quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, Lil Wayne is een schreeuwende neger
Heb je kaarten?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hij is ziek en moet uitrusten.
Godver, ik wil ook naar dat concert.
In ruil voor seks ga ik mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hij is ziek en moet uitrusten.
Godver, ik wil ook naar dat concert.
quote:
Ik ga ze backstage een boks geven.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga over 2 weken naar U2 toe.
Ekte baas, of niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze pic wel genoeg zegt
omgquote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok. Doe ze de groeten.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
Lil WayneDe verpersoonlijking van kansloosheid.
nog gestopt met roken ts?
Kan je dat ook voor mij regelen?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal even mijn mensen vragen of mijn internetvriendjes niet even backstage kunnen.
Een riem dat bijpassend voor de boxershort is!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dear lord, ik ben onschuldig. Nooit zou ik me daartoe verlagen.quote:
Ik zorg er ook altijd voor dat mn boxer bij de rest past hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 12:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Een riem dat bijpassend voor de boxershort is!!!!
Dan blijf je op de topuserlijst.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Dear lord, ik ben onschuldig. Nooit zou ik me daartoe verlagen.
gtfoquote:
Dat gaat wel lukken, als er een nieuwe datum komtquote:Op maandag 6 juli 2009 12:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zorg er ook altijd voor dat mn boxer bij de rest past hoor![]()
Verder LIL WAYNE![]()
![]()
![]()
KANKERHARD vriend veel plezier
Dat is iemand anders faalhaasquote:
Who cares? 1 pot nat.quote:
Dus dit.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:04 schreef Gupje het volgende:
Mensen die alleen lollipop en Let it rock kennen
i lolledquote:
Mogen hun zeggen dat ze Best rappers Alive zijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik hou van hip hop maar ik vind Lil Wayne echt niks.
Dit is veel beter:
(en christelijk)
Je maakt zelfs jezus aan het huilen met je christelijke muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik hou van hip hop maar ik vind Lil Wayne echt niks.
Dit is veel beter:
(en christelijk)
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je maakt zelfs jezus aan het huilen met je christelijke muziek
[ afbeelding ]
Metal is muziek welquote:Op maandag 6 juli 2009 13:48 schreef solyaris het volgende:
Lil Wayne is een deerniswekkende stakker en mensen (verstandelijk gehandicapten) die zijn verbale diaree lauweren moeten zo snel mogelijk in de verbrandingsoven.
Uit bronnen heb ik ondernomen dat hij misschien huidkanker heeft en dat daarom het concert is uitgesteldquote:Op maandag 6 juli 2009 13:51 schreef Timmor het volgende:
Ik hoop dat lil' wayne een acute vorm van keelkanker heeft gekregen waardoor hij zijn stembanden moet opgeven.... en omdat de zon schijnt mag hij het wel overleven....
Als ze het waren wel ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mogen hun zeggen dat ze Best rappers Alive zijn?
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Uit bronnen heb ik ondernomen dat hij misschien huidkanker heeft en dat daarom het concert is uitgesteld
Lil Jon bedoel je?quote:
Ik hoop het bij ALLE rapperts. Achterlijk VMBO muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 13:51 schreef Timmor het volgende:
Ik hoop dat lil' wayne een acute vorm van keelkanker heeft gekregen waardoor hij zijn stembanden moet opgeven.... en omdat de zon schijnt mag hij het wel overleven....
Wordt ie nu blank?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Uit bronnen heb ik ondernomen dat hij misschien huidkanker heeft en dat daarom het concert is uitgesteld
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop het bij ALLE rapperts. Achterlijk VMBO muziek![]()
Rap keywords: Death, kill, shoot, bitch, ho, murder, ghetto. In elk geval 1 van de 7 keywords is verwerkt in alle rap songs.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wordt ie nu blank?![]()
Daar gaan zijn "street-creds"![]()
Dank jequote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef Biels het volgende:
[..]. Wat een ongelooflijk kortzichtige mongool ben je eigenlijk ook, he.
Is dat rap?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als ze het waren wel ja.
Maar kom op, die track is toch veel harder dan de gemiddelde Lil Wayne track. Ik begrijp die 'Weezy hype' niet. Ik ken alleen die bagger van hem die op de tv komt. Welk nummer van hem is zo enorm tof dat ik hem moet checken? Youtubelinkje svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |