Cardreader heb ik in de PC zitten...alleen die is dus helemaal brak....ik heb de camera aangesloten op de PC en toen ging het wel goed dus ja zegt genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer 't eens met een cardreader?
Jij bent onze beunhaasgear-manquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup zit een oud type draadontspanner in, eens kijken of ik er een nieuwe in kan freubelen
Ja, da's idd een beetje laatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Xilantof het volgende:
Beetje laat![]()
maar P. van harte gefeliciteerd man!
Contactplaten liggen te drogen, nu nog een nieuw soldeersetje halen zodat ik de draadjes er weer aan kan zettenquote:
De SC is een Ing rijkerquote:
En jij hebt straks 2 titelsquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:45 schreef Chanty het volgende:
Freud post hier, dan voel je het IQ toch gewoon al stijgen
Ik post hier ook...
Die is gewoon 2gig, die zou die makkelijk aan kunnen! Maar goed ik doe het voorlopig eerst wel via de cameraquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
Speedy, hoe groot is het kaartje? Interne CF lezers hebben vaak last van het feit dat ze kaartjes >8Gb niet goed lezen. De aansluiting voor de USB pinnetjes op het mobo levert minder spanning dan de USB die op je mobo vastgesoldeert zitten. Ergo: externe reader gebruiken of je cam. Symtomen zijn rare errors van windows over fouten met lees/schrijfacties.
Duurt nog een jaar, die bachelortitel ga ik niet meetellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
[..]
De SC is een Ing rijker
[..]
En jij hebt straks 2 titels![]()
Succesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:34 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken of ik vandaag mijn tweede mastervak binnen kan halen, would be nice
Ze leeft weerquote:
quote:
Kreeg vanacht een smsje, werd wakker maar niet gelezen want 's nachts wil ik slapen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef -Marjo- het volgende:
Michael Jackson is overleden. Ik vind het zo bizar...
tof, wat voor thema/foto's heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... lijsten voor de "mini-expositie" op kantoor zijn klaar en afgeleverdEens kijken of ze ze straks hebben opgehangen
Muziek is het themaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof, wat voor thema/foto's heb je gebruikt?
hier net een meeltje gehad van een musicalgroep die morgen optreed, of ik langs wil komen....
probeer een beetje bij te kleuren in de zon, maar t is zo heet in de patio dat je er nauwelijks kunt zitten
Beetje troosteloze boel daar zo op het eerste gezicht zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:24 schreef k_man het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels m'n foto's van Iran online.
[ afbeelding ]
Dankquote:
Troosteloos?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje troosteloze boel daar zo op het eerste gezicht zeg
Misschien een leuke showcase maken dan maar?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Troosteloos?Het is juist een prachtig land. Misschien moet je iets verder kijken dan de eerste foto's van Teheran. Da's inderdaad een vieze, grauwe stad.
Zoeentje jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef k_man het volgende:
Zo'n showcase op Fok waar toch geen hond op reageert bedoel je?
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Nucleaire voedingquote:Op zondag 28 juni 2009 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenEn wat is dat Vertex? Wel een aardig machientje zo....krijg je er ook een eigen krachtcentrale bijgeleverd?
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Best prettigquote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef Marc H het volgende:
Een Vertex is een Solid State Disk. 150 MB schrijven, 220 MB lezen. En ja dat zijn echte MB'sHang ze aan een Raid controller en ze doen 700 MB per seconde Er zitten dus 12 Harddisks i mijn PC
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best prettigIk ga dit even onthouden voor als ik een nieuwe PC ga bestellen
Je installeert dan in feite OS en applicaties op de Vertex en de data hou je op de schijven?
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef freud het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.
Dan zou ik toch serieus overwegen om een echte goeie RAID erin te zetten voor de vertexjes. Eentje met 512Mb cache of zo, maar ploeg het topic op GoT eens door, erg verhelderend. Draai je wel firmware >1.10?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:36 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |