abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70981027
Yo

Wij gaan begin augustus met 5 vriendinnen op de foto. De fotoshoot wordt buiten gehouden en we hebben het gereserveerd bij jeleukstefoto.nl (Als dit reclame maken is, mag het linkje wel weg )

Welke kleding moeten we in godsnaam aan? Allemaal op elkaar afstemmen of juist aantrekken waar je jezelf prettig in voelt? Ik heb ook ergens gelezen dat je vooral geen wit moet dragen, maar waarom weet ik niet Misschien omdat de zon er dan op kan vallen en het geheel te licht wordt

Iemand al zo'n buitenfotoshoot gehad? Nog tips verder voor de kleding?
Noot noot.
pi_70981206
Lijkt me dat je dit met je vriendinnen moet afpraten, en niet op een forum gaan regelen?
pi_70981213
Ik zou, ter verhoging van het zomerse gehalte, blije kleuren en fladderige rokjes dragen. Met name blije kleuren, dat springt er meestal wel mooi uit op buiten locaties. Al is het misschien wel handig te vermelden wat voor een omgeving je precies gaat decoreren met jezelf.
Din jävla kuk!
pi_70981262
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:18 schreef DirkZz het volgende:
Lijkt me dat je dit met je vriendinnen moet afpraten, en niet op een forum gaan regelen?
Die weten het zelf ook niet. Vandaar dit topic.
Noot noot.
pi_70981271
Ik zou in iedergeval voor rood met wit gaan.
pi_70981333
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef DirkZz het volgende:
Ik zou in iedergeval voor rood met wit gaan.
Zeer mooie kleuren idd
Noot noot.
pi_70981368
Wit raakt trouwens gauw verzadigd. Helemaal als de zon schijnt wordt het gauw een ongedefinieerde vlek, denk ik.
Din jävla kuk!
pi_70981386
http://www.jeleukstefoto.nl/vriendinnenshoot/index.html

De meesten hebben wit aan

Kleding op elkaar afstemmen is het mooiste. Zelfde kleur
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_70981420
Legerbroeken, opgerolde witte t-shirt topjes en een werkende tuinslang. Meer heb je niet nodig.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_70981468
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef -Marjo- het volgende:

Hmm, bij sommige foto's denk ik van: Die foto had ik zelf ook wel kunnen maken Wit valt idd af, vind ik niet mooi.
Noot noot.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:29:38 #11
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_70981543
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef -Marjo- het volgende:

"vriendinnenphotoshoot" en foto van 3 gasten... gay?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_70981548
Allemaal een spijkerbroek met hoge pumps ofzo eronder vind ik wel wat hebben. En dan gewoon kleur truitje naar keuze. Sexy, maar sportief? Of saai, maar hoerig?
Noot noot.
pi_70981643
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Allemaal een spijkerbroek met hoge pumps ofzo eronder vind ik wel wat hebben. En dan gewoon kleur truitje naar keuze. Sexy, maar sportief? Of saai, maar hoerig?
doe maar sexy en hoerig en post je hier de foto's? Dan een TVP
pi_70981747
Ik zou alvast beginnen met 5 papieren zakken en uitgescheurde fotos van de playboy
/0
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:44:52 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70982019
'Wit' heeft denk ik (gok ik als beginnende amateur-fotograaf) te maken met de automatische witbalans instelling van de camera's. De camera zal wit expres onderbelichten. Hetzelfde geld met zwart. Digitale cameras die alles automatisch doen kunnen niet scherpstellen op teveel zwart.

Heeft je shoot nog een speciale bedoeling/ of achterligegende gedachte ofzo?

Edit: Ga als een stel zigeuner-meisjes ofzo. Veel sieraden, bling bling en prachtige jurkjes. Wel zigeuner-stijl natuurlijk.

Edit2: O wacht! zigeuner-vampieren! *fantasie op hol slaat*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70982097
of je doet allemaal zomerjurkjes aan met leuke schoenen! of bikini met zo'n soort sjaal als het anders té is?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:52:47 #17
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_70982266
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
of je doet allemaal zomerjurkjes aan met leuke schoenen! of bikini met zo'n soort sjaal als het anders té is?
Zomerjurkjes is een goed idee inderdaad . Anders zou ik zeggen draag allemaal gewoon wat je normaal zou dragen, iig niet (te veel) op elkaar afstemmen. Een beetje afstemming is misschien wel handig anders heb je 'vloekende' kleurencombinaties. Of bestaat zoiets alleen als het om de kleding van 1 persoon gaat ?

Steekwoorden: vrouwelijk, sexy, elegant, stijlvol.
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_70982318
Shirts met vrolijke kleurtjes, maar ik zou niet kiezen voor te drukke prints .
Gewone simpele spijkerbroek eronder .

Daar zou ik voor kiezen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:56:26 #19
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_70982411
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef Pannenkoeken het volgende:
Shirts met vrolijke kleurtjes, maar ik zou niet kiezen voor te drukke prints .
Gewone simpele spijkerbroek eronder .

Daar zou ik voor kiezen
Hoezo geen zomerjurkjes?
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_70983702
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:56 schreef NoFidea het volgende:

[..]

Hoezo geen zomerjurkjes?
Dat kan ook idd, alleen dacht ik dat zoiets miss ook kan vloeken met elkaar..
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:56:58 #21
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70984409
Vind die zwartwit foto's sowieso allemaal niks en ook de foto's waar duidelijk te zien is dat de kleding op elkaar afgestemd is vind ik persoonlijk afschuwelijk.
Zou lekker aan doen wat je op elke mooie zomerdag aan zou doen en dan eventueel nog even aan elkaar laten weten qua overdreven vloekende kleuren.
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:38:21 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70987788
Ik weet niet wat jij je erbij voorstelt. Maar dat vind ik juist te gewoontjes, te hollandsch. Dan zouden ze met zn vieren een grote ronde kaas kunnen vasthouden op de foto en lachen, dan is het plaatje compleet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71002857
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet niet wat jij je erbij voorstelt. Maar dat vind ik juist te gewoontjes, te hollandsch. Dan zouden ze met zn vieren een grote ronde kaas kunnen vasthouden op de foto en lachen, dan is het plaatje compleet.
Ja maar misschien kan gewoontjes wel heel leuk uitpakken op een foto. Hoef niet persé in een galajurk op de foto
Noot noot.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:49:38 #24
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71003633
Laat vooral weten wat het geworden is want jij kan alles nog het beste inschatten enzo Ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat van de shoot. Niet om op te "fappen" oid. Maar gewoon de compositie, de belichting en hoe jullie erop staan. Al is het een kleine thumbnail. Ik ben namelijk een erg geinsteresseerde beginnende fotograaf. Laat maar weten als het zover is
pi_71003884
Gewoon wat jullie leuk vinden!
De shoots worden daar wel meestal buiten gedaan geloof ik, dus met fel zonlicht is wit misschien een beetje te licht. Ja of niet want ze belichten nogal vlak.
Maar het is wel neutraal natuurlijk en niet zo sober. Spijkerbroek met wit shirtje is wel heel standaard .

Misschien een kort broekje (hoeft niet eens dezelfde kleur, misschien juist allemaal een andere kleur) en een shirtje/hemdje/bloesje (shirtje bijv. wel allemaal hetzelfde).
Of allemaal zomerjurkjes? Keuze genoeg...

Doe in ieder geval niks groens aan. Niet zo handig bij groen gras en zulks . Rood steekt wel mooi af daarbij, maar dat neemt ook weer de aandacht van de gezichten weg.

Maar doe iets vrolijks

[ Bericht 12% gewijzigd door Oserdare op 15-07-2009 16:04:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')