hij apart de foto's ging schieten van ons zei hij: "Nou ga maar tegen deze boom staan en lach"
![]()
![]()
![]()
Ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Er staat op de site wel een 'werkwijze' van hoe ze het gaat doen enzo, maar voor de rest niets:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan dan toch je geld terugvragen? Als je aan kan tonen dat het niet is wat je mag verwachten voor dat geld, dan is het toch je goed recht? Vraag wat de procedure is bij dit soort zaken, en als het kan het geld even laten storneren tot alles naar wens geregeld is. Heb je ook ergens voorwaarden gekregen?
Ik zie dit soort dingen helaas wel vaker, met bruiloften bijvoorbeeld. Sterkte in ieder geval!
Precies. Gewoon zakelijk benaderen hoor. Jij bent niet tevreden, en gewoon vragen wat ze er aan gaan doen. Ook de houding van de fotograaf etc gewoon noemen. Je hebt recht op mooie foto's!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Er staat op de site wel een 'werkwijze' van hoe ze het gaat doen enzo, maar voor de rest niets:
http://www.jeleukstefoto.nl/werkwijze-vriendinnen-fotoshoot.php
Morgen dus de DVD ophalen en dan zullen ze wel vragen of wij de foto's mooi vinden. Nou, ze kunnen een eerlijk antwoord verwachten van mij en de rest. Ben benieuwd wat ze daar op gaan zeggen!
* PKfotografie laat eff weten dat de monitor blij is met de hoeveelheid bier die er net over geproest isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan dan toch je geld terugvragen? Als je aan kan tonen dat het niet is wat je mag verwachten voor dat geld, dan is het toch je goed recht? Vraag wat de procedure is bij dit soort zaken, en als het kan het geld even laten storneren tot alles naar wens geregeld is. Heb je ook ergens voorwaarden gekregen?
Ik zie dit soort dingen helaas wel vaker, met bruiloften bijvoorbeeld. Sterkte in ieder geval!
Alcohol misbruikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
* PKfotografie laat eff weten dat de monitor blij is met de hoeveelheid bier die er net over geproest is
Ik snap m niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
* PKfotografie laat eff weten dat de monitor blij is met de hoeveelheid bier die er net over geproest is
PK moet altijd lachen met opmerkingen van mij, ik ben gestopt met te achterhalen waaromquote:
Doe dat dan ook via FOT meidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Er staat op de site wel een 'werkwijze' van hoe ze het gaat doen enzo, maar voor de rest niets:
http://www.jeleukstefoto.nl/werkwijze-vriendinnen-fotoshoot.php
Morgen dus de DVD ophalen en dan zullen ze wel vragen of wij de foto's mooi vinden. Nou, ze kunnen een eerlijk antwoord verwachten van mij en de rest. Ben benieuwd wat ze daar op gaan zeggen!
Laat je nog even weten hoe het bij de fotograaf gegaan is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was nog nooit bij dat subforum geweest, tot nu dan
Ik vermoed dat dat niets met humor te maken heeft, meer met dat bier over de longen drinken niet handig isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef freud het volgende:
[..]
PK moet altijd lachen met opmerkingen van mij, ik ben gestopt met te achterhalen waarom.
ach heb iig de laatste maanden de stapel boeken onder de hoek van de monitor niet nodig gehad,quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef freud het volgende:
[..]
PK moet altijd lachen met opmerkingen van mij, ik ben gestopt met te achterhalen waarom.
en dat is niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Valt t eigenlijk nog meer mensen op dat hier (lees: fot) steeds meer gaat lijken op een wedstrijdje wiens *** is de grootste?
nee dat snap ik maar lees voor de lol bovenstaande.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en dat is niet echt de bedoeling.
Je kan toch alsnog klacht indienen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag heeft één van de vijf meiden de DVD opgehaald. HELAAS heeft ze niks gezegd verder![]()
Mochten we binnenkort een nieuwe shoot doen, zal ik het hier melden en als het resultaat mooi is, plaats ik hier wel wat foto's.
Ik heb geen 100-400 Lquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Valt t eigenlijk nog meer mensen op dat hier (lees: fot) steeds meer gaat lijken op een wedstrijdje wiens *** is de grootste?
Eehm.. Ik kom hier in Fot nou zo'n 2 jaar denk ik? Volgens mij weet ik niet beter dan dat het zo gaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Zo'n insteek is inderdaad goed om nieuwe mensen in de groep "vaste gebruikers" te verwelkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef RonaldV het volgende:
Ach, de sfeer van vroeger komt vast wel weer eens terug. Ik kijk en post sinds een half jaartje weer regelmatig, en ik moet zeggen dat de sfeer wel wat verbeterd is, vergeleken met twee-drie jaar geleden. Alleen jammer dat een aantal vaste gebruikers die de sfeer maakten inmiddels verdwenen is.
Die post was inderdaad gewoon niet netjes. Maar dat is verder voor FOT FB. Hier mag gewoon gezellig geSC'ed worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat snap ik maar lees voor de lol bovenstaande.
das toch niet leuk meer
Ik moet ook zeggen dat ik zelf niet zo veel foto's post (zal komende dagen maar een showcaseje openen) , soms vraag ik me namelijk af of dat wel zin heeft. Of men zeurt over pietluttigheden (persoonlijke animositeit of gewoon niet toe willen geven dat iemand met crap-gear betere foto's maakt dan zijn of haar eigen dure glas) of er worden foto's gepost waarbij je af moet vragen wat wel goed is aan de foto's.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef taxibabe het volgende:
Eehm.. Ik kom hier in Fot nou zo'n 2 jaar denk ik? Volgens mij weet ik niet beter dan dat het zo gaat.
'Ik ben beter dan jij, want blablabla'. En 'Hahaha kijk die foto dan, dat je dat durft te posten'![]()
Dat is ook wel de reden dat ik niet zo veel post, ik kom hier om foto's te kijken en als er normaal wordt gereageerd dat ik nog wat leer van de reacties. Reacties op mijn eigen foto's verwacht ik al helemaal niet meer.
Dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Ik ken geen lenzenmerk met die letters?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik miste de zin:
omdat je een grotere p****l hebt...
Jawel, met zo'n dikke dop...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken geen lenzenmerk met die letters?
Coconutquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef -Marjo- het volgende:
Gister bij Taxibabe opgehaald:
Ons nieuwe gezinslid
Coconut:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk beestje!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef -Marjo- het volgende:
Gister bij Taxibabe opgehaald:
Ons nieuwe gezinslid
Coconut:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr schopt P. tegen zijn schenen.
Let je wel even op, straks maak je nog mensen wakker op dit tijdstip.
quote:een krachtige videolens en een 5 megapixel fotolens
Woeiiiquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Over twee of drie weekjes komen Muffin & Brownie permanent het huis terroriseren
![]()
Jawel...P gaat aan de huisdierenFoto's volgen nog
Dank jequote:
Het heeft vijf man ook maar 1,5 maand gekost om me te overtuigen hequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het heeft vijf man ook maar 1,5 maand gekost om me te overtuigen he![]()
![]()
psst weet je hoe jong ze zijn......quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:43 schreef RonaldV het volgende:
Twee poesjes worden je aangeboden, en jij moet anderhalve maand nadenken?
Tsss....
En zo komen de reputaties in de wereld...quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
psst weet je hoe jong ze zijn......
was een inkoppertje sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En zo komen de reputaties in de wereld...
ja ja, maar mijn F5 is al bijna stuk. dus niet te lang wachtenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn grappigEnneh... PK... foto's volgen nog
blame de TSquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef RonaldV het volgende:
Dit moet wel zo ongeveer de slowste slowchat in de geschiednis van FOT zijn... 2 maanden geleden geopend!
positiviteitsscore -5quote:
Gooi ze in de blender met een stuk rundvlees, heb je half-om-half gehaktquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
smaken poesjes als je er kebab van maakt?
Alleen in SEXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |