Dat wist ik niet. Ik zie alleen Ondeugend slotten. Mijns inziens was het nog een vrij vermakelijk topic. Maar dan wacht ik wel op de FA, die er wel over gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
Geen idee, maar als een FA al geen deel I wil, ga ik deel II niet kicken
Inderdaad. Kan er niet eens hard tegen opgetreden worden. Bovenaan, bij de mededeling van vonne de mededeling plaatsen dat er op een lemming openen een weekban staat. Dat een keer uitvoeren, en ik garandeer je dat je er een hele tijd geen last meer van hebt. Maar het wordt echt zeer irritant.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef Ritmo het volgende:
Het is weer zover, lemming-topics.Waarom ondernemen jullie daar niet eens een keer wat tegen?
Staan toch slotjes opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef Ritmo het volgende:
Het is weer zover, lemming-topics.Waarom ondernemen jullie daar niet eens een keer wat tegen?
Maar de hoeveelste lemmings zijn dit al deze week? Enkel slotjes werkt dus blijkbaar niet.quote:
Mensen worden er echt wel voor geband als ze na waarschuwing mee doorgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar de hoeveelste lemmings zijn dit al deze week? Enkel slotjes werkt dus blijkbaar niet.
Okthnxbay.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mensen worden er echt wel voor geband als ze na waarschuwing mee doorgaan.
Zijn het vaak dezelfde personen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mensen worden er echt wel voor geband als ze na waarschuwing mee doorgaan.
2 van de 20 afgelopen week vind ik niet echt een goede score... Maar er wordt in ieder geval íéts gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:06 schreef swarmahoer het volgende:
zie het banmeldtopic, er zijn er vorige ronde 2 op vakantie gestuurd
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Nu heb je er wel een bij...
Terwijl je op FOK zat.
Hi-hi.
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:19 schreef zquing het volgende:
sinds wanneer gaan topics op slot? als de TS dat wil!
Dan ga je zelf zoeken.quote:
Ik niet en ik kan ook niet zien wie wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef Ensaf het volgende:
Kijk, mijn punt is dus:
Heeft een mod dat topic verwijderd?
Nee niemand, 2x klikken en ik had het topic gevonden. Succes.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef Ensaf het volgende:
Kijk, mijn punt is dus:
Heeft een mod dat topic verwijderd?
Vastgelegd en het topic is dicht.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef TNA het volgende:
ik heb hier net nog gepost boven die plaatjes, mocht het niet zijn opgevallen, kan een mod even naar agorias' post kijken?
Verplaatst naar een mod-forum?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee niemand, 2x klikken en ik had het topic gevonden. Succes.
Je hebt ook je best gedaan! Ergo, het gaat nergens over. Sorry.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef servus_universitas het volgende:
Waarom beschrijft mij topic Mensen die je raar aankijken omdat je op een Spartamet rijdt niet een geldige klacht, Biogarde? Ik vind het erg jammer dat je het zo vroeg hebt gesloten. Ik had er nog wel zo'n mooie OP voor geschreven. Jammer.
Dude: kinder verhaaltje WTF!!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Verplaatst naar een mod-forum?
't Staat niet meer in mijn actieve topiclijst.
Het is toch een geldige klacht?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt ook je best gedaan! Ergo, het gaat nergens over. Sorry.
Ik gooi 'm wel open voor je. Bij bagger gaat 'ie dicht.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het is toch een geldige klacht?Ik was wel benieuwd naar de reacties.
Je had hem altijd nog dicht kunnen gooien als het bagger bleek te zijn geworden. Nou ja, pech dan maar.
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik gooi 'm wel open voor je. Bij bagger gaat 'ie dicht.
Opeens zie ik 'm ook weer in mijn active topiclijst staan!quote:
Een rechter toetst bewijs en gezien de vermeende oplichter hier geen account heeft en zijn kant van het verhaal kan doen, gaan we niet aan laster doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:59 schreef Jobba het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Het is al 100% bewezen dat het echt een oplichter is
Hij heeft een iemand anders zijn adres en iemand anders zijn telefoonnummer opgegeven dat lijkt me genoeg bewijsquote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een rechter toetst bewijs en gezien de vermeende oplichter hier geen account heeft en zijn kant van het verhaal kan doen, gaan we niet aan laster doen.
In jouw ogen als slachtoffer wel, maar gelukkig is iemand pas schuldig in Nederland als dat voor een rechter is bewezen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hij heeft een iemand anders zijn adres en iemand anders zijn telefoonnummer opgegeven dat lijkt me genoeg bewijs
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
In jouw ogen als slachtoffer wel, maar gelukkig is iemand pas schuldig in Nederland als dat voor een rechter is bewezen.
Je mag best een topic openen en klagen over het feit dat je bent opgelicht en over hoe dat is gebeurd, maar niet met gebruik van prive gegevens van de vermoedelijke dader.
Ok.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hij mag het nogmaals netjes komen vragen als hij het ingezongen heeft.
Mislukte grap.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik wist het, een verkapt topic over de tennisballen van marijke helwegen!!
Precies. Gewoon het topic weer openen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mislukte grap.
Je hebt niks met sport waarschijnlijk.
Iedere tennisliefhebber begrijpt de inhoud van mijn OP.
De eerste reactie gaf me dan ook onmiddellijk gelijk met mijn standpunt.
Je hebt een in potentie briljant topic in de kiem gesmoord.
Zou ie zijn fout inzien ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Gewoon het topic weer openen.
IK WAS ZO BANG HEquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik ban zei of wat
Dat helpt blijkbaar
Jah sorry, ik heb ook veel te klagenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
Zie m'n sluitpost, je klikt me iets te makkelijk op de "nieuw topic" knop de laatste tijd. Daarmee verspeel je credits.
Oke.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haar geknipt
Waarom is die dicht, ik wilden foto's posten van het resultaat, maar laat nu ook maar.
Ik gok liever op het vergaan van de aarde en de mensheid binnen 5 jaar.quote:
Dude, lees de klacht eens. Ik heb zelfs een OP geschreven waar wat uit kan komen. In dit topic zijn de tekortkomingen nog even opgesomd dat je weg kan halen maar voor de rest is het gewoon serieus. Ik weet niet wat die Swarmagekankerhoer wil maar volgens mij wil hij me gewoon jennen door (eindelijk) een serieus topic van me op slot te zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:21 schreef murp het volgende:
zwakheid is menselijk, dat zijn wij mods niet
en nog serieus antwoord verwachten ookquote:
---TRUquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
die Swarmagekankerhoer wil maar volgens mij wil hij me gewoon jennen door (eindelijk) een serieus topic van me op slot te zetten.
Nu gaan we dus op de persoon werken terwijl objectiviteit van je wordt verwacht he. Het verwijt is gewoon geheel terecht, de belediging is op zijn plaats. Je hebt het recht het topic te sluiten, maar de redenering erachter is dan weer geheel onterecht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en nog serieus antwoord verwachten ook
t is goed met je
soms is het leven hard, volgende keer beter toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu gaan we dus op de persoon werken terwijl objectiviteit van je wordt verwacht he. Het verwijt is gewoon geheel terecht, de belediging is op zijn plaats. Je hebt het recht het topic te sluiten, maar de redenering erachter is dan weer geheel onterecht.
Of hij heeft door dat KLB onderhand de afvalbak van Fok is en verwacht dat gezien ieder willekeurig baas-topic mag, dat zijn topic open gelaten word. Schat ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef murp het volgende:
[..]
soms is het leven hard, volgende keer beter toch?
ga lekker de internetheld uithangen via pm met je hyves linkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:51 schreef IQM het volgende:
Niet meer kunnen slapen door een foto...
Potentieel goed topic voortijdig om zeep geholpen.
Ik had juist net een internetheld ontmaskerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga lekker de internetheld uithangen via pm met je hyves linkjes
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:44 schreef behangplakker het volgende:
Even simpel gezegd dus: Waarom is mijn topic dicht? Geef daar gewoon even eerlijk antwoord op.
daarvoor is feedback, heel simpelquote:Ik heb zelfs een OP geschreven waar wat uit kan komen. In dit topic zijn de tekortkomingen nog even opgesomd dat je weg kan halen maar voor de rest is het gewoon serieus
Dit dus. Dat topic van behangplakker was een serieuze klacht, waar ik me ook zeer in kan vinden. Dat de bonusklcht en andere lompheden in de OP staan, dat moet tegenwoordig haast wel om normale reacties in KLB te krijgen. Maar dat moet je vooral de TS kwalijk nemen hoor, niet jezelf als mod zijndequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Of hij heeft door dat KLB onderhand de afvalbak van Fok is en verwacht dat gezien ieder willekeurig baas-topic mag, dat zijn topic open gelaten word. Schat ik.
Als het uiteindelijk uitdraait op bagger, moet je er inderdaad een slot op gooien, in plaats van een heel topic schoonmaken, dat ben ik met je eens. Maar om een topic te sluiten na 3 minuten en 1 reactie, omdat het misschien wel een bagger uit zou kunnen gaan lokken, wellicht, dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Het was een serieuze klacht, dus kijk dan gewoon even hoe het loopt, voor het meteen geslot wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bonusklachten en andere meuk in de OP werkt alleen maar tegen je.
Is allemaal wel leuk om een lollertje op de mond te krijgen, maar de serieuze reacties zullen er niet van komen.
Maar goed. Dat is aan de TS. Ik ga echt geen heel topic schoonmaken omdat mensen de bonusklacht (wat vaker van die waardeloze offtopic shit is) gaan kopieren.
Ohja: Wat niet wil zeggen dat irritant gedrag niet "beloond": wordt met een note.....
genoteerdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil hier aangifte doen van lemmingdiscriminatie.
Dat kan maandagmorgen vanaf 10.00 weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil hier aangifte doen van lemmingdiscriminatie.
swarma voelt zich heel wat nu hij in het blauw is en is daarbij ook nog 's gefrustreerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
Copy paste this if you still listen to real Hiphop...
Waarom eigenlijk? Gaat de discussie een keer goed en dan moet de mod gaan schelden
Ben het hier eigenlijk wel mee eens, wat was hier verkeerd aan?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom eigenlijk? Gaat de discussie een keer goed en dan moet de mod gaan schelden
Dicht.quote:
Dicht.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:26 schreef BigKahuna het volgende:
"hoe lang duurt jouw relatie?"-smsdienst is oplichterij!
Dit topic vind ik een aanval op het begrip 'humor'.
kick-quote voor verzoek tot uitleg.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
Die is dan wel weer orgineel. Had van mij ook niet dichtgehoeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Nikmans het volgende:
Je bent er eentje vergeten
Mensen die buiten de randstad wonen
Dit is toch echt een lemming hoor
Jammer dat de OP een 1-op-1 kopie was met hier en daar wat kleine aanpassingenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is dan wel weer orgineel. Had van mij ook niet dichtgehoeven.
Ik kijk ook naar de reactiesquote:Op zondag 5 juli 2009 22:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jammer dat de OP een 1-op-1 kopie was met hier en daar wat kleine aanpassingen
Zelfs in die topics van tong100 gisteravond zat nog meer werk
Ach je kent ze, het geeft bagger. Binnen 5 minuten staat het topic vol one-linersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:33 schreef Biels het volgende:
Waarom moet dat topic nou weer dicht? Het is gewoon een normale klacht!
Verder moest ik toch wel een beetje lachen om de sluitpost. 4 kudo's voor bio.
Dan nog komt het niet goed. Het gaat nergens over.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
En als ik hem nou voorzie van een OP met wat inhoud en een serieus discussieonderwerp?
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ah, leuk... Weer een standaard muziektopic.
jammer voor de TS. Maar deze gaat dicht.
Njah, hij begon leuk, maar een paar personen moesten het weer verbaggeren met de troep die ze altijd tentoonspreiden in dergelijke topics. Zijn vaak ook de huilies die in FB boehoe doen wanneer het gaat over de verpaupering van KLB.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Muziek Topics in KLB:
- Eej swa lil'wayne is tan2hard brada.
- Hou je bek achmed, ik blaas je weg met me doublebass drum shizzle.
- Fuck u, kut junk, leave Britney alone....
- Wie heeft er nog pilluh dan, kaluh koppuh niet tuh stoppuh.
- Boeruhh.
Kuttopic.
Huh, ik heb gister geen deel 2 gemaakt voor iets?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
je moet maar eens meer moeite gaan doen voor je deeltjes 2, die van gister was ook kut
maak dan géén lapo's
Slotje was ook terecht. Ik kwam hier meer om te kijken wat je aan die klacht wil gaan doen. Niets met dat topic te maken, behalve dan dat het me aan iets herinnerde wat ik al eerder aan wilde kaartenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
Natuurlijk had hij een punt, maar met zo'n mensen die titel, en een verwachte reactie spoiler geeft ie zijn topic bij voorbaat al geen kans van slagen.
Er staat nu hoi, je bent te langzaamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
dagdag doet Tubgirl!![]()
![]()
[KLB SC #1402] Ik heb een tuintje op m'n balzak.
En hij wilde een ban, dus ik zeg geef 'm een tijdje extra boven op de normale ban.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |