Die weten het zelf ook niet. Vandaar dit topic.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:18 schreef DirkZz het volgende:Lijkt me dat je dit met je vriendinnen moet afpraten, en niet op een forum gaan regelen?
Zeer mooie kleuren iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef DirkZz het volgende:
Ik zou in iedergeval voor rood met wit gaan.
Hmm, bij sommige foto's denk ik van: Die foto had ik zelf ook wel kunnen makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef -Marjo- het volgende:
http://www.jeleukstefoto.nl/vriendinnenshoot/index.html
De meesten hebben wit aan![]()
Kleding op elkaar afstemmen is het mooiste. Zelfde kleur
"vriendinnenphotoshoot" en foto van 3 gasten... gay?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef -Marjo- het volgende:
http://www.jeleukstefoto.nl/vriendinnenshoot/index.html
De meesten hebben wit aan![]()
Kleding op elkaar afstemmen is het mooiste. Zelfde kleur
doe maar sexy en hoerig en post je hier de foto's? Dan een TVPquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Allemaal een spijkerbroek met hoge pumps ofzo eronder vind ik wel wat hebben. En dan gewoon kleur truitje naar keuze. Sexy, maar sportief? Of saai, maar hoerig?
Zomerjurkjes is een goed idee inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
of je doet allemaal zomerjurkjes aan met leuke schoenen!of bikini met zo'n soort sjaal als het anders té is?
Hoezo geen zomerjurkjes?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef Pannenkoeken het volgende:
Shirts met vrolijke kleurtjes, maar ik zou niet kiezen voor te drukke prints.
Gewone simpele spijkerbroek eronder.
Daar zou ik voor kiezen
Ja maar misschien kan gewoontjes wel heel leuk uitpakken op een foto. Hoef niet persé in een galajurk op de fotoquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet niet wat jij je erbij voorstelt. Maar dat vind ik juist te gewoontjes, te hollandsch. Dan zouden ze met zn vieren een grote ronde kaas kunnen vasthouden op de foto en lachen, dan is het plaatje compleet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |