Cardreader heb ik in de PC zitten...alleen die is dus helemaal brak....ik heb de camera aangesloten op de PC en toen ging het wel goed dus ja zegt genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer 't eens met een cardreader?
Jij bent onze beunhaasgear-manquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup zit een oud type draadontspanner in, eens kijken of ik er een nieuwe in kan freubelen
Ja, da's idd een beetje laatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Xilantof het volgende:
Beetje laat![]()
maar P. van harte gefeliciteerd man!
Contactplaten liggen te drogen, nu nog een nieuw soldeersetje halen zodat ik de draadjes er weer aan kan zettenquote:
De SC is een Ing rijkerquote:
En jij hebt straks 2 titelsquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:45 schreef Chanty het volgende:
Freud post hier, dan voel je het IQ toch gewoon al stijgen
Ik post hier ook...
Die is gewoon 2gig, die zou die makkelijk aan kunnen! Maar goed ik doe het voorlopig eerst wel via de cameraquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
Speedy, hoe groot is het kaartje? Interne CF lezers hebben vaak last van het feit dat ze kaartjes >8Gb niet goed lezen. De aansluiting voor de USB pinnetjes op het mobo levert minder spanning dan de USB die op je mobo vastgesoldeert zitten. Ergo: externe reader gebruiken of je cam. Symtomen zijn rare errors van windows over fouten met lees/schrijfacties.
Duurt nog een jaar, die bachelortitel ga ik niet meetellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
[..]
De SC is een Ing rijker
[..]
En jij hebt straks 2 titels![]()
Succesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:34 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken of ik vandaag mijn tweede mastervak binnen kan halen, would be nice
Ze leeft weerquote:
quote:
Kreeg vanacht een smsje, werd wakker maar niet gelezen want 's nachts wil ik slapen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef -Marjo- het volgende:
Michael Jackson is overleden. Ik vind het zo bizar...
tof, wat voor thema/foto's heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... lijsten voor de "mini-expositie" op kantoor zijn klaar en afgeleverdEens kijken of ze ze straks hebben opgehangen
Muziek is het themaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof, wat voor thema/foto's heb je gebruikt?
hier net een meeltje gehad van een musicalgroep die morgen optreed, of ik langs wil komen....
probeer een beetje bij te kleuren in de zon, maar t is zo heet in de patio dat je er nauwelijks kunt zitten
Beetje troosteloze boel daar zo op het eerste gezicht zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:24 schreef k_man het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels m'n foto's van Iran online.
[ afbeelding ]
Dankquote:
Troosteloos?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje troosteloze boel daar zo op het eerste gezicht zeg
Misschien een leuke showcase maken dan maar?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Troosteloos?Het is juist een prachtig land. Misschien moet je iets verder kijken dan de eerste foto's van Teheran. Da's inderdaad een vieze, grauwe stad.
Zoeentje jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef k_man het volgende:
Zo'n showcase op Fok waar toch geen hond op reageert bedoel je?
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Nucleaire voedingquote:Op zondag 28 juni 2009 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenEn wat is dat Vertex? Wel een aardig machientje zo....krijg je er ook een eigen krachtcentrale bijgeleverd?
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Best prettigquote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef Marc H het volgende:
Een Vertex is een Solid State Disk. 150 MB schrijven, 220 MB lezen. En ja dat zijn echte MB'sHang ze aan een Raid controller en ze doen 700 MB per seconde Er zitten dus 12 Harddisks i mijn PC
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best prettigIk ga dit even onthouden voor als ik een nieuwe PC ga bestellen
Je installeert dan in feite OS en applicaties op de Vertex en de data hou je op de schijven?
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef freud het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.
Dan zou ik toch serieus overwegen om een echte goeie RAID erin te zetten voor de vertexjes. Eentje met 512Mb cache of zo, maar ploeg het topic op GoT eens door, erg verhelderend. Draai je wel firmware >1.10?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:36 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.
Wauw, extreme zoomingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Had je niet beter een verrekijker gekocht?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Tof effect jaquote:Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was op een feestje en er hing een lichtsnoer. Sluitertijd van paar seconden ingesteld en ik vind het effect best tof.
Heb je een ijzeren/stalen bumper?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Chanty het volgende:
Vanaf vandaag is Nederland weer een stukje onveiliger! Ik heb een eigen auto
OMGquote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Chanty het volgende:
Vanaf vandaag is Nederland weer een stukje onveiliger! Ik heb een eigen auto
Jaquote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb je een ijzeren/stalen bumper?
en verder gefeli met je nieuwe auto
met een stalen bumper geeft iedereen je voorang hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 08:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
JaOm het extra pijnlijk te maken
![]()
Feli trouwens prup
Leuk concept jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Hangt er een beetje vanaf van wat je ermee wilt zeg maar denk ik. Voor een zakelijke website vind ik het persoonlijk te speels en te hobby-achtig overkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Ben ook nog aan het broeden hoe ik dat op ga lossen. Vandaar de knop aan de rechterkant met het vergrootglasje. Ik wil iets maken dat je daar op kan klikken voor een grotere versie ofzo. Heb alleen nog geen idee hoe ik dat technisch in elkaar ga knutselen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:23 schreef freud het volgende:
Wel grappig idee, maar wel beetje klein gebied voor foto's om eerlijk te zijn.
Sure. Waar? Wanneer? Wat? Kosten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ynske het volgende:
Ik was benieuwd of er hier mensen zijn die interesse hebben in een fotoworkshop/dag met roofvogels?
Super dope!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef Erasmo het volgende:
Doorzoek je een rommeldoos vind je dit:
[ afbeelding ]
Ik doe ook wel meequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef Ynske het volgende:
Waar: Noord-Brabant
Wanneer: 3 oktober
Wat: Gewoon een middagje eindeloos 20 roofvogels fotograferen.
Voor zowel de beginnende maar ook ervaren fotograaf een uitgelezen mogelijkheid om allerlei roofvogels van bijzonder dichtbij en in de vlucht te fotograferen.
Op deze middag fotografeert u valken, haviken, buizerds, arenden, uilen, gieren en als het weer het toelaat ooievaars en pelikaan.
We geven u geen uitleg over het gebruik van uw camera of de wijze waarop u roofvogels fotografeert.
Kosten: 75 euro
dr zijn nu nog 7 plaatsen vrij.... wanneer ja dan moet er deze week bevestigd worden
bedoel je dat grietje in traumanogwat die dr pols gebroken had met skaten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef Flepke het volgende:
Net op SBS6 een fok fotografe?, ik meende het gezicht ergens van te herkennen...
Trekveer erdoorheenquote:
Jaquote:Ik sta op het punt om 10 rolletjes kodachrome te kopen voor $160, ben ik nu gek?
?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
2 bakstenen gekocht![]()
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Whahahaha...jij ziet hier potentieel handelquote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Coolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef Chanty het volgende:
Mijn Lumix is binnen
En een 8 voor mijn bachelor afstudeeronderzoek
![]()
Vetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
Doe maar 3 x coolTweede mastervak is ook al binnen met een 8
Klinkt goed, Marjoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag (tweede) sollicitatie gesprek bij de Ford dealer (administratieve functie). Belde de directeur want die wilde mij ook even zien. Eerste wat hij zei: "Zo, ik zie dat je een Audi rijdt...."
Spannendquote:
hebben we gedaanquote:Op maandag 13 juli 2009 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trekveer erdoorheenEn daarna VEEEEEEEEEEL soda
[..]
Ik duim voor je! Toch apart dat men bij een dealer nog mensen binnen komen. Hoop dat je het ook leuk vindt! En dat je in een audi rijdt ipv ford geeft alleen maar aan dat je kennis van auto's hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag (tweede) sollicitatie gesprek bij de Ford dealer (administratieve functie). Belde de directeur want die wilde mij ook even zien. Eerste wat hij zei: "Zo, ik zie dat je een Audi rijdt...."
Jammer johquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
HelaasIk miste wat kennis...
Ze gingen liever voor een schoolverlater
Ja die hebben natuurlijk alle kennis... Jammer hoor, sterkte met verder zoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
En het is maar 105 km rijdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef freud het volgende:
Hey Marjo, bij Kamera express zijn volgens mij wel vacatures voor je
Balenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
Masturberen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:41 schreef P_B het volgende:
En: hebben mensen nog goede tips om een camera-loze periode door te komen? Mijn 30d en nieuwe 70-200 konden het na een week nog niet echt met elkaar vinden. Body en lens zijn nu, op kosten van de Canon-garantie / de fotowinkel, samen uit logeren naar Rofa... Maar die schijnen het nogal druk te hebben dus dat kan zomaar een paar weken wachten worden. Help!
Doe zoals ik en regel een leencamera.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:41 schreef P_B het volgende:
En: hebben mensen nog goede tips om een camera-loze periode door te komen? Mijn 30d en nieuwe 70-200 konden het na een week nog niet echt met elkaar vinden. Body en lens zijn nu, op kosten van de Canon-garantie / de fotowinkel, samen uit logeren naar Rofa... Maar die schijnen het nogal druk te hebben dus dat kan zomaar een paar weken wachten worden. Help!
quote:
Een briljante tip! Op deze manier kan ik goed oefenen 1.5kg aan wit geweld omhoog te houden...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om je camera=arm op sterkte te houden.
Yep, en lekker kneedbaar...quote:
Da's te ver fietsenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef freud het volgende:
Hey Marjo, bij Kamera express zijn volgens mij wel vacatures voor je
Klinkt goedquote:
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen
Hier gister mijn diploma opgehaaldEn daarna, voor de drankjes en hapjes op tafel kwamen op school, vrij hard het schoolgebouw uitgelopen om naar een cocktailbar te gaan die ik wat collega's beloofd had
Gelukkig had ik een taxi want een Mojito en een Mai Tai met 4 soorten rum leverde toch interessante resultaten op![]()
Toequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsen![]()
Doe maar niet neequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsen![]()
Oh jeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |