Coolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:45 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiivandaag de dvd van de tandemsprong en het aanzoek binnen gekregen
Voor wie het boeit en 10 minuten over heeft... filmpje vind je hier
ten eerste : dat jullie het lef hebben om met zon klein pokkeding de lucht in te gaan en er oo k nog uit durven springenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:45 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiivandaag de dvd van de tandemsprong en het aanzoek binnen gekregen
Voor wie het boeit en 10 minuten over heeft... filmpje vind je hier
Dacht ook dat ik 7 kleuren zou schijten maar totaal niet dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
ten eerste : dat jullie het lef hebben om met zon klein pokkeding de lucht in te gaan en er oo k nog uit durven springen
Ik zelf zou een regenboog poepen
Leuk filmpje en hoe je de vraag ook formuleerd aan Rob
nogmaals van harte gefeliciteerdO*
Meis : ik doe j het niet na , zelfs niet in mijn dromenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dacht ook dat ik 7 kleuren zou schijten maar totaal niet dusHet is gewoon te tof
Het viel sowieso meequote:
Krasjesquote:Op zondag 19 juli 2009 20:11 schreef Erasmo het volgende:
Zo te zien zit het je mee
De DR van mijn katten is te groot om op één foto vast te leggen![]()
[ afbeelding ]
Ik was er al om 8.15 uit om vervolgens met mijn lief te gaan werkenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....jij bent er vroeg bijGeen tijd voor koffie hier
Ik ga zo als een gek ff boodschappen doen, dan richting mijn ouders voor de verjaardag van mijn ma en vervolgens door naar Scheveningen om daar een festival te fotograferen
* PdeHoog kijkt eens naar buiten en hoopt dat de weergoden hem goed gezind zijn vandaag.
Wil je ruilen? Zit al ruim 2 weken thuis met burn-out verschijnselen... dus vandaarquote:Op maandag 20 juli 2009 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Wat nouIk heb nergens last van hoor
Geen koffie hier trouwens
Wel lekker vakantie
Nog 3 weken en 4 dagen om precies te zijn
Hmmm.... ik snap jequote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Zit al ruim 2 weken thuis met burn-out verschijnselen... dus vandaar
Dat is klote....quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Zit al ruim 2 weken thuis met burn-out verschijnselen... dus vandaar
Grappigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:10 schreef P_B het volgende:
Voor diegene die geïnteresseerd is hoe de sluiterbeweging van een camera (in dit geval een 5d) er in slomo uitziet: video
Let vooral niet op het gestuiter van de spiegel!
Wajoo nice!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:10 schreef P_B het volgende:
Voor diegene die geïnteresseerd is hoe de sluiterbeweging van een camera (in dit geval een 5d) er in slomo uitziet: video
Let vooral niet op het gestuiter van de spiegel!
Veel plezier daaroquote:
Groetjes terug!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |