quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef freud het volgende:
[..]
PK moet altijd lachen met opmerkingen van mij, ik ben gestopt met te achterhalen waarom.
en dat is niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Valt t eigenlijk nog meer mensen op dat hier (lees: fot) steeds meer gaat lijken op een wedstrijdje wiens *** is de grootste?
nee dat snap ik maar lees voor de lol bovenstaande.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en dat is niet echt de bedoeling.
Je kan toch alsnog klacht indienen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag heeft één van de vijf meiden de DVD opgehaald. HELAAS heeft ze niks gezegd verder![]()
Mochten we binnenkort een nieuwe shoot doen, zal ik het hier melden en als het resultaat mooi is, plaats ik hier wel wat foto's.
Ik heb geen 100-400 Lquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Valt t eigenlijk nog meer mensen op dat hier (lees: fot) steeds meer gaat lijken op een wedstrijdje wiens *** is de grootste?
Eehm.. Ik kom hier in Fot nou zo'n 2 jaar denk ik? Volgens mij weet ik niet beter dan dat het zo gaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Zo'n insteek is inderdaad goed om nieuwe mensen in de groep "vaste gebruikers" te verwelkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef RonaldV het volgende:
Ach, de sfeer van vroeger komt vast wel weer eens terug. Ik kijk en post sinds een half jaartje weer regelmatig, en ik moet zeggen dat de sfeer wel wat verbeterd is, vergeleken met twee-drie jaar geleden. Alleen jammer dat een aantal vaste gebruikers die de sfeer maakten inmiddels verdwenen is.
Die post was inderdaad gewoon niet netjes. Maar dat is verder voor FOT FB. Hier mag gewoon gezellig geSC'ed worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat snap ik maar lees voor de lol bovenstaande.
das toch niet leuk meer
Ik moet ook zeggen dat ik zelf niet zo veel foto's post (zal komende dagen maar een showcaseje openen) , soms vraag ik me namelijk af of dat wel zin heeft. Of men zeurt over pietluttigheden (persoonlijke animositeit of gewoon niet toe willen geven dat iemand met crap-gear betere foto's maakt dan zijn of haar eigen dure glas) of er worden foto's gepost waarbij je af moet vragen wat wel goed is aan de foto's.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef taxibabe het volgende:
Eehm.. Ik kom hier in Fot nou zo'n 2 jaar denk ik? Volgens mij weet ik niet beter dan dat het zo gaat.
'Ik ben beter dan jij, want blablabla'. En 'Hahaha kijk die foto dan, dat je dat durft te posten'![]()
Dat is ook wel de reden dat ik niet zo veel post, ik kom hier om foto's te kijken en als er normaal wordt gereageerd dat ik nog wat leer van de reacties. Reacties op mijn eigen foto's verwacht ik al helemaal niet meer.
Dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
Ik ken geen lenzenmerk met die letters?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik miste de zin:
omdat je een grotere p****l hebt...
Jawel, met zo'n dikke dop...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken geen lenzenmerk met die letters?
Coconutquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef -Marjo- het volgende:
Gister bij Taxibabe opgehaald:
Ons nieuwe gezinslid
Coconut:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk beestje!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef -Marjo- het volgende:
Gister bij Taxibabe opgehaald:
Ons nieuwe gezinslid
Coconut:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr schopt P. tegen zijn schenen.
Let je wel even op, straks maak je nog mensen wakker op dit tijdstip.
quote:een krachtige videolens en een 5 megapixel fotolens
Woeiiiquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Over twee of drie weekjes komen Muffin & Brownie permanent het huis terroriseren
![]()
Jawel...P gaat aan de huisdierenFoto's volgen nog
Dank jequote:
Het heeft vijf man ook maar 1,5 maand gekost om me te overtuigen hequote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het heeft vijf man ook maar 1,5 maand gekost om me te overtuigen he![]()
![]()
psst weet je hoe jong ze zijn......quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:43 schreef RonaldV het volgende:
Twee poesjes worden je aangeboden, en jij moet anderhalve maand nadenken?
Tsss....
En zo komen de reputaties in de wereld...quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
psst weet je hoe jong ze zijn......
was een inkoppertje sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En zo komen de reputaties in de wereld...
ja ja, maar mijn F5 is al bijna stuk. dus niet te lang wachtenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn grappigEnneh... PK... foto's volgen nog
blame de TSquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef RonaldV het volgende:
Dit moet wel zo ongeveer de slowste slowchat in de geschiednis van FOT zijn... 2 maanden geleden geopend!
positiviteitsscore -5quote:
Gooi ze in de blender met een stuk rundvlees, heb je half-om-half gehaktquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
smaken poesjes als je er kebab van maakt?
Alleen in SEXquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |