Ik doe ook wel meequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef Ynske het volgende:
Waar: Noord-Brabant
Wanneer: 3 oktober
Wat: Gewoon een middagje eindeloos 20 roofvogels fotograferen.
Voor zowel de beginnende maar ook ervaren fotograaf een uitgelezen mogelijkheid om allerlei roofvogels van bijzonder dichtbij en in de vlucht te fotograferen.
Op deze middag fotografeert u valken, haviken, buizerds, arenden, uilen, gieren en als het weer het toelaat ooievaars en pelikaan.
We geven u geen uitleg over het gebruik van uw camera of de wijze waarop u roofvogels fotografeert.
Kosten: 75 euro
dr zijn nu nog 7 plaatsen vrij.... wanneer ja dan moet er deze week bevestigd worden
bedoel je dat grietje in traumanogwat die dr pols gebroken had met skaten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef Flepke het volgende:
Net op SBS6 een fok fotografe?, ik meende het gezicht ergens van te herkennen...
Trekveer erdoorheenquote:
Jaquote:Ik sta op het punt om 10 rolletjes kodachrome te kopen voor $160, ben ik nu gek?
?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
2 bakstenen gekocht![]()
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Whahahaha...jij ziet hier potentieel handelquote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat ik ze nu in de vriezer leg en aan het einde van het jaar weer op Ebay zet
Coolquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef Chanty het volgende:
Mijn Lumix is binnen
En een 8 voor mijn bachelor afstudeeronderzoek
![]()
Vetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
Doe maar 3 x coolTweede mastervak is ook al binnen met een 8
Klinkt goed, Marjoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag (tweede) sollicitatie gesprek bij de Ford dealer (administratieve functie). Belde de directeur want die wilde mij ook even zien. Eerste wat hij zei: "Zo, ik zie dat je een Audi rijdt...."
Spannendquote:
hebben we gedaanquote:Op maandag 13 juli 2009 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trekveer erdoorheenEn daarna VEEEEEEEEEEL soda
[..]
Ik duim voor je! Toch apart dat men bij een dealer nog mensen binnen komen. Hoop dat je het ook leuk vindt! En dat je in een audi rijdt ipv ford geeft alleen maar aan dat je kennis van auto's hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag (tweede) sollicitatie gesprek bij de Ford dealer (administratieve functie). Belde de directeur want die wilde mij ook even zien. Eerste wat hij zei: "Zo, ik zie dat je een Audi rijdt...."
Jammer johquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
HelaasIk miste wat kennis...
Ze gingen liever voor een schoolverlater
Ja die hebben natuurlijk alle kennis... Jammer hoor, sterkte met verder zoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
En het is maar 105 km rijdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef freud het volgende:
Hey Marjo, bij Kamera express zijn volgens mij wel vacatures voor je
Balenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef -Marjo- het volgende:
Masturberen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:41 schreef P_B het volgende:
En: hebben mensen nog goede tips om een camera-loze periode door te komen? Mijn 30d en nieuwe 70-200 konden het na een week nog niet echt met elkaar vinden. Body en lens zijn nu, op kosten van de Canon-garantie / de fotowinkel, samen uit logeren naar Rofa... Maar die schijnen het nogal druk te hebben dus dat kan zomaar een paar weken wachten worden. Help!
Doe zoals ik en regel een leencamera.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:41 schreef P_B het volgende:
En: hebben mensen nog goede tips om een camera-loze periode door te komen? Mijn 30d en nieuwe 70-200 konden het na een week nog niet echt met elkaar vinden. Body en lens zijn nu, op kosten van de Canon-garantie / de fotowinkel, samen uit logeren naar Rofa... Maar die schijnen het nogal druk te hebben dus dat kan zomaar een paar weken wachten worden. Help!
quote:
Een briljante tip! Op deze manier kan ik goed oefenen 1.5kg aan wit geweld omhoog te houden...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om je camera=arm op sterkte te houden.
Yep, en lekker kneedbaar...quote:
Da's te ver fietsenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef freud het volgende:
Hey Marjo, bij Kamera express zijn volgens mij wel vacatures voor je
Klinkt goedquote:
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen
Hier gister mijn diploma opgehaaldEn daarna, voor de drankjes en hapjes op tafel kwamen op school, vrij hard het schoolgebouw uitgelopen om naar een cocktailbar te gaan die ik wat collega's beloofd had
Gelukkig had ik een taxi want een Mojito en een Mai Tai met 4 soorten rum leverde toch interessante resultaten op![]()
Toequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsen![]()
Doe maar niet neequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal maar niet die uberblije foto van je hier plaatsen![]()
Oh jeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |