Als het uiteindelijk uitdraait op bagger, moet je er inderdaad een slot op gooien, in plaats van een heel topic schoonmaken, dat ben ik met je eens. Maar om een topic te sluiten na 3 minuten en 1 reactie, omdat het misschien wel een bagger uit zou kunnen gaan lokken, wellicht, dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Het was een serieuze klacht, dus kijk dan gewoon even hoe het loopt, voor het meteen geslot wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bonusklachten en andere meuk in de OP werkt alleen maar tegen je.
Is allemaal wel leuk om een lollertje op de mond te krijgen, maar de serieuze reacties zullen er niet van komen.
Maar goed. Dat is aan de TS. Ik ga echt geen heel topic schoonmaken omdat mensen de bonusklacht (wat vaker van die waardeloze offtopic shit is) gaan kopieren.
Ohja: Wat niet wil zeggen dat irritant gedrag niet "beloond": wordt met een note.....
genoteerdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil hier aangifte doen van lemmingdiscriminatie.
Dat kan maandagmorgen vanaf 10.00 weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil hier aangifte doen van lemmingdiscriminatie.
swarma voelt zich heel wat nu hij in het blauw is en is daarbij ook nog 's gefrustreerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
Copy paste this if you still listen to real Hiphop...
Waarom eigenlijk? Gaat de discussie een keer goed en dan moet de mod gaan schelden
Ben het hier eigenlijk wel mee eens, wat was hier verkeerd aan?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom eigenlijk? Gaat de discussie een keer goed en dan moet de mod gaan schelden
Dicht.quote:
Dicht.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:26 schreef BigKahuna het volgende:
"hoe lang duurt jouw relatie?"-smsdienst is oplichterij!
Dit topic vind ik een aanval op het begrip 'humor'.
kick-quote voor verzoek tot uitleg.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
Die is dan wel weer orgineel. Had van mij ook niet dichtgehoeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Nikmans het volgende:
Je bent er eentje vergeten
Mensen die buiten de randstad wonen
Dit is toch echt een lemming hoor
Jammer dat de OP een 1-op-1 kopie was met hier en daar wat kleine aanpassingenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is dan wel weer orgineel. Had van mij ook niet dichtgehoeven.
Ik kijk ook naar de reactiesquote:Op zondag 5 juli 2009 22:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jammer dat de OP een 1-op-1 kopie was met hier en daar wat kleine aanpassingen
Zelfs in die topics van tong100 gisteravond zat nog meer werk
Ach je kent ze, het geeft bagger. Binnen 5 minuten staat het topic vol one-linersquote:Op maandag 6 juli 2009 12:33 schreef Biels het volgende:
Waarom moet dat topic nou weer dicht? Het is gewoon een normale klacht!
Verder moest ik toch wel een beetje lachen om de sluitpost. 4 kudo's voor bio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |