Het is de second opinion van de termijnecho, danwel foute nekplooimeting.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlijk menneke Tessie!!! Zo klein en helemaal perfect af
Davinia, wat denk je dat het wordt!? Een broer of zus voor Eli.
Kloonvan.... Klinkt extreem. Vervelend zeg.
Nee, dit is niet normaal. Tenminste, nee, eigenlijk ook geen tenminste.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
mijn vriendin houdt de afgelopen 2 a 3 weken niks binnen en is 6 kilo afgevallen.
ze is nu circa 2 maanden zwanger en is afgelopen week weer 2 kilo aangekomen mede door medicijnen.
maar is dit normaal om zo erg misselijk te zijn of niet.
morgen namelijk weer naar de huisarts en ze overweegt een ziekenhuisopname om aan te sterken.
Zijn hier vrouwen die ook zo misselijk ed zijn geweest?
Valt mee, ik speelde met het pennetjequote:Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef mijsje het volgende:
Laura, dan zul je wel flink kramp in je duimen hebben van de DS...hoop dat je morgen weer wat meer kan doen!
Sjit.... En je harde schijf is helemaal dood?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
(en mn laptop is vrijdag gecrashed en ik ben als de dood dat mijn belangrijkste bestanden niet mee zijn gegaan met de backup!![]()
EDIT: de belangrijkste bestanden zijn idd niet meegekomen)
Dan ben ik ongeveer 7 weken (kan iets meer zijn) dus gelijk erop of eronder.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:02 schreef Poppedein het volgende:
Spannend Happy, dat die datum staat!! Echt iets om naar af te kunnen tellen! Hoever zou je dan zijn ongeveer?
edit: ooooooooooooooooooooohw fijn Calamity Jane!!!!En nu dan écht in de genieten maar modus!
Wie verwacht nou zo een reactie van zijn of haar ouders. Ik heb het niet aan zien komen. Ik weet dat zij vonden dat mijn gezin met 2 kinderen voor hen compleet was maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een derde wel zag zitten, alleen op het moment dat het ter sprake kwam stond het niet in de planning. Het was nu dus door de pil heen en ondanks ongepland zeer zeker niet ongewenst. Ik vind het jammer dat ze zo reageren en kan me er best druk om maken maar het gaat er om dat wij blij zijn met het kindje wat we verwachten en misschien draaien ze nog wel bij in de toekomst. Zo niet dan is er voor mij een hele hoop duidelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig Faja-Lobi, wat hard! Kun je dat gedrag plaatsen? M.a.w. had je dit verwacht van ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |