Wauw, extreme zoomingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Had je niet beter een verrekijker gekocht?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Tof effect jaquote:Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was op een feestje en er hing een lichtsnoer. Sluitertijd van paar seconden ingesteld en ik vind het effect best tof.
Heb je een ijzeren/stalen bumper?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Chanty het volgende:
Vanaf vandaag is Nederland weer een stukje onveiliger! Ik heb een eigen auto
OMGquote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef Chanty het volgende:
Vanaf vandaag is Nederland weer een stukje onveiliger! Ik heb een eigen auto
Jaquote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb je een ijzeren/stalen bumper?
en verder gefeli met je nieuwe auto
met een stalen bumper geeft iedereen je voorang hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 08:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
JaOm het extra pijnlijk te maken
![]()
Feli trouwens prup
Leuk concept jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Hangt er een beetje vanaf van wat je ermee wilt zeg maar denk ik. Voor een zakelijke website vind ik het persoonlijk te speels en te hobby-achtig overkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Ben ook nog aan het broeden hoe ik dat op ga lossen. Vandaar de knop aan de rechterkant met het vergrootglasje. Ik wil iets maken dat je daar op kan klikken voor een grotere versie ofzo. Heb alleen nog geen idee hoe ik dat technisch in elkaar ga knutselen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:23 schreef freud het volgende:
Wel grappig idee, maar wel beetje klein gebied voor foto's om eerlijk te zijn.
Sure. Waar? Wanneer? Wat? Kosten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ynske het volgende:
Ik was benieuwd of er hier mensen zijn die interesse hebben in een fotoworkshop/dag met roofvogels?
Super dope!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef Erasmo het volgende:
Doorzoek je een rommeldoos vind je dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |