Metal is muziek welquote:Op maandag 6 juli 2009 13:48 schreef solyaris het volgende:
Lil Wayne is een deerniswekkende stakker en mensen (verstandelijk gehandicapten) die zijn verbale diaree lauweren moeten zo snel mogelijk in de verbrandingsoven.
Uit bronnen heb ik ondernomen dat hij misschien huidkanker heeft en dat daarom het concert is uitgesteldquote:Op maandag 6 juli 2009 13:51 schreef Timmor het volgende:
Ik hoop dat lil' wayne een acute vorm van keelkanker heeft gekregen waardoor hij zijn stembanden moet opgeven.... en omdat de zon schijnt mag hij het wel overleven....
Als ze het waren wel ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mogen hun zeggen dat ze Best rappers Alive zijn?
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Uit bronnen heb ik ondernomen dat hij misschien huidkanker heeft en dat daarom het concert is uitgesteld
Lil Jon bedoel je?quote:
Ik hoop het bij ALLE rapperts. Achterlijk VMBO muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 13:51 schreef Timmor het volgende:
Ik hoop dat lil' wayne een acute vorm van keelkanker heeft gekregen waardoor hij zijn stembanden moet opgeven.... en omdat de zon schijnt mag hij het wel overleven....
Wordt ie nu blank?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Uit bronnen heb ik ondernomen dat hij misschien huidkanker heeft en dat daarom het concert is uitgesteld
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop het bij ALLE rapperts. Achterlijk VMBO muziek![]()
Rap keywords: Death, kill, shoot, bitch, ho, murder, ghetto. In elk geval 1 van de 7 keywords is verwerkt in alle rap songs.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wordt ie nu blank?![]()
Daar gaan zijn "street-creds"![]()
Dank jequote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef Biels het volgende:
[..]. Wat een ongelooflijk kortzichtige mongool ben je eigenlijk ook, he.
Is dat rap?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als ze het waren wel ja.
Maar kom op, die track is toch veel harder dan de gemiddelde Lil Wayne track. Ik begrijp die 'Weezy hype' niet. Ik ken alleen die bagger van hem die op de tv komt. Welk nummer van hem is zo enorm tof dat ik hem moet checken? Youtubelinkje svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |