Een rechter toetst bewijs en gezien de vermeende oplichter hier geen account heeft en zijn kant van het verhaal kan doen, gaan we niet aan laster doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:59 schreef Jobba het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Het is al 100% bewezen dat het echt een oplichter is
Hij heeft een iemand anders zijn adres en iemand anders zijn telefoonnummer opgegeven dat lijkt me genoeg bewijsquote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een rechter toetst bewijs en gezien de vermeende oplichter hier geen account heeft en zijn kant van het verhaal kan doen, gaan we niet aan laster doen.
In jouw ogen als slachtoffer wel, maar gelukkig is iemand pas schuldig in Nederland als dat voor een rechter is bewezen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef Jobba het volgende:
[..]
Hij heeft een iemand anders zijn adres en iemand anders zijn telefoonnummer opgegeven dat lijkt me genoeg bewijs
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
In jouw ogen als slachtoffer wel, maar gelukkig is iemand pas schuldig in Nederland als dat voor een rechter is bewezen.
Je mag best een topic openen en klagen over het feit dat je bent opgelicht en over hoe dat is gebeurd, maar niet met gebruik van prive gegevens van de vermoedelijke dader.
Ok.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hij mag het nogmaals netjes komen vragen als hij het ingezongen heeft.
Mislukte grap.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik wist het, een verkapt topic over de tennisballen van marijke helwegen!!
Precies. Gewoon het topic weer openen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mislukte grap.
Je hebt niks met sport waarschijnlijk.
Iedere tennisliefhebber begrijpt de inhoud van mijn OP.
De eerste reactie gaf me dan ook onmiddellijk gelijk met mijn standpunt.
Je hebt een in potentie briljant topic in de kiem gesmoord.
Zou ie zijn fout inzien ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Gewoon het topic weer openen.
IK WAS ZO BANG HEquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik ban zei of wat
Dat helpt blijkbaar
Jah sorry, ik heb ook veel te klagenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
Zie m'n sluitpost, je klikt me iets te makkelijk op de "nieuw topic" knop de laatste tijd. Daarmee verspeel je credits.
Oke.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haar geknipt
Waarom is die dicht, ik wilden foto's posten van het resultaat, maar laat nu ook maar.
Ik gok liever op het vergaan van de aarde en de mensheid binnen 5 jaar.quote:
Dude, lees de klacht eens. Ik heb zelfs een OP geschreven waar wat uit kan komen. In dit topic zijn de tekortkomingen nog even opgesomd dat je weg kan halen maar voor de rest is het gewoon serieus. Ik weet niet wat die Swarmagekankerhoer wil maar volgens mij wil hij me gewoon jennen door (eindelijk) een serieus topic van me op slot te zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:21 schreef murp het volgende:
zwakheid is menselijk, dat zijn wij mods niet
en nog serieus antwoord verwachten ookquote:
---TRUquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
die Swarmagekankerhoer wil maar volgens mij wil hij me gewoon jennen door (eindelijk) een serieus topic van me op slot te zetten.
Nu gaan we dus op de persoon werken terwijl objectiviteit van je wordt verwacht he. Het verwijt is gewoon geheel terecht, de belediging is op zijn plaats. Je hebt het recht het topic te sluiten, maar de redenering erachter is dan weer geheel onterecht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en nog serieus antwoord verwachten ook
t is goed met je
soms is het leven hard, volgende keer beter toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu gaan we dus op de persoon werken terwijl objectiviteit van je wordt verwacht he. Het verwijt is gewoon geheel terecht, de belediging is op zijn plaats. Je hebt het recht het topic te sluiten, maar de redenering erachter is dan weer geheel onterecht.
Of hij heeft door dat KLB onderhand de afvalbak van Fok is en verwacht dat gezien ieder willekeurig baas-topic mag, dat zijn topic open gelaten word. Schat ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef murp het volgende:
[..]
soms is het leven hard, volgende keer beter toch?
ga lekker de internetheld uithangen via pm met je hyves linkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:51 schreef IQM het volgende:
Niet meer kunnen slapen door een foto...
Potentieel goed topic voortijdig om zeep geholpen.
Ik had juist net een internetheld ontmaskerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga lekker de internetheld uithangen via pm met je hyves linkjes
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:44 schreef behangplakker het volgende:
Even simpel gezegd dus: Waarom is mijn topic dicht? Geef daar gewoon even eerlijk antwoord op.
daarvoor is feedback, heel simpelquote:Ik heb zelfs een OP geschreven waar wat uit kan komen. In dit topic zijn de tekortkomingen nog even opgesomd dat je weg kan halen maar voor de rest is het gewoon serieus
Dit dus. Dat topic van behangplakker was een serieuze klacht, waar ik me ook zeer in kan vinden. Dat de bonusklcht en andere lompheden in de OP staan, dat moet tegenwoordig haast wel om normale reacties in KLB te krijgen. Maar dat moet je vooral de TS kwalijk nemen hoor, niet jezelf als mod zijndequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Of hij heeft door dat KLB onderhand de afvalbak van Fok is en verwacht dat gezien ieder willekeurig baas-topic mag, dat zijn topic open gelaten word. Schat ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |