Wauw, extreme zoomingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Had je niet beter een verrekijker gekocht?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Tof effect jaquote:Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was op een feestje en er hing een lichtsnoer. Sluitertijd van paar seconden ingesteld en ik vind het effect best tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |