Londen is tofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef freud het volgende:
[..]
Parijs? Sweet! Dit jaar hopelijk nog Grenada, Athene en Londen, en dan volgend jaar Curaçao en Rome. Beetje schade inhalen van afgelopen jaren
.
Veel gepland in Parijs, of gewoon erheen en zien waar je eindigt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Londen is tofDe rest klinkt ook ok
![]()
Er zijn wat dingen die ik wil zien. Standaard toeristische meuk en zo, maar ook gewoon lekker rondbanjeren. Eens kijken of we wat coole cityscapes kunnen maken. Heb na normandie de smaak te pakken van de panorama-foto's. Eens zien of en hoe we dat een beetje kunnen toepassen op Parijsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef freud het volgende:
[..]
Veel gepland in Parijs, of gewoon erheen en zien waar je eindigt?
Voor mooie cityscapes kan ik die hoge toren (Tour Montparnasse) aanbevelen. Perfect zicht 360 graden op Parijs. Statief is wel nodig, aangezien het hard waait... In het donker is het errrg tof ook, en met een beetje zoom kan je ook mooie platen schieten zonder veel te lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen die ik wil zien. Standaard toeristische meuk en zo, maar ook gewoon lekker rondbanjeren. Eens kijken of we wat coole cityscapes kunnen maken. Heb na normandie de smaak te pakken van de panorama-foto's. Eens zien of en hoe we dat een beetje kunnen toepassen op Parijs
Ik ga met de trein en ik heb een hotelletje gescoord op een paar straten afstand van de Eiffeltoren lekker in het centrum voor niet al teveel. Kan ik iig ook 's avonds nog wat coole foto's maken zonder al te gekke buurten in te hoeven
Ik heb Ernie de Eiffeltoren laten knuffelen. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef Chanty het volgende:
Geef de Eiffeltoren een knuffel van me
hebben we daar dan ook een foto van?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb Ernie de Eiffeltoren laten knuffelen. Is dat ook goed?
We hebben daar natuurlijk geen foto vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:50 schreef NomiS-Photographica het volgende:
[..]
hebben we daar dan ook een foto van?![]()
De foto's staan nu te processenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ernie mag ookmaar wil nu wel het bewijs zien
alstuquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:19 schreef Chanty het volgende:
Ernie mag ookmaar wil nu wel het bewijs zien
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef Miss_S het volgende:
Ernie
Daarmee wil ik ook nog wel op de foto
Het was niet onaardigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Cool
Maar je hebt het wel naar je zin gehad in Paris?
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:02 schreef NomiS-Photographica het volgende:
ernie![]()
eijfeltoren knuffel![]()
![]()
ernie + eijfeltoren knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehe. Die is wel humoristischquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef RonaldV het volgende:
In het kader van "je leert altijd wat bij"
In Nederland verkopen ze in een Coffee-Shop geen koffie. In Kroatië is een Caffe Bar ook niet wat er op de deur staat:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
alstu
[ afbeelding ]
Ernie zat netjes aan mijn fototas gegespt (zie foto hieronder van mij in actie in Normandie) en heeft veel bekijks opgeleverdFransen die je na lopen te staren, kinderen die het geweldig vinden en zelfs een stel spaanse koters die op de foto wilden met Ernie
[ afbeelding ]
Whahahahahahahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:14 schreef PKfotografie het volgende:
met wie ben je foto's wezen maken?
onderste foto is lastig zelf tedoen met eigen camera, of je moet voor de fun een 2de mee genomen hebben met een statief...
als ik kijk naar de hoogte van waar de foto genomen is gok ik 160, dus vrouwelijk.... vertel....
Wanneer is de bruiloft?quote:PdeHoog schreef ...
Parijs
[..]
Een goede vriendin
In mijn dromen heel snel. IRL denk ik dat dat wel nooit zal gebeurenquote:
Aangezien een gemiddeld persoon 8 uur per nacht slaapt, is 33% van je tijd getrouwd en 67% van je tijd single nog niet eens een gekke verdelingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In mijn dromen heel snel. IRL denk ik dat dat wel nooit zal gebeuren
Hmmm...zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Aangezien een gemiddeld persoon 8 uur per nacht slaapt, is 33% van je tijd getrouwd en 67% van je tijd single nog niet eens een gekke verdeling.
En als ze écht zeurt, wordt je gewoon wakkerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...zo had ik het nog niet eens bekeken
Damn...de ideale relatie dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:57 schreef freud het volgende:
[..]
En als ze écht zeurt, wordt je gewoon wakker
Je kan dan toch je geld terugvragen? Als je aan kan tonen dat het niet is wat je mag verwachten voor dat geld, dan is het toch je goed recht? Vraag wat de procedure is bij dit soort zaken, en als het kan het geld even laten storneren tot alles naar wens geregeld is. Heb je ook ergens voorwaarden gekregen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Even hier klagen hoor![]()
Maanden geleden een afspraak gemaakt bij jeleukstefoto.nl om met een groep van 5 meiden leuk op de foto te gaan.
Zie topic: Kleding fotoshoot 5 vriendinnen.
Nou, de foto's staan online en ze zijn echt VERSCHRIKKELIJK. Wat amateuristisch en lelijk geschoten zeg. Zelfs ik kan zulke foto's wel maken. Morgen gaan we de DVD ophalen samen en dan gaan we er heus wel wat van zeggen. 150 euro
Weggegooid geld. Het was even naar een meertje rijden (in onze EIGEN auto) en hij zei min of meer van: "Nou ga maar bij elkaar staan en lach" en toen hij apart de foto's ging schieten van ons zei hij: "Nou ga maar tegen deze boom staan en lach"
![]()
![]()
![]()
Ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Er staat op de site wel een 'werkwijze' van hoe ze het gaat doen enzo, maar voor de rest niets:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan dan toch je geld terugvragen? Als je aan kan tonen dat het niet is wat je mag verwachten voor dat geld, dan is het toch je goed recht? Vraag wat de procedure is bij dit soort zaken, en als het kan het geld even laten storneren tot alles naar wens geregeld is. Heb je ook ergens voorwaarden gekregen?
Ik zie dit soort dingen helaas wel vaker, met bruiloften bijvoorbeeld. Sterkte in ieder geval!
Precies. Gewoon zakelijk benaderen hoor. Jij bent niet tevreden, en gewoon vragen wat ze er aan gaan doen. Ook de houding van de fotograaf etc gewoon noemen. Je hebt recht op mooie foto's!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Er staat op de site wel een 'werkwijze' van hoe ze het gaat doen enzo, maar voor de rest niets:
http://www.jeleukstefoto.nl/werkwijze-vriendinnen-fotoshoot.php
Morgen dus de DVD ophalen en dan zullen ze wel vragen of wij de foto's mooi vinden. Nou, ze kunnen een eerlijk antwoord verwachten van mij en de rest. Ben benieuwd wat ze daar op gaan zeggen!
* PKfotografie laat eff weten dat de monitor blij is met de hoeveelheid bier die er net over geproest isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan dan toch je geld terugvragen? Als je aan kan tonen dat het niet is wat je mag verwachten voor dat geld, dan is het toch je goed recht? Vraag wat de procedure is bij dit soort zaken, en als het kan het geld even laten storneren tot alles naar wens geregeld is. Heb je ook ergens voorwaarden gekregen?
Ik zie dit soort dingen helaas wel vaker, met bruiloften bijvoorbeeld. Sterkte in ieder geval!
Alcohol misbruikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
* PKfotografie laat eff weten dat de monitor blij is met de hoeveelheid bier die er net over geproest is
Ik snap m niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
* PKfotografie laat eff weten dat de monitor blij is met de hoeveelheid bier die er net over geproest is
PK moet altijd lachen met opmerkingen van mij, ik ben gestopt met te achterhalen waaromquote:
Doe dat dan ook via FOT meidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Er staat op de site wel een 'werkwijze' van hoe ze het gaat doen enzo, maar voor de rest niets:
http://www.jeleukstefoto.nl/werkwijze-vriendinnen-fotoshoot.php
Morgen dus de DVD ophalen en dan zullen ze wel vragen of wij de foto's mooi vinden. Nou, ze kunnen een eerlijk antwoord verwachten van mij en de rest. Ben benieuwd wat ze daar op gaan zeggen!
Laat je nog even weten hoe het bij de fotograaf gegaan is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was nog nooit bij dat subforum geweest, tot nu dan
Ik vermoed dat dat niets met humor te maken heeft, meer met dat bier over de longen drinken niet handig isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef freud het volgende:
[..]
PK moet altijd lachen met opmerkingen van mij, ik ben gestopt met te achterhalen waarom.
ach heb iig de laatste maanden de stapel boeken onder de hoek van de monitor niet nodig gehad,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |