Een rechter toetst bewijs en gezien de vermeende oplichter hier geen account heeft en zijn kant van het verhaal kan doen, gaan we niet aan laster doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:59 schreef Jobba het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Het is al 100% bewezen dat het echt een oplichter is
Hij heeft een iemand anders zijn adres en iemand anders zijn telefoonnummer opgegeven dat lijkt me genoeg bewijsquote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een rechter toetst bewijs en gezien de vermeende oplichter hier geen account heeft en zijn kant van het verhaal kan doen, gaan we niet aan laster doen.
In jouw ogen als slachtoffer wel, maar gelukkig is iemand pas schuldig in Nederland als dat voor een rechter is bewezen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hij heeft een iemand anders zijn adres en iemand anders zijn telefoonnummer opgegeven dat lijkt me genoeg bewijs
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
In jouw ogen als slachtoffer wel, maar gelukkig is iemand pas schuldig in Nederland als dat voor een rechter is bewezen.
Je mag best een topic openen en klagen over het feit dat je bent opgelicht en over hoe dat is gebeurd, maar niet met gebruik van prive gegevens van de vermoedelijke dader.
Ok.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hij mag het nogmaals netjes komen vragen als hij het ingezongen heeft.
Mislukte grap.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik wist het, een verkapt topic over de tennisballen van marijke helwegen!!
Precies. Gewoon het topic weer openen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mislukte grap.
Je hebt niks met sport waarschijnlijk.
Iedere tennisliefhebber begrijpt de inhoud van mijn OP.
De eerste reactie gaf me dan ook onmiddellijk gelijk met mijn standpunt.
Je hebt een in potentie briljant topic in de kiem gesmoord.
Zou ie zijn fout inzien ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Gewoon het topic weer openen.
IK WAS ZO BANG HEquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik ban zei of wat
Dat helpt blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |