Misschien een leuke showcase maken dan maar?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Troosteloos?Het is juist een prachtig land. Misschien moet je iets verder kijken dan de eerste foto's van Teheran. Da's inderdaad een vieze, grauwe stad.
Zoeentje jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef k_man het volgende:
Zo'n showcase op Fok waar toch geen hond op reageert bedoel je?
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Nucleaire voedingquote:Op zondag 28 juni 2009 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat er 6 8 schijven inzittenEn wat is dat Vertex? Wel een aardig machientje zo....krijg je er ook een eigen krachtcentrale bijgeleverd?
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Marc H het volgende:
Zo, mijn mijn nieuwe photoshop/gamebak is eindelijk klaar.
Photoshop CS3 opstarten: 2 seconden
Best prettigquote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef Marc H het volgende:
Een Vertex is een Solid State Disk. 150 MB schrijven, 220 MB lezen. En ja dat zijn echte MB'sHang ze aan een Raid controller en ze doen 700 MB per seconde Er zitten dus 12 Harddisks i mijn PC
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best prettigIk ga dit even onthouden voor als ik een nieuwe PC ga bestellen
Je installeert dan in feite OS en applicaties op de Vertex en de data hou je op de schijven?
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef freud het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb de 60Gb vertex draaien met een raptor als scratch. PS is inderdaad lekker rap met opstarten, en de zware filters zijn een lachertje. vista 64bit is wel beter qua performance dan XP merk ik (heb het nu dual boot draaien). Heb je de Vertexjes in RAID5, en de 500Gb spinpoints op RAID0? (LE-ZEN freud) Ik hoop ook dat je een losse RAID kaart hebt gekocht als je RAID gebruikt, want die rocketraid is niet echt super. Op gathering heeft Femme goed uiteen gezet waar de SSD's het beste mee samen werken.
Dan zou ik toch serieus overwegen om een echte goeie RAID erin te zetten voor de vertexjes. Eentje met 512Mb cache of zo, maar ploeg het topic op GoT eens door, erg verhelderend. Draai je wel firmware >1.10?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:36 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, die rocketraid is puur voor raid 5, opslag op de 1.5 TB schijven. De vertexen hangen aan de ICH10R van mijn moederbord.
Wauw, extreme zoomingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
Had je niet beter een verrekijker gekocht?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Kom even laten zien hoe blij ik ben met een nieuwe telelens ik ik gekocht heb, een 70-300mm (olympus, dus 140-600mm voor jullie)...
Vanaf m'n kantoor wat foto's gemaakt, eentje op 14mm (28mm voor jullie), en de ander op 300mm (600mm), de laatste heb ik gecropped op wat ik wilde laten zien(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kan gewoon het nummerbord van een auto op 600-800(?) meter verderop lezen, geschoten door dubbelglas ook nog![]()
![]()
non-cropped
[ link | afbeelding ]
sorry, moest er even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |