abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70243425
Ahhhhhh Graeme! Je hebt niets teveel gezegt Chell Mooi manneke Tess, geniet er maar lekker van!
En ben heeeeel benieuwd naar de foto's vandaag Chell! En dat waar de foto's voor bestemd zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door lcicle op 22-06-2009 09:49:51 (Naam verkeerd! *stom*) ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Jubileum moderator maandag 22 juni 2009 @ 08:48:48 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70243443
Tante Chell heeft niets teveel gezegd, Graeme is echt een prachtig kereltje. Mooi dat ontspannen gezichtje en die rossige haartjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70243523
Asy, wat heerlijk trouwens, die reactie van je schoonouders! Geweldig! Dus de opvang voor je Jack R gaan in iedergeval nu alvast in voor 2 dagen per week?

Stiemie..bah, zulk soort dingen zijn vervelend en ik vraag me af in hoeverre dat hormoongerelateerd is hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 22 juni 2009 @ 09:07:03 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70243685
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlijk menneke Tessie!!! Zo klein en helemaal perfect af

Davinia, wat denk je dat het wordt!? Een broer of zus voor Eli.

Kloonvan.... Klinkt extreem. Vervelend zeg.
Het is de second opinion van de termijnecho, danwel foute nekplooimeting.

beetje uur van de waarheid, dus

maar ik denk meisje

(en mn laptop is vrijdag gecrashed en ik ben als de dood dat mijn belangrijkste bestanden niet mee zijn gegaan met de backup!
EDIT: de belangrijkste bestanden zijn idd niet meegekomen )

stiemie, ben je nu thuis? irritant dat je baas niet reageert!

[ Bericht 4% gewijzigd door DaviniaHR op 22-06-2009 09:14:46 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:18:20 #80
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70243879
Ja ik ben thuis en heb mijn baas nu 'aan de lijn' via msn. Hij heeft me allang ge-sms't maar die heb ik nooit ontvangen. Vaaaag nou ja ik ben dus vrij vandaag
  maandag 22 juni 2009 @ 09:19:50 #81
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70243900
Oh misschien dus een zusje voor Eli Klopte je voorgevoel bij Eli qua geslacht?

Heel veel succes in ieder geval vanmiddag!
pi_70244138
Tessie wat een lief ventje heb je daar! En al een flinke bos met haar ook. Hij ligt wel heel erg lief en gemoedelijk te slapen en op de arm van zijn moeder. Trotste tante Chell heeft geen woord teveel gezegt.

Asyniur wat een leuke reactie van je schoonouders. Mijn schoonouders reageerden ook heel leuk en we krijgen de box die we gekocht hebben van hun. Mijn ouders hebben me zelfs niet eens gefeliciteerd. Ik kreeg alleen maar te horen van mijn moeder dat ik het ook weg kon laten halen, mijn vader verklaarde me voor gek toen die hoorde dat ik weer zwanger was en na de echo met 8 weken heeft mijn moeder zelfs nog gevraagd of mijn man er blij mee was. MIjn zusje is nu 19 weken zwanger en die wordt overladen met leuke opmerkingen, cadeautjes etc en het lijkt wel of mijn zwangerschap niet eens bestaat.

Oh en ik heb de nekplooimeting echo as maandag ipv 3 juli. Kan ik mooi mijn oma op haar verjaardag een gescande echo in een lijstje geven van haar 5e achterkleinkind.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:37:22 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_70244241
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
mijn vriendin houdt de afgelopen 2 a 3 weken niks binnen en is 6 kilo afgevallen.
ze is nu circa 2 maanden zwanger en is afgelopen week weer 2 kilo aangekomen mede door medicijnen.
maar is dit normaal om zo erg misselijk te zijn of niet.
morgen namelijk weer naar de huisarts en ze overweegt een ziekenhuisopname om aan te sterken.
Zijn hier vrouwen die ook zo misselijk ed zijn geweest?
Nee, dit is niet normaal. Tenminste, nee, eigenlijk ook geen tenminste.
Heeft ze medicijnen tegen de misselijkheid gekregen en is ze daardoor weer aangekomen of is ze aangekomen omdat de misselijkheid weer weg is en ze dus weer op gewicht komt?

Het kan altijd zijn dat ze doorverwezen wordt naar het ziekenhuis voor een infuus, maar zeker met de komende warme dagen in het verschiet: zorg dat ze voldoende drinkt! NIet alleen water, maar ook andere dingen. Bouillonnetjes zijn ook erg handig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70244324
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef mijsje het volgende:

Laura, dan zul je wel flink kramp in je duimen hebben van de DS... hoop dat je morgen weer wat meer kan doen!
Valt mee, ik speelde met het pennetje

Vanochtend weer flink misselijk wakker geworden, het houdt niet op. Maar goed, zolang het met Sjakie maar goed gaat, en die vermaakt zich opperbest geloof ik, ik schud ervan
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70244368
@ Tessie: Wat een mooie knul heb je daar! En hij lijkt echt rossig, cool!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70244409
Het gaat hier echt hard.

Nieuwe babies! TheFrankey en Tessie gefeliciteerd!! Leuke foto's ook!

Helaas slecht nieuws van Flugel, lijkt me vreselijk om daar nogmaals doorheen te moeten, terwijl je zo graag wilt Maar het moet gewoon een keer lukken, volhouden hoor!

Zelf heb ik vanmiddag voor het eerst een echo... spannend....
pi_70244416
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:07 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]
(en mn laptop is vrijdag gecrashed en ik ben als de dood dat mijn belangrijkste bestanden niet mee zijn gegaan met de backup!
EDIT: de belangrijkste bestanden zijn idd niet meegekomen )

Sjit.... En je harde schijf is helemaal dood?
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 09:53:16 #88
5428 crew  miss_sly
pi_70244585
Asyniur, fijn dat ze zo enthousiast reageerden en dat ze willen oppassen! En dat overbezorgde, ach, ik laat met dat van mijn ouders maar gewoon een beetje aanleunen. Zij vinden het fijn om dat beetje extra zorg te tonen en niet te laten tillen enzo, dus ach, dat mag dan van mij

stiemie, gelukkig goed geregeld. Vervelend dat je dat smsje niet had gekregen, maar gelukkig niets aan de hand.

Davinia, wat spannend en eng he, na die eerste meting en dan het bezoekje aan de hork. Ik hoop zo dat het gewoon echt veel te vroeg was voor de meting en er vandaag bijna niets meer over is van die nekplooi!

Vervelend zo misselijk wakker worden, McLaura.

Faja, wat jammer dat je ouders zo reageren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70244611
Jemig Faja-Lobi, wat hard! Kun je dat gedrag plaatsen? M.a.w. had je dit verwacht van ze?
  maandag 22 juni 2009 @ 09:55:36 #90
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70244632
Tessie proficiat meid met Graeme hoe spreek je die naam uit...

TheFrankey ook proficiat met Jesse

Hier vraagje.. vandaag 22 weken.. heb nu al 2 dagen last van een soort pijn juist boven schaambot.. bij voorover buigen of opstaan doet het meeste pijn... iemand idee???
  maandag 22 juni 2009 @ 09:56:48 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70244656
Maandag 6 juli 9.30 uur eerste echo... vind het echt mega spannend maar kijk er wel naar uit. Nog 2 weekjes wachten en dan weten we meer.

Asy, leuk dat je schoonouders zo gaaf reageerde!

Davinia, hoop dat het allemaal goed is, ik duim voor je.

Stiemie, blij dat het geregeld is, dat je toch vrij hebt. Weer een zorg minder.

sindell, veel succes met je eerste echo vandaag. Spannend hè?! Hoe laat mag je?
  Moderator maandag 22 juni 2009 @ 09:58:13 #92
5428 crew  miss_sly
pi_70244681
sindell, jij veel plezier bij de echo! Heel spannend, maar het is vast allemaal goed en het is zo bijzonder om je kleintje voor het eerst te zien!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70244753
Ik heb vrijdag een goede echo gehad, met inmiddels een als baby herkenbare baby van 10 wk 6 dagen. Mag ook verder onder begeleiding van de VK, mijn zwangerschap is gezond verklaard en het bloedverlies is (vrijwel) opgehouden.

Mag mijn datum 1 dag naar voren? Ik ben inmiddels uitgerekend op 9-1-2010.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70244786
Spannend Happy, dat die datum staat!! Echt iets om naar af te kunnen tellen! Hoever zou je dan zijn ongeveer?

edit: ooooooooooooooooooooohw fijn Calamity Jane!!!! En nu dan écht in de genieten maar modus!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70244799
Ik mag om 15.00. Het is nog wel wat vroeg (6 wkn en 4dgn), maar het is meer om te kijken of het wel goed zit zeg maar. (ivm ervaring uit het verleden)
Maar volgens mij zit het wel goed, ik heb daar niet een raar gevoel over ofzo. Heb vanochtend voor het eerst boven de pot gehangen trouwens, op zich vervelend, maar voor mij ook wel een teken dat het toch echt zo is Ben nu op mijn werk aan het bijkomen
  maandag 22 juni 2009 @ 10:11:51 #96
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70244991
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:02 schreef Poppedein het volgende:
Spannend Happy, dat die datum staat!! Echt iets om naar af te kunnen tellen! Hoever zou je dan zijn ongeveer?

edit: ooooooooooooooooooooohw fijn Calamity Jane!!!! En nu dan écht in de genieten maar modus!
Dan ben ik ongeveer 7 weken (kan iets meer zijn) dus gelijk erop of eronder.

CalamityJane, gefeliciteerd super zeg. Heerlijk vooruit kijken nu.

Ik zal om 15.00 uur voor je duimen sindell. Ik denk dat je het idd wel gevoeld zou hebben als het niet goed zou zitten. Nu hopen dat je al een hartje kunt zien, maar zo niet, is dat ook niet heel gek maar wie weet heb je geluk! Spannend!
pi_70245059
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig Faja-Lobi, wat hard! Kun je dat gedrag plaatsen? M.a.w. had je dit verwacht van ze?
Wie verwacht nou zo een reactie van zijn of haar ouders. Ik heb het niet aan zien komen. Ik weet dat zij vonden dat mijn gezin met 2 kinderen voor hen compleet was maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een derde wel zag zitten, alleen op het moment dat het ter sprake kwam stond het niet in de planning. Het was nu dus door de pil heen en ondanks ongepland zeer zeker niet ongewenst. Ik vind het jammer dat ze zo reageren en kan me er best druk om maken maar het gaat er om dat wij blij zijn met het kindje wat we verwachten en misschien draaien ze nog wel bij in de toekomst. Zo niet dan is er voor mij een hele hoop duidelijk.
pi_70245382
Ik vind het oprecht naar voor je, Faja..... Het is net of je niet uit de pas mag lopen, want dan word je even terecht gewezen. Je ouders bepalen lange tijd hoe je dingen doet, maar op een gegeven moment is die rol weg. Misschien is het wel even wennen voor ze, maar dan nog..... de dingen die geroepen worden zijn niet mals!

------------

Ik zit hier met een kwestie betreffende een schoonma die niet wil respecteren dat ik nog niet weet of ik wel een tweede wil. 'Eén kind is geen kind' is haar favoriete uitspraak, en ik maak me daar nogal kwaad om. Deze knul heeft 3 jaar op zich laten wachten en is inelkaar geplakt in een laboratorium, dus hoezo 'géén kind'?

Daarbij zou ik dus niet nog een keer het traject doorwillen, en het is nu toch koffiedikkijken of ik überhaupt ooit de behoefte aan een tweede krijg. Schoonma krijgt het dus nog zwaar, want volgens ons is ze straks oma, maar volgens haar heeft ze geen kleinkind
pi_70245531
Tessie: Ik had tot nu toe nog geen nestdrang gehad, maar bij het zien van jouw kindje met die plakkerige haartjes en tevreden blik, dacht ik voor het eerst: Dat wil ik ook!!! En die slofjes trouwens ook.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70245649
CalamityJane fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Sindell vanmiddag echo! Succes!

Faja ik vind dat zo naar altijd als mensen zo'n reactie klaar hebben, je zou toch denken dat ze blij zijn?

Ik zit een beetje met een situatie met het vriendje van mijn schoonzusje. Inmiddels hebben ze al meer dan een half jaar iets samen, maar wij hebben hem nog nooit ontmoet. Nu waren ze gister hier in Rotterdam (ze wonen in limburg/brabant) en zijn ze niet eens even langs gekomen om hem aan ons voor te stellen. Maar vervolgens vind zij het wel de normaalste zaak van de wereld dat hij straks meteen mee komt op kraambezoek. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel zit te wachten op een wild vreemde aan mijn bed dan, maar ja hoe zeg je dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')