met een stalen bumper geeft iedereen je voorang hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 08:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
JaOm het extra pijnlijk te maken
![]()
Feli trouwens prup
Leuk concept jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Hangt er een beetje vanaf van wat je ermee wilt zeg maar denk ik. Voor een zakelijke website vind ik het persoonlijk te speels en te hobby-achtig overkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz draait haar hoofd om het hoekje van de SC deur
ff vraagje mensen!
is dit iets of moet ik mijn tijd beter gaan besteden?
http://www.puckzzz.nl/index1.html
Ben ook nog aan het broeden hoe ik dat op ga lossen. Vandaar de knop aan de rechterkant met het vergrootglasje. Ik wil iets maken dat je daar op kan klikken voor een grotere versie ofzo. Heb alleen nog geen idee hoe ik dat technisch in elkaar ga knutselen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:23 schreef freud het volgende:
Wel grappig idee, maar wel beetje klein gebied voor foto's om eerlijk te zijn.
Sure. Waar? Wanneer? Wat? Kosten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Ynske het volgende:
Ik was benieuwd of er hier mensen zijn die interesse hebben in een fotoworkshop/dag met roofvogels?
Super dope!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef Erasmo het volgende:
Doorzoek je een rommeldoos vind je dit:
[ afbeelding ]
Ik doe ook wel meequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef Ynske het volgende:
Waar: Noord-Brabant
Wanneer: 3 oktober
Wat: Gewoon een middagje eindeloos 20 roofvogels fotograferen.
Voor zowel de beginnende maar ook ervaren fotograaf een uitgelezen mogelijkheid om allerlei roofvogels van bijzonder dichtbij en in de vlucht te fotograferen.
Op deze middag fotografeert u valken, haviken, buizerds, arenden, uilen, gieren en als het weer het toelaat ooievaars en pelikaan.
We geven u geen uitleg over het gebruik van uw camera of de wijze waarop u roofvogels fotografeert.
Kosten: 75 euro
dr zijn nu nog 7 plaatsen vrij.... wanneer ja dan moet er deze week bevestigd worden
bedoel je dat grietje in traumanogwat die dr pols gebroken had met skaten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef Flepke het volgende:
Net op SBS6 een fok fotografe?, ik meende het gezicht ergens van te herkennen...
Trekveer erdoorheenquote:
Jaquote:Ik sta op het punt om 10 rolletjes kodachrome te kopen voor $160, ben ik nu gek?
?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
2 bakstenen gekocht![]()
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Whahahaha...jij ziet hier potentieel handelquote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Coolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef Chanty het volgende:
Mijn Lumix is binnen
En een 8 voor mijn bachelor afstudeeronderzoek
![]()
Vetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
Doe maar 3 x coolTweede mastervak is ook al binnen met een 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |