Dat wist ik niet. Ik zie alleen Ondeugend slotten. Mijns inziens was het nog een vrij vermakelijk topic. Maar dan wacht ik wel op de FA, die er wel over gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
Geen idee, maar als een FA al geen deel I wil, ga ik deel II niet kicken
Inderdaad. Kan er niet eens hard tegen opgetreden worden. Bovenaan, bij de mededeling van vonne de mededeling plaatsen dat er op een lemming openen een weekban staat. Dat een keer uitvoeren, en ik garandeer je dat je er een hele tijd geen last meer van hebt. Maar het wordt echt zeer irritant.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef Ritmo het volgende:
Het is weer zover, lemming-topics.Waarom ondernemen jullie daar niet eens een keer wat tegen?
Staan toch slotjes opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef Ritmo het volgende:
Het is weer zover, lemming-topics.Waarom ondernemen jullie daar niet eens een keer wat tegen?
Maar de hoeveelste lemmings zijn dit al deze week? Enkel slotjes werkt dus blijkbaar niet.quote:
Mensen worden er echt wel voor geband als ze na waarschuwing mee doorgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar de hoeveelste lemmings zijn dit al deze week? Enkel slotjes werkt dus blijkbaar niet.
Okthnxbay.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mensen worden er echt wel voor geband als ze na waarschuwing mee doorgaan.
Zijn het vaak dezelfde personen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mensen worden er echt wel voor geband als ze na waarschuwing mee doorgaan.
2 van de 20 afgelopen week vind ik niet echt een goede score... Maar er wordt in ieder geval íéts gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:06 schreef swarmahoer het volgende:
zie het banmeldtopic, er zijn er vorige ronde 2 op vakantie gestuurd
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Nu heb je er wel een bij...
Terwijl je op FOK zat.
Hi-hi.
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:19 schreef zquing het volgende:
sinds wanneer gaan topics op slot? als de TS dat wil!
Dan ga je zelf zoeken.quote:
Ik niet en ik kan ook niet zien wie wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef Ensaf het volgende:
Kijk, mijn punt is dus:
Heeft een mod dat topic verwijderd?
Nee niemand, 2x klikken en ik had het topic gevonden. Succes.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef Ensaf het volgende:
Kijk, mijn punt is dus:
Heeft een mod dat topic verwijderd?
Vastgelegd en het topic is dicht.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef TNA het volgende:
ik heb hier net nog gepost boven die plaatjes, mocht het niet zijn opgevallen, kan een mod even naar agorias' post kijken?
Verplaatst naar een mod-forum?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee niemand, 2x klikken en ik had het topic gevonden. Succes.
Je hebt ook je best gedaan! Ergo, het gaat nergens over. Sorry.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef servus_universitas het volgende:
Waarom beschrijft mij topic Mensen die je raar aankijken omdat je op een Spartamet rijdt niet een geldige klacht, Biogarde? Ik vind het erg jammer dat je het zo vroeg hebt gesloten. Ik had er nog wel zo'n mooie OP voor geschreven. Jammer.
Dude: kinder verhaaltje WTF!!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Verplaatst naar een mod-forum?
't Staat niet meer in mijn actieve topiclijst.
Het is toch een geldige klacht?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt ook je best gedaan! Ergo, het gaat nergens over. Sorry.
Ik gooi 'm wel open voor je. Bij bagger gaat 'ie dicht.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het is toch een geldige klacht?Ik was wel benieuwd naar de reacties.
Je had hem altijd nog dicht kunnen gooien als het bagger bleek te zijn geworden. Nou ja, pech dan maar.
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik gooi 'm wel open voor je. Bij bagger gaat 'ie dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |