Dan nog komt het niet goed. Het gaat nergens over.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
En als ik hem nou voorzie van een OP met wat inhoud en een serieus discussieonderwerp?
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ah, leuk... Weer een standaard muziektopic.
jammer voor de TS. Maar deze gaat dicht.
Njah, hij begon leuk, maar een paar personen moesten het weer verbaggeren met de troep die ze altijd tentoonspreiden in dergelijke topics. Zijn vaak ook de huilies die in FB boehoe doen wanneer het gaat over de verpaupering van KLB.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Muziek Topics in KLB:
- Eej swa lil'wayne is tan2hard brada.
- Hou je bek achmed, ik blaas je weg met me doublebass drum shizzle.
- Fuck u, kut junk, leave Britney alone....
- Wie heeft er nog pilluh dan, kaluh koppuh niet tuh stoppuh.
- Boeruhh.
Kuttopic.
Huh, ik heb gister geen deel 2 gemaakt voor iets?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
je moet maar eens meer moeite gaan doen voor je deeltjes 2, die van gister was ook kut
maak dan géén lapo's
Slotje was ook terecht. Ik kwam hier meer om te kijken wat je aan die klacht wil gaan doen. Niets met dat topic te maken, behalve dan dat het me aan iets herinnerde wat ik al eerder aan wilde kaartenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
Natuurlijk had hij een punt, maar met zo'n mensen die titel, en een verwachte reactie spoiler geeft ie zijn topic bij voorbaat al geen kans van slagen.
Er staat nu hoi, je bent te langzaamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
dagdag doet Tubgirl!![]()
![]()
[KLB SC #1402] Ik heb een tuintje op m'n balzak.
En hij wilde een ban, dus ik zeg geef 'm een tijdje extra boven op de normale ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |