abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70221889
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 508

03 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980 (jongen)
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
30 juli 2009: Urla (meisje)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205 meisje
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup
29 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
13 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
30 december 2009: DaviniaHR en PhysicsRules
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
10 januari 2010: Faja-lobi
28 januari 2010: twentemeisje
30 januari 2010: vrouwtje-theelepel
14 februari 2010: judes
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
16 februari 2010: Asyniur
*** 20 februari 2010: Happyme28 en Marky ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 22-06-2009 21:12:10 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70221924
Ik gooide 'm dicht met:
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef innepin het volgende:
Poppedein, ik vind het juist heel tof dat je af en toe even vk bent, hoewel ik heel erg snap dat je best "gewoon zwangere" wil zijn. Maar al zeggen tien mensen "Ik zou toch even bellen...", het klinkt toch een stuk overtuigender als jij het zegt
pi_70222141
Lief dat je dat zegt! thnx

Maar juist dat laatste realiseer ik me, maar dan met t besef dat ik mensen misschien ook wel extra angst aanjaag, omdat ik een situatie vanachter mijn laptoppie nou eenmaal ook niet altijd goed in kan schatten. Een opmerking van een VK lijkt soms ineens veel dieper binnen te dringen dan van iemand anders tijdens een zwangerschap. Dat kan natuurlijk heel fijn zijn in veel gevallen, maar dat is ook precies wat ik laatst bedoelde met dat ik niet kan begrijpen dat sommige VK's opmerkingen maken over dat iemand vást al bij 38 wkn gaat bevallen want zus en zo... dat soort dingen worden al gauw voor waar aangenomen terwijl diezelfde opmerking van een schoonmoeder weggewimpeld was...
Maar goed, das weer heel wat anders en ik hou dr over op
Ik ga weer lekker verder zwangeren
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 21 juni 2009 @ 15:05:52 #4
100412 mefke79
komt goed!
pi_70222146
wat innepin zegt ja, als jij het zegt poppedein, dan klinkt het veel serieuzer.

oja, bizar he om opvang zo vroeg te moeten regelen. Ik deed het ook zo vroeg, voelde heel stom. (en dan nou waarschijnlijk nog geen plek )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70222245
Dat gevoel had ik ook heel erg bij het regelen van de kinderopvang. totdat bleek dat wij toch wel een gevalletje lastig waren omdat we felxibele opvang nodig hebben en paps2be al vroeg naar zn werk vertrekt 's ochtends. Ons stadje is nou eenmaal niet zo groot dat daar een groot aanbod in is... Wat ik nog wel t meest verbazend vond was dat de kinderopvang die nota bene op het ziekenhuis terrein zit (waar onze praktijk ook zit) geen flexibele zorg (meer) aanbiedt... en dat terwijl in t naastgelegen ziekenhuis en verzorgingshuis bijna iedere werkende moeder te maken heeft met onregelmatige werktijden!
pi_70222519
Ik heb zodra ik postief getest had gelijk maar een inschrijfformulier online ingevuld en kreeg een week later een bevestiging dat het ongeboren kind op een wachtlijst kwam. En inmiddels ben ik 11 weken zwanger en is de opvang goed gekeurd, 2 dagen per week.
pi_70222525
Poppedein Ik ervaar dat niet echt zo hoor. Als je iemand jou als vk opbelt ben je toch ook niet extra bang om ze angst in te boezemen doordat jij zo overkomt als een 'autoriteit'?
en in dit geval heeft 't niet geholpen, madame weigert te bellen
pi_70222669
Zo ik ben weer thuis

TheFranky van harte gefeliciteerd met Jesse!

En hoe is het met Tessie? Ze staat al een aantal delen niet meer in het lijstje maar ik zie nergens iets staan over een Tessiebaby?...

Verder niet bijgelezen, jeeeetje zeg wat hebben jullie veel geschreven!
pi_70222693
poppedeinski even snel vanaf mn telefoon een berichtje en n grote knuffel voor jou ik vind het lief dat je dat soort berichtjes plaatst, om t even of je dat nou doet als zwangere of als vk. Je redenatie over extra mensen die zich ermee gaan bezig houden klinkt niet meer dan redelijk. Ik bel morgen mn vk even omte vragen over hoe of wat. Het 'probleem' voor mij is gewoon dat ik niet zo goed weet wanneer ik nou aan de bel moet trekken voor zoiets als sterretjes zien, het is me wat vaag of dat al na 1 keer moet of pas als t vaker voorkomt.
verder voel ik me prima hoor en omdat ik laatst nog helemaal binnenstebuiten ben gekeerd maak ik me ook niet echt zorgen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70222779
Ahem, een topic heeft meer dan 1 pagina

Tessie van harte gefeliciteerd met Graeme James
pi_70222791
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:18 schreef innepin het volgende:
Poppedein Ik ervaar dat niet echt zo hoor. Als je iemand jou als vk opbelt ben je toch ook niet extra bang om ze angst in te boezemen doordat jij zo overkomt als een 'autoriteit'?
en in dit geval heeft 't niet geholpen, madame weigert te bellen
oi! pas op he ik lees mee hoor! en ik weet waar je huis woont
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70222805
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oi! pas op he ik lees mee hoor! en ik weet waar je huis woont
Mja als je dan ook gewoon naar me luistert is er niks aan de hand
  zondag 21 juni 2009 @ 15:34:16 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70223017
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:09 schreef Poppedein het volgende:
Dat gevoel had ik ook heel erg bij het regelen van de kinderopvang. totdat bleek dat wij toch wel een gevalletje lastig waren omdat we felxibele opvang nodig hebben en paps2be al vroeg naar zn werk vertrekt 's ochtends. Ons stadje is nou eenmaal niet zo groot dat daar een groot aanbod in is... Wat ik nog wel t meest verbazend vond was dat de kinderopvang die nota bene op het ziekenhuis terrein zit (waar onze praktijk ook zit) geen flexibele zorg (meer) aanbiedt... en dat terwijl in t naastgelegen ziekenhuis en verzorgingshuis bijna iedere werkende moeder te maken heeft met onregelmatige werktijden!
ja bizar he?? ik snap dat ook echt niet!
gelukkig zijn er wel 2 andere locaties met flexibele opvang, dus daar gaan we ons aanmelden...
(haha misschien komen onze kids wel bij dezelfde opvang )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70223156
Goed hoor Huups! Jij weet zelf t beste hoe je je voelt en of dat ineens heel anders is dan je gewend was. Als je niet belt omdat dat als niet nodig voelt dan is dat prima, ik begreep het meer als niet willen bellen om niet iemand onnodig op zondag/vaderdag te willen storen!

Je mag best eens even sterretjes zien, je mag best eens even hoofdpijn hebben en/of misselijk zijn, maar het zijn gewoon factoren om in de gaten te houden als er ook andere dingen zijn die wijzen op een mogelijke zws.vergiftiging zoals bijvoorbeeld een hoge bloeddruk of vocht vasthouden. Wat ik vaak als graadmeter aan mensen meegeef is om bij die klachten een uurtje rust met zonodig een Pmol (bijvoorbeeld in t geval van hoofdpijn) te nemen en te kijken of de klachten daarna over zijn. Klachten die namelijk écht veroorzaakt worden door zws.vergiftiging zullen niet verdwijnen, of in ieder geval bij de minste inspanning direct weer terugkomen!
pi_70223257
Hahaha BJ, dan is de kans groot! Voor ons bleven ook alleen die 2 opties over, waarbij degene op t industrieterrein ook afviel omdat die pas om 08.00 open gaat en dat voor ons veel te laat is... (als ik dienst heb kan en durf ik het risico niet te nemen dat al naar zn werk is en ik ineens gebeld wordt door iemand met persdrang terwijl ik uk nog uit dr bedje moet halen)
  zondag 21 juni 2009 @ 15:43:32 #16
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70223309
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha BJ, dan is de kans groot! Voor ons bleven ook alleen die 2 opties over, waarbij degene op t industrieterrein ook afviel omdat die pas om 08.00 open gaat en dat voor ons veel te laat is... (als ik dienst heb kan en durf ik het risico niet te nemen dat al naar zn werk is en ik ineens gebeld wordt door iemand met persdrang terwijl ik uk nog uit dr bedje moet halen)
industrie is bij ons ook de 2e keuze, dus die kans is inderdaad erg groot
grappig hoor...
pi_70224140
Even een voor Poppedein.
pi_70224393
Ik voel me al een heel stuk beter

Al dacht ik vanochtend dat ik weer richting ziekenhuis kon, maar ik denk dat de antibiotica nu zijn werk aan het doen zijn.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 21 juni 2009 @ 17:05:17 #19
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70225482
Flugeltje wat ongelovelijk k*t Zo oneerlijk. Heel veel sterkte
  zondag 21 juni 2009 @ 17:09:31 #20
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70225576
Voelde een beetje dubbel om alles in 1 post te gooien dus vandaar even een nieuwe...

Tessie gefeliciteerd met je zoon! En nu dus maar wachten op de foto's van 'tante' Chell

Hier vandaag de blije doos opgehaald bij Prenatal en meteen even bij Ikea nog wat leuke spulletjes voor het kamertje gekocht. En we hebben ons buurkindje gezien, nu zo'n 2 weekjes oud Kan me gewoon bijna niet voorstellen dat wij straks ook weer zo'n ukkie hebben! Kijk er deze keer ook veel meer naar uit lijkt wel... vorige keer vond ik het allemaal toch veel enger. Kunnen we dat wel enzo
  zondag 21 juni 2009 @ 17:23:07 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70225944
Tessie gefeliciteerd!

pi_70226396
Even een snelle, ordinaire tvp zo tussen de feestjes en zo door... ik wil namelijk wel op de hoogte blijven, maar jullie gaan zo snel!
  zondag 21 juni 2009 @ 17:46:59 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70226604
Och, ja, de blije doos, die moet ik ook nog aanvragen!

En ik heb nog geen bevestiging gehad van de kraamzorg.
Ook maar eens achteraan bellen

en voor de eerste schopjes van iemand!
de mijnes is lui en begint pas tond 12-en een beetje leven te tonen, dus best irritant zo in de ochtend.
maar ja, morgen echo, en dan zien we weer of alles goed zit (en het nog doet)
brrr, die gyn heeft me toch wel angst aangepraat daarover

naja, nu eerst schoonmaken hier in huis! (nesteldrang met 12 weken? g'd help us all! )

Wanneer is MeNicole voor het laatst gespot hier? ?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70226807
Nou Laura, dat was schrikken dan! Ik hoop dat je antibiotica goed blijft werken!
  zondag 21 juni 2009 @ 18:22:42 #25
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_70227533
Zo, hehe, eindelijk even tijd gevonden voor een berichtje van mijn kant...
Het gaat hier echt hartstikke goed, de beide mannen doen het goed, ze groeien al goed. Max moet nog 70 gram en dan is hij alweer op zijn geboortegewicht en Tygo moet nog 90 gram! Vandaag precies een week geleden zijn onze 2 kanjers geboren en dat geeft vandaag toch een beetje een bijzonder gevoel..
Papa had vandaag zijn eerste vaderdag en de jongens hadden met mama een kadootje voor hem. De voetjes hebben we ingesmeerd met lippenstift en zo hebben we een afdruk voor papa gemaakt. Hij was heel erg verrast, had niet verwacht een kadootje te krijgen vandaag...!
Met mijzelf gaat t ook goed. Nu de hechtingen verwijderd zijn kan ik me weer goed verplaatsen en de vermoeidheid, daar begin ik geloof ik aan te wennen. Al zijn de gebroken nachten wel heftig hoor , maar zeker de moeite waard als je die twee mannetjes dan weer ziet Ik ga me eens verplaatsen naar het kleine babietjestopic. Dag allemaal en succes met alles wat jullie nog te wachten staat! Ik zal jullie blijven volgen
pi_70227564
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef mijsje het volgende:
Nou Laura, dat was schrikken dan! Ik hoop dat je antibiotica goed blijft werken!
Ik hoop het ook, ik had het niet meer van de kramp in mijn rug vanochtend. Ik heb vandaag dan ook weinig anders gedaan dan DS-en
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70228002
Tessie! Erwt is eindelijk een Graeme geworden! Van harte gefeliciteerd!

McLaura, fijn dat je UWI weg lijkt te gaan!

En verder weet ik niks meer...geheugen is een zeef en ben zo ziek als een hond...hou niks binnen. En ik heb zo'n honger Maarja...eten heeft dus geen zin, kan ik het net zo goed ongekauwd weggooien -_-
Lotte!
Noah!
  Hoofdredactie Fotografie zondag 21 juni 2009 @ 18:51:23 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70228176
Nou Tessie en Graeme zijn veilig thuis en zojuist heb ik het verse gezinnetje met z'n drietjes achtergelaten De kraamzorg was ook al weg (aardig mens trouwens! Lekker relaxt, realistisch en nuchter! Liet ook gewoon de poezen aan Graeme snuffen enzo. Heel fijn) en ik ben er dus rond 18.15 weggegaan

De fotoshoot is verplaatst naar morgen, omdat aangeraden is toch nog een dagje te wachten met badderen. En tis wel leuk als er een frisse beeb op de foto komt natuurlijk. Dus, vervelend, vervelend, morgen mag ik wééér op visite!

Ik mocht Graeme van de verse pappa even vasthouden en later heb ik ook nog met 'm geknuft toen ik 'm op mocht pakken om bij tessie te leggen

Het is echt een hele tevreden lieve baby. Huilt alleen als er iets is, dus lekker duidelijk En hij is sterk! Hij kan echt z'n hoofd al heel goed omhoog houden!

Met tes gaat het ook goed! Wel moe natuurlijk, maar niet enorm veel pijn (lekker is anders natuurlijk, maar ze vind het alles meevallen). En ze is trots en verliefd en helemaal in haar eigen wereldje. Geen idee dus wanneer ze weer eens online komt kijken, ze heeft er nu in ieder geval nog geen behoefte aan.

Ze vindt het wel superlief dat jullie allemaal zo mee hebben geleefd.

Een foto heb ik dus nog steeds niet, en ik gok zomaar dat tes de eerste foto ook wel zelf gewoon wil plaatsen. Maar neem maar van mij aan dat het echt een heeeeeeeel mooi, lief, vertederend, zacht, knuffelbaar en fascinerend ventje is!

Ennuh, ja! Ik ben ook trots!
pi_70228301
Pfff eindelijk heb een computermomentje dit weekend En weer onmogelijk veel bij te lezen, maar na een quick-scan:

Frankey, Gefeliciteerd met Jesse! Wat een leuk nieuws!!

McLaura, AU wat vervelend dat je een urineweginfectie hebt! Sterkte!

Tessie, gefeliciteerd met jullie zoon! super zeg! Daar is hij dan toch!

Flugeltje, voelt raar om dit in de zelfde post te plaatsen als de eerdere felicitaties... maar wat ongelooflijk k*t. Ik hoopte zo dat 't goed zat.

Ik zie vast van alles over 't hoofd, maar dit is het even voor nu.

(oh nee, nog een dingejte, Huup, die voeten van jou )
pi_70228551
Chell bedankt voor de update! Haa ik zit gewoon te smelten als ik jouw post lees Wat zal Tes zich gelukkig voelen zo samen met Graeme

Lijnloos, ik wilde jou nog feliciteren met je huwelijk!!! Heb je een leuke dag gehad?

Mikoxx, je jongens zijn alweer een week oud! Jeetje dat gaat snel zeg En hoe vonden ze de lippenstift onder hun voetjes, haha?
#geen
  zondag 21 juni 2009 @ 19:25:55 #31
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70228988
Mikoxx, fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. Al een week lang ben je mama!

He Chell, wat vervelend toch dat je morgen alweer bij Tessie langs moet

Davinia, nu al poetsdrang
Je mag wel even hier langs komen als je wil hoor!
.... met gevoel voor drama....
pi_70229081
Ik heb niet bij gelezen, alleen ff snel door gebladerd.

Flugeltje wat ongelovelijk k#t

Tessie gefeliciteerd met je zoon
The Frankey gefeliciteerd met je zoon

Mijn buurvrouw is ook zwanger, zagen we laatst aan haar buik. Mn lief sprak haar vandaag... en hoe toevallig, ze is net als ik op 11-10-09 uitgerekend en zij krijgt ook een zoon Ken haar helemaal niet, weet dr naam niet eens.... maar misschien een goed moment om toch eens contact te zoeken.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 21 juni 2009 @ 19:32:07 #33
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70229185
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Kersjes het volgende:
He Chell, wat vervelend toch dat je morgen alweer bij Tessie langs moet
Ja, ik vind het ook echt supervervelend! En donderdag ga ik alweer. Arme ik!

Hoe snel mag je trouwens met een baby naar buiten? Vroegen tes en ik ons daarstraks af
pi_70229316
volgens mij zodra de beeb zichzelf goed warm kan houden enzo, maar ik heb geen idee wanneer dat is

@poppedein, ah kijk, daar was ik dus nieuwsgierig naar, is het bij 1 keer al gelijk alarm, maar das dus niet. thnx

martine dat is wel leuk toeval zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 19:44:59 #35
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70229593
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Incantrix het volgende:
Happy, het is echt een beetje raar, maar wel heel leuk en bijzonder inderdaad! Ik ben echt benieuwd wanneer ik hier van jou ga lezen dat je iets gevoeld hebt, wie weet wanneer jij het voelt Da's toch een stuk leuker als misselijk zijn he?
Nou inderdaad, ben echt de hele dag misselijk, zo'n irritant sluimerend misselijk gevoel. Maar het is voor het goede doel, dus je hoort mij niet klagen.

En tessie met Graeme veilig thuis aangekomen!! Bedankt voor de update Chell. Ben benieuwd naar hoe de mooie man eruit ziet.

En ooeee... Menicole bovenaan jij mag lekker lang blijven staan waarschijnlijk of voel je al wat? lang al niet gezien hier of vergis ik me?

Doei doei lieve Mikoxx, veel geluk met je mooie mannetjes. Je klinkt helemaal verliefd!

Hier wordt ook aangeraden om zsm in te schrijven voor opvang. We willen heel graag naar een kleine maar oh zo leuke opvang hier 50m vandaag met een kleine kinderboerderij. We wandelen daar altijd langs en dan ziet het er zo gezellig uit. Het is alleen een hele kleine locatie en we hebben wel aardig wat dagen nodig dus zodra ik een goede echo heb, moet ik er aan geloven, hoe raar dat ook is. Maar aan de andere kant, is het ook zo weer afgebeld, hoe treurig dat ook mag zijn.
  zondag 21 juni 2009 @ 20:41:01 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70231718
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef Chell het volgende:

[..]

Hoe snel mag je trouwens met een baby naar buiten? Vroegen tes en ik ons daarstraks af
Is dat niet met een weekje of zo?
is een goede vraag voor de kraamverzorgster morgen

Nog geen nicole of nicolebeeb te zien...
pi_70231782
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef DuchessX het volgende:
Lijnloos, ik wilde jou nog feliciteren met je huwelijk!!! Heb je een leuke dag gehad?
Helemaal super, wat een adrenaline gaat er door een mens heen zeg op zo'n dag... was heel benieuwd of ik het allemaal zou vol houden, maar geen probleem... was om 5 uur al wakker omdat een van de bruidskindjes die bij ons (of eigenlijk mij, manlief was weg) sliep het toen al op een huilen zette en niet meer wilde slapen... maar eigenlijk sloeg vermoeidheid pas toe, toen we om half 2 's nachts bij het veel te luxe hotel aankwamen... toen zakte alles, inclusief blarenpijn in de schoenen

Maar wat een topdag!

Nu nog effe rust en dan dinsdag op honeymoon naar Egypte... JIPPIE!
pi_70232062
Hé Lijnloos, dat klinkt alsof het een geweldige dag was! Gefeliciteerd!!
pi_70232408
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:32 schreef Chell het volgende:

[..]

Het advies verschilt nog wel eens per verloskundige en situatie, maar over het algemeen wanneer de baby zichzelf op temperatuur kan houden en er weer een stijgende lijn in het gewicht zit. Tegen de tijd dat moeders er behoefte aan heeft om te gaan wandelen zit je meestal aan ongeveer een week

Lijnloos gefeliciteerd!
pi_70233105
Oeh, Lijnloos, dat klinkt echt als een superdagje! Veel plezier alvast in Egypte!
Lotte!
Noah!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:24:26 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_70236197
Iemand trouwens enig idee of IKEA ook nog de matrasjes verkoopt voor de serie bedjes die buitenmaat 120 bij 70 hadden? WIj hebben het bedje van Anna van YPPY overgenomen, maar wilden toch eigenlijk wel een nieuw matrasje, maar hij is natuurlijk kleiner dan de huidige maat (waardoor ze samen in de kamer passen met de commode erbij op dit moment )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 21 juni 2009 @ 22:37:50 #42
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70236744
Hmm vanmiddag bij Ikea geweest, maar helaas niet op gelet Troel. Misschien hier eens vragen?

Lijnloos gefeliciteerd!

Wij hebben al de bevestiging ontvangen dat Linde's zusje per 1 januari bij de opvang terecht kan Is een grote geruststelling moet ik zeggen. Er is dagelijks maar plek vor 24 kindjes dus ik was bang voor een hele lange wachttijd, maar broertjes en zusjes krijgen dus voorrang.
pi_70236862
Jaaa ik ben er weer, met baby!
En ik heb nog niks terug gelezen, maar ga ff kijken of ik foto´s kan plaatsen, want hij is zoooo mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70236999
Graeme fotospam

pi_70237054
Jaaaaa daar is ie dan wat een mooi ventje heb je gebakken Tessie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 juni 2009 @ 22:46:23 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70237111
O Tessie, wat een prachtig manneke heb je daar! Wauw! Nogmaals proficiat en geniet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_70237185
Jaa Graemespam Mooi ventje Tessie!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:49:14 #48
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70237229
tessie, wat een schatje! Wat ligt ie lief en tevreden in je armen. Nogmaals gefeliciteerd met je mooie zoon!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:52:00 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70237352
tessie, wat en poepie!
ga er spontaan van rammelen!

en lijnloos, van harte met je huwelijk!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:55:12 #50
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70237471
Oh, wat issie lief!! De mooiste 'spam' die er is, ditte Wat een bekkie zeg.. Ik heb tot nu toe nog niet veel het gevoel gehad dat ik verlangde naar het moment dat ik mijn kleintje vast mag houden, maar deze foto's maken wel wat los zeg

Ennuhm, ja, die kinderopvang he? Ons werd inderdaad ook geadviseerd dit vroeg te doen en uiteindelijk kreeg ik toen ik precíes zeven weken was te horen dat de kinderopvang van onze 1e keuze al vol was.. En dat terwijl ik al twee weken contact met ze had en ze er nooit iets over gezegd hadden, dat deden ze pas toen ik het inschrijfformulier terugstuurde Wij hebben ons nu ingeschreven bij een keten waar je meerdere keuzes kunt opgeven qua filialen en een gastouder (waar wij eigenlijk heel erg op hopen en gelukkig ook een erg goede kans hebben want we staan eerste in haar lijst), maar echt helemaal gerust ben ik er nog niet op.. Helemaal niet als ik hoor dat er hier al mensen zijn die gehoord hebben dat ze een plek hebben, daar doen ze hier niet aan tot een maand (of twee, ik weet het niet) voor je ze nodig hebt
3!
pi_70237574
mijn vriendin houdt de afgelopen 2 a 3 weken niks binnen en is 6 kilo afgevallen.
ze is nu circa 2 maanden zwanger en is afgelopen week weer 2 kilo aangekomen mede door medicijnen.
maar is dit normaal om zo erg misselijk te zijn of niet.
morgen namelijk weer naar de huisarts en ze overweegt een ziekenhuisopname om aan te sterken.
Zijn hier vrouwen die ook zo misselijk ed zijn geweest?
ben me eigen account kwijt
pi_70237593
Tessie Wat een prachtig mooi kereltje.
Ik vind hem ook echt een Graeme
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 23:01:31 #53
5428 crew  miss_sly
pi_70237789
Wat nou reuzenbaby? Wat een lief klein mooi mupke
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 21 juni 2009 @ 23:02:56 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70237850
Tessie, wat een heerlijk ventje zeg! Echt lief!

Mikoxx, leuk om een update te lezen! Tot bij de babietjes!
pi_70237938
Daar is ie dan!
Graeme Wat een schatje zeg!
En is helemaal geen reuzenbaby idd
Ik wil ook, ik wil ook (maar vriendlief niet )
  zondag 21 juni 2009 @ 23:07:35 #56
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70238056
Ik had ook een soort van halve peuter verwacht na alle voorspellingen, maar Graeme is helemaal niet zo groot Wat een mooi mannetje zeg Tessie
  zondag 21 juni 2009 @ 23:36:34 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70239236
Heerlijk menneke Tessie!!! Zo klein en helemaal perfect af

Davinia, wat denk je dat het wordt!? Een broer of zus voor Eli.

Kloonvan.... Klinkt extreem. Vervelend zeg.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70239424
Tessie, wat een schatje, hij is prachtig!

Laura, dan zul je wel flink kramp in je duimen hebben van de DS... hoop dat je morgen weer wat meer kan doen!
pi_70239728
Wat issie mooi Tes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70240139
Wat een schatje, Tessie en heeft hij nou rode haartjes?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70240304
Ja lief issie he Ik vind hem zo mooi
Over zn haarkleur zijn we nog niet helemaal uit, maar zijn haar is ook nog heel erg vies, want we mochten hem nog niet wassen omdat hij hoofdpijn had door die vacuumpomp... maar het is of blond, of een klein beetje rossig blond
pi_70240344
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:42 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Helemaal super, wat een adrenaline gaat er door een mens heen zeg op zo'n dag... was heel benieuwd of ik het allemaal zou vol houden, maar geen probleem... was om 5 uur al wakker omdat een van de bruidskindjes die bij ons (of eigenlijk mij, manlief was weg) sliep het toen al op een huilen zette en niet meer wilde slapen... maar eigenlijk sloeg vermoeidheid pas toe, toen we om half 2 's nachts bij het veel te luxe hotel aankwamen... toen zakte alles, inclusief blarenpijn in de schoenen

Maar wat een topdag!

Nu nog effe rust en dan dinsdag op honeymoon naar Egypte... JIPPIE!
Super zeg!!! Fijn dat het zo ontzettend leuke dag is geweest En binnenkort op huwelijksreis! En een beebje in je buik Jouw jaar kan niet meer stuk denk ik zo!
#geen
pi_70240387
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef tessie het volgende:
Graeme fotospam

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc...
pi_70240452
Ooooh Tesssss!!!

Wat een prachtig mannetje is Graeme!! Ik zit met tranen in mijn ogen, hij is zó lief!!! Wat mij opviel is dat hij al veel haartjes heeft En hij houdt zijn knuffel vast!!!! Wat knap, wauw!!! Ik heb meteen Juup© erbij geroepen hoor, die moest echt even meekijken! En toen zag Juup© zijn sloffen... Haha veel te groot maar oh zo cute Och Tes ik ben onder de indruk van je ventje hoor. Dat er nog maar veel spam mag komen

Van alle beebjes overigens, that is *Hint voor TheFrankey*
#geen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 juni 2009 @ 00:24:38 #65
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70240650
Ik heb niks teveel gezegd toch!
pi_70240659
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:24 schreef Chell het volgende:
Ik heb niks teveel gezegd toch!
Nee
  maandag 22 juni 2009 @ 06:30:54 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70242627
ooooo Graeme wat een schattig ventje Tessie!!
Gefeliciteerd met dit mooie kereltje!
en die slofjes idd

en natuurlijk goedemorgen iedereen!
Ik heb niet zo best geslapen, maar moet dus weer werken vandaag.. maken er maar weer het beste van en dan vanavond ws zo kapot dat ik dan wel lekker vroeg kan slapen.

Ik heb gister ons inschrijfformulier voor de kinderopvang ook maar direct ff ingevuld en op de bus gedaan.
Wanneer heb jij bevestiging gekregen Poppedein?
Hoop dat ze nog een plekje hebben, want met mijn werktijden hebben we geen andere keuze....
*duimt*
  maandag 22 juni 2009 @ 06:49:47 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70242648
Wat een lief mooi jongetje!
Die haartjes en dat lieve rustige gezichtje... HIj ziet er uit als een heeeeeeeeeeeel gemoedelijk ventje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 22 juni 2009 @ 07:49:24 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70242885
Wij hebben het gisteren vast aan mijn schoonouders verteld vond het een mooi idee dat zoonlief op vaderdag aan zijn vader verteld dat ie vader wordt
Needless to say: ze waren door het dolle heen
En opvang is meteen ook geregeld: zij gaan 2 dagen per week oppassen we hebben gezegd dat ze er eerst goed over na moesten denken, maar 10 minuten later waren ze al aan het wie het kind dan mocht voorlezen etc
Ow en ik ben gebombardeerd tot halve invalide want ik mocht acuut niks meer tillen wat zwaarder is dan een bordje mijn eigen Jack Russell bv
  maandag 22 juni 2009 @ 07:57:16 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70242938
Wat leuk dat ze zo enthousiast reageerden Asyniur!
pi_70243113
@BJ, heb nog geen bevestiging gehad. Ons werd verteld dat dit 2 mnd voor aanvang vd zorg pas gedaan zou worden. Maar ik zat er vd week al aan te denken dat ik toch maar vast eens ga bellen om te kijken of ik vast wat zekerheid kan krijgen..

Mama Tessie, wat een prachtig ventje is Graeme! Met zn mooie jumpsuitje aan! Wat zul je nu nog meer stralen dan je al 9 mnd deed!

Lijnloos, gefeliciteerd met jullie trouwen! Heerlijk dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad samen!
pi_70243176
Tessie, wat mooi gebakken zeg goed gedaan. Geniet van jullie mooie ventje!!!
Fake it till you make it...
pi_70243339
Dat is nogeens leuk binnenkomen in het topic met die foto's! Wat is het een schatje Tessie
pi_70243388
Graeme, als ik later groot ben wil ik met je trouwen!

Wat een mooie baby Tessie! Wat zul je van hem genieten nu zeg!
  maandag 22 juni 2009 @ 08:44:56 #75
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70243400
Asynur wat een leuke reactie van je schoonouders!

Pff ik heb afgelopen woensdag al vrij gevraagd voor vandaag aan mijn baas en normaal heb ik dan altijd snel antwoord, maar nu hoor ik steeds maar niks... Heb hem vrijdag al gebeld en zijn voicemail ingesproken en gisterenavond een sms gestuurd en nu weet ik nog niks Normaal past mijn moeder op maandag altijd op,maar die is juist vandaag een dagje weg. Pff geloof dat ik wat last van mijn hormonen heb, want ik ben er vanmorgen al heel sjaggo van wakker geworden...

Weet nou gewoon ook niet echt wat ik moet doen al heb ik geen andere oppas en dus niet echt een keuze zeg maar...
pi_70243425
Ahhhhhh Graeme! Je hebt niets teveel gezegt Chell Mooi manneke Tess, geniet er maar lekker van!
En ben heeeeel benieuwd naar de foto's vandaag Chell! En dat waar de foto's voor bestemd zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door lcicle op 22-06-2009 09:49:51 (Naam verkeerd! *stom*) ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Jubileum moderator maandag 22 juni 2009 @ 08:48:48 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70243443
Tante Chell heeft niets teveel gezegd, Graeme is echt een prachtig kereltje. Mooi dat ontspannen gezichtje en die rossige haartjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70243523
Asy, wat heerlijk trouwens, die reactie van je schoonouders! Geweldig! Dus de opvang voor je Jack R gaan in iedergeval nu alvast in voor 2 dagen per week?

Stiemie..bah, zulk soort dingen zijn vervelend en ik vraag me af in hoeverre dat hormoongerelateerd is hoor!
  maandag 22 juni 2009 @ 09:07:03 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70243685
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlijk menneke Tessie!!! Zo klein en helemaal perfect af

Davinia, wat denk je dat het wordt!? Een broer of zus voor Eli.

Kloonvan.... Klinkt extreem. Vervelend zeg.
Het is de second opinion van de termijnecho, danwel foute nekplooimeting.

beetje uur van de waarheid, dus

maar ik denk meisje

(en mn laptop is vrijdag gecrashed en ik ben als de dood dat mijn belangrijkste bestanden niet mee zijn gegaan met de backup!
EDIT: de belangrijkste bestanden zijn idd niet meegekomen )

stiemie, ben je nu thuis? irritant dat je baas niet reageert!

[ Bericht 4% gewijzigd door DaviniaHR op 22-06-2009 09:14:46 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 09:18:20 #80
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70243879
Ja ik ben thuis en heb mijn baas nu 'aan de lijn' via msn. Hij heeft me allang ge-sms't maar die heb ik nooit ontvangen. Vaaaag nou ja ik ben dus vrij vandaag
  maandag 22 juni 2009 @ 09:19:50 #81
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70243900
Oh misschien dus een zusje voor Eli Klopte je voorgevoel bij Eli qua geslacht?

Heel veel succes in ieder geval vanmiddag!
pi_70244138
Tessie wat een lief ventje heb je daar! En al een flinke bos met haar ook. Hij ligt wel heel erg lief en gemoedelijk te slapen en op de arm van zijn moeder. Trotste tante Chell heeft geen woord teveel gezegt.

Asyniur wat een leuke reactie van je schoonouders. Mijn schoonouders reageerden ook heel leuk en we krijgen de box die we gekocht hebben van hun. Mijn ouders hebben me zelfs niet eens gefeliciteerd. Ik kreeg alleen maar te horen van mijn moeder dat ik het ook weg kon laten halen, mijn vader verklaarde me voor gek toen die hoorde dat ik weer zwanger was en na de echo met 8 weken heeft mijn moeder zelfs nog gevraagd of mijn man er blij mee was. MIjn zusje is nu 19 weken zwanger en die wordt overladen met leuke opmerkingen, cadeautjes etc en het lijkt wel of mijn zwangerschap niet eens bestaat.

Oh en ik heb de nekplooimeting echo as maandag ipv 3 juli. Kan ik mooi mijn oma op haar verjaardag een gescande echo in een lijstje geven van haar 5e achterkleinkind.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:37:22 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_70244241
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
mijn vriendin houdt de afgelopen 2 a 3 weken niks binnen en is 6 kilo afgevallen.
ze is nu circa 2 maanden zwanger en is afgelopen week weer 2 kilo aangekomen mede door medicijnen.
maar is dit normaal om zo erg misselijk te zijn of niet.
morgen namelijk weer naar de huisarts en ze overweegt een ziekenhuisopname om aan te sterken.
Zijn hier vrouwen die ook zo misselijk ed zijn geweest?
Nee, dit is niet normaal. Tenminste, nee, eigenlijk ook geen tenminste.
Heeft ze medicijnen tegen de misselijkheid gekregen en is ze daardoor weer aangekomen of is ze aangekomen omdat de misselijkheid weer weg is en ze dus weer op gewicht komt?

Het kan altijd zijn dat ze doorverwezen wordt naar het ziekenhuis voor een infuus, maar zeker met de komende warme dagen in het verschiet: zorg dat ze voldoende drinkt! NIet alleen water, maar ook andere dingen. Bouillonnetjes zijn ook erg handig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70244324
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef mijsje het volgende:

Laura, dan zul je wel flink kramp in je duimen hebben van de DS... hoop dat je morgen weer wat meer kan doen!
Valt mee, ik speelde met het pennetje

Vanochtend weer flink misselijk wakker geworden, het houdt niet op. Maar goed, zolang het met Sjakie maar goed gaat, en die vermaakt zich opperbest geloof ik, ik schud ervan
pi_70244368
@ Tessie: Wat een mooie knul heb je daar! En hij lijkt echt rossig, cool!
pi_70244409
Het gaat hier echt hard.

Nieuwe babies! TheFrankey en Tessie gefeliciteerd!! Leuke foto's ook!

Helaas slecht nieuws van Flugel, lijkt me vreselijk om daar nogmaals doorheen te moeten, terwijl je zo graag wilt Maar het moet gewoon een keer lukken, volhouden hoor!

Zelf heb ik vanmiddag voor het eerst een echo... spannend....
pi_70244416
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:07 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]
(en mn laptop is vrijdag gecrashed en ik ben als de dood dat mijn belangrijkste bestanden niet mee zijn gegaan met de backup!
EDIT: de belangrijkste bestanden zijn idd niet meegekomen )

Sjit.... En je harde schijf is helemaal dood?
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 09:53:16 #88
5428 crew  miss_sly
pi_70244585
Asyniur, fijn dat ze zo enthousiast reageerden en dat ze willen oppassen! En dat overbezorgde, ach, ik laat met dat van mijn ouders maar gewoon een beetje aanleunen. Zij vinden het fijn om dat beetje extra zorg te tonen en niet te laten tillen enzo, dus ach, dat mag dan van mij

stiemie, gelukkig goed geregeld. Vervelend dat je dat smsje niet had gekregen, maar gelukkig niets aan de hand.

Davinia, wat spannend en eng he, na die eerste meting en dan het bezoekje aan de hork. Ik hoop zo dat het gewoon echt veel te vroeg was voor de meting en er vandaag bijna niets meer over is van die nekplooi!

Vervelend zo misselijk wakker worden, McLaura.

Faja, wat jammer dat je ouders zo reageren.
pi_70244611
Jemig Faja-Lobi, wat hard! Kun je dat gedrag plaatsen? M.a.w. had je dit verwacht van ze?
  maandag 22 juni 2009 @ 09:55:36 #90
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70244632
Tessie proficiat meid met Graeme hoe spreek je die naam uit...

TheFrankey ook proficiat met Jesse

Hier vraagje.. vandaag 22 weken.. heb nu al 2 dagen last van een soort pijn juist boven schaambot.. bij voorover buigen of opstaan doet het meeste pijn... iemand idee???
  maandag 22 juni 2009 @ 09:56:48 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70244656
Maandag 6 juli 9.30 uur eerste echo... vind het echt mega spannend maar kijk er wel naar uit. Nog 2 weekjes wachten en dan weten we meer.

Asy, leuk dat je schoonouders zo gaaf reageerde!

Davinia, hoop dat het allemaal goed is, ik duim voor je.

Stiemie, blij dat het geregeld is, dat je toch vrij hebt. Weer een zorg minder.

sindell, veel succes met je eerste echo vandaag. Spannend hè?! Hoe laat mag je?
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 09:58:13 #92
5428 crew  miss_sly
pi_70244681
sindell, jij veel plezier bij de echo! Heel spannend, maar het is vast allemaal goed en het is zo bijzonder om je kleintje voor het eerst te zien!
pi_70244753
Ik heb vrijdag een goede echo gehad, met inmiddels een als baby herkenbare baby van 10 wk 6 dagen. Mag ook verder onder begeleiding van de VK, mijn zwangerschap is gezond verklaard en het bloedverlies is (vrijwel) opgehouden.

Mag mijn datum 1 dag naar voren? Ik ben inmiddels uitgerekend op 9-1-2010.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70244786
Spannend Happy, dat die datum staat!! Echt iets om naar af te kunnen tellen! Hoever zou je dan zijn ongeveer?

edit: ooooooooooooooooooooohw fijn Calamity Jane!!!! En nu dan écht in de genieten maar modus!
pi_70244799
Ik mag om 15.00. Het is nog wel wat vroeg (6 wkn en 4dgn), maar het is meer om te kijken of het wel goed zit zeg maar. (ivm ervaring uit het verleden)
Maar volgens mij zit het wel goed, ik heb daar niet een raar gevoel over ofzo. Heb vanochtend voor het eerst boven de pot gehangen trouwens, op zich vervelend, maar voor mij ook wel een teken dat het toch echt zo is Ben nu op mijn werk aan het bijkomen
  maandag 22 juni 2009 @ 10:11:51 #96
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70244991
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:02 schreef Poppedein het volgende:
Spannend Happy, dat die datum staat!! Echt iets om naar af te kunnen tellen! Hoever zou je dan zijn ongeveer?

edit: ooooooooooooooooooooohw fijn Calamity Jane!!!! En nu dan écht in de genieten maar modus!
Dan ben ik ongeveer 7 weken (kan iets meer zijn) dus gelijk erop of eronder.

CalamityJane, gefeliciteerd super zeg. Heerlijk vooruit kijken nu.

Ik zal om 15.00 uur voor je duimen sindell. Ik denk dat je het idd wel gevoeld zou hebben als het niet goed zou zitten. Nu hopen dat je al een hartje kunt zien, maar zo niet, is dat ook niet heel gek maar wie weet heb je geluk! Spannend!
pi_70245059
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig Faja-Lobi, wat hard! Kun je dat gedrag plaatsen? M.a.w. had je dit verwacht van ze?
Wie verwacht nou zo een reactie van zijn of haar ouders. Ik heb het niet aan zien komen. Ik weet dat zij vonden dat mijn gezin met 2 kinderen voor hen compleet was maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een derde wel zag zitten, alleen op het moment dat het ter sprake kwam stond het niet in de planning. Het was nu dus door de pil heen en ondanks ongepland zeer zeker niet ongewenst. Ik vind het jammer dat ze zo reageren en kan me er best druk om maken maar het gaat er om dat wij blij zijn met het kindje wat we verwachten en misschien draaien ze nog wel bij in de toekomst. Zo niet dan is er voor mij een hele hoop duidelijk.
pi_70245382
Ik vind het oprecht naar voor je, Faja..... Het is net of je niet uit de pas mag lopen, want dan word je even terecht gewezen. Je ouders bepalen lange tijd hoe je dingen doet, maar op een gegeven moment is die rol weg. Misschien is het wel even wennen voor ze, maar dan nog..... de dingen die geroepen worden zijn niet mals!

------------

Ik zit hier met een kwestie betreffende een schoonma die niet wil respecteren dat ik nog niet weet of ik wel een tweede wil. 'Eén kind is geen kind' is haar favoriete uitspraak, en ik maak me daar nogal kwaad om. Deze knul heeft 3 jaar op zich laten wachten en is inelkaar geplakt in een laboratorium, dus hoezo 'géén kind'?

Daarbij zou ik dus niet nog een keer het traject doorwillen, en het is nu toch koffiedikkijken of ik überhaupt ooit de behoefte aan een tweede krijg. Schoonma krijgt het dus nog zwaar, want volgens ons is ze straks oma, maar volgens haar heeft ze geen kleinkind
pi_70245531
Tessie: Ik had tot nu toe nog geen nestdrang gehad, maar bij het zien van jouw kindje met die plakkerige haartjes en tevreden blik, dacht ik voor het eerst: Dat wil ik ook!!! En die slofjes trouwens ook.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70245649
CalamityJane fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Sindell vanmiddag echo! Succes!

Faja ik vind dat zo naar altijd als mensen zo'n reactie klaar hebben, je zou toch denken dat ze blij zijn?

Ik zit een beetje met een situatie met het vriendje van mijn schoonzusje. Inmiddels hebben ze al meer dan een half jaar iets samen, maar wij hebben hem nog nooit ontmoet. Nu waren ze gister hier in Rotterdam (ze wonen in limburg/brabant) en zijn ze niet eens even langs gekomen om hem aan ons voor te stellen. Maar vervolgens vind zij het wel de normaalste zaak van de wereld dat hij straks meteen mee komt op kraambezoek. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel zit te wachten op een wild vreemde aan mijn bed dan, maar ja hoe zeg je dat?
pi_70245715
McLaura dat is ook geen leuke opmerking van je schoonmoeder. Helemaal omdat ze weet dat het via de MMM is gelukt. Een van de redenen waarom wij twijfelden over wel of geen derde was ook de hormonen die ervoor nodig waren om onze zoon in elkaar te knutselen. Ik vond dat allemaal niet zo prettig. Ik denk dat je schoonmoeder misschien niet beseft hoeveel het met je doet om via het ziekenhuis een kindje te moeten verwekken en dat je misschien wel helemaal niet op nog een rondje malle molen zit te wachten. Soms kunnen mensen heel bot uit de hoek komen helaas. En juist omdat het jullie wel gelukt is zwanger te worden van een kindje zou ze des te trotser moeten zijn op haar kleinkind. 1 kind is wel degelijk een kind.
pi_70245734
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Wie verwacht nou zo een reactie van zijn of haar ouders. Ik heb het niet aan zien komen. Ik weet dat zij vonden dat mijn gezin met 2 kinderen voor hen compleet was maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een derde wel zag zitten, alleen op het moment dat het ter sprake kwam stond het niet in de planning. Het was nu dus door de pil heen en ondanks ongepland zeer zeker niet ongewenst. Ik vind het jammer dat ze zo reageren en kan me er best druk om maken maar het gaat er om dat wij blij zijn met het kindje wat we verwachten en misschien draaien ze nog wel bij in de toekomst. Zo niet dan is er voor mij een hele hoop duidelijk.
Wie zoiets verwacht? Helaas zijn ze er genoeg, maar dat je het niet verwacht had maakt het alleen nog maar erger.
Je hebt gelijk hoor, het gaat er om dat júllie blij zijn! Maar toch
pi_70245790
Flower-Ti-Amo, toen ik zwanger was van mijn dochter had mijn zusje net een nieuwe vriend leren kennen. Eenmaal verhuisd naar mijn ouders omdat onze woning nog in aanbouw was en wij zonder woonruimte zaten heb ik mijn zwager misschien een keer of 3 gezien. Geen vreeemde meer maar ook niet iemand die je door en door kent. Toen ik bevallen was zijn mijn zusje en haar vriend wel gelijk naar het ziekenhuis gekomen om ons te feliciteren en de kleine meid te bewonderen. Ik had daar op dat moment geen bezwaar tegen. Je bent trots en wil je kleine aan de wereld laten zien. Die ene kan daar ook wel bij. Maar leuk is anders. Ze hadden idd best even langs kunnen komen om hem voor te stellen. Al drink je maar 1 glas cola voor je de deur weer uit gaat.
  maandag 22 juni 2009 @ 10:55:16 #104
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70246002
Goeiemorgen! Jemig wat een hoop gepost in de tussentijd. Ik had het al gezegd maar die foto's van Graeme *smelt*

Kloonvan, dat klinkt wel erg heftig en das ook niet normaal dat het zo erg is. Ik hoop voor je vriendin dat ze inmiddels uitsluitsel heeft maar anders zou ik gewoon even vragen naar de mogelijkheden. Er zijn gewoon medicijnen te krijgen tegen dit soort misselijkheid en vooral tegen spugen. Hopelijk voelt ze zich snel beter!

BJ werkse en vanavond lekker vroeg t bedje in

Asyniur wat leuk dat je schoonouders zo enthousiast waren!

Poppedein dat kreeg ik ook te horen bij alle opvangplaatsen waar ik navraag had gedaan, iets met uiterlijk 6 weken voor aanvang van de door u gekozen datum krijgt u bericht of er plaats is. Zoiets. Niet heel handig natuurlijk om dan tot die termijn te moeten gaan afwachten en dan misschien nog niets te hebben

Stiemie hihi, eind goed al goed, hopelijk die sacho-heid een beetje gezakt

Davinia wat naar van je laptop. Kun je geen schijfrecovery laten doen? Kost wel wat maar als de bestanden echt belangrijk zijn... Heel veel succes vandaag met de second opinion!!

Faja wat rot dat je ouders zo doen gelukkig doen je schoonouders wel normaal.

Luna ik herken het niet misschien bandenpijn ofzo?

Sindell heel veel plezier bij de echo en succes!

CJ yaaaay een mooie echo!

McLaura vervelend van de misselijkheid. En over de aanstaande oma tsja. Dan neemt ze zelf nog een kind als ze zo nodig er nog een bij moet Het is jullie gezin, jullie zijn de enigen die daarover beslissen of er wel of geen tweede komt. En als jij/jullie zeggen van nee het is goed zo, dan moet het verder niet uitmaken toch? Een kind is geen kind vind ik altijd een beetje een loos argument, alsof enig kinderen veel ongelukkiger zijn dan kinderen met broertjes of zusjes ofzo

FTA oef ik zou dat gewoon zeggen denk ik, goh ik wil hem eigenlijk toch wel een keer gewoon ontmoeten voordat hij meekomt op kraambezoek. Waarom stelt ze hem uberhaupt niet even voor als ze dan toch bij jullie in de buurt is? Ik zou aan je zusje gewoon duidelijk maken dat je dan liever hebt dat ze alleen op kraambezoek komt en dat ze die jongen dan later na een maand of twee maar ns komt voorstellen. maar das persoonlijk he.

Zo, nu ben ik weer bijgelezen geloof ik
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70246015
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
McLaura dat is ook geen leuke opmerking van je schoonmoeder. Helemaal omdat ze weet dat het via de MMM is gelukt. Een van de redenen waarom wij twijfelden over wel of geen derde was ook de hormonen die ervoor nodig waren om onze zoon in elkaar te knutselen. Ik vond dat allemaal niet zo prettig. Ik denk dat je schoonmoeder misschien niet beseft hoeveel het met je doet om via het ziekenhuis een kindje te moeten verwekken en dat je misschien wel helemaal niet op nog een rondje malle molen zit te wachten. Soms kunnen mensen heel bot uit de hoek komen helaas. En juist omdat het jullie wel gelukt is zwanger te worden van een kindje zou ze des te trotser moeten zijn op haar kleinkind. 1 kind is wel degelijk een kind.
Ach, me and my mom-in-law... Ze is ook totaal niet geinteresseerd in hoe het met me gaat, terwijl ze tijdens het traject dagelijks aan de telefoon hing. Ze zal het wel veel interessanter gevonden hebben toen het niet lukte, en dat steekt!

Ze moet inderdaad zien wat ze wèl heeft straks : een kleinzoon.... En een hele gelukkige zoon en schoondochter die dan eindelijk tòch zwanger zijn geworden!

heeft haar tijdenlang de hand boven het hoofd gehouden met 'ze bedoelt het niet zo' maar die is nu ook op het punt aangeland dat hij wel ziet hoe ze inelkaar steekt. En dat terwijl hij zo'n typische vent was die onvoorwaardelijk in de goedheid van zijn moeder geloofde.

De laatste stunt van schoonma (en schoonzus)kant is wel dat ze pas in september op kraamvisite zeggen te kunnen komen, want schoonzus heeft het erg druk met haar werk (is rij-instructeur) en ze moet vast elke dag met hun opa naar het ziekenhuis voor chemo. De arme man heeft iets in zijn buik ja, maar vandaag wordt hij voor het eerst beter bekeken. Schoonzus roept echter al 3 weken dat opa kanker heeft. Ze had arts moeten worden, lekker goedkoop ook om zonder onderzoek diagnoses te stellen.

En vergeet dan niet de manier waarop mijn man moet horen dat er iets met zijn opa is..... Hij belde om te zeggen dat onze zoon wat groot was en krijgt als antwoord 'en opa heeft een kwaadaardige tumor'.

GRMBL.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:06:43 #106
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70246353
Wat een idiote situatie Laura
vooral ook dat er nu al geroepen wordt dat men pas in September op visite komt... gewoon de eer aan jezelf houden en wel bellen en een kaartje na de bevalling sturen en als men dan niet komt dan weet je genoeg maar kan jou in elk geval niets verweten worden.
Stom dat het zo loopt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70246595
Bleegh... wat kunnen mensen toch stom doen
  maandag 22 juni 2009 @ 11:20:16 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70246757
Faja, jemig, wat naar! Echt onbeschoft, zelfs!
Kan je je er een beetj voo afsluiten?
Hoe komt het dat je schoonzus wel zo ntvangen wordt? is het haar eerste f tweede?
Hopelijk trekt eea nog bij.

Laura, das idd een sterke! Tsja, 1 kind is geen kind, dus je komt maar wat later op kraamvisite. Oh, word er helemaal blij van
EDIT: ze komen dus al later.
pfff, wat een idiote situatie, zeg!
en erg naar van je schoonopa, dat ook.

Ik hoop ook dat de nekplooi zo goed als weg is, maar we weten niet zeker of deze termijn gewoon een datum is waarom men heeft besloten dat het beste termijn is, of dat de nekplooi nu op zijn dikst is...
gelukkig lig ik zwaar in een stuip op werk door gecrashte compu en halve back-up, dus kan er niet teveel over nadenken
@ Huup, dat schijnt niet te kunnen, want we moeten bij opstarten een code ingeven, die zodanig si ingericht dat de harde schijf aan de laptop is gekoppeld, ivm diefstal. daardoor kunnen ze dus de harde schijf niet gewooni neen andere laptop rammen.
naja, ik ga gewoon een paar dagen achter mn laptop lunchen
Komt goed
alleen wel ff op mn rug blijven letten
pi_70246859
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:06 schreef huuphuup het volgende:
Wat een idiote situatie Laura
vooral ook dat er nu al geroepen wordt dat men pas in September op visite komt... gewoon de eer aan jezelf houden en wel bellen en een kaartje na de bevalling sturen en als men dan niet komt dan weet je genoeg maar kan jou in elk geval niets verweten worden.
Stom dat het zo loopt
Oh, ik zorg wel dat mij niks te verwijten valt als de bom een keer barst en ze Sjakie alleen op zijn verjaardag zien

Ik ben allang blij dat mijn man het nu ook inziet.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:26:02 #110
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70246928
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:23 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oh, ik zorg wel dat mij niks te verwijten valt als de bom een keer barst en ze Sjakie alleen op zijn verjaardag zien

Ik ben allang blij dat mijn man het nu ook inziet.

Ohw Davinia das mooi bagger dan ik dacht eigenlijk eerst ook dat het om je thuis-laptop ging zeg maar. Verkeerd gelezen. Niet teveel stressen hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 11:27:14 #111
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70246960
Tessie wat een heerlijk ventje, ik ben helemaal verliefd op dat koppie

Faja, wat rot. Mijn oma reageerde iedere zwangerschap negatief. Bij de eerste vond ze me te jong, de tweede kwam te snel op de eerste, de derde was van een relatie die nog te vers was, de vierde was een te groot gezin, de vijfde helemaal, en je kunt wel indenken hoe negatief ze nu bij de zesde reageert. Maar goed, dat is mijn omaatje, dat kan ik wel van me afzetten, maar van je eigen ouders is helemaal verdrietig.

McLaura ook al zo'n verhaal. Klinkt mij ook wel licht bekend in de oren, vwb schoonmoeder, maar die is in de loop der jaren gelukkig helemaal bijgedraaid. "

Oh ja, ben vandaag 12 weken
pi_70246970
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:

Laura, das idd een sterke! Tsja, 1 kind is geen kind, dus je komt maar wat later op kraamvisite. Oh, word er helemaal blij van
EDIT: ze komen dus al later.
pfff, wat een idiote situatie, zeg!
en erg naar van je schoonopa, dat ook.

Ik vind het vreselijk van 'Meneer Opa' (zo noem ik hem al 12 jaar inmiddels, ooit ontstaan voor de grap toen ik nog niet H's wederhelft was). Ik hoop maar dat het meevalt, maar de manier waarop het gemeld is, is al vreselijk vind ik. Ik ga, zodra er een uitslag is, ook zelf bellen of desnoods naar Groningen met H om te horen hoe het zit, want er klopt vaak niks van de verhalen van schoonma & co.

Ze had trouwens besloten dat ze wel eerder konden komen, een keer na haar werk (dus om half 10 's avonds ofzo). Dan lag ze maar laat op bed terwijl ze de volgende ochtend vroeg moet. Nou nee dus, lieve schoonzus, op kraamvisite om half 10 's avonds kun je niet maken Het mens is op zondag en maandag vrij, maar ze zoekt het maar uit. Zijn toch al van die stickers die niet snappen wat 'even op bezoek' is.
pi_70246994
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Faja, jemig, wat naar! Echt onbeschoft, zelfs!
Kan je je er een beetj voo afsluiten?
Hoe komt het dat je schoonzus wel zo ntvangen wordt? is het haar eerste f tweede?
Hopelijk trekt eea nog bij.
Het is mijn zusje waar ze dol enthousiast voor zijn. Die is zwanger van de eerste en volgens mij hebben ze lang gedacht dat zij geen kinderen op de planning hadden staan. Dus des te leuker dat ze nu wel zwanger is. En ik ben blij voor ze hoor. Ik gun mijn zusje ook haar eigen kindje ipv de hele NSO groep die ze bezig houdt voor haar werk. Maar het zou idd leuk zijn als mijn ouders ook positief waren voor onze 3e. Mij ervoor afsluiten? Ene moment wel en andere moment kan ik er zo kwaad om worden. Maar mijn mond open trekken werkt alleen maar averechts vrees ik. Kop in het zand steken, struisvogel politiek en het altijd beter schijnen te weten. Toen ik voor het eerst zwanger was, was mijn moeder beledigd dat we niet hadden verteld dat we bezig waren voor een kindje en kreeg ik nog er achter aan "als ik alles over kon doen was je nu pas een jaar of X basisschoolleeftijd".
pi_70247001
Wat doe je als je schoonmoeder staat te wiebelen in de tuin?

Nog een keer schieten

--------

En nu ben ik klaar met haar voor vandaag
  maandag 22 juni 2009 @ 11:32:03 #115
100412 mefke79
komt goed!
pi_70247072
effe zonder bijlezen, want dat gaat niet hier op het werk, maar wel even een vraagje: is bij jullie je buik ook ineens favoriet bij de muggen? Ik zit gewoon helemaal onder de bultjes en het enige wat ik me kan bedenken is dat het muggenbulten zijn. Die jeuken bij mij nooit en leveren alleen kleine bultjes op, dus het zou de perfecte verklaring zijn, alleen..normaal word ik alleen gepakt op armen en benen, terwijl nu dus ook mijn buik vol zit.
En nog een vraag voor de mensen met dikke pootjes: mijn voetjes waren vooral afgelopen vrijdag weer goed dik, na een nachtje was het weer weg, maar ik heb er wel een raar velletje op mijn voet aan overgehouden, beetje alsof er kleine vochtblaasjes onder zitten. Komt dat iemand bekend voor?
Oja, einde dag naar de vk, ben benieuwd hoeveel ik deze keer ben aangekomen. Ik vind alles best als het maar minder dan 3 kilo is (de gevreesde kilo per week).
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 11:35:19 #116
5428 crew  miss_sly
pi_70247163
McLaura, wat naar van je schoonmoeder. 1 kind is geen kind vind ik sowieso een belachelijke uitspraak. Bij ons komt er geen tweede en de eerste de beste die daar een opmerking over maakt, krijgt de wind van voren.

FTA, wat raar van je zusje dat ze hem niet even voor komt stellen. Ik zou dat inderdaad gewoon een keer tegen haar zeggen. Het is toch niet vreemd dat je geen wildvreemden aan je kraambed wil. Ik kan me voorstellen dat ik met bepaalde mensen ook pas afsrpaken wil maken voor de visite als ik me fit genoeg voel om mijn bed uit te zijn, en daar zou een wildvreemd vriendje dus ook bij horen. Van de andere kant wil je je zus juist eigenlijk misschien wel snel zien, zelfs als je nog in bed ligt, maar niet met die wildvreemde erbij. Gewoon even bespreekbaar maken dus!

Ik zit ook met iets, maa rik heb al besloten het achteraf te gaan bespreken, als ik dat hormonaal binnen kan hiouden, tenminste
Mijn ouders gaan met mijn zusje en de kindjes op vakantie. Ik weet dat mijn moeder rekening heeft willen houden met mijn uitgerekende datum en ik jweet ook dat mijn zusje rekening moet houden met de schoolvakantie, dus dat is me allemaal duidelijk.
Ze vertrekken op 21 augustus. Dat is, met een beetje pech als ik op 42 weken loop, mogelijk dus al een week na de bevalling! Ik vind dat zo snel. Mijn moeder kwam pas weer een dagje naar Amsterdam toen mijn zusje al een aantal weken ervoor bevallen was vna de derde, omdat ze toen het gevoel had dat het wel goed ging daar. Maar wellicht een week na mijn bevalling al naar Zwitserland kan dus wel. Ik vind dat wel een beetje jammer, maar zoals schaap al zei: dat zijn de gevolgen van de stabiele, sterke persoon lijken te zijn. En ik denk dat hij daar wel gelijk in heeft. Toch voelt het niet helemaal fijn, maar goed, ik wil het dus absoluut niet vooraf bespreken, omdat ik daarmee niets meer kan veranderen (het is al geboekt) en ik alleen maar kan bereiken dat ze dadelijk met een naar gevoel op vakantie gaan. En dat wil ik uiteraard ook niet. Maar achteraf denk ik wel dat ik nog een keer uitleg hoe het voor mij voelde; dat is toch niet verkeerd?
  maandag 22 juni 2009 @ 11:36:24 #117
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70247191
Mefke ik heb wel een soort vochtbultjes/pukkeltjes op mn decollete, misschien is het zoiets op je buik?
Muggen hier gaan nog steeds gewoon los op ieder blootliggend lichaamsdeel dat ze tegenkomen

Over die vellen op je pootjes bah dat klinkt vervelend zeg. Naar dat je zoveel vocht vasthoudt. Het klinkt mij niet bekend in ieder geval. Anders gelijk even aan je vk vragen?
En eh, ik wil je niet bang maken verder voor die weegschaal bij je vk, maar als je zoveel vocht vasthoudt, hou je er dan een beetje rekening mee dat het misschien wel die gevreesde kilo per week kan zijn? niet te hard zijn voor jezelf hoor! en je moeder gewoon thuis laten en iets leuks van het getalletje maken

Succes bij je vk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70247474
Miss Sly, persoonlijk misschien idd beter achteraf duidelijk maken dat het je gekwetst heeft dan nu zeggen met kans op ruzie en een verpeste vakantie. Was jij niet degene die ook niet op al te goede voet was met je zus de laatste maanden? Is er een reden waarom je moeder zich drukker maakt over hoe het gaat met je zus en het 3e kind dan hoe het met jou zal gaan na de bevalling? Heeft je zus misschien eerder een pnd gehad of zoek ik er nu te veel achter? Leuk is het niet idd.
pi_70247518
McLaura, Faja, wat hebben jullie het getroffen met familie zeg Bah.
Mefke, vervelend! Ik heb er geen ervaring mee, zowel buik als pootjes worden braaf met rust gelaten tot nu toe
Miss Sly, goed dat je pas ná hun vakantie er wat van zegt, omdat je er niks aan kan veranderen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo heel goed snap waarom je je zo druk maakt Ze gaat niet, bijvoorbeeld, op 1 augustus op vakantie. Dat had me wel vervelend geleken. Maar nu is er geen enkele kans dat je nóg niet bevallen bent als ze op vakantie gaat. Dus heeft ze wel rekening met je gehouden, lijkt mij?

Suikercurve prikken is hier mislukt Ik heb een horecaritme en moest nuchter-na ontbijt- na lunch prikken. Dus ik kom om 10 u nuchter bij de poli, krijg ik te horen dat je a) "volgens je normale dagritme moet prikken" en b) om 8 uur voor de eerste prik moet komen. Huh Dan slaap ik nog hoor, als het even kan
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 11:54:18 #120
5428 crew  miss_sly
pi_70247680
innepin, ik snap je wel hoor
En ik ben ook blij dat ik inderdaad op zeker al wel bevallen ben tegen die tijd. Ik vind echter pas een weekje erg kort, in het geval van overtijd lopen dus. Ik denk dat ik best wel behoefte aan mijn moeder heb de eerste tijd, zo voel ik dat nu in ieder geval. En als ik op 42 weken loop, zal dat erg moeilijk worden. DAn mag ik dnek ik blij zijn als ze al een keer op kraamvisite zijn geweest en Senna hebben gezien. Ik hoop dus maar gewoon heeeeel erg dat ik niet zo lang loop.

Faja, ik denk inderdaad dat het met de toestand van mijn zusje te maken heeft. De emotioneel zware zwangerschap enzo, die maakte dat mijn moeder eerst wilde zien hoe het gaat voor ze een dagje weg kon. Begrijpeijk, daar niet van, maar aangezien eht mijn eerste is, weet ik natuurlijk nog niet hoe het met mij zal gaan.

Niou ja, we zien wel.

Overigens heb ik van mijn vk nog niets gehoord over de uitslag van de GTT. Ik denk dus dat het niets is en ik dat morgen op de reguliere controle wel zal horen, anders hadden ze vast al gebeld.

innepin, lastig met dat prikken. En nu?
pi_70247954
Ik zal maar even melden dat alles hier nog rustig is. Anders is mijn inbox zo snel vol
Het loopt nog steeds lekker hier. Voel me nog goed en hbe eigenlijk alleen bij het opstaan van de bank of stoel dat ik iets van kramp voel. Maar dat is denk ik doordat meneer voorzichtig na de uitgang zakt.
Heb nu wel de laatste dagen dat ik ineens zo'n zenuwachtig gevoel krijg. Over ruim 3 weken hebben we gewoon een baby in huis Das wel weer een raar gevoel. Maar we kunnen niet wachten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 22 juni 2009 @ 12:04:29 #122
100412 mefke79
komt goed!
pi_70247991
huup, ons mam gaat niet mee, dus horde 1 is vast genomen . Tis ook meer voor mezelf, heb heel bewust minder suikers gegeten en opgelet met drinken, ben benieuwd of dat effect heeft. En ik ga heel nadrukkelijk vragen naar de hoogte van mijn baarmoeder, hij lijkt zo hoog te zitten.
Het vocht is bij mij 's ochtends eigenlijk bijna helemaal weg. Tis dan ook net of ik ineens weer 'vel' over heb op mijn voetjes. Hopelijk blijft het vocht ook de komende warme dagen goed wegtrekken. En anders ga ik gewoon al meteen na het werk in mijn 'pootjes omhoog relax stoel'.
Ik zal het de vk ook eens vragen, dadelijk zijn het helemaal geen muggenbulten maar iets anders. Mijn eigen eczeem speelt ook weer meer op namelijk. (had toch al een hele vragenlijst)

Miss, ik snap je gevoel over die vakantie helemaal. Hier zijn ook vakanties gepland door ouders en zusje in september. Nou komen mijn ouders waarschijnlijk wel op tijd terug (begin september), maar zusje zou echt weg zijn. Maar die kondigde laatst zelf aan dat ze het gaan verzetten omdat ze het niet leuk vind. Grote opluchting bij mij, maar ik heb het verder ook niet uitgesproken. Lastig hoor.
pi_70248184
Davinia, succes vanmiddag bij de hork. Ik duim dat de nekplooi weg is!

Wat een nare familieperikelen lees ik hier zeg, bah. McLaura, Miss & Faja: heb ik nou iemand vergeten?

Ben vandaag weer es ouderwets dood- en doodmoe En we hebben afgelopen zaterdag een bankstel naar zolder gebracht, ik dacht dat ik dat wel kon (Juup deed het meest hoor) maar ik heb al een paar dagen heel veel pijn in mijn gewrichten. Domme doos

Mijn schoonouders gaan ook op vakantie in de tijd dat ik overtijd loop Vond ik ook niet alles maar ja. Ze zijn binnen NL op vakantie dus dan komen ze vanaf hun vakantie-adres mocht ik dan bevallen.
#geen
pi_70248262
Wat de vakanties van mijn ouders betreft hebben ze dat goed gepland, al voordat ik zwanger werd.

Ze zijn nu een week naar de Provence (met - aldus mijn moeder - prachtig uitzicht op de Mont Ventoux) en in augustus gaan ze nog 2 weken naar Ameland.

Aangezien Sjakie rond de 20ste juli zal komen, is dat dus mooi gepland. Als ik me heel goed voel in augustus, gaan we misschien zelfs wel even een dagje meepikken op Ameland, maar dan zien we van dag tot dag wel.

-----------

Sly'tje, ik vind het een goed idee om achteraf te vertellen wat het met je deed, en dat je je achtergesteld voelde bij je zus. Vooral omdat het allemaal al zo moeizaam gaat met je zus en jou tijdens jouw zwangerschap. Hopelijk kan het dan achteraf een beetje uitgepraat worden.
pi_70248352
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:11 schreef DuchessX het volgende:
Ben vandaag weer es ouderwets dood- en doodmoe En we hebben afgelopen zaterdag een bankstel naar zolder gebracht, ik dacht dat ik dat wel kon (Juup deed het meest hoor) maar ik heb al een paar dagen heel veel pijn in mijn gewrichten. Domme doos
!

Ben je in de gelegenheid om uitgebreid met de voetjes omhoog te luieren vandaag?
  maandag 22 juni 2009 @ 12:23:10 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_70248445
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:11 schreef DuchessX het volgende:
Natuurlijk kun je dat niet! Dat soort dingen moet je al niet eens doen als je niet zwanger bent Ik hoop dat je last snel weg is, want het lijkt me heel vervelend. En lekker rustig aandoen en veel slapen.

Davinia, succes vanmiddag

Meiden met familie, ook succes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70248843
Duchess

Laura, rond de 20e! Je gaat voordringen Spannend hoor
  maandag 22 juni 2009 @ 12:42:05 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70248959
Mefke dat scheelt dan in elk geval
maar hoe dan ook succes, ik hoop dat het voor jezelf meevalt

Laura wat spannend! Zo'n datum om naar toe te leven

Duchess rustig aan hoor.

Ik heb net 3 kwartier onder de douche gestaan en een scheerpoging gewaagd z0mg hahaha. Het nadeel van scheren enzo, net als met zelfbruiner (:+) is dat je niet halverwege kunt denken van ja daaag laat maar zitten. Maar wat een karwei zeg zo zonder zicht enzo 0.o
die mag op het lijstje, van die dingen die niemand je van tevoren verteld...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70248960
Vanmorgen weer bij de VK geweest, en we zijn goed gekeurd. Zn hartje was duidelijk te horen... iedere keer wordt het luider. Hij schopte ook nog een paar keer tegen de doptone aan Gister ochtend heb ik wel een half uur naar mn buik liggen kijken, Puk was volgens mij zn kamer aan t opruimen of zo. Mijn buik ging van links naar rechts en op en neer

Asyniur, top dat je schoonouder zo enthosiast waren

Davinia, succes vanmiddag... ik zal hard voor je duimen

Faja, wat rot dat je ouders niet enthosiast zijn. Hopelijk draaien ze snel bij

Luna, ik heb dat ook een paar keer gehad... en heb het gevraagd bij mn VK en die had het over bekkenklachten, heb er nu overigens geen last meer van. Bel anders even met je VK voor de zekerheid.

Sindell heel veel plezier bij de echo en succes!
CJ yaaaay een mooie echo!

McLaura, balen van je schoonmoeder

Tan Joepie 12 weken mijlpaal.

Hopelijk ben ik niemand vergeten en anders sorry
pi_70249091
Miss_sly ik vind het inderdaad ook raar dat ze niet even langs zijn geweest, wat faja zegt, al drink je maar 1 glas en ga je daarna weer.
Maar goed, mijn vriend mag het woord doen, het is tenslotte zijn zusje
Ik begrijp je wel wat betreft de vakantie van je moeder! Ik zou dat ook niet fijn vinden, maar het lijkt me inderdaad het verstandigst om erna er pas wat van te zeggen!
Hier hebben alle opa's en oma's gezegd pas laat, of niet op vakantie te gaan ivm de baby

Ik ben vandaag uit verveling maar de lakens voor de wieg aan het strijken. Ik had gehoopt met een boek in de tuin te kunnen zitten, maar het is te bewolkt en daardoor te fris.

Oeh Duchess, dat is niet fijn! Rustig aan he!
pi_70249145
Ohhhhja vergeet ik helemaal te juichen voor Tans 12-weken-mijlpaal

Huup Ik ben het ook al veel te lang aan 't uitstellen. De vorige keer dat ik m'n benen ging scheren, leunde ik half op een (zo bleek) niet al te stabiel kastje omdat ik er anders niet bij kon, en ben ik vanzelfsprekend bijna onderuit gegaan ik viel nét niet, het kastje met inhoud wel . Nou durf ik niet meer
  maandag 22 juni 2009 @ 12:50:37 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70249241
Oh over vakanties haha, hier is een beetje ruzie uitgebroken over de vakantie van mn opa en oma, de aanstaande overgrootouders dus. Die boeken nu hun vakantie dusdanig vroeg dat ze hoe dan ook de geboorte van hun eerste achterkleinkind niet missen. Lief vind ik. Alleen het punt is dat ze al jaren op vakantie gaan in de laatste twee weken van September "want dat vinden ze zo'n fijne periode" en precies dan zijn zowel mijn vader als mn tante jarig. Dus die voelen zich nu wel een beetje gepasseerd logisch ook maarja, ik doe er weinig aan.

Ik heb zonet voor de zekerheid even mn vk gebeld omdat ik net weer sterrekes voorbij zag komen, ze vermoedde dat het geen kwaad kon maar voor de zekerheid moet k zo even langswippen om mn bloeddruk te laten meten en ik mag mn potje weer van stal halen voor de gewassen plas. Swell... maar goed, fijn dat het even nagemeten wordt.
Nu nog even wachten tot vriendje-met-fiets weer thuis is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 12:52:25 #133
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70249317
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:48 schreef innepin het volgende:
Ohhhhja vergeet ik helemaal te juichen voor Tans 12-weken-mijlpaal

Huup Ik ben het ook al veel te lang aan 't uitstellen. De vorige keer dat ik m'n benen ging scheren, leunde ik half op een (zo bleek) niet al te stabiel kastje omdat ik er anders niet bij kon, en ben ik vanzelfsprekend bijna onderuit gegaan ik viel nét niet, het kastje met inhoud wel . Nou durf ik niet meer
ghehe benen bijharken lukt nog wel
maar ik ben gelukkig ook gezegend met zo weinig en zo'n lichte haargroei op mn benen dat het niet zo opvalt als k een stukje gemist heb
ik had het zelf meer over de nu nog niet ontplofte egel

Maar eh, kun je niet op een laag krukje ofzo gaan zitten en je been wat hoger parkeren? Of kun je er dan niet bij? Irritant wel he?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70249626
Benen scheren lukt hier nog wel, maar wordt wel lastiger.. als t niet meer lukt vraag ik t wel aan mn lief, het is tenslotte ook zijn kind die mij in de weg zit

Tessie, ben helemaal vergeten om op de foto's van je kleine man te reageren ... Maar wat een mooi mannetje hebben jullie op de wereld gezet.

Hier ook een mijlpaal tenminste het is maar hoe je het bekijkt Nog 111 dagen te gaan

Lijnloos, nog gefeliciteerd met je huwelijk... fijn dat het zo'n mooie dag is geweest. Geniet nog maar lekker na op je huwelijksreis
pi_70249710
Huup da's eigenlijk best gemeen van je opa en oma, dat ze altijd op vakantie gaan in de periode dat hun kinderen jarig zijn
En wb scheren, d'r is gewoon geen ruimte in de badkamer voor dat soort dingen. Maarja dat overleven we ook wel weer.

Ik hoorde trouwens van een medepufclubster iets lolligs/zieligs: ze woont in de plaatselijke Eco-wijk, met mos op de daken en waterbesparing enzo. Heel fijn en groen enzo, maar ze beseft nu dat wanneer de verloskundige zegt "ga maar een paar uur onder de douche staan" tijdens je weeën, dat ze dan na 20 minuten onder koud water staat waterbesparing, joechei!
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 13:08:18 #136
5428 crew  miss_sly
pi_70249879
ow, innepin, dat is ook sneu inderdaad Alles voor het milieu he!

Goed dat je je even laat checken, huup!

scheren doe ik tegenwoordig op de badrand, want op een been onder de douche staan wordt wat lastig en ik moet wel regelmatig mijn benen scheren, helaas.
De nog niet ontplofte egen ( ) scheer ik nog op de tast, hurkend onder de douche, maar ik heb schaap al gewaaschuwd dat hij ervoor mag zorgen dat ik er bij de bevalling goed verzorgd bijlig
pi_70249943
Lol Innepin, leve de eco-wijk.

Huup, goed dat ze toch je bloeddruk ff meten.

Ik heb vanmiddag ergens telefonische intake tussen nu en een uur of 4... Ik ga een tukkie doen, ik hoor het wel
  maandag 22 juni 2009 @ 13:30:13 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70250586
Jemig wat een gedoe met ouders, schoonouders, zussen, schoonzussen en weetikveel!

Mijn schoonouders zijn de eerste 2 weken van Augustus op vakantie. Ze hadden nog niet geboekt maar het was wel de planning toen we ze van de zwangerschap vertelden en daar hebben ze toch aan vast gehouden.
Ik kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken. Ok, toegegeven, ik ben er van overtuigd dat deze baby ook weer na de uitgerekende datum gaat komen, maar komt ie eerder, dan is het pech voor hun en niet voor mij.
Ik geniet toch wel hoor, thuis in mijn bedje van mijn babietje, zij zijn degenen die hem dan pas later zien. Ik kan me er echt niet druk om maken.

Ik ben echt te nuchter voor dat soort dingen. Net wat jij verteld huup over je vader en je tante, kom op zeg... je bent toch volwassen... ga daar even moeilijk over doen.
MIjn ouders zijn er ook regelmatig niet op mijn verjaardag, lekker belangrijk komen ze een paar weken laer die borrel maar halen.

Overigens snap ik jou wel hoor, miss_sly, maar dat komt ook door de hele situatie met je zus enzo. Kan me voorstellen dat jij ook wel even hun onverdeelde aandacht wil als jouw kindje dan geboren is.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:51:36 #139
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70251280
haha BE mijn moeder is meer dan de helft van het jaar het land uit ik denk dat dat misschien wel scheelt voor mij. K ben op dat gebied wel wat gewend. Ik begrijp net wat jij zegt Miss_sly wel hoor dat is t niet. Het is mij meer dat iedereen om heen hysterisch doet over vakanties.
Mn moeder heeft al haar reizen van juni t/m oktober gecanceld want oe stel je voor je mist iets mn schoonouders gaan helemaal niet op vakantie (behalve rond de kraamtijd hier in de buurt ). En mn zusje was al aan het miepsen over lowlands. Nja iedereen doet maar, ik vind het allemaal heel lief bedoelt enzo maar ik kan er echt niet wakker van liggen het enige waar ik wel eens nijdig om ben geworden is de opmerking "ja, maar voor jullie gaan we niet op vakantie dit jaar!" ja daaag... iets met eigen keuzes enzo.

oh en langs de vk geweest, gecheckt alles helemaal in orde. Bloeddruk was 105 over 65 dus er zit weer een mooie schommel in in verhouding met vrijdag urine was schoon en t hartje klopte goed enzo
niks aan de hand dus gelukkig.

oh en Innepin die eco-wijk hahahha.
B. zei al van jemig, je zal maar 3 puber-dochters hebben en met zo'n douche systeem zitten dan heb je altijd oorlog 's morgens!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 13:55:32 #140
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70251414
Ik zit eens even te lezen...

Maar Miss-sly, ik weet niet, zelf zou ik het juist heel naar vinden als me zoiets achteraf verteld zou worden (dat je het er best moeilijk mee hebt (gehad)). Dat zou voor mij juist een soort schaduw zijn over de vakantie, denk ik.

Ik zou het juist wel nu vertellen, maar dan niet met de intentie dat ze het zouden moeten cancellen, maar meer als overleg. Zo van, zouden we een manier kunnen bedenken waarbij ik toch het gevoel heb dat jullie er in ieder geval ook voor mij zijn op dat moment (misschien elke dag op een vast tijdstip lekker bellen met je moeder ofzo). Zodat niemand zich voor- of achteraf schuldig hoeft te voelen.

Is het nog te volgen?

En wat fijn dat je verlof zo goed bevalt . Klopt het dat je nu alsnog al maanden toch gewoon op die rose wolk rondbanjerd? En dat het gewoon dat 'gezellige' hcg-hormoon was, van week 8 tot week 16 ofzo?
  maandag 22 juni 2009 @ 13:59:27 #141
223453 Guuzewuus
pi_70251549
Huup, fijn dat alles goed is joh .
  maandag 22 juni 2009 @ 14:06:45 #142
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70251780
Ik volg je redenatie wel hoor Guus, ik denk dat het met dit soort dingen moeilijk is om er vooraf iets van te zeggen omdat je idd niet wilt dat men zich schuldig voelt als ze toch op vakantie gaan, het is idd niet meer te cancelen. Maar toch zou ik het zelf denk ik rotter vinden om achteraf te horen dat je het zo vervelend vond. Dan is er namelijk van beide kanten helemaal niets meer aan te doen, het hele gebeuren is al geweest.
Misschien kun je het met je moeder bespreken zonder verwijten te maken zeg maar, gewoon zeggen dat je het erg fijn zou vinden als ze elke dag heel even belt of smst ofzo of weet ik het.

Guuske hoe is het verder met jou? Hoe voel je je?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 14:09:53 #143
223453 Guuzewuus
pi_70251891
Huup, je zegt precies hetzelfde als ik .

Hier gaat alles heel goed. Voel me weer helemaal opgeknapt na weken van misselijkheid en zetpillen enzo.

Lief dat je ernaar vraagt.
pi_70252541
Miss Sly, ik zou er helemaal niks over zeggen denk ik.
Vooraf krijg je er heibel van, en achteraf kunnen ze er niks meer mee.
Het lijkt me zelf ook wel heel rot als je moeder niet bij je kan zijn als je net bent bevallen.

Mijn schoonouders zijn in sept 3 keer een weekend weg, dus er is voor hun ook een reeele kans dat ze het hele feest missen, nu zitten ze in NL, dus misschien komen ze er wel voor terug, en anders...
Maar ik denk dat ze toch wel komen hoor als hun kleinkind is geboren.

FTA, ik zou denk als soort van grapje een keer laten vallen dat je die vriend van je zus toch wel eens een keer wilt zien!
Ik heb hier ook zoiets van: moet mijn schoonzus met de hele rataplan nou echt in het zkh komen als de baby er net is? Hoeft van mij dus echt niet, ik heb niks met ze.
Maar goed, om de familiebanden goed te houden moet dat maar.
Ik weet alleen wel dat de visite niet meer koste wat kost onze baby moet vasthouden. Lekker laten liggen, en je kunt er ook naar kijken. Want dat neem ik mezelf nu nog kwalijk na de geboorte van Meike.

Mefke, succes vanmi!
Nijna, lekker geslapen? Hoort dat nu standaard bij jouw dagindeling? Een tukkie smiddags?
Wel lekker, Mirte zal ook nog wel even slapen smiddags.
Stiemie, lekker een dagje vrij! Heerlijk hoor!
Tan, 12 weken, joei! Voor mijn gevoel ben je al veel verder!
Huup, mooi dat alles oke was!
Calamity Jane, fijn dat jullie baby er goed uitzag, nu gaan genieten he!

Tessie, wat een moppie!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 14:36:04 #145
5428 crew  miss_sly
pi_70252925
Zo had ik er nog niet over gedacht, huup en guuz. Dat is misschien nog wel een optie. Volgende week dinsdag komen ze hier, gaan we gordijntjes maken voor de babykamer, en misschien dat ik het dan misschien wel bespreekbaar maak.
Ik vind het alleen erg lastig. Ik vind niet direct dat ik achtergesteld word, en ik snap hun rationele overwegingen (die ik nog niet heb gehoord, maar zelf prima kan invullen) ook heel goed. Ik had alleen zo graag gezien dat het anders was. Normaal maak ik me helemaal niet druk over vakanties, verjaardagen of wat dan ook. Alleen dit...mja, misschien toch ook omdat ik er in stilte natuurlijk al jaren van droom dit mee te maken en te delen met mijn moeder en ook mijn zusje en het nu allemaal zo totaal anders gaat dan ik ooit had gedacht.

guuz, over die roze wolk: ik denk toch dat het anders was/is. Sowieso begon het bij een week of 14 en het is nooit echt weggegaan. Ik heb wel gelukkig wat roze momenten gehad en het hele zwarte van week 14-20/22 heb ik gelukkig niet meer gehad, maar ik heb bepaald niet op een roze wolk gezeten en zit dat nog steeds niet. Ik vind nog steeds het zwanger zijn niet fijn en zal blij zijn als dat achter de rug is. Ik kan het alleen beter handelen nu, accepteren dat ik het niet als een roze periode ervaar en vooruitkijken naar de komst van Senna. Ik heb ook het idee dat het slikken van de B6 helpt, dus dat doe ik dan ook trouw.
Maar ik ben nog steeds stiekem wel bij dat de keus over een tweede me gewoon uit handen genomen is en ik geen tweede zwangerschap hoef te doorstaan.

Fijn dat je je wat beter voelt, toruwens!
  maandag 22 juni 2009 @ 14:36:34 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_70252945
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het best jammer vind dat mijn ouders altijd met mijn verjaardag op vakantie zijn. Maar dat komt ook omdat ik nou eenmaal niet een bijster grote familie heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 juni 2009 @ 14:39:42 #147
223453 Guuzewuus
pi_70253056
Oh, toch niet nee? Ik zag zo regelmatig hele vrolijke en 'gelukkige' berichtjes voorbijkomen. Maar dat is dan toch maar interpretatie hè . Nou, fijn dat je het er bijna op hebt zitten dan. En dat je zo uitkijkt naar Senna . Misschien is dat wat ik dan geproefd heb in je berichtjes, het verheugen op strakjes.
  maandag 22 juni 2009 @ 14:41:03 #148
223453 Guuzewuus
pi_70253100
Snap ik heel goed hoor Troel. Ik was een aantal jaar op rij op Aruba op mijn verjaardag, en voelde me dan gelukkiger en meer jarig, dan als ik hier al mijn vrienden kan uitnodigen . Maar, heel begrijpelijk hoor, voor mij iig.

Dit jaar zijn die van mij in Ned als ik jarig ben, en hopelijk al bevallen .
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 14:45:32 #149
5428 crew  miss_sly
pi_70253237
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, toch niet nee? Ik zag zo regelmatig hele vrolijke en 'gelukkige' berichtjes voorbijkomen. Maar dat is dan toch maar interpretatie hè . Nou, fijn dat je het er bijna op hebt zitten dan. En dat je zo uitkijkt naar Senna . Misschien is dat wat ik dan geproefd heb in je berichtjes, het verheugen op strakjes.
dat zou wel kunen, want dat doe ik wel: verheugen op strakjes, als ons meisje er eindeijk is. En ik heb het er ook met alle liefde voor over, begrijp me niet verkeerd! De roze momenten maken ook veel goed, na de zwarte periode die ik heb gehad. Ergens hoop ik ook nog dat deze tijd van verlof, de rust enzo, ook nog wat meer roze brengt, een laatste stukje dat ik toch heb kunnen genieten!
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 14:46:49 #150
5428 crew  miss_sly
pi_70253291
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:36 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het best jammer vind dat mijn ouders altijd met mijn verjaardag op vakantie zijn. Maar dat komt ook omdat ik nou eenmaal niet een bijster grote familie heb
Dat snap ik ook wel! Ik vind mijn verjaardag niet zo belangrijk, vier het vaak gewoon niet, maar als mijn ouders er zijn, voelt het toch leuker, fijner.

Ben je in de zomervakantie jarig?
  maandag 22 juni 2009 @ 14:54:29 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_70253577
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel! Ik vind mijn verjaardag niet zo belangrijk, vier het vaak gewoon niet, maar als mijn ouders er zijn, voelt het toch leuker, fijner.

Ben je in de zomervakantie jarig?
Nopes. begin juni. Maar mijn papa is drie dagen na mij jarig en haat verjaardagen vieren, dus ik snap het wel, maar leuk is anders

Verder zijn ze superlief hoor en rond de bevalling staan ze zeker voor me klaar (Ik gok dat ze de herfstvakantie dit jaar overslaan )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70253713
Dat is trouwens wel een goede Karin, alleen kijken! Niet zo zeer alleen voor het vriendje van mn schoonzusje, maar zeker de eerste dagen denk ik dat het beter voor de baby is om niet bij jan en alleman in de armen te liggen.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:00:03 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70253780
ik ga op weg naar de echo.

Ben misselijk van de zenuwen
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 15:02:17 #154
5428 crew  miss_sly
pi_70253845
Davinia, ik denk aan jullie en duim heeeel erg!!!
Succes
pi_70253984
Ik duim Davinia, succes!
pi_70254013
FTA, ik ga echt proberen deze keer me eraan te houden. Teveel indrukken zijn helemaal niet zo goed voor een kleine baby. En als de mensen even gekeken hebben is het ook goed lijkt me. En anders pech voor ze.

Davinia, SUCCES!!!!
pi_70254023
Heel veel succes Davinia! Mijn duimen draaien voor je!
pi_70254159
Vraagje voor de dames die hun zwangere buik op de foto hebben laten zetten en/of voor de fotografen die regelmatig zws.reportages maken... Ik wil graag samen met mijn vriendin dit 5 weken korter zwanger is onze buikie op de kiek laten zetten. We lopen nu echter een beetje tegen de vakantie periode aan waardoor ik al 37 weken zou zijn op t moment van de foto.. Denken jullie dat dat nog mooi zal zijn/worden? (Nóg langer in mn handen knijpen voor wegblijvende striae!) Bij welke weken hebben jullie dit laten doen en wat werd jullie toe geadviseerd qua termijn?
Thnx!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 22-06-2009 15:18:08 ]
pi_70254191
Ik weet er niet zoveel van Poppedein, maar eventuele striae shoppen ze zo weg!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 juni 2009 @ 15:16:39 #160
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70254366
Poppedein, een zwangere buik is over het algemeen op z'n mooist tussen de 32 en 36 á 38 weken (beetje afhankelijk van je eigen postuur ook). De foto's die ik van tessie heb gemaakt zijn gemaakt bij 34 weken, maar binnenkort ga ik ook foto's maken van Miss_Sly en dat is bv. ook pas bij 37 weken.

Over striae hoef je je geen zorgen te maken, dat is inderdaad zo weggepoetst. Lastiger is het risico van een haastige baby Bij 37 weken bevallen is tenslotte geen uitzondering.
pi_70254572
Oh mooi Chell, daar kan ik wel wat mee, Thnx! Ik denk dat we er dan toch maar gewoon voor gaan, want de fotografe klinkt als heel prettig en ik denk dat t zeker een pre is als het goed klikt en je je op je gemak voelt tijdens t fotograferen.

Ik ga er zelf absoluut niet vanuit bij 37 wkn al te bevallen, dus dat risico durf ik wel te lopen, ach en in t ergste geval kost t me dan het genoemde bedrag...so be it dan maar, dan lig ik met een kind in mn armen en interesseert me dat ook vast niet meer

en inderdaad photoshop...leve photoshop!!
  maandag 22 juni 2009 @ 15:27:00 #162
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70254771
Davinia heel veel succes!!!

Jeetje wat een familieperikelen hier allemaal zeg!

Wat BE zegt kan ik me wel in vinden hoor. Mijn schoonouders boekten net een weekje weg in terwijl we gevraagd hadden of ze mee wilden naar de pretecho. Nopu weekje weg was belangrijk (heel verhaal) en hoop gedoe. Nou ja dan niet. Nu moesten ze het achteraf met de dvd doen. Ze hebben ook niet eens gevraagd of we het misschien konden verzetten of gezegd dat ze het zo jammer vonden, dus voelden wij ons ook niet geroepen om het te verplaatsen. Klaar

Mijn ouders zijn 2 jaar geleden trouwens expres niet op vakantie gegaan naar Limburg omdat het dan zo'n eind rijden was als de baby zou komen. Pure onzin vonden wij, maar ach wat jullie willen. Het werd toen een camping in Vinkeveen waar wij ook een dagje langs zijn gegaan. Was wel erg bijzonder want we waren er nog geen uurtje en toen konden we weer terug omdat mijn vliezen achteraf gezien gebroken waren Gewoon toen nog 3 weken voor de uitgerekende datum. Vijf dagen later was Linde er! Dit jaar durven ze volgens mij helemaal niet meer met vakantie

Zijn jullie baby's ook zo druk de hele dag? Volgens de echoman slapen ze rond deze tijd nog zo'n 23 uur per dag, maar ik voel haar echt de hele dag door. Ze reageert ook als Linde dichtbij mijn buik zit en hard praat. En 's nachts wordt ik regelmatig wakker van mijn kleine druktemakertje
pi_70254999
23 uur per dag slapen??? Nou dan weet ik niet wat onze baby in zijn slaap allemaal doet hoor.
Die is de laatste week bezig om de boel eens flink op stelten te zetten.
Meestal overdag merk ik er niet zoveel van, maar als ik ga zitten of liggen.....party!
pi_70255089
Davinia, ik heb een hele berg positiviteit jouw kant op geduimd!

Stiemie, hier ook zo'n druktemaker. Gaat gewoon de hele dag door. Natuurlijk voel ik wel eens niets, maar nooit langer dan een uur ofzo.
pi_70255125
Stiemie, die van mij luistert ook niet naar de boekjes die zeggen dat de baby veel slaapt en ondertussen (35wk) steeds rustiger hoort te worden. Lekkere druktemaker

De ex van mijn vriend was een heleboel jaar geleden ook in de zomer uitgerekend, toen zijn mijn schoonouders speciaal in mei op vakantie gegaan. En toen kwam de baby 8 weken te vroeg Konden ze alsnog terugracen vanuit Frankrijk
  maandag 22 juni 2009 @ 15:39:21 #166
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70255199
Ha gelukkig jullie hebben ook een druktemakertje! Ik maakte me al een beetje zorgen al weet ik me van Linde nog te herinneren dat die ook altijd zo druk was Toen zei de verloskundige nog dat we ons maar moesten voorbereiden op een heel druk kindje. Nou niets is minder waar
pi_70255338
Meike was ook altijd heel druk in de buik, en nu ook een heel rustig meisje.
Er is nog hoop haha

Was vanmorgen nog even bij Mikoxx, Max en Tygo waren in de buik ook erg druk op zijn tijd, en nu...ze slapen gewoon van voeding tot voeding!
Heb ze nog niet wakker gezien! Maar oh....wat een moppies!!! Toch wel een raar idee, dat wij straks ook weer zo'n kleintje hebben!
  maandag 22 juni 2009 @ 15:51:37 #168
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70255646
Davinia, ik duim voor je!
pi_70255743
Tessie wauw wat een schatje

Sindell hoe was je echo?

En Davinia? Hopelijk was het allemaal goed!

Faja wat jammer dat je ouders nog steeds zo reageren zeg

Luna, dat klinkt als bekkenpijn… Het stukje in het midden van je schaambot dat verweekt een beetje en dan gaat je schaambot dus pijn doen als je pech hebt.

Calamity fijn dat je echo goed was

McLaura wat een rare uitspraak zeg van je schoonmoeder Eén kind is een heel heus echt kind hoor!

Tan 12 weken Gefeliciteerd!

Mefke ik herken het allebei niet. Hoewel het eerste wel een beetje als zwangerschapsjeuk klinkt? Dat heb ik wel gehad.. Mijn buik werd toen ineens een aardbei, maar dat leek zeker niet op muggenbultjes..

Ik moet nog 4 keer werken.. Deze week 2 keer en volgende week 2 keer.. en dan heb ik verlof En morgen naar het ziekenhuis, hopelijk krijgen we dan een beetje meer duidelijkheid over wat er nou wel of niet aan de hand is met babylief..
pi_70255773
Mefke Ik hoop dat het meevalt bij de vk straks, met het vocht en de extra kilo per week...

Davinia, ik hoop dat de nekplooimeting straks laat zien dat het heel erg meeviel en dat je kindje gewoon gezond is!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juni 2009 @ 15:57:43 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70255868
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef DaviniaHR het volgende:
ik ga op weg naar de echo.

Ben misselijk van de zenuwen
hier nog even een hoop dat t allemaal goed gegaan is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70255988
Beetje laat, maar alsnog een voor Davinia. Hoop dat alles goed is!
  maandag 22 juni 2009 @ 16:09:06 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70256295
Davinia, ik hoop dat jullie inmiddels positief uitsluitsel hebben.

En voor Chan voor morgen ook alvast een dikke Hopeljik ook uitsluitsel voor jullie.
Ik ga dat morgen vast vergeten, vandaar nu maar alvast even.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:15:29 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_70256517
Davina, hopelijk valt alles mee!

Ik weet niet meer wie het zei, maar ik heb inmiddels zelf ook even gegoogled op zwangerschapseczeem. Het ziet er wel ongeveer zo uit, maar... het jeukt niet . En aangezien dat het belangrijkste symptoom is, zal het wel geen echte zwangerschapsjeuk zijn. Ik vraag het straks wel even...
En oja, moet je uk 23 uur per dag slapen? Dan mag ik em dat hier wel eens gaat uitleggen. Of hij slaapt veel minder of hij slaapwandelt, maar hier wordt overdag regelmatig mijn buik verbouwd..
pi_70256571
Karin, ik probeer elke middag even te gaan liggen als Mirte op bed ligt. Al is het maar om wat te lezen of om even weg te dommelen. Ik merk dat ik het dan allemaal net wat makkelijker volhou. Ben op het moment erg gauw mopperig als ik moe begin te worden en dat vind ik voor Mirte ook niet zo fijn, dus ik hou mn "tukkie/rustmomentje" er lekker even in als het zo uitkomt. En lukt het een keer niet dan is het ook niet erg, maar het bevalt wel goed zo!

Davinia, hopelijk was alles goed met de echo!!! Ik duim nog even mee hier

Stiemie, als die buikbewoner hier 23 uur per dag slaapt dan is het wel een actief typje in zijn/haar slaap... (maar ik ben zelf ook een draaikont in mn slaap dus het zou niet van een vreemde zijn...;)). Er worden rake trappen uitgedeeld.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:23:43 #176
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70256863
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Huup, je zegt precies hetzelfde als ik .

Hier gaat alles heel goed. Voel me weer helemaal opgeknapt na weken van misselijkheid en zetpillen enzo.

Lief dat je ernaar vraagt.
Fijn dat je je zoveel beter voelt! het lijkt me echt helemaal niets als je zoveel last van misselijkheid enzo hebt. blegh.

Davinia heel heel heel veel succes!

Chan jij morgen ook veel succes, ik duim voor je dat t allemaal prima is met jullie ventje!

En over dat bewegen en slapen.... tsja, als de kleine meid hier net zo slaapt als haar moeder dan snap ik wel dat ik zoveel beweging voel ik lig ook niet bepaald stil als ik slaap

BE ik heb vandaag spiroflor gehaald haha, bedankt voor de tip! Vannacht rond 5 uur schoot het er weer ineens in, deed zo'n zeer ik zei tegen mn lief heel hard van auwauwauw kramp en hij zat ook gelijk klaarwakker van wat?! waar?! ik weer jah in mn beheeeheeenen
hij --> oooh in je beennnnzzzz*gnorf*snurk*zzzz
en bedankt he hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70256927
Sorry dames. Ik heb geen tijd om bij te lezen.

Ooh het is al bijna woensdag. Dan hebben wij om 19.00 uur afspraak voor de eerste keer (deze zwangerschap, nieuwe verloskundige-praktijk ook). Vind 't wel spannend, en leuk.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:27:38 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70257036
Huup, die van mij sliep ook binnen 2 tellen weer
Ik heb hem de volgende dag nog wel even utigelegd dat het lief was dat hij even hielp, maar dat het net een tikkie te kort was.
Maar ik vond die spiroflor wel lekker de volgende dag. Even de spanning uit die benen halen...
pi_70257098
Davina heel veen succes!!!
pi_70257317
Spannend Ymme! Weet je ook of je dan een echo krijgt?
  maandag 22 juni 2009 @ 16:36:08 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70257376
goedemiddag dames ik ben ook weer thuis!

Davinhia, ben heel benieuwd hoe je echo is verlopen.... (helaas te laat om je succes te wensen)

Faja wat frustrerend dat je ouders zo reageren.... je zou verwachten dat ze gewoon blij voor je/jullie zijn...

Calamity Jane wat fijn een goede echo!!!

Tan ook alweer 12 weken!!!! Gefeliciteerd!
(en hoe is het met je buikje???)

Over ouders en vakantie:
Mijn ouders zouden op wintersport gaan met de kerstvakantie...en die gaan nu dus ook niet.. want die willen er zeker niets van missen
(wat wel vervelend is, is het feit dat ze dit al 2 keer eerder hebben moeten afblazen, 1 keer in de zomer met mijn zus (vorig jaar) en 2 jaar daarvoor ook met kerst (2e van mijn zus))
Goede planning hebben wij he???
  maandag 22 juni 2009 @ 16:37:48 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70257454
Ymme leuk en spannend!
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, die van mij sliep ook binnen 2 tellen weer
Ik heb hem de volgende dag nog wel even utigelegd dat het lief was dat hij even hielp, maar dat het net een tikkie te kort was.
Maar ik vond die spiroflor wel lekker de volgende dag. Even de spanning uit die benen halen...
Haha ja mannen nouja ach, ik was allang blij dat ie een nacht goed geslapen had. Die arme jongen maakt zich doodongerust over me geloof ik, bij iedere zucht of toiletbezoek is ie wakker
En ja ik liep toevallig langs de etos en toen dacht ik eraan, heb inderdaad echt zo'n stram gevoel in mn benen. Niet pijnlijk ofzo maar vervelend. En och ik smeer me toch een breuk aan allerlei cremetjes enzo dus dit kon er ook wel bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 16:50:37 #183
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70257930
quote:
Op maandag 22 juni 2009 @ 15:11 schreef Poppedein het volgende:
Vraagje voor de dames die hun zwangere buik op de foto hebben laten zetten en/of voor de fotografen die regelmatig zws.reportages maken... Ik wil graag samen met mijn vriendin dit 5 weken korter zwanger is onze buikie op de kiek laten zetten. We lopen nu echter een beetje tegen de vakantie periode aan waardoor ik al 37 weken zou zijn op t moment van de foto.. Denken jullie dat dat nog mooi zal zijn/worden? (Nóg langer in mn handen knijpen voor wegblijvende striae!) Bij welke weken hebben jullie dit laten doen en wat werd jullie toe geadviseerd qua termijn?
Thnx!
37 weken kan nog prima, pas geleden nog foto's gemaakt van iemand die 37 weken is en dat zijn hele leuke foto's geworden Zie hier.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70258194
Ja we krijgen ook een echo. Maar echt heel veel is er nog niet te zien met 6,5 week
Maar, he wel het begin van ons kind, wat aan het groeien is. Is mijn buik (z'n rare gedachten, en zo onwerkelijk en mooi).
pi_70258375
die foto op je fotopagina van die moeder met die baby in haar armen , ik vond die foto al heel erg mooi en intiem toen ik hem zag bij de moeder zelf, een verrassing dat jij hem maakte MissBliss, ik ga het even onthouden...
  maandag 22 juni 2009 @ 17:10:19 #186
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70258603
quote:
Op maandag 22 juni 2009 @ 17:03 schreef mijsje het volgende:
die foto op je fotopagina van die moeder met die baby in haar armen , ik vond die foto al heel erg mooi en intiem toen ik hem zag bij de moeder zelf, een verrassing dat jij hem maakte MissBliss, ik ga het even onthouden...
Dank je! Celine is wel een prachtig mooi modelletje ook natuurlijk!

Sorry mods, het was niet spammerig bedoeld
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70258810
Als fotograaf zou ik geen afspraak maken met een vrouw die al 37 weken zwanger is, die zou ik adviseren eerder te komen! Niet omdat het niet mooi is, wat dat zal vaak niet veel verschil maken met 34 weken (in mooiheids factor). Maar ik zou het veel te riskant dat de buik mogelijk al ingeruild voor een klein babytje!
Weet er zelf alles van Ben met 37 weken bevallen, had gelukkig het weekend ervoor foto's laten maken.

Zelf wil ik altijd zo natuurgetrouwe foto's maken, maar op verzoek is striae heel goed weg te werken of te vervagen! Daar zou ik me geen zorgen om maken

Ik heb een tijd geleden ook foto's gemaakt van 2 zwangere zusjes waar zo'n 5 weken verschil in zat, zie hier

[ Bericht 0% gewijzigd door lcicle op 22-06-2009 17:22:03 ]
pi_70259708
Davinia, ik heb heeeeel hard voor jullie geduimd en hoop zo dat alles goed is...!!!

Ik heb gelezen, maar ben veel alweer kwijt, ben een beetje gaar, had vandaag nog een drukke afspraak.
Voor iedereen maar even een is dat ook goed?

Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts, even naar mijn bekken laten kijken, en ik wil graag wat tips of anders een preventieve fysio-afspraak. De assistente was zich helemaal druk aan het maken dat ik al een tijdje met klachten rondloop en dat ik eerder had moeten bellen en waarom ik dat niet had gedaan en bla bla bla ik zat echt aan de foon zo van Voor mijn gevoel is het lang zo erg niet allemaal hoor Sjees net of ik met een vreselijke ziekte rondloop ofzo

Nog iets anders, mijn meisje trapt zowat met haar beentje door mijn nog niet ontplofte egel ( vond 'm wel grappig) naar buiten?! Dit heb ik nog nooit gevoeld maar het geeft me het idee dat er dalijk een beentje buitenhangt What's going on? Iemand die dit herkent? Echt heel raar dit.

Oh ja iemand ging vanaaf naar de vk las ik, was het niet BJ...? In ieder geval wil ik diegene veel plezier wensen
Sorry dat ik het allemaal niet meer weet, de intentie is goed, volgende keer ga ik wel weer langer reageren en alles quoten enzo
#geen
  maandag 22 juni 2009 @ 17:48:31 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70259828
Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar ik moet zo weg.
Even hart onder riem voor de mensen met nare reacties uit hun omgeving
Mijn is enig kind en die heeft er echt niet onder geleden en zijn beste vriend ook niet. Hij vindt het allang prima dat hij alle aandacht voor zichzelf heeft

Vanmorgen nog vergeten te reageren op Graeme Wat een poepie!

En dank je voor de lieve reacties. Ik ben ook erg blij dat mijn schoonouders zo enthousiast zijn. belde daarstraks op om een afspraak te annuleren en zijn moeder meteen: gaat alles nog goed? Dus we krijgen het nog zwaar te verduren
  maandag 22 juni 2009 @ 17:49:57 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70259869
nope BJ was aan het werk, en zit nu op de bank te knikkebollen...
*blijf wakker, blijf wakker.... want anders slaap je van8 weer slecht*

zo maar eens even eten....
  maandag 22 juni 2009 @ 17:58:05 #191
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70260139
Haha Duchess raar gevoel is dat he?
Het betekent dat ze met dr voetjes naar beneden ligt als je het daar voelt schoppen. Ik heb dat een hele tijd gevoeld, zo idioot, echt tot het punt waarop k geschrokken opsprong van de bank als k weer zo'n trap voelde haha. Maar het kan geen kwaad en ze schopt niet naar buiten toe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70260295
Hier voel ik sinds vandaag ook ineens geschop daar beneden, terwijl hij tot nu toe áltijd met zn hoofd naar beneden lag en verder ook gewoon telkens precies hetzelfde.. Maar 8 weken voor de uitgerekende datum ligt dat natuurlijk ineens niet meer lekker
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 18:28:39 #193
5428 crew  miss_sly
pi_70261164
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef lcicle het volgende:
Als fotograaf zou ik geen afspraak maken met een vrouw die al 37 weken zwanger is, die zou ik adviseren eerder te komen! Niet omdat het niet mooi is, wat dat zal vaak niet veel verschil maken met 34 weken (in mooiheids factor). Maar ik zou het veel te riskant dat de buik mogelijk al ingeruild voor een klein babytje!
Weet er zelf alles van Ben met 37 weken bevallen, had gelukkig het weekend ervoor foto's laten maken.

Zelf wil ik altijd zo natuurgetrouwe foto's maken, maar op verzoek is striae heel goed weg te werken of te vervagen! Daar zou ik me geen zorgen om maken

Ik heb een tijd geleden ook foto's gemaakt van 2 zwangere zusjes waar zo'n 5 weken verschil in zat, zie hier
Ik zou ook best iets eerder willen, maar zowel de as papa als de fotograaf moeten dan wel kunnen, natuurlijk
pi_70261383
Late reactie maar Davinia, ik hoop zo verschrikkelijk hard op heel goed nieuws!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70261419
Oh en Graeme foto's in HET eerste pakje mooie zoon hoor Tessie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 22 juni 2009 @ 18:45:05 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70261849
Is er al nieuws van Sindell? Die had vandaag haar echo toch?

En davinia ik hoop dat je inmiddels beter nieuws hebt gehad

Oh en Mefke goedgekeurd bij de vk?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70262002
Kijk dan wat mijn ouders hadden meegenomen uit Griekenland
Het is meer pompoen dan slofje

maandag 22 juni 2009 @ 18:49:48 #198
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70262062

wat drollig! haha idd grote pompoenen om naar te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 18:50:24 #199
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70262078
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

Tan ook alweer 12 weken!!!! Gefeliciteerd!
(en hoe is het met je buikje???)
Dik

Ik maak binnenkort wel weer eens foto's, ik vergeet het steeds
  maandag 22 juni 2009 @ 18:53:36 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_70262205
effe snel, want ik moet zo weer even weg. Ik was degene die naar de vk moest. Bloeddruk gedaald (doet ie al vanaf het begin), maar 1,3 kilo aangekomen ( ). Bultjes kunnen van de lever komen, dus even in de gaten houden. Straks een uitgebreider verhaal!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:56:51 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70262355
heeeeeey! Yay voor de 1.3 kg!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 18:58:03 #202
18860 sindell
Seriously
pi_70262414
Update:

Echo was goed, het zit waar het hoort te zitten
Maar veel was er nog niet te zien natuurlijk, met 0,47 cm
Maar het hartje konden we wel al zien kloppen, dat is echt wel apart om te zien. Zo'n knipperend gevalletje. Nou ja alles is dus okay, over 4 weken weer een echo, dan zal het vast al enorm gegroeid zijn.

Mijn ouders gelijk ook maar ingelicht, die waren wel blij, maar hadden het blijkbaar nog niet echt verwacht. Maar ja moeten toch aan het idee wennen, dat moet ik zelf ook nog steeds.

Ik ga dus eerst maar even verder met lekker misselijk en moe zijn

Ohw en mijn uitgerekende datum mag naar 15 februari
  maandag 22 juni 2009 @ 19:03:37 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70262651
gefeliciteerd met de mooie echo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 juni 2009 @ 19:03:57 #204
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70262665
Gefeliciteerd sindell, wat een geweldig nieuws een kloppend hartje!

Mefke, jayyyy .. netjes hoor maar 1,3 kg. Jompel jompel
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 19:16:31 #205
5428 crew  miss_sly
pi_70263279
mefke, fijn dat het goed was bij de vk. En 1,3 kilo, netjes kreeg je daar nu ook een complimentje voor, of dat dan weer niet?

sindell, fijn dat de echo goed was. Een knipperend hartje, geweldig gezicht en een hele opluchting he?
pi_70263430
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:10 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dank je! Celine is wel een prachtig mooi modelletje ook natuurlijk!

Sorry mods, het was niet spammerig bedoeld

Celine is echt wel een prachtig mooi modelletje ja! echt leuk gewoon!

Mefke goed nieuws!
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 19:27:09 #207
5428 crew  miss_sly
pi_70263785
Ik kreeg net een smsje van McLaura, ze is weer in het ziekenhuis. Ze had erge pijnaanvallen vanmiddag en in het ziekenhuis bleek dat de nieren last hebben van de infectie en de ab niet snel genoeg aanslaat. Nu dus ab via het infuus en in ieder geval vannacht blijven en kijken hoe het gaat.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:30:12 #208
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70263915
he get wat naar voor Laura en de AB leek juist een beetje aan te slaan dacht ik

Beterschap!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70264232
Sindell

Memmel yeah 1,3 kg
Ik ben stiekem een beetje jaloers ( bij zat er in 4 weken 3,1 kg bij , heb ondertussen de magische grens van 80 kg overschreden )

Davinia, ik hoop dat alles goed is....

MCLaura , jeetje balen zeg... hopelijk voel je je snel beter
pi_70265344
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:58 schreef sindell het volgende:
Update:

Echo was goed, het zit waar het hoort te zitten
Maar veel was er nog niet te zien natuurlijk, met 0,47 cm
Maar het hartje konden we wel al zien kloppen, dat is echt wel apart om te zien. Zo'n knipperend gevalletje. Nou ja alles is dus okay, over 4 weken weer een echo, dan zal het vast al enorm gegroeid zijn.

Mijn ouders gelijk ook maar ingelicht, die waren wel blij, maar hadden het blijkbaar nog niet echt verwacht. Maar ja moeten toch aan het idee wennen, dat moet ik zelf ook nog steeds.

Ik ga dus eerst maar even verder met lekker misselijk en moe zijn

Ohw en mijn uitgerekende datum mag naar 15 februari
Tot nu toe, ik ook 15 februari. Lopen we gelijk op
Leuk!!!!

15 februari 2008 is mijn schoonvader gestorven, erg verdrietige dag, maar wel een mooi idee als hierop onze baby geboren zou worden.
pi_70265655
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef martine1984 het volgende:
Sindell

Memmel yeah 1,3 kg ehm, mefke?
Ik ben stiekem een beetje jaloers ( bij zat er in 4 weken 3,1 kg bij , heb ondertussen de magische grens van 80 kg overschreden )

Davinia, ik hoop dat alles goed is....

MCLaura , jeetje balen zeg... hopelijk voel je je snel beter

gets Laura, je hebt er maar geen geluk bij! Ik hoop dat de ab via je infuus aanslaat, en dat je morgen gezonder en wel het ziekenhuis weer kan verlaten...
pi_70265843
beterschap voor Laura!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70265928
Och Laura... dat is balen.
Hopelijk ben je met de AB gauw van de pijn af en kan je vlot weer naar huis
pi_70266024
Sindell feli met je goede echo!

mcLaura
pi_70266864
Wat heeft iedereen toch met die familie tegenwoordig? Is er dan helemaal geen begrip meer te vinden ergens? Succes meiden

Waar blijft Davina nou? Ik word ongerust! Ik hoop dat alles goed is!

Oh, Laura wat balen, sterkte en ik hoop dat je snel op knapt

Mefke, wat netjes die 1.3 kilo

Sindell, fijn dat alles goed zit!

En dan ben ik ook vast weer de helft vergeten, sorry Ik doe het niet express
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70267068
Zit ook te wachten op Davinia, hoop dat alles oke bleek!
En MCLaura, dat is niet grappig! Sterkte en ik hoop dat je snel weer thuis bent.
Mefke, goed bezig!
Sindell, jeetje, dat ze dat kunnen zien dan he, 0,47 cm. En ook zo indrukwekkend, zo ieniemienie klein maar wel een kloppend hartje!
  maandag 22 juni 2009 @ 20:42:12 #217
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70267166
voor McLaura! Balen dat je in het zkh ligt! veel sterkte!

sindell ,gefeli met je goede cho!
nou, jullie sterktewensen hebben geholpen, hoor!

Het was helemaal goed!

nekplooi 2,5mm (max 3,5mm), hersentjes ontwikkelen zich goed, hartje had al 4 kamers en al, maagje was mooi, blaas was mooi, alles was helemaal mooi!

en we mogen volgende week weer terugkomen, omdat ze de termijn niet helemaal goed kon bepalen, en het dus nu 2 dagen afweek van de huidige termijn. wat een straf

en PR heeft meneer de gyn nog proberen uit te leggen dat hij een hork was, maar het kwam niet aan goh

pff, klopte mn instinct gelukkig toch!
al heb ik wel een potje gejankt van tevoren dat ik bang was dat er een of andere frankesnteinbaby op het scherm zou verschijnen

wat blijkt nu? iedere foetus ontwikkelt op een ander moment zijn maximum nekplooi en de 12w5d is gewoon een benchmark waarde vanwaaruit bleek dat ze eea het best konden onderscheiden. een dikke nekplooi bij 11w zegt dus helemaal niks, noppes, nada.

morgen bel ik nog ff de vlos en dan ga ik wel vragen of ze wat tegen de echomevrouw gaan zeggen hierover, want dit wil je andere mensen niet zomaar aandoen. naja, aandoen is een groot woord, maar jullie snappen em wel, toch?

ben iig helemaal happy nu!

PS we zijn uit eten geweest om te vieren, vandaar de late post. sorry
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 20:43:34 #218
5428 crew  miss_sly
pi_70267212
Davinia wat geweldig ow, wat een opluchting is dat
Ik ben zooo blij voor jullie
  maandag 22 juni 2009 @ 20:44:17 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70267244
Jaa Davinia, wat een fijn nieuws! Super! Ik kan me jullie opluchting meer dan voorstellen!

Geniet ervan en gefeliciteerd (volgens mij had ik dat nog niet gezegd!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 22 juni 2009 @ 20:45:43 #220
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70267306
Davinia wat een geweldig nieuws!
ik ben zo blij voor jullie hop terug op die roze wolk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70267381
Davinia dat is echt geweldig nieuws.
Ik vind het ook echt afschuwelijk wat er is gebeurt en welke uitspraken er gedaan zijn!
pi_70267497
Davinia wat goed! ik ben heel blij en opgelucht voor je!
pi_70267529
Sindell een goede echo wat fijn!

Davinia wat een opluchting dat alles goed was

McLaura wat vervelend, ik hoop dat je snel opknapt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juni 2009 @ 20:51:20 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70267537
Davinia
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70267552
Oh Davina en PR wat fijn!!

Dus we lopen niet meer gelijk op? Jammer hoor! Vond het net zo gezellig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 22 juni 2009 @ 20:57:33 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70267789
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef Vlindur het volgende:
Oh Davina en PR wat fijn!!

Dus we lopen niet meer gelijk op? Jammer hoor! Vond het net zo gezellig
ik dacht hetzelfde

naja, mss bkijft het wel zo.
en anders doe ik alsof
vind het ook wel gezellig, en om die 2 dagen zal het niet hangen, toch?
pi_70267816
gelukkig!!!! goed nieuws!
hartstikke mooi!
  maandag 22 juni 2009 @ 21:06:01 #228
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70268169
Davinia wat goed nieuws!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:11:08 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70268355
Davinia, wat fijn! Oh, heerlijke opluchting!

Beterschap voor Laura, wat naar zeg.

Mefke, 1,3 kilo is keurig! Fijn!

Wat was er nog meer?

Oh ja, Sindell, gefeliciteerd met de goede echo, ik ga het lijstje even aanpassen voor je.

En er was nog iemand die daarom vroeg maar nu weet ik het niet meer.
Oh wel! CalamityJane!

Net even wezen zwemmen mar ik heb een groot deel gewoon lekker aan de rand gehangen, echt te weinig energie hoor. Vandaag ook al 2 keer een stukje gefietst.
Volgende week ga ik samen met mijn zwemvriendinnetje het geboortekaartje maken en dan de week erop nog 1 keer zwemmen en dan gaan ze dicht voor de vakantie. Nou... dan loop ik richting de 34 weken dus dan ben ik er ook echt wel klaar mee.
pi_70268557
Ooooh Davinia wat ben ik blij voor je! Pfffff! Hoera!!!

Sindell wat heerlijk, een goede echo! Klein hé en dan al een kloppend hartje, zo'n wonder

Mefke, jaaah jij was het die naar de vk moest... Nou 1,3 kg dat is netjes!

McLaura, hé meis balen zeg dat je in het ziekenhuis moet blijven, ik hoop dat je snel weer naar huis kunt (zonder pijn!).

Heb net mijn voedingskussen weer uit de mottenballen getrokken, maar ik had alleen maar meer pijn in mijn bekken met dat ding. Geen succes vooralsnog dus
#geen
  maandag 22 juni 2009 @ 21:20:55 #231
100412 mefke79
komt goed!
pi_70268684
sindel, een goede echo is altijd fijn!
Laura, pfff, vervelend .Van de andere kant, met zoveel pijn kun je nergens beter zijn dan in een ziekenhuis waar ze je in gaten houden en waar ze je ab kunnen geven.
Martine, troost je, ik had vorige keer 4 kilo in 4 weken, dus dat was ook een enorme groeispurt (die ook vertaald is in een aantal streepjes op zij/buik). En ik ga richting de magische 3 cijfers om je gewicht aan te geven, tis niet anders.
Davina, juh!!! Je voorgevoel klopt! (echt, je voorgevoel is meestal zo'n goede raadgever) En wel goed dat je er nog iets van gaat zeggen, ze hebben je zo onzekere periode bezorgd, al voorkom je dat door je opmerkingen maar 1 keer, dan is er vast 1 ander persoon mee geholpen.

Het vk bezoek dan. Maar 1,3 kilo dus en ja, ik kreeg complimenten. Ha en dan te bedenken dat er ook echt nog wat vocht bij zat, want m'n voetjes waren niet helemaal normaal. Verder heeft ze even goed gekeken naar de baarmoeder en die zit dus inderdaad hoog. Nu al over de helf van die navel-borstbeenhoogte. Driekus was ook gedraaid gisteren, dus ze moest effe zoeken naar het koppie, dat lag gezellig ergens onder mijn ribben. Al met al netjes, moet dus alleen de uitslag en mijn eigen eczeem in de gaten houden. Driekus ligt ook regelmatig tegen lever aan en dat kan dan voor die uitslag geven. Enige manier om er achter te komen is bloedprikken, dus ik kijk het even een dagje aan en anders bel ik wel even of ik mag prikken. En mijn gewone eczeem smeer ik lekker in.

Zo, nou ben ik geloof ik ongeveer bij...Vakantieperikelen: ik snap het het helemaal dat mensen in mijn verlof en rond mijn bevalling op vakantie zijn, moeten ze ook gewoon doen. Maar ik zal mijn zussie wel missen als ze er straks echt niet blijkt te zijn. Nou gaan we maar gewoon uit van een eigenwijze uk die blijft zitten tot 41 weken, is dat probleem ook meteen opgelost.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:23:56 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70268803
Jaaaaaaaaaa Davinia wat ben ik blij voor je dat alles helemaal goed was!! Helemaal geweldig, wat zullen jullie blij zijn. Maar mèèèn wat een hork zeg

McLaura wat ontzettend vervelend dat je in het ziekenhuis moet blijven. Hopenlijk ben je snel gezond weer thuis.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:26:07 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70268905
wat praten jullie veel.... krijg het amper bijgelezen

Mc Laura beterschap!!!
Huup hoe ging het bij jou vanmiddag bij de Vlos?
Davina en Sindell van harte met jullie goede echo's
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70268956
Wat superfijn dat alles goed is Davinia!!
pi_70269198
Wat een geweldig nieuws Davinia! Gefeliciteerd! Wat een opluchting lijkt me dat zeg..
Sindell, ook gefeliciteerd met de goede echo!
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef miss_sly het volgende:

Ik zou ook best iets eerder willen, maar zowel de as papa als de fotograaf moeten dan wel kunnen, natuurlijk
Ja, duh Jouw fotograaf doet niet zo moeilijk als ik, daarom heeft die ook zoveel klanten Meeste van mijn klanten wachten niet erg lang en plannen een hele tijd van tevoren al
  maandag 22 juni 2009 @ 21:34:47 #236
95408 Incantrix
pi_70269325
Jeeejj, Davina, wat goed!! Kijk, nu heb jij dus gewoon hardstikke gelijk gehad met je voorgevoel!

*: Voor de dames (sorry, ben moe en heb hoofdpijn, de namen zijn niet blijven hangen) die zulke nare reacties hebben gekregen van ouders/schoonouders. Bwuh, ik zou er echt naar van worden inderdaad

McLaura, balen dat je in het ziekenhuis moet blijven.. Veel beterschap!

Asyniur, díe reactie is daarentegen toch zo prachtig he? Leuk zeg Lekker van genieten joh!

Ehm, ik heb dus een heel duf, raar hoofd, dus gewoon even een aan de rest.. Het ging niet zo relaxed vandaag allemaal, ik denk dat ik een beetje te hard naar mijn werk ben gefietst en heb er 2 hele erge wegtrekkers gehad. Eéntje was zo erg dat ik helemaal niks meer zag voor een seconde of 10-15 en dat was eigenlijk best ff wat minder, als je niet thuis bent enzo. Mijn collega's waren echt heel lief en zorgzaam en het ging daarna wel weer, maar nu heb ik dus wel elke keer als ik opsta een halve minuut nodig om daaraan te 'wennen'.. En heb ineens hardstikke erge spierpijn in mijn buik, helemaal au! Zou het met elkaar te maken hebben? Naja, het maakt niet uit ook, ik ga mijn bed in. Helemaal klaar met vandaag..
3!
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:22 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70269413
Davinia En nu heerlijk gaan genieten van Freddie hoor

McLaura sterkte in het ziekenhuis!

En Mefke fijn dat alles oke is
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 21:41:14 #238
5428 crew  miss_sly
pi_70269651
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef lcicle het volgende:

Ja, duh Jouw fotograaf doet niet zo moeilijk als ik, daarom heeft die ook zoveel klanten Meeste van mijn klanten wachten niet erg lang en plannen een hele tijd van tevoren al
Ik was een hele tijd vantevoren helemaal niet in staat om te plannen, gewoonweg omdat ik het nog niet wist. Ik heb ook alleen besloten het toch te doen, omdat ik zo bang ben dat ik achteraf spijt krijg, niet omdat het me op dit moment zo geweldig leuk lijkt. Klinkt misschien heel raar, maar goed, zo zit ik deze zwangerschap gewoonweg in elkaar

Nu ik besloten heb het te doen, kijk ik er wel een klein beeje naar uit en denk ik dat er wel leuke foto's zullen komen, maar eerder dan dit had ik gewoon niet unnen beslissen.
pi_70269961
Maar jullie krijgen vast de allermooiste foto's!! Heel veel plezier gewenst in elk geval. Je zult zien dat je je straks voor de lens een ware diva voelt, echt!
  maandag 22 juni 2009 @ 21:47:53 #240
18860 sindell
Seriously
pi_70269990
Bedankt allemaal

Davinia ook feli met je goede echo, stom dat mensen je zo bang kunnen praten eigenlijk. Maar het is gewoon goed, dus gewoon genieten nu

En bedankt voor het aanpassen
pi_70270530
Incantrix, pas op hoor! Lekker uitrusten nu is wel goed
wel schrikken hoor, op je werk! Hoe ben je thuisgekomen?
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 21:59:38 #242
5428 crew  miss_sly
pi_70270540
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef lcicle het volgende:
Maar jullie krijgen vast de allermooiste foto's!! Heel veel plezier gewenst in elk geval. Je zult zien dat je je straks voor de lens een ware diva voelt, echt!
Thanks
Het komt vast goed, en Chell kan prachtige foto's maken, dus dat zal zelfs van mij wel lukken...
  maandag 22 juni 2009 @ 22:04:15 #243
190853 RockabeIIa
pi_70270768
Savonds samen! Ik heb ook gepoogd een beetje bij te lezen... Lukt niet echt na zo'n lange en drukke dag maar wat veel nieuws zeg! voor de goeie echo's en voor McLaura
pi_70270811
Jaaa Davinia gelukkig, wat een supernieuws!

Incantrix pas je een beetje op jezelf? voorzichtig doen hoor
pi_70270827
Davinia, wat fijn dat het er goed uitzag qua nekplooi lekker uit eten geweest om het te vieren, groot gelijk!

Incantrix, hou je jezelf ff in de gaten... als het zo blijft zou ik morgen ff de vk bellen denk ik.
Misschien inderdaad een kwestie van even te hard van stapel gelopen, maar het klinkt wel naar
  maandag 22 juni 2009 @ 22:11:29 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70271131
Incantrix, rustig aan he!
En zorgen dat je iets van dropjes in de buurt hebt wil nog wel eens helpen. Niet een hele zak, maar een paar kan soms net even helpen je weer wat op te peppen.

Ik heb trouwens vanmiddag mijn naam-rompertjes-waslijntje opgehangen voor het raam en daarna netjes in de kast gelegd. Kan F. hem zo ophangen als het zo ver is. Echt heel lief om te zien.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:13:16 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70271211
klinkt leuk Be
Dat is dan wel weer het voordeel van het geslacht al weten.
Hier zou ik ook best graag wat leuks voor het raam willen alleen nog geen idee wat.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:13:49 #248
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70271239
Incantrix, als je denkt dat het door een te lage bloeddruk komt, kan je voor het opstaan eerst even met je hoofd schudden. van links naar rechts, zeg maar.
dan gaat er wel al wat bloed naar boven en zak je niet zo weg bij het opstaan.

helpt mij iig goed als de bloeddruk weer eens te ver zakt

iig sterkte ermee! het klinkt heel vervelend
pi_70271455
Davinia, wat fijn!!!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 22:19:46 #250
5428 crew  miss_sly
pi_70271539
Incantrix, voorzichtig aan hoor! Toch iets rustiger doen!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:21:36 #251
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70271626
Davinia, wat een fijn, goed nieuws!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70271969
*komt nog even binnenvallen*
Ik heb (bijna) alles terug gelezen, harstikke bedankt voor alle lieve reacties! Echt heel leuk om allemaal terug te lezen en zo lief hoe jullie allemaal meeleven, thanx meiden!
Ik ga nu maar eens doorverhuizen naar het grote kleine babietjes topic, maar ik blijf hier natuurlijk nog meelezen, want ik wil wel weten hoe het met jullie allemaal gaat natuurlijk!
Nog even een foto´tje (met schone haartjes!)
  maandag 22 juni 2009 @ 22:31:30 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70272083
*smelt*
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 22:33:23 #254
5428 crew  miss_sly
pi_70272190
tessie, wat een moppie
  maandag 22 juni 2009 @ 22:33:29 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70272196
Tessie (nu wil ik ooohooook)
  maandag 22 juni 2009 @ 22:33:40 #256
190853 RockabeIIa
pi_70272203
Oh wat een heerlijkheid!!!
pi_70272367
Davina, gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Nu inderdaad lekker genieten van Freddie!
Incantrix, rustig aan doen joh!
Tessie, volgens mij heb ik nog helemaal niet gezegd hoe gaaf ik de foto's van Graeme vind, wow!!
pi_70273210
Oohh nog eentje (voor Rocka vanwege dr avatar)
  maandag 22 juni 2009 @ 22:57:42 #259
95408 Incantrix
pi_70273312
Kom ik stiekum nog even langssurfen met dichtzakkende oogjes (handig, zo'n iphone ) om te zeggen dat jullie lief zijn

Dat ik rustigeraan moet doen is me goed duidelijk geworden en ik zal me er zeker aan houden. Dank jullie wel voor de tipjes (hoofdschudden kende ik nog niet!) en die dropjes gaan weer mijn werkla in (had ik eigenlijk meestal wel, maar sinds ik zwanger ben is mijn eetlust weg en snoep ik niet of nauwelijks meer)..

Ohja, en Mijsje, mijn lief is me uiteindelijk komen halen vanuit zijn werk zodat ik niet alleen naar huis hoefde te fietsen, dat was echt heel fijn.

Thnx meiden en welterusten!

(En Lijnloos, nu ga ik twijfelen.. Had ik je al gefeliciteerd met je huwelijk? Ik weet het niet meer.. Nouja, alsnog gefeliciteerd in elk geval, heel erg leuk! Wat is trouwen toch bijzonder he? )
3!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:58:17 #260
190853 RockabeIIa
pi_70273337
ik zag em al in het babytjestopic Thanks! Wilde daar niet reageren want stiekem stalk ik je een beetje
Die haaaaaartjes! Zo ontroerend skattig!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:59:34 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70273389
druivesuiker Intrax
pi_70273594
Incantrix, een fijn idee, dat je lief je is komen halen. ik was wel even bezorgd over je...

Tessie, wat is je ventje toch een prachtig kereltje! en die haartjes, zo lief, zo schattig! waar kan je suks kopen?
pi_70275665
Hahaha Rocka stalker!
Ik had ook helemaal niet verwacht dat er zo´n echte en super mooie baby in mijn buik zat haha Heel raar toen hij ineens op mijn buik lag, en dat ik hem dan in het echt kon bekijken enzo.... oohh *zwijmel*
  dinsdag 23 juni 2009 @ 04:26:59 #264
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70278526
Tessie, wat een schatje is die Graeme
En die haartjes!!!

McLaura, sterkte en beterschap

Davinia, wat fijn dat de uitslag gewoon toch goed bleek te zijn, gefelciiteerd
En een zusje voor Eli? Wie weet...

Sindell, jij ook gefeliciteerd met je goede echo

En ik blijf feliciteren: Lijnloos en man getrouwd, hoera

voor alle dames die even wat minder blij zijn met bepaalde familieleden. Alsof het allemaal nog niet lastig genoeg is met die hormonen...

Maandag weer gaan werken en zeer vakkundig de confrontatie weten te vermijden, ik durfde niet
Nou was de collega van de brief ook niet aanwezig, maar ik heb inmiddels wat telefoontjes gepleegd en volgens het juridisch loket van het ministerie mag ik inderdaad niet gedwongen worden 6 weken voor uitgerekende datum al met verlof te gaan als ik zelf tot 4 weken tevoren wil werken.
Nu moet ik dat nog subtiel, duidelijk en zonder tranen proberen duidelijk te maken op mijn werk, er staat zelfs al in alle werkagenda's dat ik er vanaf 13 juli niet meer ben

Ik was om 18:30 thuis, heb gegeten en lag vanaf 20:00 uur te slapen, ik was zo moe geworden van ineens weer werken de hele dag! Gelukkig hoef ik vandaag (mijn vrije dag) uiteindelijk niet mee te doen met de BHV-cursus. Mijn wollige brein mag volgend jaar in de herkansing en is dan hopelijk minder wollig zodat ik "nieuwe dingen" makkelijker kan opnemen.
pi_70278651
Davinia wat een super fijne uitslag

En Sindell ook een goede echo

Tessie wat een schatje

Ik ben nerveus voor vanmiddag en kan niet meer slapen Zit me echt de ergste onrealistische dingen in mn hoofd te halen (dat ik in het ziekenhuis moet blijven, dat ik diréct moet bevallen daar..) Terwijl de kans gewoon aanwezig is (en veel groter ook) dat er uiteindelijk niks ergs aan de hand is..
  dinsdag 23 juni 2009 @ 06:39:22 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70278726
ooooo Tessie, mooi schoon beebje!

*strooit wat relaxerends richting Chan* en wenst je natuurlijk ook veel succes.

Davinia, wat een opluchting dat je echo goed was en die nare man het helemaal fout had... deed ie nu wel een beetje normaal?? of issie gewoon zo'n hork?

En Sindell heeft ook een goede echo en al een hartje gezien!!! Gefeliciteerd!

Bah Laura in het ziekenhuis, wat een tegenvaller.....beterschap, en ik hoop dat je snel opknapt..

Mefke, ook weer goedgekeurd bij de VK

Ik was gister na het werken en het eten, helemaal kapot en zat steeds te knikkebollen op de bank, lag al voor acht uur in bed Heb dus nu wel gelukkig wat langere kunnen slapen..(alhoewel ik wel regelmatig wakker was).
zo weer aan het werk...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:00:05 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70278787
Veel plezier met je 3D-echo vandaag, Rocka!
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 07:05:49 #268
5428 crew  miss_sly
pi_70278810
Chan, kan me zo voorstellen dat je niet meer kon slapen! Ik wil je alvast succes wensen voor vanmiddag en ik hoop zo dat jullie vandaag eindelijk positief uitsluitsel krijgen en je nog een paar weken kunt genieten van een fijne zwangerschap

Hier ook al vroeg wakker en slapen lukt niet meer. Dan maar eruit, halen uit mijn verlof wat er in zit
Straks 11 uur even controle bij de vk. Benieuwd wat er nu mnet mijn glucose was/is.
pi_70278972
WIj hebben zo om 8:15 onze eerste echo

Spannend zeg
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:33:49 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70278974
Chan, veel succes vandaag met de echo! Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar hopenlijk blijkt dat achteraf helemaal nergens voor nodig geweest.

Rocka, have fun met de pret-echo vandaag! Lekker rockababy kijken

tessie, wat is het een schatje. Heerlijk ventje!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:35:09 #271
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70278981
Co-OL, veel plezier met de echo! Spannend is het, maar vast ook heel leuk!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:41:57 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70279024
Tessie

Rocka, veel plezier met je 3D, ben benieuwd naar je foto's

@Co-OL, veel plezier vandaag! Zijn jullie erg zenuwachtig?
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 07:44:55 #273
5428 crew  miss_sly
pi_70279044
Co-OL, het is al bijna 8.15! Spannend he, maar als alles goed blijkt is het wel helemaal geweldig!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:45:25 #274
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70279048
Chan, ik kan niet echt terugvinden waarom je nou precies naar het ziekenhuis moet, waarschijnlijk ben ik het vergeten In ieder geval veel succes

Co_ol, wat spannend! Geniet ervan.
En Rocka ook al baby spieken, in 3D nog wel. Nice!

Miss_Sly, zo maak je wel optimaal gebruik van je verlof he?
Ergens ook wel fijn dat de natuur het zo geregeld heeft, met slecht kunnen slapen (vooral) op het eind. Als je je vrije dagenzou verdoen met tot 12 uur in bed liggen elke dag... is ook zonde van je tijd-voor-jezelf-voordat-baby-er-is! Maar slapend gaat de tijd natuurlijk wel weer sneller, hmm.
pi_70279155
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:41 schreef Tan het volgende:
Tessie

Rocka, veel plezier met je 3D, ben benieuwd naar je foto's

@Co-OL, veel plezier vandaag! Zijn jullie erg zenuwachtig?
Ja best wel Vorige keer was na 6 week het vruchtje gestopt en we zijn nu 7 weken en 3 dagen
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 08:18:56 #276
5428 crew  miss_sly
pi_70279340
Ja, dan is zo'n eerste echo zeker erg spannend! Ik hoop dat alles goed is, jullie zijn nu ongeveer aan de beurt!

Kersjes, ik bespeur een ritme in mijn nachtrust: dag vroeg, dag uitslapen. Dus dat vind ik op zich heel prima, best off both!
Ik heb inmiddels bijvoorbeeld aweerl mijn benen goed geschoren, dus ik kan dadelijk weer fijn in mijn zomerrokje met dit mooie weer!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:22:58 #277
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70279387
Davinia, fijn dat alles in orde is. Wat ik me eigenlijk wel al de hele tijd afvraag is waarom die echoscopiste die eerste nekplooimeting nou gedaan heeft. Bij mij was het in ieder geval behoorlijk zoeken en graven voordat ze hem goed in beeld had voor een meting. Maw het lijkt me niet iets war je 'per ongeluk' even ziet.
Gelukkig is alles met een sisser afgelopen, maar jullie hebben wel lekker een tijdje in de stress gezeten voor niks.

Tessie, wat een lekker mannetje! En wat iedereen al zegt: die haartjes! zjmelt!

voor alle meiden met familieperikelen. Kun je er nou net niet bij hebben he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:36:32 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70279536
Chan heel veel succes vandaag hoe laat moest je nou precies? Ik hoop dat alles mooi netjes bijgetrokken is

Co_OL ik hoop dat je inmiddels genoten hebt van die eerste echobeelden

En Rocka heel veel plezier bij de 3D vandaag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70279579
Chan, succes vandaag!

Rocka, veel 3D plezier .

Co_ol, hoe was de eerste echo?
pi_70279638
Mogge allemaal!

Davinia, ik ben zo blij voor je! Moest gisteren veel aan jullie denken! De stress die jullie gevoeld moeten hebben... en uiteindelijk dus voor niks

Icantrix, hopelijk gaat 't vandaag wat beter!

Cool, succes met jullie echo! Spannend hoor!

Chan, succes!

Aaargh ik ben de rest alweer vergeten. Nou ja, dan maar een dikke voor iedereen!

Vannacht superslecht geslapen En als ik wel sliep droomde ik raar. Dat mijn man op een eilandje moest wonen en dat de baby en ik één nacht per maand mochten blijven logeren.
pi_70279877
Tessie wat een superlief kindje heb je gemaakt

Chan sterkte vanmiddag

Rocka veel plezier met de pretecho!

Co_OL hoe was jullie echo?

Kersjes, wat was jij vroeg wakker?

Ik heb bijna geen oog dichtgedaan, waardeloos
Vanmiddag naar de huisarts ivm bekkenklachten. Ik wil een wonderpil
#geen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:01:50 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_70279942
Heerlijk nieuws Davinia! Ben er erg blij om
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70279979
Chan succes vandaag!

Co_OL ik hoop dat alles goed was!

Davinia wat fijn dat alles goed was! Nog een echo is natuurlijk altijd leuk als alles gewoon goed is

Ik ben vandaag 37 weken
zo maar meteen even naar de thuiszorg winkel voor klossen en daarna de laatste babywasjes ophangen. Dan hoef ik alleen nog maar mijn eventuele vluchtkoffertje klaar te zetten en dan is alles klaar voor de baby
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:17:29 #284
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70280284
Chan, heeeeeel veel succes vandaag! hopelijk ben je vanavond weer thuis met een prachtige echo in je handen

Rocka, veel 3d plezier!

Co_oL, hopelijk hebben julie nu een goede echo gehad van een prachtige kindje met een termijn van 7w nog wat

Kersjes, is wel erg bot dat ze je zomaar al uit de agenda's schrijven
Hopelijk kan je ze tot reden brengen en kan je tot 4 weken voor de bevalling doorwerken, zoals je wilt!

tessie, wat een prachtig, heerlijk spekkie heb je gebakken! heerlijk die zachte, dikke wangetjes! ik zou bijna mn beeldscherm gaan aaien

@BJ, ja het is gewoon een hork al was hij nu wel een stuk jovialer dan bij het vorige gesprek. maar onze feedback dat hij mss wel 2 of 3 keer had kunnen zeggen dat er niks aande hand kon zijn, zonder dat dat afdeed aan de ernst van de situatie, kam niet aan... dat belooft

@Ca.Ra, die mw was net afgestudeerd echoscopiste en nekplooimevrouw, dus ik denk stiekem dat ze gewoon is gaan zoeken om ervaring op te doen of zo. en je ziet bij de vrucht ook echt wel wat zitten, maar deze mevrouw nam de binnenste plooi, terwijl PR en ik denken dat die andere mevrouw ook nog de buitenste plooi had genomen.... fout op fout, dus...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:19:35 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70280336
Succes en veel plezier voor de echo mensen vandaag. Chan, Co_OL en Rocka toch?

Hier ook wat slecht geslapen, veel wakker, veel draaien enzo. Hoort erbij he.

Aan de ene kant vind ik het nu heel hard gaan, aan de andere kant gaat het me nog niet hard genoeg. Ik ben zo aan het zwijmelen van al die kleine babietjes hier en IRL. Ik wil ook weer!
pi_70280526
Jeetje Flink wat berichten.

FTA 37 weken Heerlijk het eind komt steeds dichter bij.

McLaura in het ziekenhuis? Gets meid ik hoop dat het snel beter gaat.

Davina Fijn dat de echo positief nieuws gaf. Wat een opluchting moet dat zijn.

Tessie. Wat een heerlijk mannetje zeg. Smelt Prachtige haartjes en een heerlijke volle toet.

Huup tjee wat een vocht hou je vast. Succes meid met de laatste loodjes. Ik hoop echt dat je wat vocht kwijt raakt of dat het in ieder geval niet erger wordt.

Hier gaat het eigenlijk naar omstandigheden wel lekker eigenlijk. Al waggelend flink aan de poets en was. Beetje dwangmatig wel Ha Ha. Can't help myself momenteel. Maarja het gaat ook tergend langzaam.
Ik wil gewoon alles schoon hebben. Het moet En verder lig ik tussendoor half op de bank uit te puffen. Zo vul ik m'n dagen wel.
Morgen weer een groeiecho. Waarschijnlijk de laatste keer en daarna over een paar weekjes voor het echie
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:35:34 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70280684
Davinia, dat von d ik nou ook. En ik heb weer een mail gestuurd waarin ik nogmaals heb aangegeven tot 4 weken te willen werken en dat ik daar officieel ook recht op heb. Misschien laf, maar een stuk veiliger want alleen de gedachte aan een irl-gesprek doet me al tranen in de ogen krijgen

Duchess, slapen gaat niet zo denderend inderdaad. Ben vaak ook erg misselijk 's nachts.

Miss_Sly, tijd goed besteed dus!
Ik heb laatst trouwens M. mijn stukje onder de buik grondig laten scheren toen we naar het strand gingen en ik mijn bikini aanwilde Zelf doe ik het op de tast en zo te voelen is het lang niet altijd even netjes...

BE, we moeten nog even geduld hebben!!
Ik vind hegt zo leuk dat we op een kluitje zitten met een paar, zitten we straks gezamenlijk de laatste loodjes te beleven, hunkerend naar onze kinderen
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 09:37:00 #288
5428 crew  miss_sly
pi_70280722
Ik kreeg net alsnog een telefoontje van de assistente van de vk dat de GTT 50 grams toch niet helemaal goed was. Moet dus zsm (vandaag had ik al ontbeten natuurlijk, dus morgen dan maar) een GTT 100 grams laten doen. Adhv de uitslag daarvan wordt bekeken of ik dan nog een afsrpaak moet maken in het ziekenhuis hierover.

Het viel me zo rauw op mijn dak, ik had echt geen telefoontje meer verwacht. Heb er wel even een traantje om gelaten. Als het allemaal zo belangrijk is, dan laten ze dat toch sneller weten? Zodat je ook sneller iets kunt doen, als dat moet. Heb ik in de tussentijd nou slecht gegeten en gedronken en kan dat een slechte invloed op Senna hebben? Ik vind het stom.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:37:22 #289
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70280731
Urla, waarom een groeiecho? Is je kleintje klein of juist groot?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:39:32 #290
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70280791
Miss_Sly, als dat zo is kan je er toch niks meer aan veranderen. Probeer er niet te veel aan te denken
Maar stom is het wel dat ze zolang wachten met het bekend maken.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:40:48 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70280813
Miss-sly, ik weet niet wat het allemaal betekent eigenlijk, maar kennelijk iets met je suiker? Wat rot dat het misschien niet oké is.
En een traantje is niet gek, hoor. Maar ik duim dat er geowon niks aan de hand is!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:41:22 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70280829
Miss_sly
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:43:03 #293
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70280868
miss
vervelend dat het zo hard binnenkomt. Het klinkt makkelijker dan het is maar gedaan is gedaan, probeer je geen zorgen meer te maken over wat je de afgelopen dagen wel of niet gegeten hebt. En bel desnoods je vk als je nog vragen hebt, zij kunnen vast ook antwoord geven op dit soort dingen succes morgen!

Urla spannend morgen een echo. Succes alvast.

Ik ben een kilo afgevallen ten opzichte van 2 daagjes geleden en ik vond inderdaad al dat k idioot veel moest plassen de afgelopen 2 a 3 dagen dus jeuh! vocht op zn retour! Hoewel het dan wel weer een beetje jammer is van het weer van aankomende tijd maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70280965
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:37 schreef Kersjes het volgende:
Urla, waarom een groeiecho? Is je kleintje klein of juist groot?
Ze maken deze preventief omdat in mijn familie alle kindjes klein geboren worden.
Ikzelf woog 4 pond. Mijn zoon was eigenlijk de grootste van de familie met 2652 gram.
Nu willen ze dit goed in de gaten houden. Misschien ook om te zien hoe de groei is.
Beebje was bij de laatste echo 5 weken geleden gemiddeld in groei, alleen het hoofdje was in verhouding met de rest van het lichaam iets kleiner, maar viel nog wel onder gemiddeld. Ook hebben ze haar toen op 3 pond geschat in gewicht.
De verklaring voor het hoofdje was volgens de VK dat we zelf ook kleine hoofden hadden in verhouding en dat dit bij ons paste
Dus ik ben heel benieuwd hoe ze nu gegroeid is.

Miss Sly. Niet leuk dat de uitslag nog steeds niet ok is, maar het zal toch niet dat ze je als het echt mis is zomaar aan laten modderen. Misschien gewoon steeds een uitslag op de grens van het toelaatbare.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:48:37 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70280998
miss_sly, wat balen zeg... en wat jammer dat het ook nog een beetje onzeker lijkt of en wat er dan aan de hand zou zijn. Hopelijk valt de test morgen alsnog mee.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:50:44 #296
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70281045
Huuphuup lekker
Rockabella veel kijkplezier vandaag!
Davinia wat een goed nieuws, heerlijk!
Miss_Sly
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:53:04 #297
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70281096
Tessie! Wat issie mooi!!!

miss_sly:

En ik kom even een (kleine) update geven over McLaura. Ze krijgt vanmiddag een echo van de nieren. En als het een niersteentje is of stuwing mag ze vanavond naar huis. Bloeddruk was overigens heel snel gezakt! Eerst 2 keer door een verpleegkundige 170/120 en toen de arts en die wist er niet meer van te maken dan 120/85 (geloof ik).
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:58:30 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70281209
hmm Laura nou dan hoop ik maar dat je gewoon vanaaf naar huis mag, je eigen bedje slaapt toch altijd fijner.
Snelle bloeddruk daling heb ik ook wel es gehad, zenuwen

Urla ons meiske heeft ook een klein koppie volgens de echoscopist die es een blik op mn lief wierp had ze dat van mama haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 09:58:33 #299
5428 crew  miss_sly
pi_70281213
Ik moet dadelijk naar de vk, gewone controle, dus dan zal ik het wel even bespreken. Ik vind het alleen zo naar dat mijn tranen nu zo hoog zitten en dat het dan dus een lekker nat gesprek gaat worden.

Ik weet wel dat ik me niet te veel zorgen moet maken, maar dat gebeurt vanzelf. Ik heb dat hele zw.diabetes nooit zo spannend gevonden. Voor zover ik dat zo las en hoorde, waren ze er altijd lekker op tijd bij en kon het eignelijk niet echt kwaad, behalve da tje kindje wat groter kon zijn en dat je misschien ingeleid moest worden.
Nu ben ik zelf eindelijk niet meer bang voor de bevalling, loop lekker bij de vk ipv de gyn en wil zo graag thuis bevallen en dan moet ik dadelijk misschien alsnog naar de gyn en het ziekenhuis. En bovendien is het dus niet zeker dat je kindje er niets aan overhoudt.

Ach, het zullen de hormonen wel zijn, want ik geloof ook niet dat ik iemand eerder hier zo moeilijk heb zien doen over zw.diabetes. Wat een zeurpiet, zullen jullie wel denken...
pi_70281268
Co_Ol hopelijk was alles goed bij de echo!

Rocka heel veel plezier bij de 3D echo

Duchess toen ik last van mn bekken kreeg ben ik direct naar een bekkenfysio gegaan en dat hielp bijna net zo goed als een wonderpil

FTA 37 weken en meldplicht

Urla succes met de groeiecho morgen

Miss sly wat raar dat ze daar zo laat pas over bellen? Kan me voorstellen dat je daar even flink van schrikt..

Huup toch fijn dat je een beetje vocht kwijt raakt nu

Hopelijk mag McLaura vanavond gewoon weer naar huis! Hoewel een niersteentje me nou ook niet echt fijn lijkt..

Huup we moeten om 12:10 voor de echo en dan om 13:30 naar de gyn..
En dank voor alle succeswensen Ik heb net gelukkig nog een paar uur kunnen slapen en uitgerust kan ik gelukkig een stuk rationeler nadenken
pi_70281282

De echo was prima 7 week en 5 dagen

We hebben het hartje horen kloppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')